ФорумКазинаWinnerama Casino - обща дискусия

Winnerama Casino - обща дискусия (страница 2)

преди 2 години от qaantumsecure
|
6907 преглеждания 21 отговора |
|
1 2
преди 2 години

Здравейте

Обезсърчен съм, защото видях, че последните оплаквания от други играчи тук в casino.guru също не отговориха...


не разбирам защо nick поиска да потвърди, че съм получил плащането си... казах по-рано, че акаунтът ми е деактивиран

Редактиран от автора преди 2 години
Автоматичен превод:
mari.300
преди 2 години

Здравейте,

не мога да говоря от името на Ник или казиното, така че мога само да гадая. Все пак съм сигурен, че Ник знае какво прави, вероятно просто е пропуснал по-старата информация - случва се, любезно му отговорете, той се опитва да помогне на вас и на десетки други играчи всеки ден.

Да се надяваме, че казиното се интересува от своя рейтинг и вашия проблем. 🤞

Автоматичен превод:
1 2

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини