преди 3 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Will's Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
За съжаление не виждам чат на живо и no dep. Никога не съм получавал бонуса въпреки заявка по имейл (до днес без отговор)
Unfortunately I don't see any live chat and the no dep. I never received the bonus despite an email request (until today without an answer)
Ich sehe leider keine live chat und den no dep. Bonus habe trotz Email Nachfrage (bis heute ohne antwort) nie erhalten
Здравейте, кога се свързахте с казиното? Колко време чакате?
Hi, when did you contact the casino? How long time have you been waiting?
Чаках 3 дни. Днес получих отговор и проблемът ми беше решен. Версията на живо също беше достъпна само днес.
I waited 3 days. Today I got an answer and my problem was solved. The live version was also only available today.
Ich habe 3 Tage gewartet. Heute habe ich dann eine Antwort bekommen und mei Problem wurde gelöst. Auch erst heute war der live hat verfügbar.
хей, казиното изтри акаунта ми при поискване на бонус без депозит като причина, че бях аз хахахахаха
hey the casino deleted my account on request of the no deposit bonus as a reason it was me hahahahahha
hey das casino hat auf anfrage des no deposit bonus mein account gelöscht als grund ich sei es selber gewesen hahahahahha
Не съм сигурен дали правилно съм разбрал. Казиното е изтрило акаунта ви и казват, че сте го поискали, въпреки че не сте го направили?
I'm not sure if I understand correctly. The casino deleted your account and they say you asked them for it even though you didn't?
напълно са ми изтрили акаунта
Само защото по някаква причина попитах за безплатните завъртания
they have completely deleted my account
Just because I asked about the free spins for whatever reason
die haben mein accoun6t gelöscht voll die lappen
nur weilich gefragt wegn den freispielen warum auch immer
Успях да активирам 20 -те безплатни завъртания, но когато стартирам играта игрите не са там ... Написах чата на живо. Тогава чатът изведнъж изчезна 🤷🏼♂️
I was able to activate the 20 free spins but when I start the game the games are not there ... I wrote the live chat. Then the chat was suddenly gone 🤷🏼♂️
Ich konnte die 20 Freispiele Aktivieren aber wenn ich das Spiel starte sind die Spiele nicht da … habe dem livechat geschrieben.dann war der Chat plötzlich weg 🤷🏼♂️
напълно са ми изтрили акаунта
Само защото по някаква причина попитах за безплатните завъртания
they have completely deleted my account
Just because I asked about the free spins for whatever reason
die haben mein accoun6t gelöscht voll die lappen
nur weilich gefragt wegn den freispielen warum auch immer
Не съм много сигурен какво става тук. Това звучи странно. Питали ли сте казиното защо сметката на акаунта е затворена? Дадоха ли ви някаква конкретна причина?
I'm not really sure what's going on here. That sounds strange. Have you asked the casino why the account account was closed? Did they give you any specific reason?
Можете да опитате да им изпратите имейл, ако чатът не работи по някаква причина.
You may try to send them an email if the chat doesn't work for some reason.
И при мен беше така. Така че игрите в предвидения слот не работиха в чата, но завъртанията бяха прехвърлени на Manuel в друг слот
That was the case with me too. So the games in the intended slot did not work in the chat, but the spins were then transferred to Manuel to another slot
Das war bei mir auch.also das die Spiele in dem vorgesehen slot nicht gingen im Chat wurden die spins dann aber Manuel auf ein anderen slot übertragen
Да, това са текущите проблеми с играчите в Германия. Някои игри от определени доставчици на игри са невидими за тях, защото не са лицензирани 😕
Yeah, that the current issues with players in Germany. Some games from certain game providers are invisible to them, because they're not licensed 😕
не е възможно да се правят тегления в willscasino по време на период на размисъл (замразяване на акаунт). какво мисли casinoguru, ако не можете да направите това в казино? Мисля, че разликата между замразяване на акаунт и самоизключване е, че все още можете да теглите по време на период на размисъл.
Чатът на живо е ужасен. Чаках 70 минути. След това дойде "здравейте съобщение". След това отново 20 минути чакане и т.н.
Auf имейли antworten sie gar nicht.
Gewinnbeschränkungen sollte es auch nicht geben in guten Casinos (Gewinnlimits)
it is not possible to make withdrawals at willscasino during a cool-off period (freeze account). what does casinoguru think if you can't do that in a casino? i think the difference between freeze account and self-exclusion is that you can still withdraw during a cool-off period.
The live-chat is horrible. I was waiting 70 minutes. Than came a "hi-message". Than again 20 minutes waiting...etc.
Auf e-mails antworten sie gar nicht.
Gewinnbeschränkungen sollte es auch nicht geben in guten Casinos (Gewinnlimits)
Здравейте,
Трябва да кажа, че попитах Саймън за тази ситуация 🤔
Той ми обясни, че в този случай тегленията трябва да са възможни.
Мисля, че си заслужава оплакването - ако имате нужда от помощ, разбира се.
Hello,
I must say that I asked Simon about this situation 🤔
He explained to me that in this case, withdrawals should be possible.
I think it's worth a complaint - if you need the help of course.
Ако не е „ЗАДЪЛЖИТЕЛНО" казиното да може да тегли по време на период на размисъл, жалбата е малко вероятно да успее. Какво имате предвид? Въпреки че мисля, че това е основната цел на периода на размисъл, за разлика от самоизключването
If it is not a "MUST" for a casino to be able to withdraw during a cool-off period, a complaint is unlikely to succeed. What do you all mean? Though I think that's the main purpose of a cool-off period as opposed to self-exclusion
Wenn es kein "MUSS" eines Casinos ist, dass man während einer Cool-Off-Periode Auszahlungen machen kann, wird eine Beschwerde kaum Erfolg haben. Was meint ihr? Wobei ich denke, dass dies der Hauptzweck einer Cool-Off-Periode ist im Unterschied zum Selbsrausschluss
Е, когато става въпрос за толкова чувствителна тема, е доста сложно да се каже, че нещо е задължително.
Досега научих, че много казина подхождат по различен начин към този период на охлаждане. Вярвам, че смисълът е да се изпълни целта - да се предпазят играчите от хазарт. Сметнах, че е съвсем логично да се позволи на играчите да се оттеглят, когато е включен периодът на охлаждане, защото тегленето не означава загуба на баланса чрез изиграване.
Намерихте ли някакви правила относно замразените сметки или периода на размисъл в TaC на това казино?
Well, when it comes to such a sensitive matter, it's quite complicated to say that something is a must.
So far I've learned that many casinos approach this cooling period differently. I believe that the point is to fulfill the purpose - to keep players safe from gambling. I found it only logical to allow players to withdraw when the cooling period is on because withdrawal does not mean losing the balance by playing it out.
Did you find any rules concerning the frozen accounts or cool-off period in this casino's TaC?
Току-що подадох жалба до Casino Guru относно това. Да се надяваме, че казиното поставя под въпрос самата цел на периода на размисъл
I have just filed a complaint with Casino Guru regarding this. Let's hope the casino questions the very purpose of a cool-off period
Ich habe diesbezüglich gerade eibe Beschwerde bei Casino Guru eingereicht. Hoffen wir, dass das Casino den eigentlichen Sinn und Zweck einer cool-off-periode hinterfragt
Е, проверих жалбата ви и открих, че е доста интересно, че изглежда ситуацията е доста по-различна, отколкото предполагах.
„Играчът от Швейцария се опита да зададе периода на размисъл, но казиното поиска документи, за да потвърди самоличността му. Междувременно той загуби всичките си печалби и дори направи още депозити."
Нямам представа, че си загубил равновесие. Попитахте само за тегленията по време на периода на размисъл. За съжаление вместо това сметката беше замразена.
Ако знаех това, вероятно щях да реагирам по различен начин. Мислех, че имате активен баланс, поради което се притеснявате, че не можете да теглите.
Well, I checked your complaint and found it quite interesting that it seems the situation is quite different than I assumed.
"The player from Switzerland tried to set the cool-off period, however, the casino requested documents to verify his identity. In the meantime, he lost all his winnings and even made more deposits."
I have no idea that you've lost your balance. You only asked about the withdrawals during the cool-off period. Sadly the account was frozen instead.
If I would have known this I would probably react differently. I thought that you have an active balance, hence you are concerned that you can't withdraw.
Скъпа Радка
Оплаквам се и не мисля, че е добре да не можете да теглите пари по време на период на размисъл и също така да не можете да се верифицирате по време на него. Това противоречи на действителната цел на замразения акаунт (защита на играча), защото имате достъп до парите поне 4 дни и можете да ги загубите, което се случи. Честно казано, не разбирам разликата между ситуацията, която първоначално сте имали предвид, и ситуацията, която действително се е случила.
Разбира се, казиното ТРЯБВА да предлага защита на играча, но ако вече предлага „замразяване на акаунт", трябва да го прилага стриктно. Например, няма задължение за казиното да предлага бонус за добре дошли, но ако дадено казино предлага 100% бонус за добре дошли, той не трябва да е 50%. казиното предлага „замразяване на сметка/период на размисъл" и по същество това изобщо не е период на размисъл или самоизключване. това е подвеждащо и не е честно.
Първоначално умишлено не подадох жалба, просто исках да споделя в дискусионния форум, че willscasino предлага период на размисъл, но този период не е това, което един играч може добронамерено да очаква. ако направите теглене и след това се самоизключите и има нещо нередно с тегленето, ще трябва да изчакате, докато самоизключването приключи, да влезете и да се оттеглите отново или да качите документа. играчът не е защитен от залагане на парите си, въпреки че казиното предлага период на почивка. Просто исках това да се каже.
Първоначалният въпрос беше дали едно казино трябва да позволява тегления по време на период на размисъл. ти попита Саймън и той каза, че трябва да е възможно. Фактът, че вече нямам никакъв кредит, е следствие от това, защото точно това не можете да направите.
Dear Radka
I'm complaining and I don't think it's okay that you can't withdraw money during a cool-off period and also can't verify yourself during it. This contradicts the actual purpose of the frozen account (player protection) because you have access to the money for at least 4 days and can lose the money, which happened. I honestly don't understand the difference between the situation you originally had in mind and the situation that actually happened.
Of course, a casino MUST not offer player protection, but if they already offer a "freeze account", they should implement it rigorously. For example, there is no obligation for a casino to offer a welcome bonus, but if a casino offers a 100% welcome bonus, it should not end up being 50%. the casino offers "freeze account / cool-off period" and in essence it is not a cool-off period or self-exclusion at all. this is misleading and not fair.
i intentionally didn't file a complaint at first, just wanted to share on the discussion forum that willscasino is offering a cool-off period, but this period is not what a player can in good faith expect. if you make a withdrawal and then self-exclude and there is something wrong with the withdrawal you will need to wait until the self-exclusion is over, log in and withdraw again or upload the document. the player is not protected from gambling their money, although the casino offers a cool-off period. I just wanted that said.
The original question was whether a casino should allow withdrawals during a cool-off period. you asked simon and he said it should be possible. The fact that I no longer have any credit is a consequence of this, because that's exactly what you couldn't do.
Liebe Radka
Ich beschwere mich und finde es nicht in Ordnung, dass man während einer cool-off-periode kein geld abheben kann und sich auch währenddessen nicht verifizieren kann. Das widerspricht dem eigentlichen zweck des eingefrorenen kontos (spielerschutz), weil man während mind. 4 Tagen zugriff auf das geld hat und das geld verlieren kann, was passiert ist. Ich verstehe ehrlich gesagt nicht, den unterschied zwischen der situation, die du ursprünglich im kopf hattest und der situation, die tatsächlich passiert ist.
Ein Casino MUSS natürlich keinen Spielerschutz anbieten, aber wenn er schon ein "freeze-account" anbietet, sollte er es auch rigoros umsetzen. es gibt zum Beispiel auch keine Pflicht für ein Casino, einen Willkommensbonus anzubieten, aber wenn ein Casino einen Willkommensbonus von 100% anbietet, sollten es am ende nicht 50% sein. das casino bietet "freeze account / cool-off-periode an" und im prinzip ist es gar keine cool-off-periode oder selbstauschluss. das ist irreführend und nicht fair.
ich habe bewusst zuerst keine beschwerde eingereicht, sondern wollte lediglich im diskussionsforum mitteilen, dass willscasino eine cool-off-periode anbietet, aber diese periode nicht das ist, was ein spieler unter treu und glauben erwarten kann. wenn man eine auszahlung tätigt und dann einen selbstauschluss tätigt, und mit der auszahlung ist etwas nicht in ordnung, muss man warten bis der selbstauschluss vorbei ist, sich einloggn und erneut die auszahlung tätigen oder dokument hochladen. der spieler wird nicht davor geschützt, sein geld zu verspielen, obwohl das casino eine cool-off-periode anbietet. ich wollte das nur gesagt haben.
Die ursprüngliche Frage war, ob ein Casino es erlauben sollte, während einer cool-off-periode auszahlungen zu tätigen. du hast simon gefragt und er hat gesagt, dass dies möglich sein sollte. dass ich nun kein guthaben mehr habe, ist konsequenz dessen, weil man genau das nicht konnte.
Съжалявам мила Радка. Но последното ви съобщение също не отразява верните факти.
„За съжаление акаунтът беше замразен вместо това": Това твърдение е неправилно.
Придържам се към него. Казино, което предлага период на размисъл, трябва също така да предлага онези функции, които са известни като период на размисъл (замразяване на акаунт): можете да влезете, да правите тегления, да видите историята на транзакциите по време на периода на размисъл, да качвате документи за проверка и т.н., но не може да прави депозити или да играе. В WillsCasino можете да правите тегления и да качвате документи за проверка само ако сметката не е замразена. това означава, че ако направя изплащане и кача документи и след това замразя акаунта си и след това нещо не е наред, изплащането е отхвърлено, липсва документ, трябва да изчакам, докато акаунтът отново е активен. Според мен това противоречи на защитата на играча и на функцията за замразяване на акаунт, която казиното предлага.
I'm sorry dear Radka. But your last message doesn't reflect the correct facts either.
"Sady the account was frozen instead": This statement is incorrect.
I'm sticking with it. A casino that offers a cool-off period should also offer those functions that are known as a cool-off period (freeze account): you can log in, make withdrawals, see transaction histories during a cool-off period , upload documents for verification etc, but cannot make deposits or play. At WillsCasino you can only make withdrawals and upload documents for verification if the account is not frozen. that means if i make a payout and upload documents and then freeze my account and then something is wrong, the payout was rejected, a document is missing, i have to wait until the account is active again. In my opinion, this contradicts player protection and the function of a freeze account that the casino offers.
Es tut mir leid liebe Radka. Aber deine letzte Nachricht gibt auch nicht den richtigen Sachverhalt wieder.
"Sady the account was frozen instead": Diese Aussage ist nicht richtig.
Ich bleibe dabei. Ein Casino, das eine cool-off-periode anbietet, sollte auch jene funktionen anbieten, die man unter cool-off-periode (freeze-account) versteht: man kann sich während einer cool-off-periode einloggen, auszahlungen tätigen, transaktionsverläufe sehen, dokumente für die verifizierung hochladen etc, aber keine einzahlungen machen und auch nicht spielen können. Im WillsCasino kann man nur dann Auszahlungen tätigen und Dokumente für die verifizierung hochladen, wenn das konto nicht eingefroren ist. das heisst, wenn ich eine auszahlung tätige und dokumente hochlade und dann meinen account einfriere und dann etwas nicht stimmt, die auszahlung abgewiesen wurde, ein dokument fehlt, muss ich warten bis das konto wieder aktiv ist. das widerspricht meines erachtens dem spielerschutz und der funktion eines freeze-accounts, das das casino anbietet.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.