НачалоФорумКазинаWinsmania Casino - обща дискусия

Winsmania Casino - обща дискусия

преди 10 месеца от GODENKOR
|
10 847 преглеждания 88 отговора |
|
1 2...5
преди 10 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Winsmania Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 10 месеца

Минавам през процеса на проверка, върви странно, дори не ми отговориха по имейл за получаване на документите. Надявам се, че ще изтегля средствата си

Автоматичен превод:
GODENKOR
преди 10 месеца

Здравейте. Съжалявам да чуя, че сте в това състояние на ума. Може ли да попитам кога точно изпратихте документите си в казиното? Можете да се опитате да се свържете с тях, ако смятате, че чакате твърде дълго. Чатът на живо или поддръжката може би ще отговорят на въпроса за получаване на документите или дори биха могли да обяснят забавянето на проверката им. Бихте ли опитали, може би?

Автоматичен превод:
Romi
преди 10 месеца

за съжаление, сега пишат, че проверката се бави и са определили период от 3-5 дни. първият път, когато писаха, че проверката отнема 72 часа.

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Тегленето ми беше отменено 6 пъти и всички членове на чата на живо ме игнорират. Беше ми обещано, че моето теглене ще бъде обработено около 3 пъти от членове на чат на живо, но всеки път, когато се анулира. Сега, когато спомена, че съм аз пред член на чат на живо, те ме игнорират.

Автоматичен превод:
Teddc675
преди 10 месеца

Изглежда трябва да подам жалба срещу тях

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

file те просто те игнорират в чата, това е пълна измама

Автоматичен превод:
GODENKOR
преди 10 месеца

Здравейте. Някой от поддръжката потвърди ли, че е получил документите ви? Процесът на проверка всъщност може да отнеме няколко дни, бих казал, че не е толкова необичайно за онлайн казината. Даваме на казината 14 пълни дни за извършване на проверката, преди нашият екип за оплаквания да се намеси. Опитайте се да бъдете малко търпеливи и да ни дадете всякакви актуализации от казиното, моля.🙏

Автоматичен превод:
Teddc675
преди 10 месеца

Здравей. Съжаляваме да научим за вашия проблем с това казино. Виждам, че вече сте изпратили жалба до нашия екип 👍. Твърдо вярвам, че ще направят всичко възможно, за да разрешат този случай. Колко време чакате тегленето, ако мога да попитам? Имахте ли късмет да се свържете с поддръжката по имейл, може би?🤔

Автоматичен превод:
Romi
преди 10 месеца

Свързвах се с тях няколко пъти по имейл и нямах късмет да получа отговор. Говорих с член на чат на живо тази сутрин, който ми обеща, че е открил проблем в тяхната система и че тегленето ми ще бъде обработено този път. Първоначално направих тегленето в сряда, но оттогава беше отхвърлено 8 пъти. Очевидно акаунтът ми се показваше като непотвърден, въпреки че преди това са потвърдили акаунтите ми. Ще ви държа в течение дали са ми казали истината

Автоматичен превод:
Teddc675
преди 10 месеца

Здравейте и благодаря за актуализацията. В момента всъщност ми идва на ум, ако може би сте опитали някакъв друг метод на плащане или теглене, или ако бихте го обмислили? 🤔 Както и да е, ще запазя моя 🤞 и ще чакам новините от ваша страна 🙂.

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Те го отмениха и казаха, че трябва да им дам допълнителен Kyc. Това ми беше казано, след като други членове на Live hat ми казаха, че акаунтът ми вече е напълно проверен.


това е в техните TS и Cs. Уебсайтът си запазва правото да извършва допълнителни процедури за проверка на KYC за всякакви тегления, надвишаващи €2500 или еквивалентна сума в криптовалути, както е регулирано от нашия лиценз за игри, и освен това си запазва правото да извършва такива процедури за проверка в случай на по-малки тегления, както се изисква от нашия лиценз за игри. Притежателите на сметки, които желаят да възстановят средства, съхранявани в затворен, заключен или изключен акаунт, се съветват да се свържат с отдела за поддръжка на клиенти.


като се има предвид, че тегленето ми беше по-малко от това, не виждам как това изобщо е законно

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Това е повече от разочароващо и не мога да повярвам, че са направили това

Автоматичен превод:
Teddc675
преди 10 месеца

Здравейте. Съжалявам, че все още сте в подобна ситуация и със сигурност разбирам разочарованието ви. Много мило от ваша страна, че поддържате нашия екип за оплаквания напълно актуализиран. Прочетох цялата информация, която предоставихте в жалбата си, и ми се струва като безкрайна история, бих казал. Така че нека видим дали Грег от чата на живо наистина е прав и акаунтът ви най-накрая е напълно потвърден. Моля, продължавайте да ни държите в течение, така че в случай, че имате нужда от намеса на нашия екип, те ще го направят. Чухте ли нещо ново от поддръжката досега?

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Все още не съм чул нищо и току-що проверих и тегленето ми все още предстои. Мисля, че стигнах до заключението, че този уебсайт е пълна измама, тъй като не съм виждал нито един пример някой наистина да е получил оттеглянето си от тази компания. Ако можете, моля, кажете ми дали сте говорили с хора, които някога са получавали пари от този уебсайт, моля, уведомете ме. Много се съмнявам, че дори имат финансов екип или че дори са обработили едно теглене. Жалко, защото наистина се нуждая от тези пари и никога няма да имам достъп до тях.

Автоматичен превод:
Teddc675
преди 10 месеца

Единственото нещо, което открих, бяха две други оплаквания относно процедурата за проверка на тегленето.

Страхувам се, че няма много за работа. Що се отнася до съдържанието, преглеждането на потребителски отзиви е още по-лошо.

Иска ми се да намеря нещо положително за споделяне...



Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Това е срамота. Най-малкото не могат да твърдят, че акаунтът ми е непотвърден, тъй като много членове на чата вече ми казаха, че е така. Честно казано, не бих се учудил, ако направят нещо подобно. Може би, ако някой от казино гуру говори с тях и окаже натиск, ще е по-вероятно наистина да ми изплатят. Въпреки това няма да се изненадам, ако те пренебрегнат. Отново ми беше обещано тегленето ми да бъде обработено през следващите два часа, но бих казал, че шансовете за това са много малки. Най-дразнещото нещо в тази компания е, че членовете на чата постоянно ви лъжат и ви казват, че тегленето ви ще бъде обработено, когато те всъщност нямат намерение да направят нещо, за да разрешат проблема. Може би рейтингът на тази компания трябва да се понижи на този уебсайт, тъй като 5,5 не представлява наистина колко некомпетентни са те. Благодаря за помощта Радка. Кой знае може би един ден ще имам достъп до тези пари. Знам, че се надяват, че ще залагам тези пари всеки път, когато отменят тегленето ми, но аз съм поел ангажимент наистина да разреша това и да покажа истинските цветове на това казино, за да могат всички останали да го видят

Автоматичен превод:
Teddc675
преди 10 месеца

Четох за вашия проблем и ситуацията е доста трудна. Както Томас каза във вашата жалба , ако не можете да разрешите нищо с казиното, нашият екип ще се намеси и ще се свърже с тях, така че трябва да имате търпение.

Виждам също, че чатът винаги просто ви казва, че тегленето ви ще бъде одобрено, но нищо не се случва и това е същата стара история отново и отново.

Що се отнася до самия индекс на безопасност, ако казиното не се опита да разреши вашата ситуация и жалбата остане неразрешена, то ще получи черни точки, които ще повлияят на рейтинга му.

Въпреки това, както споменах преди, трябва да имате търпение известно време. Томас със сигурност ще стигне до вас, но не сте единственият, който има оплаквания, така че му дайте време. Със сигурност не сте игнориран. В горния десен ъгъл на вашата жалба имате таймер, който показва колко време трябва да отговори всяка страна.

Надявам се вашият случай да бъде разрешен скоро. Ако имате някаква актуализация, уведомете ме.

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

file

вчера писаха, че проверката ми ще мине, вече минаха повече от 8 дни. Сега ви игнорират в онлайн чата. абсурдно е да дадете 5 звезди на този букмейкър

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Знаете ли защо отзивът ми за това място все още се преглежда. Казаха ми, че отнема 48 часа и не виждам защо не е прието

Автоматичен превод:
1 2...5

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
christmas_push_alt
Share your winnings from Pragmatic Play slots — we’re giving away prizes worth $3,000!
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини