ФорумКазинаWinsmania Casino - обща дискусия

Winsmania Casino - обща дискусия (страница 4)

преди 3 месеца от GODENKOR
|
4573 преглеждания 88 отговора |
|
1...3 4 5
Добавете пост
преди 2 месеца

Изглежда, че всъщност сте на страната на казиното, CasinoGuru?


Със сигурност можете да видите модела тук? Погледнете trustpilot, те имат фалшиви ревюта и толкова много такива за групи, особено с GB играчи..


Със сигурност тъй като работата ви е да управлявате този уебсайт, можете да видите точно какво се случва тук, освен ако не сте ангажирани с тях? Което според мен не си??


Те са 1000% измама, не мога да кажа веднага, след като направих проучването си. Дори вече са заменили търговския акаунт, който е бил блокиран.


Те са груби, дори и да се държите добре с тях, пак ви блокират и отстраняват.


Обяснете защо в Trustpilot (моля, проверете) човек след човек казва, че потвърждава акаунта, а казиното продължава да казва, че обработва тегленето и след това изведнъж акаунтите на потребителите са блокирани. Това е нещо обичайно при тях. Толкова е очевидно!!


Автоматичен превод:
преди 1 месец

Ние всъщност не сме на страната на никое казино, както се опитвате да кажете тук. Ние сме най-вече на страната на играчите, когато имаме добро доказателство, че дадено казино не е честно. Разбира се, винаги се случва и обратното, когато повярваме, след като видим доказателството за това, че играч се опитва да „навреди" по някакъв начин на казиното, ние ще се обърнем на негова страна. Ние вярваме в честната игра и това е, което се опитваме да постигнем тук, в Casino Guru, наистина.

Ние винаги се опитваме да "проверяваме" всяка потребителска рецензия, която попадне в ръцете ни, и да не пропускаме фалшиви. Не знам как работят другите сайтове, честно казано, мога да говоря от нашата гледна точка.

Наистина съжалявам за усложненията, които изпитвате в това казино, и съм сигурен, че нашият екип ще направи каквото е в ръцете му, за да ви помогне. Няма нужда от обвинения обаче. Ние сме тук, за да помогнем на играчите безплатно и сме готови да направим възможно най-много, за да постигнем най-доброто решение.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

не играй там сам......

Автоматичен превод:
vanya.tkach
преди 1 месец

Съжалявам, може би този коментар беше предназначен за конкретен човек? Опитайте следващия път да използвате бутона "отговори", за да може лицето да бъде уведомено.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Чакам няколко дни за моето теглене на 250 паунда онлайн чат, не ми отговаряйте повече. Освен това имам 3 хиляди в сметката, които не мога да изтегля, докато не бъдат обработени 250, какво мога да направя. Сайтът е winsmania. Казино гуру можеш ли да ми помогнеш.

Редактиран от автора преди 1 месец
Автоматичен превод:
ianparni
преди 1 месец

Мога ли да попитам колко дни чакате точно, моля? Ние всъщност даваме на казината 14 пълни дни, за да извършат плащането, особено ако е първото. Вашият акаунт напълно потвърден ли е в това казино? Ще чакам вашия отговор.

Автоматичен превод:
Romi
преди 1 месец

О, добре, това е първото ми теглене и го направих едва на 26-ия, не знаех, че може да отнеме до 14 дни или точно толкова време сте избрали, преди да се свържете. когато прочетох рецензии, се притесних, говорих в чат на живо в петък, те казаха, че до края на деня няма да ми отговорят, след това го направиха днес и казаха същото, но все още нищо. Да, напълно съм проверен

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Както споменах по-рано, този сайт е фалшив и те никога няма да платят на никого.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

той е прав, че не плащат

Автоматичен превод:
преди 1 месец

О, добре, това е първото ми теглене и го направих едва на 26-ия, не знаех, че може да отнеме до 14 дни или точно толкова време сте избрали, преди да се свържете. когато прочетох рецензии, се притесних, говорих в чат на живо в петък, те казаха, че до края на деня няма да ми отговорят, след това го направиха днес и казаха същото, но все още нищо. Да, напълно съм проверен

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Да, така е, както казвате, ние даваме на казината 14 дни да уредят процеса на теглене и ако това не се случи, ние се свързваме с казиното, след като екипът ни получи цялата необходима информация от вас.

Така че ще трябва да имате малко търпение, тъй като има празници и т.н. Силно вярвам, че ще получите парите си възможно най-скоро.

Разбира се, ако не, не забравяйте да ни уведомите, ние ще бъдем тук. 🙂

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Както споменах по-рано, този сайт е фалшив и те никога няма да платят на никого.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Здравейте, виждам, че жалбата ви е все още отворена и Petronela чака отговор. Продължавате ли да се интересувате или изобщо не?

Редактиран от автора преди 1 месец
Автоматичен превод:
Jaro
преди 1 месец

Добре благодаря

Автоматичен превод:
ianparni
преди 1 месец

Бил си измамен, приятел, те са толкова фалшиви, колкото и да са.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 1 месец

Просто ще трябва да приема изгубеното от тези престъпници.

Автоматичен превод:
scottyc
преди 1 месец

Нашият екип всъщност ви очаква да актуализирате жалбата си, така че, моля, направете го възможно най-скоро, в противен случай няма да има възможност тя да бъде разрешена.

Автоматичен превод:
преди 1 седмица

Добър вечер, искам вашата помощ, искам да ми помогнете с казиното, не мога да намеря начин да направя депозит, първият депозит ми беше даден и бонусът за добре дошли, загубих го и изгорих бонуса и достигнах много добра сума от 5840 евро и днес в 4:30, когато влязох в сметката си, балансът ми е 0, парите бяха изтеглени от сметката ми. Обадих се на представителя за обслужване на клиенти и тя не ми каза нищо единственото, което тя ми казва е да пиша на имейл S upport@winsmania.com имаме голям проблем, когато стигнем до добър, колко не ни дават парите, загубихме хиляди евро, чакам отговор, само вие можете да ни помогнете, благодаря ви много

Автоматичен превод:
rina123
преди 1 седмица

Съжаляваме за проблема, който имате в това казино. Получихте ли някакви отговори от екипа за поддръжка относно всичко това, може би? Поискахте теглене и едва след това парите ви изчезнаха от сметката ви? Прав ли съм?

Ще чакам вашия отговор тук.

Автоматичен превод:
преди 1 седмица

Парите ми изчезнаха от сметката ми Обслужването на клиенти изобщо не е учтиво, те не обясняват нищо, а просто казват изпратете съобщения и ние ще се свържем с вас Изпратих 2 съобщения без отговор Много съм разочарован

Автоматичен превод:
rina123
преди 1 седмица

Моля, не се поддавайте на това измамно казино


Предупредих хората да не играят тук


Няма да вземете нито стотинка от тях

Автоматичен превод:
преди 1 седмица

той е прав това е казино.........

Автоматичен превод:
scottyc
преди 1 седмица

Благодаря много, не знаех, че са измамници

Автоматичен превод:
1...3 4 5

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
CandyBlitzBombs_flash_alt
Безплатният слот турнир с награден фонд от 1000€ вече е тук!
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини