НачалоФорумКазинаWildsino Casino - обща дискусия

Wildsino Casino - обща дискусия (страница 3)

 от Radka
|
3 163 преглеждания 81 отговора |
|
12 3 45
Jaro

Използвам Revolut, свързах се с тях и ги информирах, че Wildsino каза, че проблемът е в Revolut. Revolut няма проблем, получих изплащане от Bankonbet същия ден. Но знаете ли къде Wildsino имат своя лиценз за казино? Мислех, че е PAGCOR, но ето отговора, който получих от тях:


Уважаеми господине/госпожо,

Това е във връзка със съобщението, което ни изпратихте на 1 март 2025 г. чрез този имейл, уебсайта на PAGCOR или имейл

.

Моля, имайте предвид, че казиното Wildsino НИТО е лицензирано от PAGCOR, НИТО е акредитирана онлайн/дистанционна игрална платформа/доставчик на услуги към 18 февруари 2025 г. За повече подробности, моля, вижте списъка с акредитирани доставчици на услуги

и одобрени платформи за игри в уебсайта на PAGCOR

https://www.pagcor.ph/reg ulatory/accredited-service-providers.php.

    


Автоматичен превод:
Wenche

Благодаря ви, можете ли да ми кажете колко време чакате?

Що се отнася до лиценза, виждам в нашата система и на страницата за преглед, че имат анжуйски лиценз, така че PAGCOR правилно ви е написал, че не са лицензирани с него. Защо искаш да знаеш това?

Автоматичен превод:
Jaro

file

Чаках от 21.02.2025, това е първото от 3 тегления. Валутата е норвежка крона и сега имам 405 000 NOK в сметката си. Това са много пари и ще се оплача където мога.


Автоматичен превод:
Wenche

Трябваше ли да се верифицирате в казиното или не? Качихте ли пари с помощта на бонуса?

Бих си представил, че едно казино може да направи разследване на геймплея с такава висока печалба, но вероятно ще ви кажат това.

Така че, ако чакате 2 седмици, вероятно ще е най-добре даподадете жалба и ще видим как ще се развие.

какво мислиш

Автоматичен превод:
Jaro

Здравейте и благодаря за отговора, пиша на норвежки и се надявам да мине добре.

Не бях помолен да верифицирам акаунта си, получих изплащане към моя акаунт в Revolut от 3000 NOK на 24.02.2025 г. Това беше първото теглене, което направих, след като спечелих 250 000 NOK на Crystal Ball GDN.

Сега имам три чакащи тегления, първото въведено на 21.02.2025 г.,

Продължих да играя и спечелих много както на Crystall Ball, така и на Gonzo's Quest Red Tiger, имам разпечатки и видео на играта по пътя.

Бих искал да се оплача, защото не мисля, че Wildsino възнамерява да изплати печалбите ми. Сега се надяват, че ще ги заложа, но нямам интерес да играя с това, което почти виждам като пари за игра, тъй като не получавам никакви изплащания.

Можете ли да ми помогнете с този процес на оплакване?

Автоматичен превод:
Wenche

Благодаря за изясняването на ситуацията.

Разбира се, що се отнася до оплакването, не се колебайте да попитате какво е необходимо. В предишния си отговор споделих линк (зелени букви), където ако кликнете върху него, можете да подадете жалба.

На тази връзка ще намерите и ръководство , което описва процеса, чрез който обработваме жалби, така че можете да намерите полезна информация там.

Ако има някакъв проблем, определено ни уведомете.🙂

Автоматичен превод:
Jaro

Чатът започна

Здравейте, имам три чакащи тегления, които вече не са обработени от почти две седмици, искате ли да изпратя документи, за да потвърдя акаунта си?

Магнус разговаря в момента

Магнус

Здравейте и добър ден! Добре дошли в службата за поддръжка на клиенти!

Казвам се Магнус и ще ти помогна днес.

благодаря ти за това

Магнус

Напълно разбирам как се чувствате в момента и имате пълното право да бъдете разочаровани; всеки би бил. И отново, ние наистина съжаляваме, че трябва да чакате средствата си и бихме искали да ви благодарим за търпението. Въпреки това, бъдете сигурни, че този проблем вече е решен и че обработваме тегления възможно най-бързо.

какво Просто поисках да верифицирам акаунта

Магнус

В момента не мога да видя никаква заявка за потвърждение на вашия акаунт, но ако в бъдеще са необходими документи, ще бъдете уведомени чрез секцията за потвърждение на вашия профил.

добре, къде да намеря моя профил?

Магнус

Мога ли да ви помогна с нещо друго?

Да, къде мога да намеря профила?

Магнус

Ще получите имейл, ако е необходимо потвърждение.

Има ли нещо друго, което мога да направя за вас сега?

Получих имейл на 3 март от теб, Магнус, че ще получа плащането на същия ден или на следващия ден, все още не съм получил известие, че тегленето е одобрено или плащане към моя акаунт в Revolut, каква е причината за това?

Магнус

Не, грешиш. Никога нищо не обещаваме.


Вашата заявка (24941749) е актуализирана. За да добавите още коментари, отговорете на този имейл.


Магнус (Wildsino)


3 март 2025 г., 17:53 EET


Скъпа Венче,

Благодарим ви, че се свързахте с нашия екип за обслужване на клиенти на Wildsino!

Виждаме, че първото теглене е заявено: 21 февруари 2025 г., 10:16

Моля, обърнете внимание, че „обработката отнема най-малко 3 работни дни; считано от деня след подаване на заявката", което е 24 февруари.

Също така имайте предвид, че „тази времева рамка не включва събота, неделя и празници".

Имахме някои технически проблеми с нашия доставчик на плащания трета страна, оттук и забавянето, за което искрено се извиняваме.

Но не се притеснявайте, всичко изглежда добре от наша страна и се надяваме, че ще получите парите си до края на деня или утре.

Ако имате въпроси, не се колебайте да се свържете с нас чрез имейл support@Wildsino.com или чрез чат на живо.

най-добри пожелания,

Wildsino.com

Магнус

"Надяваме се"

Моля, прочетете по-внимателно.


Но не се притеснявайте, всичко изглежда добре от наша страна и се надяваме, че ще получите парите си до края на деня или утре.


Прочетох внимателно.

Магнус

надявам се

Разбирате ли какво означава тази дума?


О, разбрахте ме, извинете, моя грешка!


Казвам благодаря за фантастичното обслужване на клиенти :)

Магнус

Никога не можем да обещаем нищо, тъй като се занимава с друг отдел.


Разбирам, надявам се това да се получи по най-добрия начин за всички ни, приятен уикенд

Магнус

С удоволствие и благодарност. Хубав ден и хубав уикенд, Венче!

Напишете съобщение тук...


Автоматичен превод:
Wenche

Съжалявам, просто трябваше да изпратя копие от чата, който току-що проведох с Магнус в отдела за обслужване на клиенти на Wildsino.

Автоматичен превод:
Wenche

Нищо, че си го копирал. Виждам, че се опитваха да те успокоят, че всичко ще бъде наред. Чрез подаване на жалба, ако казиното не е изпратило нищо, ние ще се свържем с тях и вярвам, че ще се разреши по някакъв начин, тъй като те имаха технически проблеми и казаха, че всичко трябва да е наред.

Ще видим дали нещо ще се случи тази или следващата седмица. 🙂

Автоматичен превод:

Да видим как ще стане. Ще актуализирам всеки ден.

8.3 Заявка за теглене. (не е поискано потвърждение, теглене в ход) 9.3 и 10.3 теглене в ход. 11.3 казино иска kyc документи, парични преводи за 3-6 месеца, така че всичко да е видимо. (датите не са дадени) Забележка. първият ми депозит 7.3.2025 г. Питам в чата за какъв период от време се изисква банково извлечение....отговор в чата "10.2-10.3.2023 г. 11.3 Качвам документи. Одобрена лична карта, селфи, адрес, парични преводи се преглеждат. 12.3 казино съобщава, че прегледът на документи отнема 24 часа.

Автоматичен превод:
Fei21

Здравейте, поставям текущия си Kyc/процес на изтегляне тук за „проследяване на живо", който ще актуализирам всеки ден. Отговорът, който получавате..."с радост ви информираме, че има обработка в опашката".....е стандартен. Кажете ми как напредва вашето теглене тук

Автоматичен превод:
Koppari

Добре, така че може би това ще бъде важно за други играчи и за някой може би решаващият фактор.

Така че ще го държа под око и ще отпиша тази ситуация. Засега изглежда доста добре и съм любопитен да знам кога ще бъдат одобрени документите ви и дали наистина ще отнеме един ден.

Ще чакам новини.🙂

Автоматичен превод:
Jaro

За информация:

Все още не съм получил никакво изплащане от Wildsino, само обичайните глупости, че парите ми са в безопасност при тях и че трябва да бъда търпелив. Предстоят тегления от 21.02.2025 г. и още две, общо 14 800 NOK, както и 405 940 NOK в моя акаунт в Wildsino. Не съм имал възможност да верифицирам акаунта си, но съм готов с всички документи, ако/когато се наложи. Добавих жалба тук и чакам да бъде проучена.





Автоматичен превод:
Koppari

12.3 Казино отхвърлен адресен документ, който е банков документ с име, адрес. казино също отхвърли изтегленото банково извлечение 10.2.2025-10.3.2025. Направих първия си депозит на 7.3.2025 г. Казино Wildsino иска банково извлечение "за последните 3-6 месеца, цялата информация трябва да е видима и да не се редактира". Вчера чатът поиска банково извлечение от 2023 г....?

Автоматичен превод:

За информация:

Все още не съм получил никакво изплащане от Wildsino, само обичайните глупости, че парите ми са в безопасност при тях и че трябва да бъда търпелив. Предстоят тегления от 21.02.2025 г. и още две, общо 14 800 NOK, както и 405 940 NOK в моя акаунт в Wildsino. Не съм имал възможност да верифицирам акаунта си, но съм готов с всички документи, ако/когато се наложи. Добавих жалба тук и чакам да бъде проучена.





Автоматичен превод:

Ако получите същите отговори, които са общи за казиното, комуникацията вероятно няма да е най-силната им страна. Те може да нямат какво друго да ви кажат, така че ще трябва да се съсредоточите върху жалбата и нейното разрешаване. Предполагам, че все още нямам нищо по-добро за вас, тъй като казиното трябва да направи крачка напред.

Автоматичен превод:

12.3 Казино отхвърлен адресен документ, който е банков документ с име, адрес. казино също отхвърли изтегленото банково извлечение 10.2.2025-10.3.2025. Направих първия си депозит на 7.3.2025 г. Казино Wildsino иска банково извлечение "за последните 3-6 месеца, цялата информация трябва да е видима и да не се редактира". Вчера чатът поиска банково извлечение от 2023 г....?

Автоматичен превод:

Не мисля, че е съвсем стандартно, но казиното има право да иска такъв документ. Не сте ли депозирали тук в миналото? Попитахте ли също защо документите ви бяха отхвърлени? Дали защото не са видели всичко в документа ви, както споменахте в публикацията си?

Автоматичен превод:
Jaro

Изпратих пълно банково извлечение за периода 10.2-10.3.2025г. Казиното иска банково извлечение за 3-6 месеца. Първи депозит 7.3.2025 г. Ти каза Джаро, че имаш право да питаш....за 2023 г. вчера имаше заявка, а днес 3-6 месеца, не беше посочено в ясна времева рамка....само "3-6 месеца". Мисля, че тук има "тактика на забавяне", както много други потребители на форума

Автоматичен превод:

....защото wildsino.com пристигна. Съвсем ново казино и изисква банкови извлечения от 2023 г....

Автоматичен превод:
Koppari

Да, може да е някаква тактика на забавяне, но ако не са ви дали времева рамка за коя година, а само месеци, помолете ги да ви уведомят. Каквото искат от теб, прати им го и ги питай всичко, което не ти е ясно. Ако не ви кажат нищо и не ви помогнат, можете да се свържете с нас.

Автоматичен превод:

Изпратих въпроси по имейл какви точно документи се изискват...Няма отговор. Когато попитам в чата, те обещават да разберат и да отговорят по имейл.....няма отговор.

Автоматичен превод:
12 3 45

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини