ФорумКазинаWisho Casino - обща дискусия

Wisho Casino - обща дискусия (страница 3)

преди 1 година от 3242ashi
|
7991 преглеждания 46 отговора |
|
12 3
Добавете пост
shorshalibostad
преди 1 година

Здравейте,

въпреки че не съм сигурен какво се случва, изглежда като нещо като проверка срещу пране на пари.

От време на време системата на казиното просто избира някои произволни акаунти и те трябва да преминат през друго ниво на проверка. Или казиното има някакви съмнения относно произхода на средствата, с които сте играли.

Някои казина просто искат да проверяват акаунти на всеки 6 месеца или така.

Независимо от всичко, аз лично не бих обмислял предишния ви опит сега, защото трябва да се изправите пред тази ситуация, а сътрудничеството винаги е най-лесният начин. Казиното просто няма лукса да ви покани на гости и лично да прегледа всички документи с подробно обяснение, би било страхотно, но това е невъзможно.

Това казино има много добра репутация, така че бих искал да вярвам, че има причина да ви искат толкова много документи.

Ако все още смятате, че не можете да разрешите ситуацията сами, или имате съмнения, можете да опитате да се свържете с лицензиращия орган за повече подробности относно това, какво точно е трябвало да поиска от играча естонското лицензирано казино.

Какво мислиш за това?

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте, трябва да предупредя хората за едно ужасно преживяване, което имах с тази казино група!


След като поисках теглене и потвърдих акаунта си, получих имейл, в който се казва, че то ще бъде обработено незабавно и в определени ситуации до 24 часа.


Сега виждам, че тегленето ми за 702 € е отхвърлено. Писах на поддръжката и те ми отговориха, че съм въвел грешно информацията си за плащане на страницата за теглене?


Сега започвам да се притеснявам! Тъй като записах на екрана сесията си, се върнах в библиотеката си със снимки и проверих видеото си, бързо установявайки, че това, което ми каза казиното, е очевидно погрешно, копирах данните си от моето банково приложение, без да оставя грешка за грешка.


На следващата сутрин писах отново на поддръжката и сега ми казаха, че другият агент е бил новоназначен агент, който е направил грешка, като ми е казал, че съм въвел грешно данните си за плащане


След това той ми каза, че в момента казино wisho има проблеми с потребителите, които теглят обратно към своите карти?


Добре сега какво е следващото извинение сега??


(Актуализация) сега казаха, че са идентифицирали проблема и че трябва да направя депозит със skrill и да тегля със skrill.


Депозирах 20 евро със skrill и бързо потвърдих сметката си в skrill


Сега те казват, че нови проблеми са причинили проблеми с моето изтегляне на skrill?? ВИЕ СЕРИОЗНО ЛИ ГОВОРИТЕ!!!'


1. БЯХ ОБВИНЕН, ЧЕ СЪМ ВЪПЕЛ ГРЕШНА ИНФОРМАЦИЯ ЗА ПЛАЩАНЕ


2. СЕГА ВНЕЗАПНО Е ПРОБЛЕМ С ТЕГЛЕНЕТО НА КРЕДИТНА КАРТА ЗА НЯКОЛКО КЛИЕНТИ


3. СЕГА МИ КАЗВАТ ДА ДЕПОЗИРАМ СЪС SKRILL САМО ЗА ДА ЗАКЛЮЧА ПОВЕЧЕ ОТ ПАРИТЕ СИ .. (720€)


Регистрирах се в този сайт, след като прочетох предполагаемо високия рейтинг на casino-guru и попитайте комарджиите


Ако погледнете отзивите на играчите в ask gamblers, коментарите и оценките изглеждат много надеждни (не саркастични)


Вече не знам на какво да вярвам

но ми казаха, че трябва да изчакам 12 дни, преди да подам документите си

Бях третиран несправедливо и имам видеозапис на всяка транзакция и диалог за залагане.


Никога не бих ги обвинил в измама, защото може би са прави?? Може би има някои технически затруднения, които забавят оттеглянето ми.. но това може би е малко сенчесто според мен.




Ще актуализирам скоро, ако по някакъв начин измислят да изплатят печалбите ми.. но може никога повече да не видя парите си


Работата е там, че те върнаха тегленето ми 6-7 пъти, почти имам чувството, че искат да завъртите баланса си, но след това отново какво знам??



Те няма да ми дадат парите, но поне съжаляват и разбира се „ето, приятелю, ето 100 безплатни завъртания с размер на залога 0,10 за неудобството… и се надяваме да имате слънчев ден


СЛЪНЧЕВ ДЕН???? СЛЪНЧЕВ ДЕН????



Ако коментират тези публикации, може да ме обвинят, че съм нарушил някои условия, или да ме осъдят, че съм разказал за опита си

Но в крайна сметка поне се изправих срещу себе си

И се борих с моя случай


Когато първият член на поддръжката беше обвинен в нещо невярно, знаех, че това ще бъде дълга битка 😫😫😫


Просто ми се иска хората да могат да бъдат надеждни и да се отнасят внимателно един към друг, но за съжаление тези времена отдавна отминаха..


Никога повече няма да играя тук, дори и да получа средствата си и мисля, че и те знаят това


Защо биха дали на досаден клиент, който продължава да се свързва с поддръжката за информация за местонахождението на парите му?


Е..те имат властта да не ми дадат парите без никакви последствия, така че защо биха??? Просто се надявам да има някой красив ангел във финансовия отдел, който да реши да обработи тегленето ми.


ДОКАЗАТЕЛСТВО ЗА АДРЕС (НАПЪЛНО ПРОВЕРЕН)

ПЛАТЕЖНА КАРТА (НАПЪЛНО ПРОВЕРЕНА)

SKRILL (НАПЪЛНО ПРОВЕРЕН)

Автоматичен превод:
Mmitchxz
преди 1 година

Е, да видим как казиното ще се справи със ситуацията в слънчев ден - извинете, доста смешно, нали?

Както и да е, ако нещо друго се обърка, актуализирайте жалбата , моля.

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

АКТУАЛИЗАЦИЯ 5/4

след като ми отказаха тегления много пъти по различни причини, те ме помолиха да депозирам 20 евро със skrill и след това да се опитам да тегля, както споменах в жалбата си!

но сега сериозно се обръща към най-лошото!!😫😫😫😫


ДНЕС 4/5

11:19 CPH ВРЕМЕ

човек, който вярвам, че е ръководител на екип за помощния персонал

**** (поддръжка) написа

„Скъпи играч"

"открихме и „ ПОПРАВИХМЕ " техническата грешка, така че вашите заявки за теглене бяха анулирани

за съжаление, поради технически проблем, връзката между акаунта ви в skrill и акаунта на играча е прекъсната.

и за да може финансовият отдел да обработи вашето плащане отново, ние ви молим да направите още един депозит в skrill от 20 евро, за да свържете отново вашия skrill с акаунта на играча.

моля, поискайте ново теглене към вашата skrill сметка отново след успешен депозит - сега всичко трябва да работи добре"

„Освен това екипът за лоялност ще намери начин да ви възнагради за неудобството"


ИМАЙТЕ ПРЕДВИД, ЧЕ КАЗИНОТО МЕ ПОИСКА ДА ДЕПОЗИРАМ 20 ЕВРО ПО 2 РАЗЛИЧНИ ПОВОДА САМО ЗА ДА БЪДАТ ЗАКЛЮЧЕНИ МОИТЕ ТЕГЛЕНИЯ + ПАРИТЕ ОТ ДЕПОЗИТИТЕ НА SKRILL, СЛЕД КАТО МИ КАЗАХА ДА СЕ ИДЕНТИФИЦИРА И ПОПРАВИ ТЕХНИЧЕСКАТА ГРЕШКА

Сериозно кой работи по този начин??? Никога преди не съм изпитвал нещо подобно??


Всичко, което казах, е абсолютно вярно и мога да подкрепя всяко едно твърдение с доказателства.. екранен запис на всеки диалог и транзакция на залагане и те също са наясно с това, но очевидно не им пука...

може ли някой да ми помогне да получа средствата си?

любезно ще оценя всякаква помощ, която мога да получа.. Чувствам се честно ужасно

Аз съм 22-годишно момче и аз лично чувствам, че казиното ме кара да се съмнявам в собствената си реалност, разум и възприемане на ситуацията🥹

всеки път, когато ги извикам за поведението им, те просто ми казват, че съжалявам и ще се свържа с мен по-късно

Имам нужда от помощ от зрял добър човек с добър морал..

Регистрирах се в този сайт, след като видях високия рейтинг на casinoguru само за да имам най-лошото изживяване в онлайн казиното..


Благодаря ви много - поздрави Мич

Автоматичен превод:
Mmitchxz
преди 1 година

Здравей Мич!

Откъде да започна? Сигурен съм, че си напълно здрав.

Очевидно казиното се бори с някои технически проблеми, за съжаление решението е в най-добрия случай неудобно.

Обикновено, когато преминете към друга опция за плащане, от вас се иска да направите минималния депозит - той служи само за целите на проверката и прави метода на Skrill във вашия случай регистриран във вашия казино профил. По начина, по който го виждам, тази по-рано направена регистрация беше някак изгубена. Е, нямам представа как може да се случи това. Въпросът сега е: този втори депозит ще работи ли?

Е, бих казал, че има само един начин да разберем.

Хубавото е, че казиното все още поддържа връзка с вас и предлага решение – независимо от „качеството", което комуникират.

Знаете ли, казината с по-нисък рейтинг понякога изобщо не отговарят.

Бих искал да ви помогна и предлагам оплакване. Но също така трябва да добавя, че жалбите служат за подкрепа на справедливостта, нашият екип не е в състояние да разреши техническите проблеми на казиното.

Оставям решението на вас, използвайте тази връзка, ако смятате, че оплакването е това, от което се нуждаете .

Дръжте ни в течение за напредъка, така че другите играчи да намерят целия проблем тук, в тази тема.



Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Проблемът беше решен вчера, когато получих плащането.

Благодаря за отговора, наистина го оценявам.


Актуализирах жалбата си (решена)

Автоматичен превод:
Mmitchxz
преди 1 година

Наистина ли? Благодаря ви за такива положителни новини и за актуализирането на жалбата, разбира се.

За щастие никога повече няма да имате нужда от нашата помощ. Въпреки че споделянето на всякакви интересни съвети за казината тук във форума не може да навреди - прав ли съм? 😉🙌



Автоматичен превод:
12 3

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини