преди 1 година
Благодаря ви за вашето ценно прозрение! И за всичките ви усилия!
Thank you for your valuable insight! And for all your efforts!
0
Благодаря ви за вашето ценно прозрение! И за всичките ви усилия!
Thank you for your valuable insight! And for all your efforts!
Остават пет дни, нали? Желая ви много късмет с това казино. И също така смятам, че би било най-добре да кажа, че трябва да играете само в правилно лицензирани, това е особено лош избор:
https://casinoguru-en.com/winnercasino-review
🙁 придържайте се към лиценза на UKGC, това не си струва риска, бих казал,...
Five days to go, right? I wish you great luck with this casino. And I also feel it would be best to say you should only play in properly licensed ones, this one is a particularly bad choice:
https://casinoguru-en.com/winnercasino-review
🙁 stick with the UKGC license, this isn't worth the risk, I'd say,...
Golden lion е друга тази измамна група, която изглежда има около 20 казина
Golden lion is another this rip off group appear to have about 20 casinos
Здравейте 🙂
смъквам?
Чудя се дали мога да ти помогна по някакъв начин. Сигурен съм, че знаете за функцията за оплакване, но смятам, че вашето отношение изразява опит, натрупан от загуби - прав ли съм? Просто питам, човек никога не знае.
Hello 🙂
rip-off?
I wonder if I can help you in any way. I'm sure you know about the complaint feature, but I feel your attitude expresses experiences gained from losses - Am I correct? I'm merely asking, one never knows.
Получавам имейли и текстови съобщения (които не могат да се блокират) от тези клоуни всеки ден, всички те са част от технологията за глобални игри. Пиратските игри не плащат и ако плащате трябва да чакате месеци. Максимални печалби Rouge Casino Chilli777 Mr Sloty Winner Casino Golden lion Големи печалби вижте вашите оценки и оплаквания
I get emails and texts (not blockable) from these clowns everyday they are all part of Global games tech. Pirated games don't pay and if you do you have to wait months. Maximal Wins Rouge Casino Chilli777 Mr Sloty Winner Casino Golden lion Big Wins look at your ratings and complaints
ИЗБЯГВАЙТЕ ВСИЧКИ КАЗИНА, споменати в тази тема!!
AVOID ALL CASINOS mentioned in this thread!!
Получавам имейли и текстови съобщения (които не могат да се блокират) от тези клоуни всеки ден, всички те са част от технологията за глобални игри. Пиратските игри не плащат и ако плащате трябва да чакате месеци. Максимални печалби Rouge Casino Chilli777 Mr Sloty Winner Casino Golden lion Големи печалби вижте вашите оценки и оплаквания
I get emails and texts (not blockable) from these clowns everyday they are all part of Global games tech. Pirated games don't pay and if you do you have to wait months. Maximal Wins Rouge Casino Chilli777 Mr Sloty Winner Casino Golden lion Big Wins look at your ratings and complaints
Така че трябва да е доста досадно, когато казвате, че не могат да бъдат блокирани.
Що се отнася до казината, споменати по-горе, вероятно е ясно от индекса за безопасност, че те не са безопасни и желани и аз лично бих ги избягвал.
Както и да е, ако продължавате да получавате съобщения от тях, не е ли възможно да ги блокирате по някакъв начин с оператор или нещо подобно? 🤔 Просто се чудя на глас дали има такава възможност.
So it must be quite annoying when you say they can't be blocked.
As for the casinos mentioned above, it's probably clear from the safety index that they are not safe and desirable and I personally would avoid them.
Anyway, If you keep getting messages from them, isn't it possible to somehow block them with an operator or something ? 🤔 I'm just wondering out loud if there is such a possibility.
Наскоро се регистрирах в казиноwinner и след това в superb.bet. И двете подобни. Депозирах около £2500 като победител по различен повод с надеждата, че ще се възстановя, което направих и завърших на £5500 .. направих теглене от £1200 .. Днес е повече от месец и тегленето все още предстои.. Онлайн агентите са глупави и просто се извиняват за забавянето и казват, че ще бъдат обработени скоро. Беше твърде късно да прочета отзивите им. Свързах се с ibas и те ме посъветваха за няколко неща, като включване на MP, комисия за хазарта в Кюрасао, докладване на измама, киберпрестъпления и т.н. Имам £8500 заседнали и в двете сметки.. Играх само на спортове. Някой тегли ли успешно. .. Може ли някой да ми помогне. мога да се свържа с мен по имейл aasalam79@yahoo.com
I recently registered with winner casino and then superb.bet.. Both similar . I deposited around £2500 in winner on different occasion with the hope i will do my recovery which i did and ended on £5500 .. made a withdrawl of £1200 .. Today is more than a month and withdrawl still in pending.. Online agents are stupid and just apologise for delay and saying it will be processed soon. It was too late to read their reviews. i contact ibas and they advised a few things, like involve MP , curacao gambling commision, report fraud, cybercrime etc . I have £8500 stuck in both accounts.. I did played on sports only.Does anyone withdrawl successfull. .. Can anybody help me out . i can be contacted by email aasalam79@yahoo.com
Здравейте, първо бих искал да изразя съчувствието си към вашата ситуация, защото със сигурност не е приятно. Разгледах самото казино и индексът му за безопасност говори сам за себе си дори с предупрежденията си. От отговора ви предполагам, че не сте го видели, докато не е станало твърде късно.
Бих искал също да ви препоръчам да подадете жалба при нас, но на нашия уебсайт пише „Правила за липса на отговор за оплаквания", което вероятно ще се окаже по същия начин.
Но също така виждам, че вашият случай е само за спортни залагания и ние не се занимаваме с него, защото нямаме експерти в тази област и нашият поглед няма да бъде обективен. Така че ще се опитам да ти помогна поне като пусна линкове, където можеш да пуснеш жалба, но не знам дали ще свърши по същия начин. Ето ги: https://www.bookmakers.bet/submit-a-complaint/
https://www.top100bookmakers.com/contact-us/
https://www.sportsbookreview.com/sportsbook-complaint/
Както и да е, бих искал да вярвам, че всичко ще се разреши, но не съм сигурен. Ако опитате някоя от опциите, моля, уведомете ни.
Hi, first of all I would like to express my sympathy with your situation, because it is certainly not pleasant. I have looked at the casino itself and its safety index speaks for itself even with its warnings. From your reply, I assume you didn't see it until it was too late.
I would also like to recommend you to file a complaint with us but on our website it says "No Response Policy for complaints" which will probably turn out the same way.
However, I also see that your case is only about sports betting and we do not deal with it because we do not have experts in this area and our view would not be objective. So I would try to help you at least by posting links where you could file a complaint, although I don't know if it will end the same way. Here they are: https://www.bookmakers.bet/submit-a-complaint/
https://www.top100bookmakers.com/contact-us/
https://www.sportsbookreview.com/sportsbook-complaint/
Anyway, I would like to believe that everything will be resolved but I am not sure. If you try any of the options, please let us know.
Здравей Джаро
Благодаря за отговора и предложенията. Моят случай не е за спортни залагания, а за средствата, които държат. Нищо нередно в залаганията е обработката на тегленето. Ще прегледам тези връзки и ако можете да продължите.. Мога да ви предам всички подробности.. Благодаря
Hi Jaro
Thanks for your reply and suggestions. My case is not about sports bets, it is about the funds they are holding. Nothing is wrong in bets its the processing of withdrawl. I will go through these links and if you can take it further.. I can pass you all the details.. Thanks
Няма за какво и разбирам, че говорите за факта, че вашите тегления се забавят.
Попаднах обаче на това изречение, което сте написали: „Играх само на спортове", така че останах с впечатлението, че става въпрос за спортни залагания и затова ви препоръчах тези връзки. Ако сте играли казино игри - слотове, игри на маса и др., можете да подадете жалба при нас.
Както и да е, не забравяйте да ни уведомите, ако разберете нещо ново. Ще те чакам и ще ти стискам палци.
You're welcome, and I understand that you're talking about the fact that your withdrawals are delayed.
However, I came across this sentence that you wrote: "I did played on sports only", so I got the impression that it was about sports betting, and that's why I recommended you these links. If you played casino games - slots, table games, etc., you can file a complaint with us.
Anyway, be sure to let us know if you find out anything new. I'll be waiting and keeping my fingers crossed for you.
Тук също няма да депозирам повече цент. По това време ми беше платено само след 9 седмици.
I won't deposit another cent here either. At that time I was only paid out after 9 weeks.
Ich werde hier auch keinen cent mehr einzahlen. Ich wurde damals erst nach 9 Wochen ausgezahlt.
Предполагам, че е просто загуба на време да искаме прилично обяснение от страна на казиното, нали?
9 седмици са твърде много. 🙁
I guess it is just a waste of time to ask for a decent explanation from the casino's side, right?
9 weeks is far too long. 🙁
пише, че това казино е затворено??? Но аз играя тук??? Спечелих малка сума, но не мога да завърша процеса на проверка, тъй като нямам смарт телефон, за да сканирам приложението. Имам старомоден текст/обаждане само на мобилен телефон. Наистина не виждам начин да заобиколя това. Всякакви предложения как да завършите проверката на kyc, без да можете да сканирате изображението. Използвах лаптопа си и връзката ме отвежда до сайта, но не и до моята страница за потвърждение. Благодаря Кирсти
it says this casino is closed??? But I am playing here??? I have won a small amount, but unable to complete verification process as I don't have a smart phone to scan the app. I have an old fashioned text / call mobile only. I don't really see a way around this. Any suggestions on how to complete the kyc verification without being able to scan the image. I have used my laptop and the link takes me to the site - but not to my verification page. Thanks Kirsty
Хей. Нашият екип за данни вече проучва това и ще подготви пълния преглед възможно най-скоро. изглежда, че казиното е отворено отново или е ново негово огледало. Скоро ще научим всичко.
Бихте ли били по-конкретни, моля, и ни кажете какво точно е поискало казиното, за да завърши проверката? Моля, предоставете още подробности, за да можем да ви помогнем.
Hey. Our data team is already looking into this and will prepare the full review as soon as possible. it looks like the casino has opened again or it is a new mirror of it. We will learn everything soon.
Could you be more specific, please, and tell us exactly what the casino asked to complete the verification? Please provide some more details so we can be able to help you out.
за да потвърдите в това казино, трябва да сканирате QR кода, за да преминете към KYC процеса. Обикновено това е уеб адрес и качвам информация, но не мога да направя това, тъй като нямам смартфон за сканиране на QR код. Имам стар (и много надежден) телефон nokia, който отговаря на нуждите ми. Качих QR код на сайта, който ги чете, но ме отвежда до доставчика на KYC, а не до мястото, където трябва да бъда. Играя на този сайт повече от година - и това е първата ми печалба, така че отидох да проверя, за да завърша тегленето, и открих, че не мога. Благодаря Кирсти
to verify at this casino you need to scan QR code to go to KYC process. Usually its a web address and I upload information, however can't do this as I don't have a smart phone to scan QR code. I have old (and very reliable) nokia phone which suits my needs. I have uploaded QR code to site which reads them but it takes me to the KYC provider and not to where I need to be. I have ben playing this site for over a year - on and off and this is my first win, so went to verify to complete withdrawal, to find I am unable to. Thanks Kirsty
И така, информирахте ли казиното за тази ситуация и че не притежавате смартфон? Вярвам, че трябва да ви дадат някаква друга опция за проверка.
So did you inform the casino about this situation and that you do not own a smartphone? They should give you some other option to get verified, I believe.
да, каза им и не, явно няма друг вариант. Мислех, че трябва да има. Завърших KYC за други сайтове без смарт телефон, използвайки само лаптоп, но трудната част е да получа връзката към моята страница за потвърждение.
yes, told them, and no, apparently there is no other option. I thought there should be. I have completed KYC for other sites without smart phone, just using laptop - but to get the link to my verification page is the hard part.
В този случай ви предлагам да подадете жалба до нашия екип. Безплатно е и можем да се опитаме да се свържем с казиното, за да разрешим този проблем. Ако се интересувате, моля, следвайте тази връзка, за да го направите. Уведомете ни как върви.
In this case, I would suggest you make a complaint with our team. It is free of charge, and we could try to get in touch with the casino to resolve this issue. If you are interested, please follow this link to do so. Let us know how it goes.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.