преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Winner Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Най-лошото казино в Мексико, те са крадци, спечелих бонуса за добре дошли и изпълних всички правила и условия и те ми дадоха $1500 от бонуса, който трябваше да депозирам $200, за да мога да тегля и го направих, депозирах $200 и от тях $200 Спечелих още $500 и поисках още едно теглене от $500, тоест те вече платиха $2000 и никога не ми дадоха нищо, а ми възстановиха само $200.
те са крадци не играйте в това казино НЕ ПЛАЩАЙТЕ трябва да го затворят!
The worst casino in Mexico, they are thieves I won the welcome bonus and I fulfilled all the terms and conditions and they gave me $1500 of the bonus I had to deposit $200 to be able to withdraw and I did, I deposited $200 and of those $200 I won another $500 and asked another withdrawal of $500, that is, they already paid $2,000 and they never gave me anything, they only reimbursed me $200.
they are thieves do not play this casino DO NOT PAY they should close it!
El peor casino de Mexico, son unos rateros gane el el bono de bienvenida y cumpli con todos los terminos y codiciones y me dieron $1500 del bono tenia que depositar $200 para poder retirar y lo hice deposite $200 y de esos $200 gane otros $500 y pedi otro retiro de $500 o sea ya ivan $2,000 y nunca me dieron nada solo me rembolsaron $200.
son unos rateros no jueguen este casino NO PAGAN deberian de cerrarlo!
Написахте, че казиното вече ви е платило „вече са платили $2000", така че изглежда всичко е наред.
След това написахте, че „те ми възстановиха само 200 долара". Съжалявам, но не мога да разбера какво наистина се случи. Искам да съм сигурен, че разбирам ситуацията.
Мога да отразя, че за да потвърдите опцията си за плащане, така че да може да се използва за теглене, може да се наложи да депозирате, като използвате тази конкретна опция за плащане.
За съжаление нямаме наличен бонус, поради което не мога да проверя правилата и условията.
Можете ли да дадете съвет относно тези правила, приложени и към бонуса, моля? Може би имаше някаква максимална сума за теглене - това е доста често срещано правило.
You wrote that the casino paid you already "they already paid $2,000", so it seems that all is fine.
After that, you wrote that "they only reimbursed me $200." I'm sorry but I can't comprehend what has truly happened. I want to be sure that I understand the situation.
I can reflect that to verify your payment option, so it can be used for the withdrawal, you may need to deposit using this particular payment option.
Sadly, we have no available bonus, hence I can't check the terms and conditions.
Can you advise about those rules applied to the bonus as well, please? Maybe there was some maximum cashout amount - it's a pretty common rule.
Изиграх бонуса от $700 Изпълних ролка 50 пъти сумата, която е 50 x 700 = $35 000 казиното ми даде $1500 в реални пари, за да освободя трябваше да направя депозит от $200 Депозирах $200 и по време на правейки тегленето на $1500, те ми казват какво пише на следното изображение в чата... Казах им също какви документи са необходими за верифициране на сметката и те не ми казаха нищо... Оставям екранна снимка на чата, Имам целия разговор.
I played the bonus of $700 I fulfilled roller 50 times the amount that is 50 x 700 = $35,000 the casino gave me $1,500 in real money, in order to release I had to make a deposit of $200 I deposited the $200 and at the time of making the withdrawal of the $1,500 they tell me what it says in the following image in the chat... I also told them what paperwork was needed to verify the account and they told me nothing... I leave a screenshot of the chat, I have the entire conversation.
Jugue el bono de $700 cumpli con roller 50 veces la cantidad que son 50 x 700 = $35,000 el casino me dio $1,500 en dinero real, para poder liberar tenía que hacer un deposito de $200 deposite los $200 y al momento de hacer el retiro de los $1,500 me dicen esto que dice en la siguiente imagen en el chat... tambien les comente que papeleo se necesitaba para verificar la cuenta y me dijeton que nada... dejo captura del chat, tengo toda la conversación completa.
Никога не ми дадоха моите печалби, върнаха само $200 от депозита, предполага се, че човек ще опита късмета си и ще спечели в казината и това казино връща само това, което депозира, но печалбите не се дават, какво е използването на игра, ако печалбите, които човек генерира, задържат, това е потребителска злоупотреба, подигравка, с няколко думи и по-български ГРАБЕЖ
They never gave me my winnings, they only returned the $200 of the deposit, it is assumed that one is going to try his luck and win at the casinos and this casino only returns what one deposits, but the profits are not given, what is the use of playing if the profits that one generates they keep, that is a consumer abuse, a mockery, in a few words and bulgarly a ROBBERY
Nunca me dieron mis ganacias, solo me regresaron los $200 del deposito, se supone que uno va a probar suerte y ganar a los casinos y este casino solo regresa lo que deposita uno, pero las ganacias no las da de que sirve jugar si las ganacias que genera uno se las quedan ellos, eso es un abuso al consumidor, una burla, en pocas palabras y bulgarmente un ROBO
Изиграх бонуса от $700 Изпълних ролка 50 пъти сумата, която е 50 x 700 = $35 000 казиното ми даде $1500 в реални пари, за да освободя трябваше да направя депозит от $200 Депозирах $200 и по време на правейки тегленето на $1500, те ми казват какво пише на следното изображение в чата... Казах им също какви документи са необходими за верифициране на сметката и те не ми казаха нищо... Оставям екранна снимка на чата, Имам целия разговор.
I played the bonus of $700 I fulfilled roller 50 times the amount that is 50 x 700 = $35,000 the casino gave me $1,500 in real money, in order to release I had to make a deposit of $200 I deposited the $200 and at the time of making the withdrawal of the $1,500 they tell me what it says in the following image in the chat... I also told them what paperwork was needed to verify the account and they told me nothing... I leave a screenshot of the chat, I have the entire conversation.
Jugue el bono de $700 cumpli con roller 50 veces la cantidad que son 50 x 700 = $35,000 el casino me dio $1,500 en dinero real, para poder liberar tenía que hacer un deposito de $200 deposite los $200 y al momento de hacer el retiro de los $1,500 me dicen esto que dice en la siguiente imagen en el chat... tambien les comente que papeleo se necesitaba para verificar la cuenta y me dijeton que nada... dejo captura del chat, tengo toda la conversación completa.
Здравейте,
Предполагам, че проблемът е причинен от максималното изтегляне на бонуса. Можете ли да посъветвате дали това е причината? Така или иначе трябва да има причина за връщането на депозита.
Бихте ли любезно копирали и поставили текста, който предоставихте чрез екранна снимка, директно в повторението, моля?
Ще се преведе автоматично.
Благодаря ти.
Hello,
I would guess that the problem was caused by the maximum bonus withdrawal. Can you advise, whether this is the reason? Anyway, there must be a reason for returning the deposit.
Could you kindly copy and paste the text you provided via screenshot directly to the replay, please?
It will get auto-translated.
Thank you.
Никога не ми дадоха моите печалби, върнаха само $200 от депозита, предполага се, че човек ще опита късмета си и ще спечели в казината и това казино връща само това, което депозира, но печалбите не се дават, какво е използването на игра, ако печалбите, които човек генерира, задържат, това е потребителска злоупотреба, подигравка, с няколко думи и по-български ГРАБЕЖ
They never gave me my winnings, they only returned the $200 of the deposit, it is assumed that one is going to try his luck and win at the casinos and this casino only returns what one deposits, but the profits are not given, what is the use of playing if the profits that one generates they keep, that is a consumer abuse, a mockery, in a few words and bulgarly a ROBBERY
Nunca me dieron mis ganacias, solo me regresaron los $200 del deposito, se supone que uno va a probar suerte y ganar a los casinos y este casino solo regresa lo que deposita uno, pero las ganacias no las da de que sirve jugar si las ganacias que genera uno se las quedan ellos, eso es un abuso al consumidor, una burla, en pocas palabras y bulgarmente un ROBO
Благодаря ви за чакането. Прегледах вашия акаунт и ви казвам, че с административно решение печалбите във вашия акаунт са анулирани и направените депозити са възстановени, това е така, защото акаунтът ви не е преминал рутинен мониторинг.
Случва се всички акаунти да преминат през процеси на случаен мониторинг, за да поддържаме качеството и целостта на нашата услуга. За момента сметката ви ще остане с ограничения за депозит и теглене.
И така и не ми обясниха подробно какво представлява рутинното наблюдение.
Имам цялата история на залаганията и чат разговора, ако желаете ще ви я изпратя по имейл
Thank you for your wait. I have reviewed your account and tell you that by administrative decision the profits in your account have been canceled and the deposits made have been refunded, this is because your account did not pass routine monitoring.
It happens that all accounts go through random monitoring processes, to maintain the quality and integrity of our service. For the time being, your account will remain with deposit and withdrawal restrictions.
And they never explained to me in detail what the routine monitoring was about.
I have all the history of bets and the chat conversation, if you like I will send it to you by email
Gracias por su espera. He revisado su cuenta y le comento que por decisión administrativa se han cancelado las ganancias de su cuenta y los depósitos realizados se reembolsaron, esto debido a que su cuenta no pasó un monitoreo de rutina.
Sucede que todas las cuentas atraviesan por procesos de monitoreo aleatorios, para mantener la calidad e integridad de nuestro servicio. Por el momento, su cuenta permanecerá con restricciones de depósito y retiros.
Y nunca me explicaron a detalle de que se trataba el monitoreo de rutina.
Tengo todo el historial de apuestas y de la conversación del chat, si gusta se la envio a un correo
Е, ние се опитваме да насърчим казината да обясняват всеки проблем на играча с максимален акцент върху всички неща, които играчът е направил неправилно.
Това е да кажем неясно обяснение.
Моля, споделете всички свързани разговори чрез вашата жалба , също така добавете този имейл, който сте споделили тук.
Виждам, че Ник вече те е попитал за причината.
Well, we try to encourage casinos to explain any issue to the player with a maximum emphasis on all things the player has done incorrectly.
This is let's say a vague explanation.
Please share all related conversations via your complaint, also add this email you shared here.
I can see that Nick has already asked you about the reason.
Добро утро, казиното Winner.mx взе печалбата ми от мен, като спомена, че съм нарушил някои условия на тяхната страница и че по административни причини те трябваше да изтеглят печалбата ми. Споменаха нещо за бонус, който загубих, преди да заложа парите си и да спечеля.
Good morning, the Winner.mx casino took my winnings from me, mentioning that I breached some terms on their page and that for administrative reasons they had to withdraw my winnings. They mentioned something about a bonus which I lost before I bet my money and won.
Buen día, el casino Winner.mx me quitó mis ganancias mencionando que incumplí algunos términos de su página y que por cuestiones administrativas debian retirar mis ganancias. Mencionaron algo de un bono el cúal yo perdí antes de apostar con mi dinero y ganar.
Добре, намерихте своя начин да подадете жалбата . Дръжте го актуализиран и ще видим резултата.
„Бихте ли могли да ни кажете преди колко време сте регистрирали акаунта си и дали сте завършили верификацията на акаунта успешно?
Кои игри сте играли (казино игри на живо, слотове или спортни залагания)?
Печалбите ви натрупани ли са със или без активен бонус, моля?"
Направете го чрез тази връзка, ако желаете .
Good, you found your way to submit the complaint. Keep it updated, and we shall see the outcome.
"Could you please advise how long ago you registered your account and if you’ve completed the account verification successfully?
Which games you’ve been playing (live casino games, slots, or sports betting)?
Were your winnings accumulated with or without an active bonus, please?"
Do it through this link, if you like.
Добро утро, имам проблем с Winner Casino, случва се, че първият път, когато се регистрирах, всичко беше перфектно, изпълних изискването за бонус, депозирах 200, които искат, за да мога да тегля и всичко беше наред, времето мина и като всичко, което загубих, нещо нормално нали, проблемът дойде, след като успях да спечеля сума от 600 мексикански песо, поисках да тегля и те ми искат безброй документи ...... трябва да се отбележи, че вече ги изпратих , но те не искат да ги направят валидни, минаха няколко дни, в които просто не ме решават и всеки ден трябва да се свързвам с поддръжката и тъй като те не ми обръщат бързо внимание (не казвам, че е незабавно, разбирам че има хиляди хора, които също искат да бъдат обслужени) Опитвам се да изчакам да бъда обслужен, но минава много време и трябва да работя, затова излизам от приложението и когато вляза отново, разговорът ми е блокиран и Трябва да започна отначало поради бездействие, започвам отначало и същото нещо се случва и така нататък, става разочароващо да не мога да изляза от този цикъл, ще го оценявам много. Моля, помогнете ми, знам, че не са много пари, но е нещо, вие може да ми помогне с нещо, съжалявам за неудобството и благодаря много, приятен ден
Good morning, I have a problem with winner casino, it happens that the first time I registered everything was perfect, I met the bonus requirement, I deposited the 200 that they ask for to be able to withdraw and everything was fine, time passed and like everything I lost, something normal right, the problem came after I managed to win an amount of 600 Mexican pesos, I requested to withdraw and they ask me for countless documents ...... it should be noted that I already sent them, but they do not want to make them valid, it has been several days that they just do not solve me and daily I have to go contacting support and because they do not give me quick attention (I do not say that it is immediate, I understand that there are thousands of people who also want to be attended to) I try to wait to be attended to but a lot of time passes and well I have to work therefore I exit the app and when I re-enter my conversation is blocked and I have to start over due to inactivity, I start over and the same thing happens and so on, it becomes frustrating not being able to get out of that loop, I would greatly appreciate it Please help me, I know it's not a lot of money, but it's something, you can help me with something, sorry for the inconvenience and thank you very much, have a nice day
Buen día, yo tengo un inconveniente con winner casino,sucede que la primera vez que me registre todo perfecto, cumplí con el requisito del bono, deposite los 200 qué piden para poder retirar y todo bien, paso el tiempo y como todo perdía,algo normal no,el problema vino después que logre ganar una cantidad de 600 pesos mexicanos, solicite retirar y me piden infinidad de documentos...... cabe destacar que ya los envié, pero no me los quieren hacer válidos,ya tiene varios días que nomas no me resuelven y diario tengo que andar contactando a soporte y debido a que no me dan atención rápida (no digo que sea de inmediato, entiendo que existen miles de personas que también quieren ser atendidas) trato de esperar ser atendido pero pasa mucho tiempo y pues tengo que trabajar por lo tanto salgo de la app y cuando vuelvo a entrar mi conversación se bloquea y tengo que empezar de nuevo que por inactividad, vuelvo a empezar y sucede lo mismo y así sucesivamente, se vuelve frustrante no poder salir de ese bucle, agradecería bastante que me ayudarán, se que no es mucho dinero, pero algo es algo, de algo me pueden servir, disculpen las molestias y muchas gracias lindo dia
Добър ден! Очевидно може и по-добре.
Надявам се, че нямате нищо против кратко рекапитулация, за да ми помогнете да разбера дали съм разбрал правилно тази ситуация:
Все още имате достъп до акаунта си в казиното, но по някаква причина чатът не е полезен и понякога ви изхвърлят. Процесът на проверка не протича гладко, защото сте били помолени да предоставите същите документи отново.
Вярвам, че е жизненоважно да се съсредоточите върху преминаването на KYC, тъй като е от изключително значение. Бихте ли могли да предоставите представа за проблемите с първоначалния набор от документи? Казиното уточни ли какво липсва или не е точно, моля?
Някои казина в крайна сметка изпращат имейли с инструкции; и те ли?
Good day! Obviously, it could be better.
I hope you don't mind a brief recapitulation to help me find out whether I understood this situation correctly:
You are still able to access your casino account, but for some reason the chat is not helpful, and occasionally you get kicked off. The verification process is not progressing smoothly because you have been asked to provide the same documents again.
I believe it is vital to focus on passing the KYC, since it is of the utmost importance. Could you perhaps provide insight into the issues with the initial set of documents? Did the casino specify what was missing or not accurate, please?
Some casinos eventually send emails with instructions; do they too?
Уж сметката ми вече беше потвърдена, защото както споменах вече бях теглил веднъж...
И ако няколко пъти, когато успях да се свържа с тях, те винаги ми изпращат едно и също съобщение за документите, но аз вече съм ги изпратил всичките, вече дори не знам какво да правя, защото не уточняват правилно какво липсвам, те просто ми изпращат едно и също съобщение отново и отново, те също ме молят да им изпратя екранна снимка на всеки отделен депозит, който съм направил в казиното, кода за всеки един, извлечения от сметката, които между другото съм вече изпратих, но не го правя знам ли, вече съм отчаяна честно казано, не мога да разбера защо преди не съм имала проблем, а днес имам.
My account was supposedly already verified, because as I mentioned I had already withdrawn once...
And if the few times I have managed to contact them, they always send me the same message about the documents but I have already sent them all, I don't even know what to do anymore, because they don't correctly specify what I'm missing, they just send me the same message over and over again, they also ask me to send them a screenshot of each deposit individually that I have made to the casino, the code for each one, account statements that by the way I have already sent but I don't know what, I am already desperate honestly, I can't understand why I didn't have a problem before and today I do.
Mi cuenta supuestamente ya estaba verificada, porque como comente ya había retirado una vez........
Y si las pocas veces que he logrado contactarlos siempre se me envía el mismo mensaje de los documentos pero ya envié todos,ya no se ni que hacer, pues no me especifican correctamente que me falta,solo me envían el mismo mensaje una y otra vez, me piden también que les mande captura de pantalla de cada depósito individualmente qué he hecho al casino, el código de cada uno, estados de cuenta que por cierto ya envié pero no se que, ya me desespere honestamente, no logro comprender porque anteriormente no tuve problema y hoy si
Здравейте и благодаря.
Просто се опитвах да намеря нещо, което бихме могли да използваме, за да разберем най-добрия курс на действие, но трябва да призная, че нямам ни най-малка представа какво изглежда нередно. Колко време се борихте за последното оттегляне? Кога е задействан този втори KYC?
За щастие на всички нуждаещи се играчи, имаме екип от специалисти, готови да проучат проблема. И все пак първо трябва да дадем на казиното 14 пълни дни, за да се справи самостоятелно.
Е, това не означава, че нямате право да подадете жалба.
Ако ви харесва идеята, моля, започнете с това ръководство 👈
Кажете ми какво мислите за това, моля.
Hello and thank you.
I was just trying to find something we could use to figure out the best course of action, but I have to admit I have not the slightest idea of what seems to be wrong. How long have you been fighting for the last withdrawal? When has this second KYC been triggered?
Luckily for all players in need, we have a team of specialists ready to investigate the issue. Yet first we have to gibe casino 14 full days to manage the matter on its own.
Well, that does not mean you are not allowed to submit a complaint anyway.
If you like the idea, kindly start with this guide 👈
Let me know what you think about it, please.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.