НачалоФорумКазинаWildsino Casino - обща дискусия

Wildsino Casino - обща дискусия (страница 2)

 от Radka
|
4 068 преглеждания 101 отговора |
|
1 2 3...6

Свързах се с поддръжката и те казаха, че е в процес на обработка, но казват 3 работни дни. Качвам подробности с дата и час на кандидатстване, надявам се скоро да ми бъдат възстановени. Ще подам жалба в понеделник, ако не ми бъде платено.


file

Автоматичен превод:
nikdim14

Добре, уведомете ни със сигурност как върви.

Теглили ли сте някога от това казино преди или това е първият ви опит за теглене?

Автоматичен превод:

Току-що получените средства днес считат темата за приключена.

Автоматичен превод:
nikdim14

Колко страхотно. честито

Ще продължиш ли да играеш там сега? какво ще кажеш

Автоматичен превод:

ДОБРО УТРО ИМАМ СЪЩИЯ ПРОБЛЕМ С ТОВА КАЗИНО ИМАМ 2 ИЗЧАКВАЩИ ТЕГЛЕНИЯ И ВСЕКИ ДЕН МИ КАЗВАТ, ЧЕ СА НА ФИНАЛЕН ЕТАП, НО АЗ НЕ ВИЖДАМ ПЕЧАЛБИТЕ СИ! ПЪРВОТО ТЕГЛЕНЕ Е НА 5-ИЯ ДЕН, А ВТОРОТО ТЕГЛЕНЕ НА 2-РИ РАБОТЕН ДЕН

Автоматичен превод:
Kallioi

Хубав ден и на теб! Понякога тегленето може да се забави по много причини. Неудобно е, разбира се, но вярвам, че трябва да имате търпение. Просто прегледайте публикациите, изпратени по-рано; ще видите, че казиното е изплатило на играча преди 16 часа.

Опитайте се да намерите някакво разсейване; Бих казал, че казиното ще плати в крайна сметка, ако не възникнат други усложнения.

Понякога просто се нуждае от повече време. Можете да ни актуализирате ежедневно, ако искате.

Автоматичен превод:
Romi

Няма да продължа времето за теглене е много дълго!

Автоматичен превод:

Добре, ще изчакам още малко и ще ви ИНФОРМИРАМ.

Автоматичен превод:
Radka

Започвам да се съмнявам, че ще получа тегленията си! Все още няма напредък и някои представители на казината ми казват, че и двете са във финалните етапи, а други, че е само едното

Автоматичен превод:
Kallioi

Опитайте се да бъдете позитивни и все още не правете никакви заключения. Ние сме тук за вас, ако имате нужда от помощ. Моля, уведомете ни за всички актуализации.

Автоматичен превод:
Romi

Можете ли да ми помогнете да получа печалбите си?

Автоматичен превод:

Току-що завърших първото си теглене

Автоматичен превод:
Kallioi

Така че все пак.

Като се има предвид това, понякога е важно играчите да бъдат търпеливи. Няма нужда да се притеснявате от самото начало.

Имате ли други тегления, които чакате?😉

Автоматичен превод:
Jaro

Да, чака ме още един. Ще ви ИНФОРМИРАМ веднага щом бъде ЗАВЪРШЕН.

Автоматичен превод:
Kallioi

Надявам се, че няма да отнеме много време.

Поне така ми се иска.

Ще бъдем тук, когато нещата се развият.🙂

Автоматичен превод:

здравей

Имах голяма печалба в Wildsino Casino, около 30 000 евро. Изплатиха около 300 евро, 1% от цялата сума, а сега са спрели всички тегления. Те идват с различни извинения и ми казват да бъда търпелив и парите ми са в безопасност при тях. Някой мисли ли, че ще си получа парите?

Edited
Автоматичен превод:
Wenche

Здравейте, първо поздравления за вашата печалба, това е доста добра сума.

За да преминем към тегленията, казаха ли ви причината, поради която са спрели тегленията? Трябваше ли да изпращате документи на казиното? Какви извинения ти казаха тогава?

Разкажи ми малко повече моля.

Автоматичен превод:
Jaro

Селма (Wildsino)

3 март 2025 г., 05:23 EET

Скъпа Венче,

Благодарим ви, че се свързахте с нашия екип за обслужване на клиенти на Wildsino!

Проверих вашето теглене и за съжаление изглежда, че има забавяне на обработката при вашия доставчик на плащания.

Бих искал да ви уверя, че няма повод за безпокойство и че тегленето ви е сигурно. Молим ви за търпение, докато тегленето ви се обработва и се извиняваме за неудобството, което това може да причини.

След като плащането приключи, ще можете да го видите в историята на баланса си.

Ако имате въпроси, не се колебайте да се свържете с нас чрез имейл support@Wildsino.com или чрез чат на живо.

най-добри пожелания,

Wildsino.com


Автоматичен превод:
Wenche

Това е последната поща от Wildsino, свързах се с Revolut и нямат проблеми. Съжалявам, че пощата е на норвежки, но предполагам, че всички имате Google translate 🙂


Автоматичен превод:
Wenche

Разбира се, благодаря за отговора. Това е класически имейл и вероятно не е имало нужда от потвърждение. Казват, че имат забавяне, така че бих искал да знам колко време чакате за следващото теглене? Освен това вероятно би било полезно да знаете какъв метод на плащане използвате?

Автоматичен превод:
1 2 3...6
Отидете на страницаот 6 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-reviews
Потребителски отзиви – Напишете собствено казано ревю и споделете изживяването си
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини