преди 2 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Wildsino Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
добро утро
Мисля, че попаднах в капан...
Тъй като съм в ден 4 от чакането на одобрение за теглене от Wildsino1.com
В сайта пишат, че се чака до 3 дни
Техните отговори всеки ден са „Щастливи сме да ви уведомим, че е на опашката за обработка"
Good morning,
I think I fell into a trap...
As I am on day 4 of waiting for withdrawal approval from Wildsino1.com
On the site they write that there is up to 3 days of waiting
Their responses everyday are "we're happy to let you know it's in the queue for processing"
Καλημέρα,
Νομίζω πως έπεσα σε παγίδα...
Καθώς είμαι στην 4η μέρα αναμονής έγκρισης ανάληψης από το Wildsino1.com
Στο site γράφουν ότι έχει έως 3 μέρες αναμονή
Οι απαντήσεις τους καθημερινώς είναι "είμαστε στην ευχάριστη θέση να σας ανακοινώσουμε ότι είναι στην σειρά για επεξεργασία "
Да добавя, че сам им изпратих документите за самоличност и ми отговориха, че засега не са необходими
I should add that I sent them the identification documents myself and they replied that so far they are not needed
Να προσθέσω ότι τους έστειλα από μόνη μου τα έγγραφα για την ταυτοποίηση και μου απάντησαν ότι μέχρι στιγμής δεν χρειάζονται
здравейте!
Въпреки че е трудно да се справите с него, бих се придържал към това, което казиното вече ви каза. Доколкото разбрах ситуацията, акаунтът ви не трябва да се верифицира, но от друга страна тегленето се бави, защото има други на опашката.
Нека обаче малко да облекча болката ви: според нашия преглед това казино е средно голямо, което може да обясни забавянето. Да кажем, че колкото по-голямо е казиното, толкова по-голям е шансът обикновена заявка за теглене да бъде обработена доста лесно. Освен това неговият индекс на безопасност е приличен , което означава, че това казино много вероятно ще изплати печалбите.
Опитайте се да се успокоите, питайте редовно за напредъка и ни дръжте в течение, моля. Въпреки че оставам оптимист, няма да навреди да поддържаме връзка и да гарантираме, че всичко ще завърши добре.
Hi there!
Despite it being hard to deal with, I would stick with what the casino already told you. As far as I understood the situation, your account does not need to be verified, but on the other hand, the withdrawal is delayed because there are others in the queue.
Let me, however, ease your pain a bit: According to our review, this casino is midsized, which may explain the delay. Let's say the bigger the casino is, the better chance a common withdrawal request will be handled quite easily. Additionally, its Safety index is decent, which means this casino will very likely pay out the winnings.
Try to calm down, ask regularly about the progress, and keep us posted, please. Even though I remain optimistic, it won't hurt staying in touch and ensuring all ends well.
Това е страхотна новина!
Понякога се тревожим за нищо. Нали?🙂
Ако желаете, можете да бъдете първият, който ще изпрати потребителска рецензия за това казино за вашия опит и как бихте го оценили. какво ще кажеш
Ето връзката, ако искате да го направите.
Кажи ми сега, моля те. Ще продължите ли да играете в това казино?🤔
That is great news!
Sometimes we worry for nothing. Right?🙂
If you like you could be the first to submit a user review for this casino about your experience and how would you rate it. What do you say?
Here's the link if you wish to do so.
Tell me now, please. Are you going to continue playing in this casino?🤔
Аз също чакам теглене от това казино. Направих заявка в понеделник и трябваше да бъде обработена след 3 работни дни, но все още чакам. Всичко, което продължават да казват, е, че има забавяне, без да дават срок за разрешаване на проблема. Много съм разочарован.
I'm also waiting for a withdrawal from this casino. I requested on Monday and it's supposed to be processed in 3 business days but I'm still waiting. All they keep saying is that there's a delay without giving a timeline for resolution of the issue. I'm very frustrated.
Здравейте, в такъв случай ще се опитам да изчакам още малко. Знам, че когато едно казино ви даде времева рамка, не е хубаво, ако не я спазват, но ние също даваме на казината 14 дни да изпратят пари на играча.
Както и да е, необходимо ли беше да проверявате или не? Това първото ви теглене ли е?
Ако нищо не се е променило и не сте имали информация и казиното ви е игнорирало, ние ще се опитаме да ви помогнем.
Hi, in that case I would try to wait some more time. I know that when a casino gives you a timeframe it is not nice if they don't meet it but we also give casinos 14 days to send money to the player.
Anyway, was it necessary for you to verify or not? Is this your first withdrawal?
If nothing has changed and you had no information and the casino ignored you, we will try to help you.
Здравейте, преди известно време поисках първите си тегления от wildsino, но за съжаление все още нищо не се е случило. Всеки път ми казват да бъда търпелив, но аз бавно губя търпение. Честно казано, започвам да се съмнявам, че някога ще получа парите, минаха почти 2 седмици и това не е нормално.
Hello, I requested my first withdrawals from wildsino a while ago, but unfortunately nothing has happened yet. Every time I am told to be patient, but I am slowly losing patience. To be honest, I am starting to doubt that I will ever get the money, it has been almost 2 weeks now and that is not normal.
Hallo habe vor einiger Zeit meine ersten Auszahlungen bei wildsino beantragt, leider hat sich bis jetzt nicht ergeben. Jedes Mal wird gesagt ich soll mich gedulden aber die verliere ich langsam. Ehrlich gesagt Zweifel ich langsam das ich das Geld noch bekomme, ist jetzt bald fast 2 Wochen her und das ist nicht normal.
Не знам дали трябва да се проверявам, което вероятно означава, че ще отнеме повече време, моля, помогнете
благодаря
I don't know if I should verify myself, which probably means it will take longer, please help
Thanks
Ich Weiss auch nicht ob ich mich noch Verifizieren soll, was wahrscheinlich auch heisst das es noch länger dauert bitte um hilfe
Danke
здравей Бяхте много търпеливи; това е наистина страхотно.
Бих казал, че ако вашият акаунт трябва да бъде потвърден, казиното трябва да ви каже на първо място. И все пак въз основа на това, което казахте, смятам, че липсата на комуникация пречи на напредъка. Какво ще кажете да подадете жалба срещу казиното чрез нашия Център за разрешаване на проблеми? Безплатно е, така че няма риск.
Ако се интересувате, моля, прегледайте това ръководство 👈 Трябва да ви подготви. Ще бъда тук, за да ви помогна с всякакви проблеми или въпроси, не се притеснявайте.
Hello. You have been very patient; that's really cool.
I'd say if your account needs to be verified, the casino should tell you in the first place. Yet based on what you said, I feel the lack of communication prevents the progress. How about you file a complaint against the casino through our Resolution Center? It is free, so no risk involved.
If you're interested, please go through this guide 👈 Should get you prepared. I'll be here to help you out with any struggles or questions, don't worry.
Здравейте, благодаря за бързия отговор, ще изчакам още 1-2 дни иначе ще пусна жалба.
Hello, thanks for the quick reply, I will wait another 1 or 2 days otherwise I will file a complaint.
Hallo danke für die schnelle Antwort, ich warte jetzt noch 1bis 2 Tage ansonsten werde ich eine Beschwerde einreichen.
Това е доста разумно, но виждам, че ако продължавате да получавате същия отговор, в крайна сметка той така или иначе ще завърши с оплакване. Вероятно няма да се поколебая да продължа, за да може екипът ни да проучи ситуацията по-рано.
That is quite reasonable but I can see that if you keep getting the same answer, then eventually it will end up in a complaint anyway. I probably wouldn't hesitate to go ahead so that our team can investigate the situation sooner.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.