преди 10 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Winsmania Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Минавам през процеса на проверка, върви странно, дори не ми отговориха по имейл за получаване на документите. Надявам се, че ще изтегля средствата си
I’m going through the verification process, it’s going strangely, they didn’t even respond by email about receiving the documents. I hope I will withdraw my funds
прохожу процесс верификации, как то странно проходит, они даже не ответили на почте о получении документов. надеюсь я выведу свои средства
Здравейте. Съжалявам да чуя, че сте в това състояние на ума. Може ли да попитам кога точно изпратихте документите си в казиното? Можете да се опитате да се свържете с тях, ако смятате, че чакате твърде дълго. Чатът на живо или поддръжката може би ще отговорят на въпроса за получаване на документите или дори биха могли да обяснят забавянето на проверката им. Бихте ли опитали, може би?
Hello. I am sorry to hear you are in this state of mind right know. May I ask when exactly have you sent your documents to the casino? You could try to contact them, if you feel that your waiting has been too long. The live chat or the support will perhaps answer the question about receiving the documents, or even could explain the delay of verifying those. Would you try it, perhaps?
за съжаление, сега пишат, че проверката се бави и са определили период от 3-5 дни. първият път, когато писаха, че проверката отнема 72 часа.
unfortunately, now they write that the verification is being delayed, and have set a period of 3-5 days. the first time they wrote it takes 72 hours to check.
к сожалению, теперь они пишут что проверка затягивается, и установили срок 3-5 дней. в первый раз они писали 72 часа занимает проверка.
Тегленето ми беше отменено 6 пъти и всички членове на чата на живо ме игнорират. Беше ми обещано, че моето теглене ще бъде обработено около 3 пъти от членове на чат на живо, но всеки път, когато се анулира. Сега, когато спомена, че съм аз пред член на чат на живо, те ме игнорират.
I have had my withdrawal cancelled 6 times and all the live chat members are ignoring me. I have been promised my withdrawal would be processed about 3 time by live chat members but every time it gets cancelled. Now when I mention it is me to a live chat member they ignore me.
Изглежда трябва да подам жалба срещу тях
Looks like I need to file a complaint against them
нужно похоже создать жалобу на них
Здравейте. Някой от поддръжката потвърди ли, че е получил документите ви? Процесът на проверка всъщност може да отнеме няколко дни, бих казал, че не е толкова необичайно за онлайн казината. Даваме на казината 14 пълни дни за извършване на проверката, преди нашият екип за оплаквания да се намеси. Опитайте се да бъдете малко търпеливи и да ни дадете всякакви актуализации от казиното, моля.🙏
Hello. Did anyone from the support confirmed they have received you documents? The verification process could actually take few days, it is not that unusual for the online casinos, I would say. We give casinos 14 full days for the verification to be done, before our complaint team intervene. Try to be little bit patient and give us any updates from the casino, please.🙏
Здравей. Съжаляваме да научим за вашия проблем с това казино. Виждам, че вече сте изпратили жалба до нашия екип 👍. Твърдо вярвам, че ще направят всичко възможно, за да разрешат този случай. Колко време чакате тегленето, ако мога да попитам? Имахте ли късмет да се свържете с поддръжката по имейл, може би?🤔
Hello there. Sorry to hear about your issue with this casino. I can see you have already submitted a complaint with our team 👍. I firmly believe they will do everything they can to get this case resolved. How long are you waiting for the withdrawal, if I may ask? Have you had any luck in contacting the support by email, maybe?🤔
Свързвах се с тях няколко пъти по имейл и нямах късмет да получа отговор. Говорих с член на чат на живо тази сутрин, който ми обеща, че е открил проблем в тяхната система и че тегленето ми ще бъде обработено този път. Първоначално направих тегленето в сряда, но оттогава беше отхвърлено 8 пъти. Очевидно акаунтът ми се показваше като непотвърден, въпреки че преди това са потвърдили акаунтите ми. Ще ви държа в течение дали са ми казали истината
I have contacted them multiple times via email and have had no luck in getting a response. I spoke to a a live chat member this morning who promised me they found the glitch in their system and that my withdrawal will be processed this time. I originally made the withdrawal on Wednesday but since then it has been rejected 8 times. Apparently my account was showing up as unverified even though they previously has verified my accounts. I will Keep you up to date to whether they have told me the truth
Здравейте и благодаря за актуализацията. В момента всъщност ми идва на ум, ако може би сте опитали някакъв друг метод на плащане или теглене, или ако бихте го обмислили? 🤔 Както и да е, ще запазя моя 🤞 и ще чакам новините от ваша страна 🙂.
Hello and thank you for the update. Right now actually comes to my mind, if you have maybe tried some other payment method or the withdrawal, or if you would consider it?🤔 Anyway, I will keep my 🤞 and wait for the news from your side 🙂.
Те го отмениха и казаха, че трябва да им дам допълнителен Kyc. Това ми беше казано, след като други членове на Live hat ми казаха, че акаунтът ми вече е напълно проверен.
това е в техните TS и Cs. Уебсайтът си запазва правото да извършва допълнителни процедури за проверка на KYC за всякакви тегления, надвишаващи €2500 или еквивалентна сума в криптовалути, както е регулирано от нашия лиценз за игри, и освен това си запазва правото да извършва такива процедури за проверка в случай на по-малки тегления, както се изисква от нашия лиценз за игри. Притежателите на сметки, които желаят да възстановят средства, съхранявани в затворен, заключен или изключен акаунт, се съветват да се свържат с отдела за поддръжка на клиенти.
като се има предвид, че тегленето ми беше по-малко от това, не виждам как това изобщо е законно
They cancelled it and said i need to give them additional Kyc. This was Told to me after other live hat members had told me that my account was alreayd fully verified.
this is in their ts and Cs The Website reserves the right to carry out additional KYC verification procedures for any withdrawals exceeding €2500 or equivalent amount in Cryptocurrencies, as regulated by our gaming license, and further reserves the right to carry out such verification procedures in case of smaller withdrawals, as demanded by our gaming license. Account Holders who wish to recover funds held in a closed, locked or excluded account, are advised to contact Customer Support.
considering my withdrawal was less than this I don’t see how this is legal whatsoever
Здравейте. Съжалявам, че все още сте в подобна ситуация и със сигурност разбирам разочарованието ви. Много мило от ваша страна, че поддържате нашия екип за оплаквания напълно актуализиран. Прочетох цялата информация, която предоставихте в жалбата си, и ми се струва като безкрайна история, бих казал. Така че нека видим дали Грег от чата на живо наистина е прав и акаунтът ви най-накрая е напълно потвърден. Моля, продължавайте да ни държите в течение, така че в случай, че имате нужда от намеса на нашия екип, те ще го направят. Чухте ли нещо ново от поддръжката досега?
Hello. I'm sorry you are still in this kind of situation, and I can surely understand your frustration. Nice of you, that you keep our complaint team fully updated. I have read all the information you have provided in your complaint, and it seems to me like a never ending story, I would say. So let's see if Greg from the live chat was actually right and your account has been finally fully verified. Please continue to keep us updated, so in case you need our team to intervene, they will do so. Have you heard anything new from the support by now?
Все още не съм чул нищо и току-що проверих и тегленето ми все още предстои. Мисля, че стигнах до заключението, че този уебсайт е пълна измама, тъй като не съм виждал нито един пример някой наистина да е получил оттеглянето си от тази компания. Ако можете, моля, кажете ми дали сте говорили с хора, които някога са получавали пари от този уебсайт, моля, уведомете ме. Много се съмнявам, че дори имат финансов екип или че дори са обработили едно теглене. Жалко, защото наистина се нуждая от тези пари и никога няма да имам достъп до тях.
I haven’t heard anything yet and just checked and my withdrawal is still pending. I think I have come to the conclusion that this website is a full on scam as I have not seen one example of someone actually ever receiving their withdrawal from this company. If you could please tell me if you have spoken to people that have ever actually received money from this website please let me know. I very much doubt that they even have a finance team whatsoever or that they have even processed one withdrawal. It’s a shame because I really need this money and I will never access it.
Единственото нещо, което открих, бяха две други оплаквания относно процедурата за проверка на тегленето.
Страхувам се, че няма много за работа. Що се отнася до съдържанието, преглеждането на потребителски отзиви е още по-лошо.
Иска ми се да намеря нещо положително за споделяне...
The only thing I found were two other complaints about the withdrawal verification procedure.
I am afraid not much to work with. For the content, reviewing user reviews is even worse.
I wish I could find something positive to share...
Това е срамота. Най-малкото не могат да твърдят, че акаунтът ми е непотвърден, тъй като много членове на чата вече ми казаха, че е така. Честно казано, не бих се учудил, ако направят нещо подобно. Може би, ако някой от казино гуру говори с тях и окаже натиск, ще е по-вероятно наистина да ми изплатят. Въпреки това няма да се изненадам, ако те пренебрегнат. Отново ми беше обещано тегленето ми да бъде обработено през следващите два часа, но бих казал, че шансовете за това са много малки. Най-дразнещото нещо в тази компания е, че членовете на чата постоянно ви лъжат и ви казват, че тегленето ви ще бъде обработено, когато те всъщност нямат намерение да направят нещо, за да разрешат проблема. Може би рейтингът на тази компания трябва да се понижи на този уебсайт, тъй като 5,5 не представлява наистина колко некомпетентни са те. Благодаря за помощта Радка. Кой знае може би един ден ще имам достъп до тези пари. Знам, че се надяват, че ще залагам тези пари всеки път, когато отменят тегленето ми, но аз съм поел ангажимент наистина да разреша това и да покажа истинските цветове на това казино, за да могат всички останали да го видят
That’s a shame. Atleast they can’t claim my account is unverified as multiple chat members have already told me it was. To be honest I wouldn’t be suprised if they did pull something like that. Maybe if someone from casino guru speaks to them and applies some pressure they will be more likely to actually pay me out. However I wouldn’t be suprised if they ignored you aswell. I have yet again been promised that my withdrawal will be processed in the next two hours but I would say the chances of this are very slim. The most annoying thing about this company is the chat members constantly lie to you and tell you that your withdrawal will be processed when they have no intention of actually doing anything to resolve the problem. Maybe the rating of this company should go down on this website as 5.5 doesn’t truly represent how incompetent they truly are. Thanks for the help Radka. Who knows maybe one day I will acces this money. I know they hope that I will gamble this money everytime they cancel my withdrawal but I am commited to truly solving this and showing the true colours of this casino for every else to see
Четох за вашия проблем и ситуацията е доста трудна. Както Томас каза във вашата жалба , ако не можете да разрешите нищо с казиното, нашият екип ще се намеси и ще се свърже с тях, така че трябва да имате търпение.
Виждам също, че чатът винаги просто ви казва, че тегленето ви ще бъде одобрено, но нищо не се случва и това е същата стара история отново и отново.
Що се отнася до самия индекс на безопасност, ако казиното не се опита да разреши вашата ситуация и жалбата остане неразрешена, то ще получи черни точки, които ще повлияят на рейтинга му.
Въпреки това, както споменах преди, трябва да имате търпение известно време. Томас със сигурност ще стигне до вас, но не сте единственият, който има оплаквания, така че му дайте време. Със сигурност не сте игнориран. В горния десен ъгъл на вашата жалба имате таймер, който показва колко време трябва да отговори всяка страна.
Надявам се вашият случай да бъде разрешен скоро. Ако имате някаква актуализация, уведомете ме.
I've read about your problem and it's quite a difficult situation. As Tomas said in your complaint, if you can't resolve anything with the casino, our team will intervene and contact them, so you need to be patient.
I also see that the chat always just tells you that your withdrawal will be approved but nothing happens and it's the same old story over and over again.
As for the safety index itself, if the casino doesn't try to resolve your situation and the complaint will go unresolved, it will get black points which will affect its rating.
However, as I mentioned before, you need to be patient for some time. Tomas will surely get to you, but you are not the only one who has a complaint, so give him a while. You're certainly not being ignored. At the top right of your complaint you have a timer that shows how long each side has to respond.
I hope your case is resolved soon. If you have any update let me know.
вчера писаха, че проверката ми ще мине, вече минаха повече от 8 дни. Сега ви игнорират в онлайн чата. абсурдно е да дадете 5 звезди на този букмейкър
they wrote yesterday that my verification would be passed, more than 8 days have already passed. Now they ignore you in online chat. it's absurd to give this bookmaker a 5 star rating
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.