ФорумКазинаWild Pharao Casino - обща дискусия

Wild Pharao Casino - обща дискусия (страница 5)

преди 2 години от macan96
|
70087 преглеждания 348 отговора |
|
1...4 5 6...18
Добавете пост
boraaax
преди 2 години

Също така е смешно, че лицензиращият орган изобщо не се интересува...

Автоматичен превод:
Phil89
преди 2 години

писахте ли им

Автоматичен превод:
boraaax
преди 2 години

Да от дълго време, така и не получих отговор беше написал 2x. Не ги интересува.

Автоматичен превод:
Phil89
преди 2 години

Два пъти ми отговориха и всичко е в ход!

Автоматичен превод:
boraaax
преди 2 години

къде писа? Можете ли да ми изпратите имейл адреса?

Автоматичен превод:
преди 2 години

complaints@gaming-curacao.com

Автоматичен превод:
boraaax
преди 2 години

благодаря 👍👍

Автоматичен превод:
преди 2 години

Два пъти ми отговориха и всичко е в ход!

Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравей Phil89,

бихте ли ни информирали за напредъка си с лицензиращия орган веднага щом излязат с новини, моля?

Благодаря!

Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

Ще се свържа с вас веднага щом получа третия имейл от тях.

Автоматичен превод:
преди 2 години

те ми писаха


също се свържете с wildpharao и след това се свържете с мен.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Те също ми писаха, трябваше да попълнят формуляр, да опишат ситуацията, екранни снимки и след това да се свържат с Wild Pharaoh.


Автоматичен превод:
преди 2 години

те ми писаха


също се свържете с wildpharao и след това се свържете с мен.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравейте,

това е добро начало.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Те също ми писаха, трябваше да попълнят формуляр, да опишат ситуацията, екранни снимки и след това да се свържат с Wild Pharaoh.


Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравей,

надявам се и двамата да получите подходяща подкрепа.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравейте всички

Някой чувал ли е Wildpharao през последните 2 месеца или е получил ли изплащане?

Автоматичен превод:
marcomarthy
преди 2 години

Можете да опитате да се свържете с лицензиращия орган, както boraaax предложи тук

complaints@gaming-curacao.com

Струва ми се, че това е най-добрият вариант. В момента те имат 40 отворени жалби на нашия уебсайт. Това е екстремно!

Автоматичен превод:
Daniel
преди 2 години

Почти съм сигурен, че ще затворят и никой няма да получи изплащането си. Само колко вече са писали до лицензиращия орган..

Автоматичен превод:
marcomarthy
преди 2 години

Чакам от 27.04.22г

Автоматичен превод:
преди 2 години

ЗДРАВЕТЕ, ЧАКАМ ПОВЕЧЕ ОТ ЕДИН МЕСЕЦ ЗА ДА ПРЕВЕДЕМ ПЕЧАЛБАТА СИ ОТ КАЗИНО WILD PHARAO

Автоматичен превод:
Viola
преди 2 години

Странно е, че всеки, който направи изплащане в края на април в началото на май, в момента има такива проблеми с това лошо казино.!!

Автоматичен превод:
преди 2 години

Най-хубавото е, когато се обърнеш към чата, който след това те обижда. След това служителят "Петър" пише, след като го питате дали няма имейл адрес, на което също получава отговор: "Сигурно отивате на зъболекар да сменяте гуми?" Това казино е последното.

Автоматичен превод:
1...4 5 6...18
Отидете на страницаот 18 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини