НачалоФорумКазинаWinner Casino - обща дискусия

Winner Casino - обща дискусия

преди 2 години от charis14z
|
2 606 преглеждания 14 отговора |
|
преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Winner Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 2 години

Най-лошото казино в Мексико, те са крадци, спечелих бонуса за добре дошли и изпълних всички правила и условия и те ми дадоха $1500 от бонуса, който трябваше да депозирам $200, за да мога да тегля и го направих, депозирах $200 и от тях $200 Спечелих още $500 и поисках още едно теглене от $500, тоест те вече платиха $2000 и никога не ми дадоха нищо, а ми възстановиха само $200.

те са крадци не играйте в това казино НЕ ПЛАЩАЙТЕ трябва да го затворят!

Автоматичен превод:
charis14z
преди 2 години

Написахте, че казиното вече ви е платило „вече са платили $2000", така че изглежда всичко е наред.

След това написахте, че „те ми възстановиха само 200 долара". Съжалявам, но не мога да разбера какво наистина се случи. Искам да съм сигурен, че разбирам ситуацията.

Мога да отразя, че за да потвърдите опцията си за плащане, така че да може да се използва за теглене, може да се наложи да депозирате, като използвате тази конкретна опция за плащане.

За съжаление нямаме наличен бонус, поради което не мога да проверя правилата и условията.

Можете ли да дадете съвет относно тези правила, приложени и към бонуса, моля? Може би имаше някаква максимална сума за теглене - това е доста често срещано правило.


Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

Изиграх бонуса от $700 Изпълних ролка 50 пъти сумата, която е 50 x 700 = $35 000 казиното ми даде $1500 в реални пари, за да освободя трябваше да направя депозит от $200 Депозирах $200 и по време на правейки тегленето на $1500, те ми казват какво пише на следното изображение в чата... Казах им също какви документи са необходими за верифициране на сметката и те не ми казаха нищо... Оставям екранна снимка на чата, Имам целия разговор.


file

Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

Никога не ми дадоха моите печалби, върнаха само $200 от депозита, предполага се, че човек ще опита късмета си и ще спечели в казината и това казино връща само това, което депозира, но печалбите не се дават, какво е използването на игра, ако печалбите, които човек генерира, задържат, това е потребителска злоупотреба, подигравка, с няколко думи и по-български ГРАБЕЖ

Автоматичен превод:
преди 2 години

Изиграх бонуса от $700 Изпълних ролка 50 пъти сумата, която е 50 x 700 = $35 000 казиното ми даде $1500 в реални пари, за да освободя трябваше да направя депозит от $200 Депозирах $200 и по време на правейки тегленето на $1500, те ми казват какво пише на следното изображение в чата... Казах им също какви документи са необходими за верифициране на сметката и те не ми казаха нищо... Оставям екранна снимка на чата, Имам целия разговор.


file

Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравейте,

Предполагам, че проблемът е причинен от максималното изтегляне на бонуса. Можете ли да посъветвате дали това е причината? Така или иначе трябва да има причина за връщането на депозита.

Бихте ли любезно копирали и поставили текста, който предоставихте чрез екранна снимка, директно в повторението, моля?

Ще се преведе автоматично.

Благодаря ти.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Никога не ми дадоха моите печалби, върнаха само $200 от депозита, предполага се, че човек ще опита късмета си и ще спечели в казината и това казино връща само това, което депозира, но печалбите не се дават, какво е използването на игра, ако печалбите, които човек генерира, задържат, това е потребителска злоупотреба, подигравка, с няколко думи и по-български ГРАБЕЖ

Автоматичен превод:
преди 2 години

Можете ли да копирате и поставите обяснението на казиното, моля?

Автоматичен превод:
преди 2 години

Благодаря ви за чакането. Прегледах вашия акаунт и ви казвам, че с административно решение печалбите във вашия акаунт са анулирани и направените депозити са възстановени, това е така, защото акаунтът ви не е преминал рутинен мониторинг.


Случва се всички акаунти да преминат през процеси на случаен мониторинг, за да поддържаме качеството и целостта на нашата услуга. За момента сметката ви ще остане с ограничения за депозит и теглене.

И така и не ми обясниха подробно какво представлява рутинното наблюдение.

Имам цялата история на залаганията и чат разговора, ако желаете ще ви я изпратя по имейл

Автоматичен превод:
charis14z
преди 2 години

Е, ние се опитваме да насърчим казината да обясняват всеки проблем на играча с максимален акцент върху всички неща, които играчът е направил неправилно.

Това е да кажем неясно обяснение.

Моля, споделете всички свързани разговори чрез вашата жалба , също така добавете този имейл, който сте споделили тук.

Виждам, че Ник вече те е попитал за причината.

Редактиран от автора преди 2 години
Автоматичен превод:
преди 1 година

Добро утро, казиното Winner.mx взе печалбата ми от мен, като спомена, че съм нарушил някои условия на тяхната страница и че по административни причини те трябваше да изтеглят печалбата ми. Споменаха нещо за бонус, който загубих, преди да заложа парите си и да спечеля.

Автоматичен превод:
alexvarg4s
преди 1 година

Добре, намерихте своя начин да подадете жалбата . Дръжте го актуализиран и ще видим резултата.

„Бихте ли могли да ни кажете преди колко време сте регистрирали акаунта си и дали сте завършили верификацията на акаунта успешно?

Кои игри сте играли (казино игри на живо, слотове или спортни залагания)?

Печалбите ви натрупани ли са със или без активен бонус, моля?"

Направете го чрез тази връзка, ако желаете .


Автоматичен превод:
преди 5 дни

Добро утро, имам проблем с Winner Casino, случва се, че първият път, когато се регистрирах, всичко беше перфектно, изпълних изискването за бонус, депозирах 200, които искат, за да мога да тегля и всичко беше наред, времето мина и като всичко, което загубих, нещо нормално нали, проблемът дойде, след като успях да спечеля сума от 600 мексикански песо, поисках да тегля и те ми искат безброй документи ...... трябва да се отбележи, че вече ги изпратих , но те не искат да ги направят валидни, минаха няколко дни, в които просто не ме решават и всеки ден трябва да се свързвам с поддръжката и тъй като те не ми обръщат бързо внимание (не казвам, че е незабавно, разбирам че има хиляди хора, които също искат да бъдат обслужени) Опитвам се да изчакам да бъда обслужен, но минава много време и трябва да работя, затова излизам от приложението и когато вляза отново, разговорът ми е блокиран и Трябва да започна отначало поради бездействие, започвам отначало и същото нещо се случва и така нататък, става разочароващо да не мога да изляза от този цикъл, ще го оценявам много. Моля, помогнете ми, знам, че не са много пари, но е нещо, вие може да ми помогне с нещо, съжалявам за неудобството и благодаря много, приятен ден

Автоматичен превод:
jragu932
преди 5 дни

Добър ден! Очевидно може и по-добре.

Надявам се, че нямате нищо против кратко рекапитулация, за да ми помогнете да разбера дали съм разбрал правилно тази ситуация:

Все още имате достъп до акаунта си в казиното, но по някаква причина чатът не е полезен и понякога ви изхвърлят. Процесът на проверка не протича гладко, защото сте били помолени да предоставите същите документи отново.

Вярвам, че е жизненоважно да се съсредоточите върху преминаването на KYC, тъй като е от изключително значение. Бихте ли могли да предоставите представа за проблемите с първоначалния набор от документи? Казиното уточни ли какво липсва или не е точно, моля?

Някои казина в крайна сметка изпращат имейли с инструкции; и те ли?



Автоматичен превод:
Radka
преди 5 дни

Уж сметката ми вече беше потвърдена, защото както споменах вече бях теглил веднъж...

И ако няколко пъти, когато успях да се свържа с тях, те винаги ми изпращат едно и също съобщение за документите, но аз вече съм ги изпратил всичките, вече дори не знам какво да правя, защото не уточняват правилно какво липсвам, те просто ми изпращат едно и също съобщение отново и отново, те също ме молят да им изпратя екранна снимка на всеки отделен депозит, който съм направил в казиното, кода за всеки един, извлечения от сметката, които между другото съм вече изпратих, но не го правя знам ли, вече съм отчаяна честно казано, не мога да разбера защо преди не съм имала проблем, а днес имам.

Автоматичен превод:
jragu932
преди 2 дни

Здравейте и благодаря.

Просто се опитвах да намеря нещо, което бихме могли да използваме, за да разберем най-добрия курс на действие, но трябва да призная, че нямам ни най-малка представа какво изглежда нередно. Колко време се борихте за последното оттегляне? Кога е задействан този втори KYC?

За щастие на всички нуждаещи се играчи, имаме екип от специалисти, готови да проучат проблема. И все пак първо трябва да дадем на казиното 14 пълни дни, за да се справи самостоятелно.

Е, това не означава, че нямате право да подадете жалба.

Ако ви харесва идеята, моля, започнете с това ръководство 👈

Кажете ми какво мислите за това, моля.

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини