Парите ми изчезнаха от сметката ми Обслужването на клиенти изобщо не е учтиво, те не обясняват нищо, а просто казват изпратете съобщения и ние ще се свържем с вас Изпратих 2 съобщения без отговор Много съм разочарован
My money disappeared from my account customer service is not polite at all they don't explain anything they just say send messages and we will get back to you I have sent 2 messages no response I am very disappointed
Τα χρήματα μου εξαφανιστικαν από το λογαριασμό εξεπερετησει πελατών δεν είναι καθόλου ευγενική δεν μου εξηγούν τίποτα μου λένε μόνο ότι στήλε μηνύματα και θα σας απαντήσουμε έχω στείλει 2 μηνύματα καμία απάντηση έχω απογοητευτεί πολύ
Все още не сте успели да получите отговор от казиното, така че защо възникна тази ситуация и какво се случи?
Тъй като имате оплакване , нашият екип ще се опита да ви помогне и се надяваме, че ще успее.
Ще чакам актуализация, ако има такава.
You still haven't managed to get any answer from the casino, so why did this situation arise and what happened ?
Since you have a complaint, our team will try to help you and hopefully they will succeed.
I will wait for an update if there is one.
Нищо без отговор Не съм получил от 7 дни това казино е измама казаха ми, че ще отговорят на имейла ми и все още нямат отговор единственото, което изпращат по имейл е да ме информират за бонус за депозит
Nothing no response I have not received for 7 days this casino is a scam they told me they will respond to my email and they still have no response all they email is to inform me about a deposit bonus
Τίποτα καμία απάντηση δεν έχω πάρει εδώ και 7 μέρες είναι απάτη αυτό το καζίνο μου είπαν ότι θα μου απαντήσουν στο email και δεν έχουνε απάντηση ακωμα το μόνο που στέλνουν στο email είναι να με ενημερώσουν για μπόνους κατάθεσης
Мисля, че това не е начинът, по който едно честно казино трябва да се държи, и със сигурност не трябва да оставят играч цяла седмица без отговор, когато са му казали, че ще го уведомят и ще го отпишат. Мисля, че ще загубят повече играчи по този начин, отколкото ще запазят.
Тъй като нямаме нищо ново, единственото нещо, на което можем да се придържаме в момента, е да се оплачем, както казах, и да изчакаме и да видим какво ще разбере екипът. Ще се радвам много, ако казиното изрази мнение, но не знам дали ще се случи, ако все още не го е направило.
Както и да е, Ник ще направи всичко възможно, за да помогне.
That's not the way an honest casino should behave, I think, and they certainly shouldn't let a player go a week without an answer when they've told them they'll let them know and write them off. I think they will lose more players this way than they keep.
Since we don't have anything new, the only thing we can stick to right now is to complain like I said and wait and see what the team finds out. I would be very happy if the casino would express an opinion, but I don't know if it will happen if it hasn't done so yet.
Anyway, Nick will do everything he can to help.
Благодаря ви много, много съм разочарован, те изобщо не ми отговарят, всичко, което правят всеки ден, е да ми изпращат съобщения за бонуси за депозит, нищо друго
Thank you very much I'm very disappointed they don't answer me at all all they do every day is send me messages about deposit bonuses nothing else
Σας ευχαριστούμε πολύ είμαι πολύ απογοητευμένη δεν μου απαντάνε καθόλου το μόνο που κάνουν κάθε μέρα είναι να μου στέλνουν μηνύματα για μπόνους κατάθεσης τίποτα άλλο
Да, още по-тъжно е, ако не могат да ви дадат отговор на проблема, но бонусите все още идват на вашия имейл. Ще трябва да бъдем търпеливи и да се надяваме, че всичко това ще се разреши скоро. 🙂
Yes, it's even sadder if they can't give you an answer to the problem, but the bonuses are still coming to your email. We will have to be patient and hopefully this will all be sorted out soon. 🙂
Да, всеки ден ме изпращат за бонус и за проблема, че парите са изчезнали от сметката ми, те никога не ми отговарят в продължение на много дни
Yes every day they send me for bonus and about the issue that the money disappeared from my account they never answered me for many days
Ναι κάθε μέρα μου στέλνουν για μπόνους και για το θέμα που μου εξαφάνισαν τα χρήματα από το λογαριασμό μου δεν μου απαντισανε ποτέ εδώ και πολλές μέρες
Със сигурност би било полезно да знаете дали те разследват или нещо подобно, за да ви даде поне малко увереност. По този начин изглежда, че изобщо не ви уважават и ви игнорират. Не мисля, че това е най-добрият подход. Както и да е, ще видим дали нашият екип може да разбере повече.
It would certainly be useful to know if they are investigating or similar to give you at least some reassurance. This way it looks like they don't respect you at all and ignore you. I don't think that's the best approach. Anyway, we'll see if our team can find out more.
Съжалявам, Рина, попаднала си на измама. Разделът за теглене на техния сайт е само за показ.
Няма доказателства за
7bets io
winsmania
дуобец
кучета късмет
casiwawe
casobet
ninbet
time2spin
Някога е обработвал теглене, може би е платил на някого в миналото.
Имаше случай, когато някой беше заседнал с хиляди, след което й платиха 250$ за теглене. Вероятно защото са изчислили, че могат да изтръгнат повече от нея в бъдеще.
Колкото по-рано разберете, че сте били измамени, толкова по-скоро можете да продължите с това злощастно събитие в живота си.
Sorry rina, you ran into scam. The withdraw section on their site is only for show.
There is no evidence of
7bets io
winsmania
duobetz
dogsfortune
casiwawe
casobet
ninbet
time2spin
Has ever processed any withdraw, maybe they have paid someone in the past.
There was a case where someone was stuck thousands, then they paid her 250$ withdraw. It was probably because they calculated they can juice more out of her in the future.
The sooner you understand you got scammed, the sooner you can move on with this unfortunate event in your lifespan.
Доста негативно мнение, но с вашия опит не съм толкова изненадан. Както и да е, нека все още не хвърляме кърпата и да чакаме и да видим дали друг играч няма да получи парите или как казиното ще се справи с цялата ситуация. Надявам се да се получи добре. Бих се радвал искрено. 😕
Quite a negative view, but with your experience I am not so surprised. Anyway, let's not throw in the towel just yet and wait and see if another player doesn't get the money or how the casino handles the whole situation. I hope it will turn out well. I would be honestly happy. 😕
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.