ФорумКазинаWinnerama Casino - обща дискусия

Winnerama Casino - обща дискусия

преди 2 години от qaantumsecure
|
6915 преглеждания 21 отговора |
|
1 2
преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Winnerama Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 2 години

здравей

Спечелих голяма сума преди около 7 дни, но сега се боря да изтегля печалбите си.

Качих документите си миналата седмица и самоличността ми беше потвърдена, изчаках 5-те дни за печалбите си и след това видях, че са анулирани. Питам ги защо и това казаха в имейла.

Надяваме се този имейл да ви намери добре.

Моля, имайте предвид, че заявката ви за изплащане е отхвърлена поради факта, че ни липсва вашия ръчен идентификационен номер със снимка.

Моля, не се колебайте да качите снимка, на която държите документа си за самоличност на уебсайта, под страницата за проверка или по имейл при първа възможност и след това можете да подадете отново заявката си за теглене в системата.

Благодарим Ви за разбирането по въпроса. Ако имате нужда от помощ, моля не се колебайте да се свържете с нас, ние с удоволствие ще ви помогнем.

След това продължих да им го изпратя по имейл, но след това ми казаха, че трябва да го кача на там уебсайт, но има опция за качване само за иницииране на проверка, която опитах няколко пъти, но все още не бях потвърден, дори използвах приложението iDenfy и приложението ми казва проверен, но уебсайтът ми казва да започна проверка. Как може да е толкова трудно, когато изпратих по имейл всички необходими документи, както и МОЯ ИД, който държа, както поисках

Автоматичен превод:
qaantumsecure
преди 2 години

Здравейте, досадно е, че този не поддържа чат на живо. Бих поискал ръководство за PrintScreen, за да ви покаже къде и как можете да качите снимката на уебсайта. Също така бих им изпратил всички документи като отговор на имейла им.

Да видим как ще се развие оплакването ви.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравейте, благодаря, правех това много пъти на там поддръжка за сигурност и счетоводство, но няма късмет, просто продължавайте да получавате същия отговор от тях. Сега те дори отговарят на имейлите ми

Автоматичен превод:
преди 2 години

И винаги имаше чат на живо, но откакто се опитвах да получа съдействие по този въпрос, иконата беше премахната, но на друг сайт, който използвам, чатът на живо е там

Автоматичен превод:
qaantumsecure
преди 2 години

Ще се изненадам, ако нарочно преместят или скрият бутона за чат на живо. Както и да е, вашата жалба се нуждае от известно внимание: https://casino.guru/profile-complaints/97520/qaantumsecure

Автоматичен превод:
преди 2 години

Същото нещо тук. Те са същите собственици като Tangiers. Това е, което те правят, за да избегнат изплащането на печалби. В сайта на АГ има подадени 205 жалби срещу тях. Те продължават да ви налагат 5-дневното чакане и продължават да намират проблеми с оттеглянето ви. Избягвайте на всяка цена!!

Автоматичен превод:
FPRagdoll
преди 2 години

Здравейте,

любезно изпратете жалбата чрез нашия център за разрешаване на проблеми , ако нещо не е както трябва, бихме искали да проучим.


Автоматичен превод:
преди 2 години

Къде да изпратя pdf файловете на всички мои имейли с билети за поддръжка? Системата за оплаквания може да обработи само 1 или 2 файла. Имам около 10, които трябва да изпратя. Помогне!

Автоматичен превод:
Fever905
преди 2 години

Здравейте,

Моля, опитайте да изпратите 2 на публикация чрез жалбата си или като алтернатива изпратете всички директно на Ник, моля.

Виждам, че вече сте публикували преписи.

Предполагам, че също ще свърши работа.

Автоматичен превод:
преди 2 години

winnerama casino е банда мошеници, които правят жертви по целия свят, някой трябва да спре тези момчета.. Направих няколко проучвания и десетки хора с предстоящи плащания затварят сметките си без никаква причина или обяснение... те затварят акаунтите и те вече не отговарят на имейли, оставяйки играчите без да знаят какво да правят.. днес беше мой ред. след 30 дни чакане на плащането ми затвориха акаунта...



file

Редактиран от автора преди 2 години
Автоматичен превод:
mari.300
преди 2 години

Здравейте,

добре е, че сте намерили нашия уебсайт и сте изпратили жалбата .

Надявам се, че казиното ще комуникира с нас, особено когато споменахте, че една от вашите предишни жалби, които сте изпратили другаде, е затворена като неразрешена поради липса на комуникация от страна на казиното.


Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

Здравейте

те бяха включени в черния списък на няколко места... в моя случай, освен че закриха акаунта ми, те не ми върнаха парите, дори не изпратиха имейл или нещо, което да обясни какво се е случило... Направих дълго разследване на жалби за казино Танжер и казино Winnerama и десетки хора съобщават за същото нещо, което се е случило. закриване на сметки и конфискувани пари без причина.. Съмнявам се, че отговарят тук.. защото в повечето сайтове, които посетих, оплакванията бяха затворени поради липса на комуникация от казиното,..

също са в черния списък в АГ..

знам, че загубих парите, които депозирах.. защото на тях не им пука за тези оплаквания, те са безнаказани и никой не може да направи нищо



Автоматичен превод:
преди 2 години

Собственикът е в Канада, не е много трудно да се намери. Името му е Дейвид. Направете проучване и в крайна сметка ще получите служебния и домашния му телефонен номер. Така ми плащаха.


Автоматичен превод:
Fever905
преди 2 години

здравей Fever905

Бихте ли ми помогнали, като предоставите някои подробности? За тези, които не живеят в Канада, е по-трудно да получат тази информация...


Автоматичен превод:
преди 2 години

Направих много проучвания, но е почти невъзможно, ако можете да ми помогнете с нещо, ще съм много благодарен


Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравейте

те бяха включени в черния списък на няколко места... в моя случай, освен че закриха акаунта ми, те не ми върнаха парите, дори не изпратиха имейл или нещо, което да обясни какво се е случило... Направих дълго разследване на жалби за казино Танжер и казино Winnerama и десетки хора съобщават за същото нещо, което се е случило. закриване на сметки и конфискувани пари без причина.. Съмнявам се, че отговарят тук.. защото в повечето сайтове, които посетих, оплакванията бяха затворени поради липса на комуникация от казиното,..

също са в черния списък в АГ..

знам, че загубих парите, които депозирах.. защото на тях не им пука за тези оплаквания, те са безнаказани и никой не може да направи нищо



Автоматичен превод:
преди 2 години

Сигурен съм, че нашият екип за данни е наясно с черните списъци, просто правим нещата по различен начин и предпочитаме да направим нашия преглед. Чувствайте се свободни да прочетете повече за това тук .

Добре е, че подадохте жалбата, защото това ни дава допълнително пространство да оценим как казината реагират по-директно на проблемите на играчите. Ние просто не разчитаме на чужди рецензии и оценки, ние предпочитаме собствените си преки преживявания и „разследвания".

Нека дадем на Winnerama Casino още няколко дни, за да отговори на жалбата .

Автоматичен превод:
преди 2 години

здравей Fever905

Бихте ли ми помогнали, като предоставите някои подробности? За тези, които не живеят в Канада, е по-трудно да получат тази информация...


Автоматичен превод:
преди 2 години

Не мисля, че това е добър начин. Бих бил много внимателен там.

Автоматичен превод:
преди 2 години

това се превърна в нещо лично за мен.. съпругът ми ме посъветва да го оставя настрана, защото стойността, която откраднаха, е незначителна.. но това, което ме разстройва е, че ме направиха глупак, като ме накараха да чакам дълго време с извинения идиоти и в накрая затворих акаунта ми без никакво оправдание...


можете да забележите, че използват някои печати ""одобрено казино""


обаче те не са спечелили тези печати.. те го използват неправилно без разрешение... направих денонсация и един от собствениците на тези печати отговори, казвайки, че ще се обадят на правния отдел, за да ги принудят да премахнат..


ако едно казино използва неавторитетен печат за качество от гуруто на казиното, какво бихте помислили за него?


Участвам в няколко групи в социалните мрежи само във facebook Модератор съм на група с повече от 100 хиляди играчи, ще помоля членовете за помощ да споделят и докладват тези крадци, за да спрат да крадат невинни хора

Редактиран от автора преди 2 години
Автоматичен превод:
mari.300
преди 2 години

Съгласна съм с мъжа ти, но също така разбирам, че никой няма да те заблуди и искаш да се бориш за принципа. И го правите точно сега, защото сте подали жалбата и тя все още е отворена.

Нямам представа за какъв „неавторитетен печат за качество от гуруто на казиното" говорите, но е важно, че ни дадохте възможност да проверим какво се случва с вашата сметка и теглене и дали казиното не иска направи го, ще има последствия.

Моля, бъдете търпеливи и дайте на Ник повече време за оплакването.🙏


Автоматичен превод:
1 2

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини