преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Winnerama Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
здравей
Спечелих голяма сума преди около 7 дни, но сега се боря да изтегля печалбите си.
Качих документите си миналата седмица и самоличността ми беше потвърдена, изчаках 5-те дни за печалбите си и след това видях, че са анулирани. Питам ги защо и това казаха в имейла.
Надяваме се този имейл да ви намери добре.
Моля, имайте предвид, че заявката ви за изплащане е отхвърлена поради факта, че ни липсва вашия ръчен идентификационен номер със снимка.
Моля, не се колебайте да качите снимка, на която държите документа си за самоличност на уебсайта, под страницата за проверка или по имейл при първа възможност и след това можете да подадете отново заявката си за теглене в системата.
Благодарим Ви за разбирането по въпроса. Ако имате нужда от помощ, моля не се колебайте да се свържете с нас, ние с удоволствие ще ви помогнем.
След това продължих да им го изпратя по имейл, но след това ми казаха, че трябва да го кача на там уебсайт, но има опция за качване само за иницииране на проверка, която опитах няколко пъти, но все още не бях потвърден, дори използвах приложението iDenfy и приложението ми казва проверен, но уебсайтът ми казва да започна проверка. Как може да е толкова трудно, когато изпратих по имейл всички необходими документи, както и МОЯ ИД, който държа, както поисках
Hi
I won a big amount about 7 days ago but now i am battling to withdraw my winnings.
I uploaded my documents last week and my identity was confirmed i waited the 5 days for my winnings and then i saw that they were canceled. I ask them why and this is what they said in email.
We hope this email finds you well.
Please note that your payout request has been declined due to the fact that we are missing your handheld picture ID.
Please feel free to upload a picture of you holding your ID on the website, under the Verification page or by email at your earliest convenience and then you may resubmit your withdrawal request in the system.
Thank you for your understanding in the matter. If you need any help please do not hesitate to contact us, we will gladly assist you.
I then proceeded to email that to them but then i was told i need to upload it on there website but there is option to upload only to initiate verification which i have tried several times but still not getting verified i even used the iDenfy app and the app tells me verified but the website tells me to initiate verification. How can it be so difficult when i have emailed all documets required as well as MY ID that i am holding as requested
Здравейте, досадно е, че този не поддържа чат на живо. Бих поискал ръководство за PrintScreen, за да ви покаже къде и как можете да качите снимката на уебсайта. Също така бих им изпратил всички документи като отговор на имейла им.
Да видим как ще се развие оплакването ви.
Hello, it's tedious this one does not support live chat. I'd demand a PrintScreen manual to show you where and how you can upload the photo to the website. I would also send them all the documents as a reply to their email.
Let's see how your complaint develops.
Здравейте, благодаря, правех това много пъти на там поддръжка за сигурност и счетоводство, но няма късмет, просто продължавайте да получавате същия отговор от тях. Сега те дори отговарят на имейлите ми
Hi thanks i have done this numerous times to there security support and accounts department but no luck just keep getting the same reply from them. Now they are jot even answering my emails
И винаги имаше чат на живо, но откакто се опитвах да получа съдействие по този въпрос, иконата беше премахната, но на друг сайт, който използвам, чатът на живо е там
And it always had live chat but ever since i have been trying to get assistance regarding this matter the icon has been removed yet on there other site i use the live chat is there
Ще се изненадам, ако нарочно преместят или скрият бутона за чат на живо. Както и да е, вашата жалба се нуждае от известно внимание: https://casino.guru/profile-complaints/97520/qaantumsecure
I would be surprised if they move or hide the live chat button on purpose. Anyway, your complaint needs some attention: https://casino.guru/profile-complaints/97520/qaantumsecure
Същото нещо тук. Те са същите собственици като Tangiers. Това е, което те правят, за да избегнат изплащането на печалби. В сайта на АГ има подадени 205 жалби срещу тях. Те продължават да ви налагат 5-дневното чакане и продължават да намират проблеми с оттеглянето ви. Избягвайте на всяка цена!!
Same thing here. They are the same owners as Tangiers. This is what they do to avoid paying out wins. There are 205 complaints filed against them on the AG website. They keep forcing the 5 day wait on you and continue to find problems with your withdraw. Avoid at all costs!!
Здравейте,
любезно изпратете жалбата чрез нашия център за разрешаване на проблеми , ако нещо не е както трябва, бихме искали да проучим.
Hello,
kindly submit the complaint through our resolution center, if anything is not how it should be, we would like to investigate.
Къде да изпратя pdf файловете на всички мои имейли с билети за поддръжка? Системата за оплаквания може да обработи само 1 или 2 файла. Имам около 10, които трябва да изпратя. Помогне!
Where would I send the pdf files of all my support ticket emails? The complaint system could only handle 1 or 2 files. I have about 10 I need to send. Help!
Здравейте,
Моля, опитайте да изпратите 2 на публикация чрез жалбата си или като алтернатива изпратете всички директно на Ник, моля.
Виждам, че вече сте публикували преписи.
Предполагам, че също ще свърши работа.
Hello,
Kindly, try to submit 2 per post via your complaint, or alternatively send it all directly to Nick, please.
I can see that you posted transcripts already.
I guess it would work too.
winnerama casino е банда мошеници, които правят жертви по целия свят, някой трябва да спре тези момчета.. Направих няколко проучвания и десетки хора с предстоящи плащания затварят сметките си без никаква причина или обяснение... те затварят акаунтите и те вече не отговарят на имейли, оставяйки играчите без да знаят какво да правят.. днес беше мой ред. след 30 дни чакане на плащането ми затвориха акаунта...
winnerama casino is a gang of crooks that are making victims all over the world, someone needs to stop these guys.. I did several researches and dozens of people with pending payments are having their accounts closed without any reason or explanation... they close the accounts and they no longer respond to emails leaving players without knowing what to do.. today it was my turn. after 30 days waiting for my payment they closed my account...
Здравейте,
добре е, че сте намерили нашия уебсайт и сте изпратили жалбата .
Надявам се, че казиното ще комуникира с нас, особено когато споменахте, че една от вашите предишни жалби, които сте изпратили другаде, е затворена като неразрешена поради липса на комуникация от страна на казиното.
Hello,
it is good that you find our website and submitted the complaint.
I hope that the casino will communicate with us, especially when you mentioned that one of your previous complaints you submitted elsewhere was closed as unresolved due to the lack of communication from the casino's side.
Здравейте
те бяха включени в черния списък на няколко места... в моя случай, освен че закриха акаунта ми, те не ми върнаха парите, дори не изпратиха имейл или нещо, което да обясни какво се е случило... Направих дълго разследване на жалби за казино Танжер и казино Winnerama и десетки хора съобщават за същото нещо, което се е случило. закриване на сметки и конфискувани пари без причина.. Съмнявам се, че отговарят тук.. защото в повечето сайтове, които посетих, оплакванията бяха затворени поради липса на комуникация от казиното,..
също са в черния списък в АГ..
знам, че загубих парите, които депозирах.. защото на тях не им пука за тези оплаквания, те са безнаказани и никой не може да направи нищо
Hello
they were blacklisted in several places... in my case, besides closing my account, they didn't refund my money, they didn't even send an email or anything that could explain what happened...I did a long investigation complaints about tangiers casino and winnerama casino and dozens of people report the same thing that happened . closing of accounts and money confiscated for no reason.. I doubt they answer here.. because in most of the sites I visited the complaints were closed due to lack of communication from the casino,..
they are also on the blacklisted in AG..
i know i lost the money i deposited.. because they don't give a damn about these complaints,, they are unpunished and no one can do anything
Собственикът е в Канада, не е много трудно да се намери. Името му е Дейвид. Направете проучване и в крайна сметка ще получите служебния и домашния му телефонен номер. Така ми плащаха.
The owner is in Canada, he's not too hard to find. His name is David. Do some research and you'll eventually get his work and home phone numbers. That's how I got paid.
здравей Fever905
Бихте ли ми помогнали, като предоставите някои подробности? За тези, които не живеят в Канада, е по-трудно да получат тази информация...
hi Fever905
Could you help me by providing some details? For those who do not live in Canada it is more difficult to get this information...
Здравейте
те бяха включени в черния списък на няколко места... в моя случай, освен че закриха акаунта ми, те не ми върнаха парите, дори не изпратиха имейл или нещо, което да обясни какво се е случило... Направих дълго разследване на жалби за казино Танжер и казино Winnerama и десетки хора съобщават за същото нещо, което се е случило. закриване на сметки и конфискувани пари без причина.. Съмнявам се, че отговарят тук.. защото в повечето сайтове, които посетих, оплакванията бяха затворени поради липса на комуникация от казиното,..
също са в черния списък в АГ..
знам, че загубих парите, които депозирах.. защото на тях не им пука за тези оплаквания, те са безнаказани и никой не може да направи нищо
Hello
they were blacklisted in several places... in my case, besides closing my account, they didn't refund my money, they didn't even send an email or anything that could explain what happened...I did a long investigation complaints about tangiers casino and winnerama casino and dozens of people report the same thing that happened . closing of accounts and money confiscated for no reason.. I doubt they answer here.. because in most of the sites I visited the complaints were closed due to lack of communication from the casino,..
they are also on the blacklisted in AG..
i know i lost the money i deposited.. because they don't give a damn about these complaints,, they are unpunished and no one can do anything
Сигурен съм, че нашият екип за данни е наясно с черните списъци, просто правим нещата по различен начин и предпочитаме да направим нашия преглед. Чувствайте се свободни да прочетете повече за това тук .
Добре е, че подадохте жалбата, защото това ни дава допълнително пространство да оценим как казината реагират по-директно на проблемите на играчите. Ние просто не разчитаме на чужди рецензии и оценки, ние предпочитаме собствените си преки преживявания и „разследвания".
Нека дадем на Winnerama Casino още няколко дни, за да отговори на жалбата .
I'm sure that our data team is aware of the blacklists, we just do things differently, and we prefer to do our review. Feel free to read more about it here.
It's good that you have submitted the complaint because it gives us additional space to evaluate how casinos respond to players' issues more directly. We just do not rely on others' reviews and ratings, we prefer our own direct experiences and "investigations".
Let's give the Winnerama Casino a few more days to respond to the complaint.
това се превърна в нещо лично за мен.. съпругът ми ме посъветва да го оставя настрана, защото стойността, която откраднаха, е незначителна.. но това, което ме разстройва е, че ме направиха глупак, като ме накараха да чакам дълго време с извинения идиоти и в накрая затворих акаунта ми без никакво оправдание...
можете да забележите, че използват някои печати ""одобрено казино""
обаче те не са спечелили тези печати.. те го използват неправилно без разрешение... направих денонсация и един от собствениците на тези печати отговори, казвайки, че ще се обадят на правния отдел, за да ги принудят да премахнат..
ако едно казино използва неавторитетен печат за качество от гуруто на казиното, какво бихте помислили за него?
Участвам в няколко групи в социалните мрежи само във facebook Модератор съм на група с повече от 100 хиляди играчи, ще помоля членовете за помощ да споделят и докладват тези крадци, за да спрат да крадат невинни хора
this has become something personal to me.. my husband advised me to put it aside because the value they stole is insignificant.. however what upsets me is that they made a fool of me by making me wait a long time with apologies idiots and in the end close my account without any justification...
you can notice they use some seals ""approved casino""
however they didn't earn these seals.. they are using it improperly without authorization... i made a denounce and one of the owners of these seals replied saying that they would call the legal department to force them to remove..
if a casino used an unauthoritative quality seal from the casino guru what would you think of it?
I participate in several groups on social networks only on facebook I am a moderator of a group with more than 100 thousand players, I will ask the members for help to share and report these thieves to stop stealing innocent people
Съгласна съм с мъжа ти, но също така разбирам, че никой няма да те заблуди и искаш да се бориш за принципа. И го правите точно сега, защото сте подали жалбата и тя все още е отворена.
Нямам представа за какъв „неавторитетен печат за качество от гуруто на казиното" говорите, но е важно, че ни дадохте възможност да проверим какво се случва с вашата сметка и теглене и дали казиното не иска направи го, ще има последствия.
Моля, бъдете търпеливи и дайте на Ник повече време за оплакването.🙏
I agree with your husband, but I can also understand that nobody will fool you and you want to fight for the principle. And you're doing it just now because you have submitted the complaint and it is still open.
I have no clue about what "an unauthoritative quality seal from the casino guru" you are talking about, but it is important that you gave us the chance to check what is going on with your account and withdrawal, and if the casino won't do that, there will be consequences.
Just be patient please and give Nick more time for the complaint.🙏
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.