преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Winner Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Най-лошото казино в Мексико, те са крадци, спечелих бонуса за добре дошли и изпълних всички правила и условия и те ми дадоха $1500 от бонуса, който трябваше да депозирам $200, за да мога да тегля и го направих, депозирах $200 и от тях $200 Спечелих още $500 и поисках още едно теглене от $500, тоест те вече платиха $2000 и никога не ми дадоха нищо, а ми възстановиха само $200.
те са крадци не играйте в това казино НЕ ПЛАЩАЙТЕ трябва да го затворят!
The worst casino in Mexico, they are thieves I won the welcome bonus and I fulfilled all the terms and conditions and they gave me $1500 of the bonus I had to deposit $200 to be able to withdraw and I did, I deposited $200 and of those $200 I won another $500 and asked another withdrawal of $500, that is, they already paid $2,000 and they never gave me anything, they only reimbursed me $200.
they are thieves do not play this casino DO NOT PAY they should close it!
El peor casino de Mexico, son unos rateros gane el el bono de bienvenida y cumpli con todos los terminos y codiciones y me dieron $1500 del bono tenia que depositar $200 para poder retirar y lo hice deposite $200 y de esos $200 gane otros $500 y pedi otro retiro de $500 o sea ya ivan $2,000 y nunca me dieron nada solo me rembolsaron $200.
son unos rateros no jueguen este casino NO PAGAN deberian de cerrarlo!
Написахте, че казиното вече ви е платило „вече са платили $2000", така че изглежда всичко е наред.
След това написахте, че „те ми възстановиха само 200 долара". Съжалявам, но не мога да разбера какво наистина се случи. Искам да съм сигурен, че разбирам ситуацията.
Мога да отразя, че за да потвърдите опцията си за плащане, така че да може да се използва за теглене, може да се наложи да депозирате, като използвате тази конкретна опция за плащане.
За съжаление нямаме наличен бонус, поради което не мога да проверя правилата и условията.
Можете ли да дадете съвет относно тези правила, приложени и към бонуса, моля? Може би имаше някаква максимална сума за теглене - това е доста често срещано правило.
You wrote that the casino paid you already "they already paid $2,000", so it seems that all is fine.
After that, you wrote that "they only reimbursed me $200." I'm sorry but I can't comprehend what has truly happened. I want to be sure that I understand the situation.
I can reflect that to verify your payment option, so it can be used for the withdrawal, you may need to deposit using this particular payment option.
Sadly, we have no available bonus, hence I can't check the terms and conditions.
Can you advise about those rules applied to the bonus as well, please? Maybe there was some maximum cashout amount - it's a pretty common rule.
Изиграх бонуса от $700 Изпълних ролка 50 пъти сумата, която е 50 x 700 = $35 000 казиното ми даде $1500 в реални пари, за да освободя трябваше да направя депозит от $200 Депозирах $200 и по време на правейки тегленето на $1500, те ми казват какво пише на следното изображение в чата... Казах им също какви документи са необходими за верифициране на сметката и те не ми казаха нищо... Оставям екранна снимка на чата, Имам целия разговор.
I played the bonus of $700 I fulfilled roller 50 times the amount that is 50 x 700 = $35,000 the casino gave me $1,500 in real money, in order to release I had to make a deposit of $200 I deposited the $200 and at the time of making the withdrawal of the $1,500 they tell me what it says in the following image in the chat... I also told them what paperwork was needed to verify the account and they told me nothing... I leave a screenshot of the chat, I have the entire conversation.
Jugue el bono de $700 cumpli con roller 50 veces la cantidad que son 50 x 700 = $35,000 el casino me dio $1,500 en dinero real, para poder liberar tenía que hacer un deposito de $200 deposite los $200 y al momento de hacer el retiro de los $1,500 me dicen esto que dice en la siguiente imagen en el chat... tambien les comente que papeleo se necesitaba para verificar la cuenta y me dijeton que nada... dejo captura del chat, tengo toda la conversación completa.
Никога не ми дадоха моите печалби, върнаха само $200 от депозита, предполага се, че човек ще опита късмета си и ще спечели в казината и това казино връща само това, което депозира, но печалбите не се дават, какво е използването на игра, ако печалбите, които човек генерира, задържат, това е потребителска злоупотреба, подигравка, с няколко думи и по-български ГРАБЕЖ
They never gave me my winnings, they only returned the $200 of the deposit, it is assumed that one is going to try his luck and win at the casinos and this casino only returns what one deposits, but the profits are not given, what is the use of playing if the profits that one generates they keep, that is a consumer abuse, a mockery, in a few words and bulgarly a ROBBERY
Nunca me dieron mis ganacias, solo me regresaron los $200 del deposito, se supone que uno va a probar suerte y ganar a los casinos y este casino solo regresa lo que deposita uno, pero las ganacias no las da de que sirve jugar si las ganacias que genera uno se las quedan ellos, eso es un abuso al consumidor, una burla, en pocas palabras y bulgarmente un ROBO
Изиграх бонуса от $700 Изпълних ролка 50 пъти сумата, която е 50 x 700 = $35 000 казиното ми даде $1500 в реални пари, за да освободя трябваше да направя депозит от $200 Депозирах $200 и по време на правейки тегленето на $1500, те ми казват какво пише на следното изображение в чата... Казах им също какви документи са необходими за верифициране на сметката и те не ми казаха нищо... Оставям екранна снимка на чата, Имам целия разговор.
I played the bonus of $700 I fulfilled roller 50 times the amount that is 50 x 700 = $35,000 the casino gave me $1,500 in real money, in order to release I had to make a deposit of $200 I deposited the $200 and at the time of making the withdrawal of the $1,500 they tell me what it says in the following image in the chat... I also told them what paperwork was needed to verify the account and they told me nothing... I leave a screenshot of the chat, I have the entire conversation.
Jugue el bono de $700 cumpli con roller 50 veces la cantidad que son 50 x 700 = $35,000 el casino me dio $1,500 en dinero real, para poder liberar tenía que hacer un deposito de $200 deposite los $200 y al momento de hacer el retiro de los $1,500 me dicen esto que dice en la siguiente imagen en el chat... tambien les comente que papeleo se necesitaba para verificar la cuenta y me dijeton que nada... dejo captura del chat, tengo toda la conversación completa.
Здравейте,
Предполагам, че проблемът е причинен от максималното изтегляне на бонуса. Можете ли да посъветвате дали това е причината? Така или иначе трябва да има причина за връщането на депозита.
Бихте ли любезно копирали и поставили текста, който предоставихте чрез екранна снимка, директно в повторението, моля?
Ще се преведе автоматично.
Благодаря ти.
Hello,
I would guess that the problem was caused by the maximum bonus withdrawal. Can you advise, whether this is the reason? Anyway, there must be a reason for returning the deposit.
Could you kindly copy and paste the text you provided via screenshot directly to the replay, please?
It will get auto-translated.
Thank you.
Никога не ми дадоха моите печалби, върнаха само $200 от депозита, предполага се, че човек ще опита късмета си и ще спечели в казината и това казино връща само това, което депозира, но печалбите не се дават, какво е използването на игра, ако печалбите, които човек генерира, задържат, това е потребителска злоупотреба, подигравка, с няколко думи и по-български ГРАБЕЖ
They never gave me my winnings, they only returned the $200 of the deposit, it is assumed that one is going to try his luck and win at the casinos and this casino only returns what one deposits, but the profits are not given, what is the use of playing if the profits that one generates they keep, that is a consumer abuse, a mockery, in a few words and bulgarly a ROBBERY
Nunca me dieron mis ganacias, solo me regresaron los $200 del deposito, se supone que uno va a probar suerte y ganar a los casinos y este casino solo regresa lo que deposita uno, pero las ganacias no las da de que sirve jugar si las ganacias que genera uno se las quedan ellos, eso es un abuso al consumidor, una burla, en pocas palabras y bulgarmente un ROBO
Благодаря ви за чакането. Прегледах вашия акаунт и ви казвам, че с административно решение печалбите във вашия акаунт са анулирани и направените депозити са възстановени, това е така, защото акаунтът ви не е преминал рутинен мониторинг.
Случва се всички акаунти да преминат през процеси на случаен мониторинг, за да поддържаме качеството и целостта на нашата услуга. За момента сметката ви ще остане с ограничения за депозит и теглене.
И така и не ми обясниха подробно какво представлява рутинното наблюдение.
Имам цялата история на залаганията и чат разговора, ако желаете ще ви я изпратя по имейл
Thank you for your wait. I have reviewed your account and tell you that by administrative decision the profits in your account have been canceled and the deposits made have been refunded, this is because your account did not pass routine monitoring.
It happens that all accounts go through random monitoring processes, to maintain the quality and integrity of our service. For the time being, your account will remain with deposit and withdrawal restrictions.
And they never explained to me in detail what the routine monitoring was about.
I have all the history of bets and the chat conversation, if you like I will send it to you by email
Gracias por su espera. He revisado su cuenta y le comento que por decisión administrativa se han cancelado las ganancias de su cuenta y los depósitos realizados se reembolsaron, esto debido a que su cuenta no pasó un monitoreo de rutina.
Sucede que todas las cuentas atraviesan por procesos de monitoreo aleatorios, para mantener la calidad e integridad de nuestro servicio. Por el momento, su cuenta permanecerá con restricciones de depósito y retiros.
Y nunca me explicaron a detalle de que se trataba el monitoreo de rutina.
Tengo todo el historial de apuestas y de la conversación del chat, si gusta se la envio a un correo
Е, ние се опитваме да насърчим казината да обясняват всеки проблем на играча с максимален акцент върху всички неща, които играчът е направил неправилно.
Това е да кажем неясно обяснение.
Моля, споделете всички свързани разговори чрез вашата жалба , също така добавете този имейл, който сте споделили тук.
Виждам, че Ник вече те е попитал за причината.
Well, we try to encourage casinos to explain any issue to the player with a maximum emphasis on all things the player has done incorrectly.
This is let's say a vague explanation.
Please share all related conversations via your complaint, also add this email you shared here.
I can see that Nick has already asked you about the reason.
Добро утро, казиното Winner.mx взе печалбата ми от мен, като спомена, че съм нарушил някои условия на тяхната страница и че по административни причини те трябваше да изтеглят печалбата ми. Споменаха нещо за бонус, който загубих, преди да заложа парите си и да спечеля.
Good morning, the Winner.mx casino took my winnings from me, mentioning that I breached some terms on their page and that for administrative reasons they had to withdraw my winnings. They mentioned something about a bonus which I lost before I bet my money and won.
Buen día, el casino Winner.mx me quitó mis ganancias mencionando que incumplí algunos términos de su página y que por cuestiones administrativas debian retirar mis ganancias. Mencionaron algo de un bono el cúal yo perdí antes de apostar con mi dinero y ganar.
Добре, намерихте своя начин да подадете жалбата . Дръжте го актуализиран и ще видим резултата.
„Бихте ли могли да ни кажете преди колко време сте регистрирали акаунта си и дали сте завършили верификацията на акаунта успешно?
Кои игри сте играли (казино игри на живо, слотове или спортни залагания)?
Печалбите ви натрупани ли са със или без активен бонус, моля?"
Направете го чрез тази връзка, ако желаете .
Good, you found your way to submit the complaint. Keep it updated, and we shall see the outcome.
"Could you please advise how long ago you registered your account and if you’ve completed the account verification successfully?
Which games you’ve been playing (live casino games, slots, or sports betting)?
Were your winnings accumulated with or without an active bonus, please?"
Do it through this link, if you like.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.