НачалоФорумКазинаWinsmania Casino - обща дискусия

Winsmania Casino - обща дискусия (страница 2)

преди 10 месеца от GODENKOR
|
10 790 преглеждания 88 отговора |
|
1 2 3...5
Teddc675
преди 10 месеца

Не знам, моят преглед също чака повече от 48 часа

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

file те просто те игнорират в чата, това е пълна измама

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Здравей отново.

Мога ли да знам колко дълго чакахте отговора? Имам предвид, че няма индикатори за време и смятам, че ще ни помогне да получим правилното мнение.

Въпреки че игнорирането на играчите е най-лошото нещо, което можете да направите. Такова малко казино трябва да третира играчите като крале, ако питате мен. Е, неговият индекс на безопасност е маскиран като под средния . Не сред най-високите,...

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Знаете ли защо отзивът ми за това място все още се преглежда. Казаха ми, че отнема 48 часа и не виждам защо не е прието

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Здравейте.

Обяснението е във входящата ви кутия; проверете го, моля. Ще се свържем с прегледа ви веднага щом свързаната жалба бъде затворена. Няма нищо повече от това.

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Не знам, моят преглед също чака повече от 48 часа

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Същата информация за вас. Моля, проверете входящата си кутия. Всичко, което правим, е правилно обяснено, поне по имейл.

Във вашия случай прегледът предстои, докато свързаната жалба бъде приключена. Не се притеснявайте, това е стандартна процедура.

Автоматичен превод:
Radka
преди 10 месеца

те изобщо не отговарят след думите "оставете ме да проверя" чатът виси така, докато не ви изгонят от акаунта ви, влезте отново и чатът започва отново


Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Мога ли да попитам дали някой тук вече е получил някое от своите тегления. Освен това открих нещо интересно на сайта им. Въпреки че нямат лиценз за игри в Кюрасао, те казват, че ако имате оплакване, трябва да го подадете до тяхната комисия. Със сигурност това невярно твърдение е незаконно донякъде, като се има предвид, че те не са лицензирани от лиценз за игри в Кюрасао?

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Всички ли се отказаха от тегленията си от winsmania, тъй като скоро не съм виждал публикации за това?

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

те изобщо не отговарят след думите "оставете ме да проверя" чатът виси така, докато не ви изгонят от акаунта ви, влезте отново и чатът започва отново


Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Така че със сигурност не е удобна ситуация, ако не можете да получите никакъв отговор от казиното.

Колко време обаче е минало, откакто сте го получили?

Както и да е, имате оплакване и нашият екип ще се опита да ви помогне, надяваме се възможно най-скоро.

Ако имате някаква актуализация, уведомете ни.

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Мога ли да попитам дали някой тук вече е получил някое от своите тегления. Освен това открих нещо интересно на сайта им. Въпреки че нямат лиценз за игри в Кюрасао, те казват, че ако имате оплакване, трябва да го подадете до тяхната комисия. Със сигурност това невярно твърдение е незаконно донякъде, като се има предвид, че те не са лицензирани от лиценз за игри в Кюрасао?

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Здравейте, намерих само една разрешена жалба с това казино, която беше по-скоро свързана с проверка на сметката, но не разбрах дали играчът е получил парите в крайна сметка. Можете да го прочетете тук .

Освен това има само двама играчи, които пишат в тази тема и досега няма признаци някой да е получил пари, което е доста разочароващо.

Както и да е, що се отнася до факта, че на уебсайта те заявяват, че можете да се свържете с лиценза за игри на curacao, можете ли да покажете и някои екранни снимки? Струва ми се странно, тъй като лицензът е от Коста Рика, което не е много достоверно.

Все още обаче нямате актуална информация от казиното относно тегленето?

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

file Ето

Автоматичен превод:
Teddc675
преди 10 месеца

Благодаря ви за екранната снимка и препратих тази информация на нашия екип за данни, който ще я разгледа и ще се опита да провери лиценза или какво може да има в него. Когато дойде актуализацията, ще ви уведомя какво е намерено.

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

file Ето

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Здравейте, не съм ви забравила и разбрах следното. Казиното е в процес на придобиване/подновяване на лиценз за електронни игри, затова го споменават в T&Cs, но настоящият валиден лиценз е само за Коста Рика. Така че в този случай не препоръчвам да се свързвате с E-gaming за оплакване, защото те не помагат на никого досега. И за съжаление нямаме контакти за Коста Рика. Така че, ако някой играч има сериозен проблем, той може да подаде оплакване при нас и ние ще се опитаме да му помогнем чрез нашите контакти с казиното.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 10 месеца

Каква е ползата от вашите контакти с казиното, ако казиното не ви отговори?

Автоматичен превод:
GODENKOR
преди 10 месеца

Е, досега казиното не е имало нито една неразрешена жалба, така че ще видим дали изобщо ще отговори.

Също така смятам, че тази информация беше важна, защото ако някой се свърже с орган, който не е коректен, или се опита да получи информация за връзка с лицензиращия орган на Коста Рика и той не отговори и не реши нищо, ние се опитваме да помогнем. Ако не ни отговорят, казиното ще получи черни точки и това ще повлияе на индекса за безопасност. Ако се опитате да се свържете с органите на Коста Рика, има голям шанс да не успеете да разрешите нищо. Така че бих казал, че подаването на жалба при нас е поне някаква надежда. 🤷‍♂️

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Намерих основния им крипто портфейл и го маркирах като измама. съобщиха едновременно, за да има някаква реакция към тях

Автоматичен превод:
GODENKOR
преди 10 месеца

Как разбрахте, че основният им криптовалут е измама? Къде съобщихте тази информация? Ако получите някакъв отговор, можете ли да го споделите с нас, моля?

Автоматичен превод:
Jaro
преди 10 месеца

Проверих депозитите и чрез txid разбрах основния им портфейл, където са изпратили депозитите ми. Подадох доклад на https://tronscan.org/ за този портфейл

Автоматичен превод:
GODENKOR
преди 10 месеца

какво може да се случи в най-добрия сценарий?


Имате само 14 € заседнали там? 482 турски лири?

Редактиран от автора преди 10 месеца
Автоматичен превод:
laka44
преди 10 месеца

482 USD в това казино, направих депозити в размер на 260 USD

Автоматичен превод:
GODENKOR
преди 10 месеца

добре.. Това вече е голямо.

Автоматичен превод:
1 2 3...5

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
christmas_push_alt
Share your winnings from Pragmatic Play slots — we’re giving away prizes worth $3,000!
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини