ФорумКазинаWinner Casino - обща дискусия

Winner Casino - обща дискусия

преди 2 години от charis14z
|
2387 преглеждания 10 отговора |
|
Добавете пост
преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Winner Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 2 години

Най-лошото казино в Мексико, те са крадци, спечелих бонуса за добре дошли и изпълних всички правила и условия и те ми дадоха $1500 от бонуса, който трябваше да депозирам $200, за да мога да тегля и го направих, депозирах $200 и от тях $200 Спечелих още $500 и поисках още едно теглене от $500, тоест те вече платиха $2000 и никога не ми дадоха нищо, а ми възстановиха само $200.

те са крадци не играйте в това казино НЕ ПЛАЩАЙТЕ трябва да го затворят!

Автоматичен превод:
charis14z
преди 2 години

Написахте, че казиното вече ви е платило „вече са платили $2000", така че изглежда всичко е наред.

След това написахте, че „те ми възстановиха само 200 долара". Съжалявам, но не мога да разбера какво наистина се случи. Искам да съм сигурен, че разбирам ситуацията.

Мога да отразя, че за да потвърдите опцията си за плащане, така че да може да се използва за теглене, може да се наложи да депозирате, като използвате тази конкретна опция за плащане.

За съжаление нямаме наличен бонус, поради което не мога да проверя правилата и условията.

Можете ли да дадете съвет относно тези правила, приложени и към бонуса, моля? Може би имаше някаква максимална сума за теглене - това е доста често срещано правило.


Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

Изиграх бонуса от $700 Изпълних ролка 50 пъти сумата, която е 50 x 700 = $35 000 казиното ми даде $1500 в реални пари, за да освободя трябваше да направя депозит от $200 Депозирах $200 и по време на правейки тегленето на $1500, те ми казват какво пише на следното изображение в чата... Казах им също какви документи са необходими за верифициране на сметката и те не ми казаха нищо... Оставям екранна снимка на чата, Имам целия разговор.


file

Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

Никога не ми дадоха моите печалби, върнаха само $200 от депозита, предполага се, че човек ще опита късмета си и ще спечели в казината и това казино връща само това, което депозира, но печалбите не се дават, какво е използването на игра, ако печалбите, които човек генерира, задържат, това е потребителска злоупотреба, подигравка, с няколко думи и по-български ГРАБЕЖ

Автоматичен превод:
преди 2 години

Изиграх бонуса от $700 Изпълних ролка 50 пъти сумата, която е 50 x 700 = $35 000 казиното ми даде $1500 в реални пари, за да освободя трябваше да направя депозит от $200 Депозирах $200 и по време на правейки тегленето на $1500, те ми казват какво пише на следното изображение в чата... Казах им също какви документи са необходими за верифициране на сметката и те не ми казаха нищо... Оставям екранна снимка на чата, Имам целия разговор.


file

Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравейте,

Предполагам, че проблемът е причинен от максималното изтегляне на бонуса. Можете ли да посъветвате дали това е причината? Така или иначе трябва да има причина за връщането на депозита.

Бихте ли любезно копирали и поставили текста, който предоставихте чрез екранна снимка, директно в повторението, моля?

Ще се преведе автоматично.

Благодаря ти.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Никога не ми дадоха моите печалби, върнаха само $200 от депозита, предполага се, че човек ще опита късмета си и ще спечели в казината и това казино връща само това, което депозира, но печалбите не се дават, какво е използването на игра, ако печалбите, които човек генерира, задържат, това е потребителска злоупотреба, подигравка, с няколко думи и по-български ГРАБЕЖ

Автоматичен превод:
преди 2 години

Можете ли да копирате и поставите обяснението на казиното, моля?

Автоматичен превод:
преди 2 години

Благодаря ви за чакането. Прегледах вашия акаунт и ви казвам, че с административно решение печалбите във вашия акаунт са анулирани и направените депозити са възстановени, това е така, защото акаунтът ви не е преминал рутинен мониторинг.


Случва се всички акаунти да преминат през процеси на случаен мониторинг, за да поддържаме качеството и целостта на нашата услуга. За момента сметката ви ще остане с ограничения за депозит и теглене.

И така и не ми обясниха подробно какво представлява рутинното наблюдение.

Имам цялата история на залаганията и чат разговора, ако желаете ще ви я изпратя по имейл

Автоматичен превод:
charis14z
преди 2 години

Е, ние се опитваме да насърчим казината да обясняват всеки проблем на играча с максимален акцент върху всички неща, които играчът е направил неправилно.

Това е да кажем неясно обяснение.

Моля, споделете всички свързани разговори чрез вашата жалба , също така добавете този имейл, който сте споделили тук.

Виждам, че Ник вече те е попитал за причината.

Редактиран от автора преди 2 години
Автоматичен превод:
преди 1 година

Добро утро, казиното Winner.mx взе печалбата ми от мен, като спомена, че съм нарушил някои условия на тяхната страница и че по административни причини те трябваше да изтеглят печалбата ми. Споменаха нещо за бонус, който загубих, преди да заложа парите си и да спечеля.

Автоматичен превод:
alexvarg4s
преди 1 година

Добре, намерихте своя начин да подадете жалбата . Дръжте го актуализиран и ще видим резултата.

„Бихте ли могли да ни кажете преди колко време сте регистрирали акаунта си и дали сте завършили верификацията на акаунта успешно?

Кои игри сте играли (казино игри на живо, слотове или спортни залагания)?

Печалбите ви натрупани ли са със или без активен бонус, моля?"

Направете го чрез тази връзка, ако желаете .


Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини