Здравейте, трябва да предупредя хората за едно ужасно преживяване, което имах с тази казино група!
След като поисках теглене и потвърдих акаунта си, получих имейл, в който се казва, че то ще бъде обработено незабавно и в определени ситуации до 24 часа.
Сега виждам, че тегленето ми за 702 € е отхвърлено. Писах на поддръжката и те ми отговориха, че съм въвел грешно информацията си за плащане на страницата за теглене?
Сега започвам да се притеснявам! Тъй като записах на екрана сесията си, се върнах в библиотеката си със снимки и проверих видеото си, бързо установявайки, че това, което ми каза казиното, е очевидно погрешно, копирах данните си от моето банково приложение, без да оставя грешка за грешка.
На следващата сутрин писах отново на поддръжката и сега ми казаха, че другият агент е бил новоназначен агент, който е направил грешка, като ми е казал, че съм въвел грешно данните си за плащане
След това той ми каза, че в момента казино wisho има проблеми с потребителите, които теглят обратно към своите карти?
Добре сега какво е следващото извинение сега??
(Актуализация) сега казаха, че са идентифицирали проблема и че трябва да направя депозит със skrill и да тегля със skrill.
Депозирах 20 евро със skrill и бързо потвърдих сметката си в skrill
Сега те казват, че нови проблеми са причинили проблеми с моето изтегляне на skrill?? ВИЕ СЕРИОЗНО ЛИ ГОВОРИТЕ!!!'
1. БЯХ ОБВИНЕН, ЧЕ СЪМ ВЪПЕЛ ГРЕШНА ИНФОРМАЦИЯ ЗА ПЛАЩАНЕ
2. СЕГА ВНЕЗАПНО Е ПРОБЛЕМ С ТЕГЛЕНЕТО НА КРЕДИТНА КАРТА ЗА НЯКОЛКО КЛИЕНТИ
3. СЕГА МИ КАЗВАТ ДА ДЕПОЗИРАМ СЪС SKRILL САМО ЗА ДА ЗАКЛЮЧА ПОВЕЧЕ ОТ ПАРИТЕ СИ .. (720€)
Регистрирах се в този сайт, след като прочетох предполагаемо високия рейтинг на casino-guru и попитайте комарджиите
Ако погледнете отзивите на играчите в ask gamblers, коментарите и оценките изглеждат много надеждни (не саркастични)
Вече не знам на какво да вярвам
но ми казаха, че трябва да изчакам 12 дни, преди да подам документите си
Бях третиран несправедливо и имам видеозапис на всяка транзакция и диалог за залагане.
Никога не бих ги обвинил в измама, защото може би са прави?? Може би има някои технически затруднения, които забавят оттеглянето ми.. но това може би е малко сенчесто според мен.
Ще актуализирам скоро, ако по някакъв начин измислят да изплатят печалбите ми.. но може никога повече да не видя парите си
Работата е там, че те върнаха тегленето ми 6-7 пъти, почти имам чувството, че искат да завъртите баланса си, но след това отново какво знам??
Те няма да ми дадат парите, но поне съжаляват и разбира се „ето, приятелю, ето 100 безплатни завъртания с размер на залога 0,10 за неудобството… и се надяваме да имате слънчев ден
СЛЪНЧЕВ ДЕН???? СЛЪНЧЕВ ДЕН????
Ако коментират тези публикации, може да ме обвинят, че съм нарушил някои условия, или да ме осъдят, че съм разказал за опита си
Но в крайна сметка поне се изправих срещу себе си
И се борих с моя случай
Когато първият член на поддръжката беше обвинен в нещо невярно, знаех, че това ще бъде дълга битка 😫😫😫
Просто ми се иска хората да могат да бъдат надеждни и да се отнасят внимателно един към друг, но за съжаление тези времена отдавна отминаха..
Никога повече няма да играя тук, дори и да получа средствата си и мисля, че и те знаят това
Защо биха дали на досаден клиент, който продължава да се свързва с поддръжката за информация за местонахождението на парите му?
Е..те имат властта да не ми дадат парите без никакви последствия, така че защо биха??? Просто се надявам да има някой красив ангел във финансовия отдел, който да реши да обработи тегленето ми.
ДОКАЗАТЕЛСТВО ЗА АДРЕС (НАПЪЛНО ПРОВЕРЕН)
ПЛАТЕЖНА КАРТА (НАПЪЛНО ПРОВЕРЕНА)
SKRILL (НАПЪЛНО ПРОВЕРЕН)
Hi I need to warn people about a horrific experience I had with this casino group!
After requesting a withdrawal and verifying my account I got an email saying it would be processed instantly and in certain situations up to 24 hours .
I now see that my withdrawal for 702€ has been rejected I wrote to support and they replied that I I have mistyped my payment information on the withdrawal page?
Now I am getting worried! Because I screen recorded my session I went back into my photo library and checked my video quickly finding out that what the casino told me was blatantly wrong I copied my details from my bank app leaving no mistake for errror.
Next morning I wrote support again and now I am told that the other agent was a newly hired agent that made a mistake by telling me that I mistyped my payment information
Then he tells me that wisho casino currently have issues with users withdrawing back to their cards?
Okay now what’s next excuse now??
(Update) now they Said they identified the problem and that I should make a deposit to with skrill and withdraw with skrill.
Ideposited 20 euro with skrill and quickly verified my skrill account
Now they say new problems have caused problems with my skrill withdrawal?? ARE YOU FREAKING SERIOUS!!!’
1. I WAS ACCUSED OF TYPING PAYMENT INFORMATION WRONG
2. NOW SUDDENLY ITS A PROBLEM WITH CREDIT CARD WITHDRAWAL FOR MULTIPLE CUSTOMERS
3. NOW THEY TELL ME TO DEPOSIT WITH SKRILL ONLY TO LOCK UP MORE OF MY MONEY .. (720€)
I signed up this site after reading the supposedly high rating on casino-guru and ask gamblers
If you look at player’s reviews at ask gamblers the comments and ratings look very trustworthy (not sarcastic)
I don’t know what to believe anymore
but I have been told that I should wait 12 days before submitting my documentation
I have been treated unfairly and have video of every bet transaction and dialogue..
I would never accuse them of scamming because maybe they are right?? Maybe there is some technical difficulties delaying my withdrawal.. but this is a maybe bit to shady for my liking.
Will update soon if they somehow figure out to pay my winnings.. but I might never see my money again
The thing is they have reverted my withdrawal 6-7 times it’s almost feel like they want you to spin your balance but then again what do I know??
They won’t give me my money but at least they are sorry and of course "here you go my friend here is 100 free spins with 0.10 bet size for the inconvenience… and we hope you have a sunny day
A SUNNY DAY???? A SUNNY DAY????
If they do comment this posts they might accuse me of breaking some terms or gaslight me for telling about my experience
But in the end at least i stood up to myself
And fought my case
When the first support member accused of something false I knew this would be a long fight 😫😫😫
I just wish people could be trustworthy and treat each other with care but unfortunately those time a long gone ..
I will never play here again even if I get my funds and I think they know that too
Why would they give an annoying customer that keep contacting support for information about the whereabouts of their money ?
Well..they have the power to not give me my money without any consequences so why would they??? I just hope there is some beautiful angelic person in the financial department that decides to process my withdrawal..
PROOF OF ADRESS ( FULLY VERIFIED)
PAYMENT CARD ( FULLY VERIFIED)
SKRILL ( FULLY VERIFIED)