Ние всъщност не сме на страната на никое казино, както се опитвате да кажете тук. Ние сме най-вече на страната на играчите, когато имаме добро доказателство, че дадено казино не е честно. Разбира се, винаги се случва и обратното, когато повярваме, след като видим доказателството за това, че играч се опитва да „навреди" по някакъв начин на казиното, ние ще се обърнем на негова страна. Ние вярваме в честната игра и това е, което се опитваме да постигнем тук, в Casino Guru, наистина.
Ние винаги се опитваме да "проверяваме" всяка потребителска рецензия, която попадне в ръцете ни, и да не пропускаме фалшиви. Не знам как работят другите сайтове, честно казано, мога да говоря от нашата гледна точка.
Наистина съжалявам за усложненията, които изпитвате в това казино, и съм сигурен, че нашият екип ще направи каквото е в ръцете му, за да ви помогне. Няма нужда от обвинения обаче. Ние сме тук, за да помогнем на играчите безплатно и сме готови да направим възможно най-много, за да постигнем най-доброто решение.
We are, actually, not siding with any casino, as you are trying to say here. We are mostly on players side, whenever we have a good proof that a casino is not being fair. Of course, it always goes also the other way around, whenever we believe, after seeing the proof of that, that a player is trying to "harm", in some way, the casino, we will turn to its side. We believe in fair play, and that is what we are trying to achieve here, in Casino Guru, really.
We always try to "examine" every user review, which comes to our hand, and not to let slipped any fake ones. I do not know, how the other sites work, to tell you the truth, I can just speak from our point of view.
I really am sorry for the complications you're experiencing at this casino, an am sure our team will do whatever it's in their hands to help you out. There is no need to do any accusations, though. We are here to help players, for free, and willing to do as much as possible to achieve the best solution.
Автоматичен превод: