ФорумКазинаWinsmania Casino - обща дискусия

Winsmania Casino - обща дискусия (страница 5)

преди 9 месеца от GODENKOR
|
9168 преглеждания 88 отговора |
|
1...4 5
Добавете пост
преди 5 месеца

Парите ми изчезнаха от сметката ми Обслужването на клиенти изобщо не е учтиво, те не обясняват нищо, а просто казват изпратете съобщения и ние ще се свържем с вас Изпратих 2 съобщения без отговор Много съм разочарован

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Все още не сте успели да получите отговор от казиното, така че защо възникна тази ситуация и какво се случи?

Тъй като имате оплакване , нашият екип ще се опита да ви помогне и се надяваме, че ще успее.

Ще чакам актуализация, ако има такава.

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Нищо без отговор Не съм получил от 7 дни това казино е измама казаха ми, че ще отговорят на имейла ми и все още нямат отговор единственото, което изпращат по имейл е да ме информират за бонус за депозит

Автоматичен превод:
rina123
преди 5 месеца

Мисля, че това не е начинът, по който едно честно казино трябва да се държи, и със сигурност не трябва да оставят играч цяла седмица без отговор, когато са му казали, че ще го уведомят и ще го отпишат. Мисля, че ще загубят повече играчи по този начин, отколкото ще запазят.

Тъй като нямаме нищо ново, единственото нещо, на което можем да се придържаме в момента, е да се оплачем, както казах, и да изчакаме и да видим какво ще разбере екипът. Ще се радвам много, ако казиното изрази мнение, но не знам дали ще се случи, ако все още не го е направило.

Както и да е, Ник ще направи всичко възможно, за да помогне.

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Благодаря ви много, много съм разочарован, те изобщо не ми отговарят, всичко, което правят всеки ден, е да ми изпращат съобщения за бонуси за депозит, нищо друго

Автоматичен превод:
rina123
преди 5 месеца

Да, още по-тъжно е, ако не могат да ви дадат отговор на проблема, но бонусите все още идват на вашия имейл. Ще трябва да бъдем търпеливи и да се надяваме, че всичко това ще се разреши скоро. 🙂

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Да, всеки ден ме изпращат за бонус и за проблема, че парите са изчезнали от сметката ми, те никога не ми отговарят в продължение на много дни

Автоматичен превод:
rina123
преди 5 месеца

Със сигурност би било полезно да знаете дали те разследват или нещо подобно, за да ви даде поне малко увереност. По този начин изглежда, че изобщо не ви уважават и ви игнорират. Не мисля, че това е най-добрият подход. Както и да е, ще видим дали нашият екип може да разбере повече.

Автоматичен превод:
rina123
преди 5 месеца

Съжалявам, Рина, попаднала си на измама. Разделът за теглене на техния сайт е само за показ.

Няма доказателства за


7bets io

winsmania

дуобец

кучета късмет

casiwawe

casobet

ninbet

time2spin


Някога е обработвал теглене, може би е платил на някого в миналото.


Имаше случай, когато някой беше заседнал с хиляди, след което й платиха 250$ за теглене. Вероятно защото са изчислили, че могат да изтръгнат повече от нея в бъдеще.


Колкото по-рано разберете, че сте били измамени, толкова по-скоро можете да продължите с това злощастно събитие в живота си.


Редактиран от автора преди 5 месеца
Автоматичен превод:
laka44
преди 5 месеца

Доста негативно мнение, но с вашия опит не съм толкова изненадан. Както и да е, нека все още не хвърляме кърпата и да чакаме и да видим дали друг играч няма да получи парите или как казиното ще се справи с цялата ситуация. Надявам се да се получи добре. Бих се радвал искрено. 😕

Автоматичен превод:
1...4 5

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини