ФорумКазинаWill's Casino - обща дискусия

Will's Casino - обща дискусия (страница 2)

преди 3 години от Blindly
|
6733 преглеждания 20 отговора |
|
1 2
Добавете пост
преди 2 години

Скъпа Радка


Оплаквам се и не мисля, че е добре да не можете да теглите пари по време на период на размисъл и също така да не можете да се верифицирате по време на него. Това противоречи на действителната цел на замразения акаунт (защита на играча), защото имате достъп до парите поне 4 дни и можете да ги загубите, което се случи. Честно казано, не разбирам разликата между ситуацията, която първоначално сте имали предвид, и ситуацията, която действително се е случила.


Разбира се, казиното ТРЯБВА да предлага защита на играча, но ако вече предлага „замразяване на акаунт", трябва да го прилага стриктно. Например, няма задължение за казиното да предлага бонус за добре дошли, но ако дадено казино предлага 100% бонус за добре дошли, той не трябва да е 50%. казиното предлага „замразяване на сметка/период на размисъл" и по същество това изобщо не е период на размисъл или самоизключване. това е подвеждащо и не е честно.


Първоначално умишлено не подадох жалба, просто исках да споделя в дискусионния форум, че willscasino предлага период на размисъл, но този период не е това, което един играч може добронамерено да очаква. ако направите теглене и след това се самоизключите и има нещо нередно с тегленето, ще трябва да изчакате, докато самоизключването приключи, да влезете и да се оттеглите отново или да качите документа. играчът не е защитен от залагане на парите си, въпреки че казиното предлага период на почивка. Просто исках това да се каже.


Първоначалният въпрос беше дали едно казино трябва да позволява тегления по време на период на размисъл. ти попита Саймън и той каза, че трябва да е възможно. Фактът, че вече нямам никакъв кредит, е следствие от това, защото точно това не можете да направите.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Уважаеми Mister_Schweiz.

Според жалбата ви сега оставам с впечатлението, че въпросът ви е теоретичен и акаунтът ви не е бил замразен или в период на размисъл, което не знаех.

Току-що научих това от жалбата със задна дата, разбирате ли? 🙂.

Както и да е, радвам се, че го изпратихте, защото получихте повече отговори.






Автоматичен превод:
1 2

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини