преди 2 години
Тогава какъв е проблемът според поддръжката на казиното?
Then what's the problem according to the casino support?
0
Тогава какъв е проблемът според поддръжката на казиното?
Then what's the problem according to the casino support?
Здравей Даниел,
нищо не се казва къде е проблема
това е работата. просто не получаваш никаква информация
просто пише, че уж се свързват с финансовия отдел за парите всеки ден.
Информация за това обаче няма.
Напразно чакате парите от 27 април 2022 г. Днес е 27 май 2022 г., което означава, че идва уикендът, мисля, че няма да има нищо повече. мисля си.
Hi Daniel,
nothing is said about where the problem lies
that's the thing. you just don't get any information
it just says that they supposedly contact the finance department about the money every day.
However, there is no information about it.
You have been waiting in vain for the money since April 27th, 2022. Today is May 27th, 2022, which means that the weekend is coming, I think there will be nothing more. I think to myself.
Hallo Daniel,
es wird ja nichts geschrieben wo das Problem liegt
das ist ja das ding. man bekommt einfach keinerlei information
es wird nur gesagt das sie angeblich jeden Tag die Finanzabteilung ansprechen bezüglich des Geldes.
Allerdings kommt halt keine Info darüber.
man wartet Vergeblich seit dem 27.04.2022 auf das Geld heute ist der 27.05.2022 das heißt jetzt kommt Wochenende ich glaube da wird auch nichts mehr kommen. Denke ich mir.
От това, което забелязах сега, повечето хора го получават след 4-5 седмици.. Аз чакам при мен от 02.05 и още не е дошло 😕 Винаги само пишат, питат финансовия отдел и след това има обикновено радио мълчание в продължение на седмици 😆 Така също, ако парите ми не дойдат, ще се опитам да намеря реномиран международен адвокат, който след това ще поиска печалбата ми + всичките ми депозити обратно. Любопитно ми е какво ще се случи след това
From what I've noticed now, most people get it after 4-5 weeks.. I've been waiting at my place since 02.05 and it hasn't come yet 😕 They always only write, they ask the finance department and then there's usually radio silence for weeks 😆 Like that Also, if my money doesn't come, I'll try to get a reputable international lawyer who will then demand my profit + all my deposits back. I'm curious what will happen next
So was ich jetzt mitbekommen habe, kommt es bei den allermeisten nach 4-5 Wochen.. Ich warte seit 02.05 bei mir ist auch bisher nicht gekommen 😕 Sie schreiben immer nur sie fragen die Finanzabteilung und danach ist meistens wieder für Wochen Funkstille 😆 Wie dem auch sei, falls mein Geld nicht kommt werde ich versuche mir einen Seriösen Internationalen Anwalt zu nehmen der dann mein Gewinn + meine ganze Einzahlungen zurück fordert. Bin gespannt wie es weiter geht
Здравейте,
Също така установявам, че прибл. времето за изчакване е малко повече от месец. Честно казано, надявам се дори да не ескалира.
Стискам палци!
Hello,
I also find out that the approx. waiting time is slightly over a month. Honestly, I hope it would not even escalate.
Fingers crossed!
Хей, фил ще го направим заедно. ?
Чакам си парите от 27 април...
Hey phill shall we do it together. ?
I've been waiting for my money since April 27th...
Hey phill sollen wir es gemeinsam machen. ?
ich warte seid den 27.04 auf mein Geld….
Здравейте,
Знам, че повечето лицензи на Кюрасао не се плащат като валиден орган, който поддържа играчи, но все пак бих започнал с лицензиращия орган, просто защото е безплатен.
Hello,
I know that most of Curacao's licenses don't pay as a valid authority that supports players but still, I would start with the licensing authority simply because it's cost-free.
@boorax жалбата ви още ли е отворена? За съжаление моят беше затворен като неразрешен от Casino Guru. Нещо такова не върви заедно, аз също исках да заведа колективен иск, но това не става в Германия
@boorax is your complaint still open? Unfortunately, mine was just closed as unresolved by Casino Guru. Something like that doesn't work together, I also wanted to file a class action lawsuit, but that doesn't work in Germany
@boorax ist denn deine Beschwerden noch offen? Meine wurde gerade leider als ungelöst geschlossen von Casino Guru. Zusammen geht sowas nicht ich wollte auch eine Sammelklage machen sowas geht aber nicht in Deutschland
Жалбата ми все още е отворена.
стои в очакване на отговор от казиното.
Но парите все още ги няма.
My complaint is still open.
stands awaiting response from the casino.
But the money is still not there.
Meine Beschwerde ist noch offen.
steht warten auf Antwort vom Casino.
Das Geld ist aber noch immer nicht drauf.
Хей, Фил, случи ли ти се нещо?
Hey Phil, did something happen to you?
Hey Phil hat sich bei dir was getan ?
Здравейте, не, за съжаление не.. От 2 седмици искат да ми изпратят доказателство за плащане, като посочват, че парите ми са преведени, но никога не съм получил доказателство за плащане, както и моите пари. Не и за теб, нали?
Hello, no, unfortunately not.. They have been wanting to send me proof of payment for 2 weeks, stating that my money was transferred, but I have never received proof of payment and neither has my money. Not for you either, right?
Moin, nein leider nicht.. Sie wollen mir seit 2 Wochen einen Zahlungsnachweis schicken dass mein Geld überwiesen wurde habe aber bisher nie einen Nachweis erhalten und auch mein Geld nicht. Bei dir auch noch nicht oder?
Хей, Фил, чакам от 27 април 2022 г. парите си, които изплатих 😀 напразно жалбата ми все още е отворена, но в момента няма реакция от самото казино.
в чата не правят нищо и по имейл, но не отговарят на имейл. 😀
Hey Phil I've been waiting since April 27th, 2022 for my money which I paid out 😀 in vain my complaint is still open but currently no reaction from the casino itself.
in the chat they don't do anything either by email, but they don't respond to an email. 😀
Hey Phil Ich warte seid dem 27.04.2022 auf mein geld was ich ausgezahlt habe 😀 vergebens meine Beschwerde ist noch offen aber aktuell keine Reaktion vom Casino selber.
im Chat machen die auch nichts bitte per mail aber auf ne mail wird nicht reagiert. 😀
Здравей, boraaax.
Честно казано, надявах се, че вече трябва да получите печалбите си. Изглежда отново се увеличи времето за изчакване (ако мога да бъда толкова положителен).
Hello, boraaax.
Honestly, I was hoping you should get your winnings by now. It seems that the waiting time has increased again (if I may be so positive).
Здравейте, не, за съжаление не.. От 2 седмици искат да ми изпратят доказателство за плащане, като посочват, че парите ми са преведени, но никога не съм получил доказателство за плащане, както и моите пари. Не и за теб, нали?
Hello, no, unfortunately not.. They have been wanting to send me proof of payment for 2 weeks, stating that my money was transferred, but I have never received proof of payment and neither has my money. Not for you either, right?
Moin, nein leider nicht.. Sie wollen mir seit 2 Wochen einen Zahlungsnachweis schicken dass mein Geld überwiesen wurde habe aber bisher nie einen Nachweis erhalten und auch mein Geld nicht. Bei dir auch noch nicht oder?
За съжаление, ако не са обработили плащането, не могат да предоставят потвърждение, това е моето предположение. 🙁
Но все още има малко надежда. На други им плащаха от време на време, без да казвам, че всички.
Sadly, if they did not process the payment they can't provide confirmation, that's my guess. 🙁
But there is still a little hope. Others were paid occasionally, not saying that all of them.
Времето за изчакване се увеличава...
Просто е много, много съмнително, всъщност просто чакам страницата да се затвори напълно.
The waiting time increases….
It's just very, very dubious, I'm actually just waiting for the page to close completely.
Die Wartezeit erhöht….
es ist halt sehr sehr unseriös, ich warte eigentlich nur darauf das die Seite komplett schließt.
казва се, че плащането ми е обработено. Но не мога да дам никакви доказателства
my payment is said to have been processed. But I can't provide any proof
meine Zahlung wurde angeblich bearbeitet. Können mir aber keinen Nachweis liefern
така мисля
Да чакаш 1,5 месеца за пари е трудно.
I think so
Waiting 1.5 months for money is tough.
Ich glaube schon
1,5 Monate auf Geld warten ist schon heftig.
Разбира се, така е. Няма въпроси за това!
Просто исках да кажа, че много измамни казина не плащат и за съжаление все още работят.
Sure, it is. No questions about it!
I just wanted to say that many scam casinos don't pay and sadly, still operates.
Ето защо вече не играя в това казино. 🙂 вредят на себе си! Ако беше същото с изплащането на пари, както беше първите два пъти, щях да продължа да играя там, но сега имат един клиент по-малко. Напразно чакам парите мисля, че няма да дойдат отново, но щом дойдат парите съм напълно изчезнал.
That's why I don't play at this casino anymore. 🙂 they harm themselves! If it were the same with paying out money as it was the first two times, I would have continued playing there, but now they have one fewer customers. I'm waiting for the money in vain I think it won't come again, but as soon as the money comes I'm completely out of it.
deshalb spiele ich aktuell auf diesem Casino auch nicht mehr. 🙂 die schaden sich ja selber! Würde das mit Geld Auszahlen so sein wie bei den ersten beiden Male hätte ich ja da weiter gespielt, aber jetzt haben die halt ein kunden weniger. Ich warte auf das Geld vergebens denke das wird auch nicht mehr kommen aber sobald das Geld kommt bin ich da komplett raus.
Здравей Даниел,
нищо не се казва къде е проблема
това е работата. просто не получаваш никаква информация
просто пише, че уж се свързват с финансовия отдел за парите всеки ден.
Информация за това обаче няма.
Напразно чакате парите от 27 април 2022 г. Днес е 27 май 2022 г., което означава, че идва уикендът, мисля, че няма да има нищо повече. мисля си.
Hi Daniel,
nothing is said about where the problem lies
that's the thing. you just don't get any information
it just says that they supposedly contact the finance department about the money every day.
However, there is no information about it.
You have been waiting in vain for the money since April 27th, 2022. Today is May 27th, 2022, which means that the weekend is coming, I think there will be nothing more. I think to myself.
Hallo Daniel,
es wird ja nichts geschrieben wo das Problem liegt
das ist ja das ding. man bekommt einfach keinerlei information
es wird nur gesagt das sie angeblich jeden Tag die Finanzabteilung ansprechen bezüglich des Geldes.
Allerdings kommt halt keine Info darüber.
man wartet Vergeblich seit dem 27.04.2022 auf das Geld heute ist der 27.05.2022 das heißt jetzt kommt Wochenende ich glaube da wird auch nichts mehr kommen. Denke ich mir.
Това е тъжно, но не съм изненадан. Не виждате такъв тип поведение в казината, които имат добър рейтинг на нашия уебсайт. Разбира се, може да има някакъв спор между казиното и играча, но липсата на комуникация и изключително дългото време за чакане за тегления са признаци на лоши казина.
That's sad, but I'm not surprised. You don't see that type of behaviour in casinos that have good rating on our website. Of course, there can be some dispute between the casino and the player, but the lack of communication and extremely long waiting time for withdrawals are signs of bad casinos.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.