преди 10 месеца
Не знам, моят преглед също чака повече от 48 часа
I don’t know, my review has also been pending for more than 48 hours
я не знаю, мой отзыв тоже на рассмотрении висит более 48 часов
1
Не знам, моят преглед също чака повече от 48 часа
I don’t know, my review has also been pending for more than 48 hours
я не знаю, мой отзыв тоже на рассмотрении висит более 48 часов
Здравей отново.
Мога ли да знам колко дълго чакахте отговора? Имам предвид, че няма индикатори за време и смятам, че ще ни помогне да получим правилното мнение.
Въпреки че игнорирането на играчите е най-лошото нещо, което можете да направите. Такова малко казино трябва да третира играчите като крале, ако питате мен. Е, неговият индекс на безопасност е маскиран като под средния . Не сред най-високите,...
Hey there again.
May I know how long you waited for the response? I mean, there are no time indicators, and I feel it would help us to get the proper opinion.
Though ignoring players is the worst thing to do. Such a small casino should treat players like kings, if you ask me. Well, its safety index is masked as below average. Not among the highest,...
Здравейте.
Обяснението е във входящата ви кутия; проверете го, моля. Ще се свържем с прегледа ви веднага щом свързаната жалба бъде затворена. Няма нищо повече от това.
Hello.
The explanation is in your inbox; check it out, please. We will get back to your review as soon as the associated complaint is closed. There is nothing more to it.
Същата информация за вас. Моля, проверете входящата си кутия. Всичко, което правим, е правилно обяснено, поне по имейл.
Във вашия случай прегледът предстои, докато свързаната жалба бъде приключена. Не се притеснявайте, това е стандартна процедура.
The very same information for you. Please check your inbox. Everything we do is properly explained, at least by email.
In your case, the review is pending until the associated complaint is closed. Don't worry, it's standard procedure.
те изобщо не отговарят след думите "оставете ме да проверя" чатът виси така, докато не ви изгонят от акаунта ви, влезте отново и чатът започва отново
they don't respond at all after the words 'let me check' the chat hangs like that until they kick you out of your account, re-login and the chat starts again
они вообще не отвечает после слов 'let me check' чат так висит пока не выбросит из аккаунта, перезайти и чат начинается заново
Мога ли да попитам дали някой тук вече е получил някое от своите тегления. Освен това открих нещо интересно на сайта им. Въпреки че нямат лиценз за игри в Кюрасао, те казват, че ако имате оплакване, трябва да го подадете до тяхната комисия. Със сигурност това невярно твърдение е незаконно донякъде, като се има предвид, че те не са лицензирани от лиценз за игри в Кюрасао?
Can I ask if anyone here as received any of their withdrawals yet. Furthermore, I found something interesting on their site. Although they do not have a curacao gaming license, they say that if you have a complaint you should submit one to their commission. Surely this false claim is illegal in some sorts considering they are not license by a curacao gaming license ?
те изобщо не отговарят след думите "оставете ме да проверя" чатът виси така, докато не ви изгонят от акаунта ви, влезте отново и чатът започва отново
they don't respond at all after the words 'let me check' the chat hangs like that until they kick you out of your account, re-login and the chat starts again
они вообще не отвечает после слов 'let me check' чат так висит пока не выбросит из аккаунта, перезайти и чат начинается заново
Така че със сигурност не е удобна ситуация, ако не можете да получите никакъв отговор от казиното.
Колко време обаче е минало, откакто сте го получили?
Както и да е, имате оплакване и нашият екип ще се опита да ви помогне, надяваме се възможно най-скоро.
Ако имате някаква актуализация, уведомете ни.
So it's certainly not a comfortable situation if you can't get any response from the casino.
However, how long has it been since you received one ?
Anyway, you have a complaint and our team will try to help you, hopefully as soon as possible.
If you have any update let us know.
Мога ли да попитам дали някой тук вече е получил някое от своите тегления. Освен това открих нещо интересно на сайта им. Въпреки че нямат лиценз за игри в Кюрасао, те казват, че ако имате оплакване, трябва да го подадете до тяхната комисия. Със сигурност това невярно твърдение е незаконно донякъде, като се има предвид, че те не са лицензирани от лиценз за игри в Кюрасао?
Can I ask if anyone here as received any of their withdrawals yet. Furthermore, I found something interesting on their site. Although they do not have a curacao gaming license, they say that if you have a complaint you should submit one to their commission. Surely this false claim is illegal in some sorts considering they are not license by a curacao gaming license ?
Здравейте, намерих само една разрешена жалба с това казино, която беше по-скоро свързана с проверка на сметката, но не разбрах дали играчът е получил парите в крайна сметка. Можете да го прочетете тук .
Освен това има само двама играчи, които пишат в тази тема и досега няма признаци някой да е получил пари, което е доста разочароващо.
Както и да е, що се отнася до факта, че на уебсайта те заявяват, че можете да се свържете с лиценза за игри на curacao, можете ли да покажете и някои екранни снимки? Струва ми се странно, тъй като лицензът е от Коста Рика, което не е много достоверно.
Все още обаче нямате актуална информация от казиното относно тегленето?
Hi, I found only one resolved complaint with this casino which was more related to account verification, but I didn't find out if the player got the money in the end. You can read it here.
Also, there are only two players writing in this thread and so far there is no sign of anyone getting money, which is quite disappointing.
Anyway, as far as the fact that on the website they state that you can contact curacao gaming license, can you show some screenshots as well ? It seems strange to me since the license is from Costa Rica, which is not very credible.
However, you still have no update from the casino regarding the withdrawal ?
Благодаря ви за екранната снимка и препратих тази информация на нашия екип за данни, който ще я разгледа и ще се опита да провери лиценза или какво може да има в него. Когато дойде актуализацията, ще ви уведомя какво е намерено.
Thank you for the screenshot and I have forwarded this information to our data team which will look at it and try to check the license, or what could be in it. When the update comes I will let you know what was found.
Здравейте, не съм ви забравила и разбрах следното. Казиното е в процес на придобиване/подновяване на лиценз за електронни игри, затова го споменават в T&Cs, но настоящият валиден лиценз е само за Коста Рика. Така че в този случай не препоръчвам да се свързвате с E-gaming за оплакване, защото те не помагат на никого досега. И за съжаление нямаме контакти за Коста Рика. Така че, ако някой играч има сериозен проблем, той може да подаде оплакване при нас и ние ще се опитаме да му помогнем чрез нашите контакти с казиното.
Hi, I haven't forgotten about you and I found out the following thing. The casino is in the process of acquiring/renewing an E-gaming license, so that's why they have it mentioned in the T&Cs, but the current valid license is only Costa Rica. So in this case I don't recommend contacting E-gaming about complaining because they are not helping anyone there so far. And unfortunately, we have no contacts for Costa Rica. So if any player has a serious problem, he can file a complaint with us and we will try to help him through our contacts with the casino.
Каква е ползата от вашите контакти с казиното, ако казиното не ви отговори?
What's the use of your contacts with the casino if the casino doesn't answer you?
а какой толк от ваших контактов с казино, если казино вам не отвечает?
Е, досега казиното не е имало нито една неразрешена жалба, така че ще видим дали изобщо ще отговори.
Също така смятам, че тази информация беше важна, защото ако някой се свърже с орган, който не е коректен, или се опита да получи информация за връзка с лицензиращия орган на Коста Рика и той не отговори и не реши нищо, ние се опитваме да помогнем. Ако не ни отговорят, казиното ще получи черни точки и това ще повлияе на индекса за безопасност. Ако се опитате да се свържете с органите на Коста Рика, има голям шанс да не успеете да разрешите нищо. Така че бих казал, че подаването на жалба при нас е поне някаква надежда. 🤷♂️
Well so far the casino hasn't had a single unresolved complaint so we'll see if it responds at all.
I also think that this information was important because if someone contacts an authority that is not correct or tries to get contact information about the Costa Rica licensing authority and they don't answer and don't solve anything, we are trying to help. If they don't answer us, the casino will get black points and it will affect the safety index. If you try to contact the Costa Rican authority, there is a good chance that you will not be able to resolve anything. So I would say that filing a complaint with us is at least some hope. 🤷♂️
Намерих основния им крипто портфейл и го маркирах като измама. съобщиха едновременно, за да има някаква реакция към тях
I found their main crypto wallet and marked it as a scam. reported at the same time so that there would be some kind of reaction to them
я нашел их основной крипто кошелек, и пометил как скам . отрепортил заодно, чтобы пошла какая то реакция на них
Как разбрахте, че основният им криптовалут е измама? Къде съобщихте тази информация? Ако получите някакъв отговор, можете ли да го споделите с нас, моля?
How did you find out that their main cryptowallet is a scam ? Where did you report this information ? If you get any response, can you share it with us please ?
Проверих депозитите и чрез txid разбрах основния им портфейл, където са изпратили депозитите ми. Подадох доклад на https://tronscan.org/ за този портфейл
I checked the deposits and through txid I found out their main wallet, where they sent my deposits. I submitted a report to https://tronscan.org/ for this wallet
проверил депозиты и через txid узнал их основной кошелек, куда они прислали мои депозиты. я подал репорт в https://tronscan.org/ на данный кошелек
какво може да се случи в най-добрия сценарий?
Имате само 14 € заседнали там? 482 турски лири?
what could happend in the best scenario?
You have only 14€ stuck there? 482 turkish liras?
482 USD в това казино, направих депозити в размер на 260 USD
482usdt in this casino, I made deposits in the amount of 260 usdt
482usdt в данном казино,я делал депозиты в сумме 260 usdt
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.