НачалоФорумКазинаWildsino Casino - обща дискусия

Wildsino Casino - обща дискусия (страница 4)

 от Radka
|
3 064 преглеждания 81 отговора |
|
1...3 4 5

Казино wildsino.com не беше ли основано през 2024 г....как мога да поискам банково извлечение от 2023 г.? Второто искане беше "банково извлечение 3-6 месеца"....въпреки запитването, няма разяснение какво изисква казиното.

Автоматичен превод:
Koppari

12.3 в 20:00 ч., чат разговор...Питам кой документ се приема за потвърждение на адрес...дали ще се приеме банковата кредитна фактура с исканата информация...Чат отговор Да...(бях го изтеглил и беше отхвърлен). Днес изтеглих фактурата за телефона и е "в процес на проверка". Банково извлечение, в секцията kyc на сайта на казиното изисква "извлечение по сметка 3-6 месеца) Не уточнява. В разговора в чата агентът уточнява, "извлечение по сметка в PDF формат от 10.2-10.3.2025 г.". Казвам ви, че вече е изтеглено.....отговори в чата.....PDF файлът беше неясен....? 😅

Автоматичен превод:

12.3 в 21:00 часа, заявка за теглене 500e отхвърлена. Върнах заявката за теглене. Питам в чата защо изтеглените 500e са върнати в акаунта на играта, лицензът на чат агента разследва и скоро съобщава, че "работната смяна" е приключила.

Автоматичен превод:
Jaro

Доста обрати...отхвърлени документи, сега отхвърлиха искането за теглене. Отново качих исканите документи, отново направих заявката за теглене. Знам, че изпратените от мен документи са в необходимия PDF формат и няма причина за отказите.


Автоматичен превод:
Koppari

Тегленето, което направих на 8.3, беше отхвърлено вчера и го върнах като теглене. Времето за обработка на казиното започна отново. Все още няма отговор защо документите са отхвърлени и изпратени отново под „преглед"

Автоматичен превод:
Koppari

file Снимка от сайта с искане за "извлечение по сметка 3-6 месеца". Мисля, че това е странно, нечувано досега искане без никакво пояснение. Първи депозит 7.3.20.25. При запитване чрез чат/имейл...няма отговор. Заявките за теглене от 8.3 са отхвърлени. Многократно изпратени документи са отхвърлени. Вълнуващ, но разочароващ Kyc процес. Прегледът на Wildsino.com от Guru е добър.

Автоматичен превод:
Koppari

Предполагам, че ако сте играли в казина доста често, знаете от моите отговори, че освен ако не се удостоверите успешно, дори няма да получите теглене. Така че първо ще бъде важно да разберете какво стои зад документите за отхвърляне, но ако казиното не ви каже нищо, това е нещастие. Ако продължавате да ги отказвате и не знаете какво да правите по-нататък, определено подадете жалба, защото те са доста неясни относно това, от което се нуждаят или искат. Особено ако чата ви казва едно, а другото е написано на страницата.

Ще се опитаме да помогнем, ако можем.

Автоматичен превод:
Jaro

Днес, 13 март, чат агентът след разследване каза, че документите са одобрени, в моя профил те все още са „в процес на преглед" и тегленето не напредва. Времето за обработка на теглене започва отначало след отказа.

Автоматичен превод:

Здравейте, днес получих първите си 3 тегления. Направих едно ново теглене и ще продължа да го правя всеки ден и сега съм развълнуван да видя дали накрая ще получа всичките си 400 000 NOK.

Автоматичен превод:

През деня, както казах по-рано, чат агентът каза, че документите са одобрени. Сега вечерта пак са ги отказали....? В чата агент Хари инструктира да изпратя банковото извлечение в PDF формат....Изтеглих го много пъти и беше отхвърлено. Причината за отказа е, че сте променили HTML банковото извлечение в PDF формат....Не разбирам. Банковото извлечение от желания период се извлича от онлайн банката, PDF се отпечатва и запазва, а записът се качва на уебсайта на казиното в профила.... който винаги се отхвърля. Може ли някой да посъветва?

Автоматичен превод:
Wenche

Поздравления..🥂

Автоматичен превод:
Koppari

Днес, 13.2 вечерта, заявката за теглене беше отхвърлена и средствата бяха върнати в баланса на моята сметка. Chat harri казва, че когато документите бъдат одобрени, тегленията ще продължат нормално, прегледът ще отнеме 3 дни....

Автоматичен превод:

Сега вече не мога да понеса да премина през този разочароващ процес на kyc само с казино wildsino.com... документи отхвърлени, одобрени и отново отхвърлени, заявка за теглене отхвърлена, средства върнати в баланса на акаунта ми и също така блокиран да направя нова заявка за теглене. Подадох жалба до Гуру.

Автоматичен превод:
Jaro

Джаро, пуснах жалба. Опитах се да кача документи като прикачени файлове, но те винаги бяха отхвърляни. Какъв имейл мога да го изпратя на Guru?

Автоматичен превод:
Koppari

13.3 документ за парични преводи е отхвърлен отново. Заявките за теглене се върнаха в баланса на моя акаунт. Ще направя нова заявка за теглене. Казино блокира заявка за теглене.

В разговора агентът каза, че документите са одобрени, а след миг са отхвърлени.

Автоматичен превод:

Днес, 13 март, чат агентът след разследване каза, че документите са одобрени, в моя профил те все още са „в процес на преглед" и тегленето не напредва. Времето за обработка на теглене започва отначало след отказа.

Автоматичен превод:

Виждам, че сте подали жалба тук и тя е готова за преглед от нашия екип, така че, моля, бъдете малко търпеливи и ще бъдете информирани какво ще се случи по-нататък.

Добре, че сте го подали, между другото, ще направим всичко възможно да го разрешим възможно най-скоро.

Автоматичен превод:

Здравейте, днес получих първите си 3 тегления. Направих едно ново теглене и ще продължа да го правя всеки ден и сега съм развълнуван да видя дали накрая ще получа всичките си 400 000 NOK.

Автоматичен превод:

Това е страхотно, най-накрая.

Ние ще чакаме заедно с вас, докато получите последния, не се притеснявайте.

Стискам палци да е бързо.🤞

Автоматичен превод:

През деня, както казах по-рано, чат агентът каза, че документите са одобрени. Сега вечерта пак са ги отказали....? В чата агент Хари инструктира да изпратя банковото извлечение в PDF формат....Изтеглих го много пъти и беше отхвърлено. Причината за отказа е, че сте променили HTML банковото извлечение в PDF формат....Не разбирам. Банковото извлечение от желания период се извлича от онлайн банката, PDF се отпечатва и запазва, а записът се качва на уебсайта на казиното в профила.... който винаги се отхвърля. Може ли някой да посъветва?

Автоматичен превод:

Вярвам, че всичко, което трябва да направите, е да им изпратите документа във формат pdf от вашата банка, който сте получили. нали

Така че наистина не разбирам какъв е проблемът тук, честно казано.

Но както казах по-рано в публикацията си, нашият екип за жалби със сигурност ще го разгледа по-добре, така че не се притеснявайте; скоро ще получите информация какво да правите по-нататък и как да качвате документи.

Редактиран от автора
Автоматичен превод:
Romi

Благодаря за отговора, на кой имейл адрес мога да изпратя банковото извлечение, за да го прегледа специалистът по документи. Моята банка наистина не може да изтегли документ в друг формат, същият документ винаги се приема в други казина.

Автоматичен превод:
Koppari

Информацията относно това вече е достъпна в нишката за оплакване , така че, моля, проверете я.

Автоматичен превод:
1...3 4 5

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини