Проверих депозитите и чрез txid разбрах основния им портфейл, където са изпратили депозитите ми. Подадох доклад на https://tronscan.org/ за този портфейл
I checked the deposits and through txid I found out their main wallet, where they sent my deposits. I submitted a report to https://tronscan.org/ for this wallet
проверил депозиты и через txid узнал их основной кошелек, куда они прислали мои депозиты. я подал репорт в https://tronscan.org/ на данный кошелек
Разбирам. Бихте ли могли да ни съобщите и някои констатации тогава?
Освен това видях, че жалбата ви е удължена и със сигурност би било уместно казиното също да коментира, но все още не съм сигурен как ще бъде.
Както и да е, ще видим накъде ще тръгнат нещата и какво ще разберете.
I understand. Could you also let us know some findings then ?
I also saw that your complaint has been extended and it would certainly be appropriate for the casino to also comment but I am not sure how it will be yet.
Anyway, we'll see where things go from here and what you find out.
Защо моята рецензия все още не е публикувана? Мисля, че има достатъчно аргументи, които играчите да знаят
Why hasn't my review been published yet? I think there are enough arguments for the players to know
почему мой отзыв не опубликован все еще? я думаю хватает аргументов , чтобы игроки знали
Тъй като жалбата ви все още е в процес. Когато бъде затворен, прегледът на потребителя ще бъде оценен въз основа на него. Няма нищо повече зад това, ние просто искаме потребителските отзиви да се третират справедливо и от двете страни.
Because your complaint is still in process. When it is closed, the user review will be evaluated based on it. There is nothing more behind it, we just want the user reviews to be handled fairly from both sides.
Те използват фалшиви игри, URL адресите са фалшиви и те пренасочват към сайт, наречен betilus.com, ако погледнете този уебсайт, всичко това е демонстрационно съдържание. Моля, премахнете техния гуру, преди да са взели още пари на невинни хора.
They are using fake games, the URLS are fake and they redirect to a site called betilus.com if you look at this website it’s all demo content. Please remove them guru before they take more innocent peoples money.
Здравейте, освен че имате такива подозрения, имате ли и пари, които казиното ви е взело или се е случило нещо друго? Със сигурност ще го дам на нашия екип за данни за проверка и те ще го разгледат и ако бъде потвърдено, ще поставят предупреждение в прегледа, за да накарат играчите да се пазят от него. Важно е да има казина като това тук, защото играчите ще разберат, когато видят информацията, че не си струва да депозирате тук.
Ще чакам вашия отговор.
Hi, besides the fact that you have such suspicions, do you also have some money that the casino took from you or did something else happen ? I'll be sure to give it to our data team to check and they will look into it and if it is confirmed, they will put a warning on the review to make players beware of it. It's important to have casinos like this here, because players will know when they see the information that it's not worth depositing here.
I will wait for your answer.
Да $175 имаха, отиваш в чата на живо и те блокират. Те са 1000% фалшиви измамници. Моля, никой да не депозира тук! Вижте всички лоши оценки и на trustpilot. Искам парите си обратно, но те блокират чатовете ми и казват, че нямам правни основания да го правя. Абсолютни негодници!
Yes $175 they had, you go to the live chat and they block you. They are 1000% fake scam artists. Please no one deposit here! Look at all the bad ratings and on trustpilot. I want my money back but they block my chats and say I have no legal reasons to do so. Absolute scumbags!
Благодаря за пояснението. Та въпросът ми е каза ли ви казиното защо са ви взели парите? Верифицирахте ли вече акаунта си тук?
Както и да е, ако смятате, че е нечестно и не сте направили нищо нередно, бих ви препоръчал да подадете жалба, където можете също да се позовете на фалшивите игри, които споменахте. Нека да видим дали нашият екип може да ви помогне във вашата ситуация.
Може би това е най-разумното нещо, така че ако решите да предприемете тази стъпка, уведомете ни.
Thanks for the clarification. So my question is did the casino tell you why they took your money ? Have you verified your account here yet ?
Anyway, if you think it was unfair and you didn't do anything wrong, I would recommend you to file a complaint where you can also refer to the fake games you mentioned. Let's see if our team can help you in your situation.
It's probably the most sensible thing to do, so if you decide to take that step, let us know.
Те използват фалшиви игри, URL адресите са фалшиви и те пренасочват към сайт, наречен betilus.com, ако погледнете този уебсайт, всичко това е демонстрационно съдържание. Моля, премахнете техния гуру, преди да са взели още пари на невинни хора.
They are using fake games, the URLS are fake and they redirect to a site called betilus.com if you look at this website it’s all demo content. Please remove them guru before they take more innocent peoples money.
Здравейте, бих искал да добавя още едно наблюдение от нашия екип за данни относно фалшивите игри, които споменавате.
няма фалшива игра и няма новоматични игри в казиното, които се използват за фалшиви. казахте, че ви пренасочва към betilus.com с демо съдържание, но betilus се предполага, че е законен доставчик на игри, който също е посочен във филтъра за доставчик на казиното. бихте ли могли да ми кажете с коя игра изпитвате това, моля?
Hi, I would like to add one more observation from our data team about the fake games you mention.
there is no fake game and there are no novomatic games in the casino that are used to be fake. you said that it redirects you to betilus.com with demo content, but betilus is supposedly a legit game provider, which is also listed in the provider filter of the casino. would you be able to tell me which game you are experiencing this with, please ?
Да, нека ви покажа няколко екранни снимки
Това е уебсайтът, към който пренасочват техните игри, вижте подробностите в секцията относно. Това е фиктивно съдържание, това е безплатна тема на Wordpress, която използват и нито една от връзките не работи. Толкова е фалшиво.
Те използват пиратски API за своите игри. Моля, регистрирайте акаунт тук и отворете игра и вижте сами дали анализирате връзките към игрите. Много умело прикрито. Сравнете това с истински връзки, които се свързват с доставчиците на игри.
Факт е, че всяка една жалба тук е, че те не плащат на никого печалбите си, така че е ясно като бял ден, че мамят!
Yes let me show you some screenshots
This is the website their games redirect to, have a look at the details on the about section. This is dummy content, this is a free Wordpress theme they use and none of the links work. It’s so fake.
They are running a pirate API for their games. Please sign up an account here and open a game and see for yourself if you analyse the links to the games. Very cleverly disguised. Compare this to genuine links that connect to the game providers.
It’s the fact that every single complaint on here is they are not paying anyone their winnings so it’s clear as day they are scamming!
здрасти
Всъщност отидох на официалния уебсайт на Betilus и повечето от връзките му не работят. Така че според мен това е просто знак за особено лошо потребителско изживяване по отношение на фиктивното съдържание.
Нашият екип за данни разглежда връзките към играта. За съжаление, въз основа на моя личен опит, доставчикът на игри може да предложи дори най-странните връзки. Няма списък обаче, така че напълно разбирам, че виждате подобни странности като ясен сигнал. За съжаление не е това, което изглежда. 🤷♀️
За да получа пълната картина, прегледах всички жалби, подадени срещу това казино, нито една не беше за „фалшиви игри".
Основните теми са KYC, забавени плащания и един забавен депозит.
Мислех си: ако казиното беше манипулирало игрите, играчите нямаше да стигнат до тегленията, просто защото нямаше да спечелят.
Както и да е, забелязах, че оплакването ви е главно за възстановяване на сумата . И основният ви аргумент изглежда е: „След като прочетох всички отзиви тук и онлайн на други места, това казино взема парите на хората и не изплаща печалбите им. Те имат фалшив софтуер, който е незаконен. Те ви блокират в чата на живо, когато говорите с тях! Ще прикача видео от това като доказателство, когато искам да ми върнат депозита. Бих искал това да ми бъде изпратено обратно."
Очаквате ли казиното да ви върне депозитите, защото по някакъв начин сте разбрали, че казиното не е добро? Възможно ли е това да е причината да ви блокират от всякаква комуникация?
Успех с жалбата обаче.
Hi!
Actually, I went to the official Betilus website, and most of its links are nonfunctional. So, in my opinion, it's just a sign of a particularly bad user experience regarding the dummy content.
Our Data Team considers game links. Unfortunately, based on my personal experience, the game provider might offer even the most bizarre links. There is no list, though, so I perfectly understand you seeing such oddities as a clear signal. Sadly, it's not what it seems. 🤷♀️
To get the full picture, I browsed all complaints submitted against this casino, none have been about "fake games".
The main topics are KYC, delayed payments, and one delayed deposit.
I've been thinking: If the casino had manipulated games, players would not have made it to the withdrawals, simply because they wouldn't win.
Anyway, I noticed that your complaint is mainly about getting a refund. And your main argument seems to be: "Having read all the reviews here and online elsewhere this casino is taking peoples money and not paying their winnings. They have fake software which is illegal. They block you on live chat when you speak to them! I’ll attach a video of this as proof when asking for my deposit back. I’d like this sent back to me."
Do you expect the casino to give you back your deposits because you somehow realized the casino is up to no good? Could that be the reason they blocked you from any communication?
Good luck with the complaint, though.
Да, те не са добри! Те никога няма да платят на никого и просто ще им вземат парите. Как е това честно?
Успях да блокирам една от платежните им сметки, предоставих доказателства за тяхната измама. Блокират те в чата на живо, не е много професионално? Ако нямаха какво да крият, защо биха го направили?
Тези измамници получават достъп до фалшив софтуер, изпълняват API на сървър и могат да манипулират RTP на игрите. Направих си проучване.
Не е нужно много, за да осъзнаят какво са намислили. Тук съм, за да предупредя другите играчи да не депозират тук. Ако можете да ми върнете сумата, ще бъде чудесно.
Yes they are up to no good! They are never going to pay anyone and just take their money. How is that fair?
Ive managed to get one of their payment accounts blocked I provided evidence of their scam. They block you on live chat, not very professional? If they had nothing to hide why would do this?
These scammers get access to fake software, run an API on a server and can manipulate the games RTP. I’ve done my research.
It does not take much to realise what they are up to. I’m here to warn other players not to deposit here. If you can get my refund back would be great.
Да, те не са добри! Те никога няма да платят на никого и просто ще им вземат парите. Как е това честно?
Успях да блокирам една от платежните им сметки, предоставих доказателства за тяхната измама. Блокират те в чата на живо, не е много професионално? Ако нямаха какво да крият, защо биха го направили?
Тези измамници получават достъп до фалшив софтуер, изпълняват API на сървър и могат да манипулират RTP на игрите. Направих си проучване.
Не е нужно много, за да осъзнаят какво са намислили. Тук съм, за да предупредя другите играчи да не депозират тук. Ако можете да ми върнете сумата, ще бъде чудесно.
Yes they are up to no good! They are never going to pay anyone and just take their money. How is that fair?
Ive managed to get one of their payment accounts blocked I provided evidence of their scam. They block you on live chat, not very professional? If they had nothing to hide why would do this?
These scammers get access to fake software, run an API on a server and can manipulate the games RTP. I’ve done my research.
It does not take much to realise what they are up to. I’m here to warn other players not to deposit here. If you can get my refund back would be great.
Знаеш ли, мисля, че не ме разбра.
Все още не съм убеден, че това казино е измама. Както се опитах да обясня:
Досега има само осем жалби: две все още са отворени, а останалите са разрешени или отхвърлени.
Което всъщност означава, че на играчите е изплатено.
Сега към проблема с чата: доста обичайно е играчите, с които е трудно да се справят, да бъдат ограничавани. Обвинявали ли сте някога помощния персонал или оператора на казиното в измама? Колко често сте се опитвали да получите възстановяване на сумата, като се свържете с чат оператора? Какво ще кажете за вашето мнение относно "фалшивите игри"? Това на поддръжката ли си го хвърлил?
Честно казано, бихте ли имали нрава да се изправите срещу такъв играч по-дълго, отколкото трябва?
Просто се опитайте да видите това от другата страна.
Когато кажете: „Искам възстановяване, тъй като разбрах, че са измама, след като направих известно проучване." това беше ваш избор и трябва да направите проучването преди, а не след това.
Възстановяване на средства единствено въз основа на вашето мнение - в такъв случай няма смисъл за мен. Съжалявам.
You know, I think you did not catch my meaning.
I'm not yet convinced this casino is a scam. As I tried to explain:
So far, there have been only eight complaints: two are still open, and the rest were resolved or rejected.
Which actually means the players have been paid out.
Now to the chat issue: it is pretty common that players who are hard to deal with get restricted. Have you ever accused the casino support staff or operator of scamming? How often have you tried to get a refund by contacting the chat operator? What about your opinion regarding "fake games"? Have you thrown that on the support?
Honestly, would you have the temper to face such a player longer than you have to?
Just try to see that from the other side.
When you say, "I want a refund as I’ve found out they are a scam after doing some research." it was your choice, and you should do the research before, not after.
Refund solely based on your opinion - in such a case, makes no sense to me. I'm sorry.
Бихте ли намалили малко, моля? Честно казано, във вашия случай нищо не е доказано.
Предполагам, че трябва да е трудно, но тук не става въпрос за измама чрез спортни залагания.
Трябва да обсъдите такова мнение някъде другаде. 🙏
https://www.bookmakers.bet/submit-a-complaint/
https://www.top100bookmakers.com/contact-us/
https://www.sportsbookreview.com/sportsbook-complaint/
За да бъде ясно: подобни изказвания няма да ви отведат никъде в този форум. Моля, приемете това.
Could you slow down a bit, please? Frankly, nothing has been proven in your case.
I imagine it must be hard, but this is not about scamming through sports betting.
You should discuss such an opinion somewhere else. 🙏
https://www.bookmakers.bet/submit-a-complaint/
https://www.top100bookmakers.com/contact-us/
https://www.sportsbookreview.com/sportsbook-complaint/
To be clear: such statements won't get you anywhere on this forum. Please accept that.
7bets, ninbet, duobetz, dogsfortune, winsmania, casobet
The Freaking Casobet работи от около 3 години или повече и все още работи..
7bets, ninbet, duobetz, dogsfortune, winsmania, casobet
The Freaking Casobet has been operating for like 3 years or more, and still operating..
Изглежда, че всъщност сте на страната на казиното, CasinoGuru?
Със сигурност можете да видите модела тук? Погледнете trustpilot, те имат фалшиви ревюта и толкова много такива за групи, особено с GB играчи..
Със сигурност тъй като работата ви е да управлявате този уебсайт, можете да видите точно какво се случва тук, освен ако не сте ангажирани с тях? Което според мен не си??
Те са 1000% измама, не мога да кажа веднага, след като направих проучването си. Дори вече са заменили търговския акаунт, който е бил блокиран.
Те са груби, дори и да се държите добре с тях, пак ви блокират и отстраняват.
Обяснете защо в Trustpilot (моля, проверете) човек след човек казва, че потвърждава акаунта, а казиното продължава да казва, че обработва тегленето и след това изведнъж акаунтите на потребителите са блокирани. Това е нещо обичайно при тях. Толкова е очевидно!!
It looks like you’re actually siding with the casino, CasinoGuru?
Surely you can see the pattern here? Have a look on trustpilot they have fake reviews and so many band ones, especially with GB players..
Surely as your job running this website you can see exactly what’s going on here, unless you are involved with them? Which I don’t think you are ??
They are a 1000% a scam, I can’t tell straight away now after doing my research. They have even replaced already the merchant account that was blocked.
They are rude, even if you are nice to them, you still get blocked and suspended.
Explain why on Trustpilot (please check) person after person saying they verify the account and the casino keep saying they’re processing the withdrawal and then suddenly the users accounts blocked. It’s a regular thing with them. It’s so obvious!!
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.