НачалоФорумКазинаWildsino Casino - обща дискусия

Wildsino Casino - обща дискусия

 от Radka
|
3 949 преглеждания 101 отговора |
|
1 2...6
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Wildsino Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.

добро утро

Мисля, че попаднах в капан...

Тъй като съм в ден 4 от чакането на одобрение за теглене от Wildsino1.com


В сайта пишат, че се чака до 3 дни


Техните отговори всеки ден са „Щастливи сме да ви уведомим, че е на опашката за обработка"



Автоматичен превод:

Да добавя, че сам им изпратих документите за самоличност и ми отговориха, че засега не са необходими

Автоматичен превод:
Fei21

здравейте!

Въпреки че е трудно да се справите с него, бих се придържал към това, което казиното вече ви каза. Доколкото разбрах ситуацията, акаунтът ви не трябва да се верифицира, но от друга страна тегленето се бави, защото има други на опашката.

Нека обаче малко да облекча болката ви: според нашия преглед това казино е средно голямо, което може да обясни забавянето. Да кажем, че колкото по-голямо е казиното, толкова по-голям е шансът обикновена заявка за теглене да бъде обработена доста лесно. Освен това неговият индекс на безопасност е приличен , което означава, че това казино много вероятно ще изплати печалбите.

Опитайте се да се успокоите, питайте редовно за напредъка и ни дръжте в течение, моля. Въпреки че оставам оптимист, няма да навреди да поддържаме връзка и да гарантираме, че всичко ще завърши добре.

Автоматичен превод:

Всичко добро!

Получих одобрението и чакам колекцията

Автоматичен превод:
Fei21

Това е страхотна новина!

Понякога се тревожим за нищо. Нали?🙂

Ако желаете, можете да бъдете първият, който ще изпрати потребителска рецензия за това казино за вашия опит и как бихте го оценили. какво ще кажеш

Ето връзката, ако искате да го направите.

Кажи ми сега, моля те. Ще продължите ли да играете в това казино?🤔

Автоматичен превод:

Аз също чакам теглене от това казино. Направих заявка в понеделник и трябваше да бъде обработена след 3 работни дни, но все още чакам. Всичко, което продължават да казват, е, че има забавяне, без да дават срок за разрешаване на проблема. Много съм разочарован.

Автоматичен превод:
tm1025

Здравейте, в такъв случай ще се опитам да изчакам още малко. Знам, че когато едно казино ви даде времева рамка, не е хубаво, ако не я спазват, но ние също даваме на казината 14 дни да изпратят пари на играча.

Както и да е, необходимо ли беше да проверявате или не? Това първото ви теглене ли е?

Ако нищо не се е променило и не сте имали информация и казиното ви е игнорирало, ние ще се опитаме да ви помогнем.

Автоматичен превод:

Здравейте, преди известно време поисках първите си тегления от wildsino, но за съжаление все още нищо не се е случило. Всеки път ми казват да бъда търпелив, но аз бавно губя търпение. Честно казано, започвам да се съмнявам, че някога ще получа парите, минаха почти 2 седмици и това не е нормално.

Автоматичен превод:

Не знам дали трябва да се проверявам, което вероятно означава, че ще отнеме повече време, моля, помогнете

благодаря

Автоматичен превод:
Mandyrock

здравей Бяхте много търпеливи; това е наистина страхотно.

Бих казал, че ако вашият акаунт трябва да бъде потвърден, казиното трябва да ви каже на първо място. И все пак въз основа на това, което казахте, смятам, че липсата на комуникация пречи на напредъка. Какво ще кажете да подадете жалба срещу казиното чрез нашия Център за разрешаване на проблеми? Безплатно е, така че няма риск.

Ако се интересувате, моля, прегледайте това ръководство 👈 Трябва да ви подготви. Ще бъда тук, за да ви помогна с всякакви проблеми или въпроси, не се притеснявайте.

Автоматичен превод:

Здравейте, благодаря за бързия отговор, ще изчакам още 1-2 дни иначе ще пусна жалба.

Автоматичен превод:

filefile

Днес отново попитах колко време ще отнеме и всеки път получавах един и същ отговор.

Автоматичен превод:
Mandyrock

Това е доста разумно, но виждам, че ако продължавате да получавате същия отговор, в крайна сметка той така или иначе ще завърши с оплакване. Вероятно няма да се поколебая да продължа, за да може екипът ни да проучи ситуацията по-рано.

Автоматичен превод:

Чакам плащане от 175 евро от петък (03.07.56 сутринта), когато кандидатствах. Надяваме се, че казиното ми плаща и не е измама. Според правилата на казиното те имат в рамките на 72 часа да обработят моята заявка и да ми изпратят средствата, които ми дължат. Ще се върна за това, ако плащането не стане до вторник сутринта.

Автоматичен превод:
nikdim14

Мога ли да попитам кой метод на плащане сте използвали за тегленето си, моля, и дали акаунтът ви е напълно верифициран там?

Със сигурност ни дръжте в течение за всичко. Надявам се всичко да мине гладко.


Автоматичен превод:

Здравейте, съжалявам, че се свързвам едва сега, получих всичките си изплащания.

Но благодаря отново за помощта тук.

Автоматичен превод:
Mandyrock

Благодаря ви за актуализацията. Винаги е най-добре да информирате и вашия отговорник по жалби.

Ето връзката към вашата жалба , където можете да го направите.

Автоматичен превод:

Все още чака плащане и не е направена заявка за проверка. Крайният срок за 3 дни изтича утре в 3.07.56, тъй като ще направи 3 пълни работни дни. плащането трябва да се види утре. Ако не платя, ще кача документите, за да докажа, че ми дължат пари от сайта.

Edited
Автоматичен превод:
nikdim14

Е, да ви кажем честно, даваме на казината 14 пълни дни, за да продължат с плащането, преди да можем да се намесим във всеки случай. Така че, дори ако качите всички документи, което между другото е наистина ненужно, и само ако подадете жалба и бъдете помолени да го направите, ще бъде важно да го направите, трябва да изчакаме 14-дневния срок период за преминаване.

Опитахте ли да се свържете с поддръжката и да разберете причината, поради която все още не са ви платили?

Кой метод на плащане използвахте за теглене?

Автоматичен превод:
1 2...6
Отидете на страницаот 6 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-reviews
Потребителски отзиви – Напишете собствено казано ревю и споделете изживяването си
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини