ФорумКазинаWestCasino - обща дискусия

WestCasino - обща дискусия (страница 7)

преди 2 години от Thomas79
|
24716 преглеждания 198 отговора |
|
1...6 7 8...10
преди 5 месеца

здравей


West casino актуализира своя сайт и след 9 дни чакане на моето теглене беше отменено. Казват, че се дължи на технически проблем... Чудя се трябва ли да чакам още 9 дни? Виждал съм други играчи да се оплакват от проблеми, откакто актуализираха сайта преди 4 дни...


Някой знае ли дали ще фалират?

Автоматичен превод:
blairjordan
преди 5 месеца

Опитахте ли да попитате поддръжката колко дълго ще чакате за тегленето, може би? Вашият акаунт напълно потвърден ли е в това казино?

Нямаме такава информация за казиното.🤷‍♀️

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

ei

Просто ми кажи да чакам. Те смятат, че е подходящо да изчакат 9 дни, оттеглянето да се провали, след което да изчакат още.

Профилът е потвърден. Играе се почти 1 година и 5 месеца, много депозити и тегления.

За първи път направиха странни проблеми.

Мисля, че искам да предупредя играчите за всеки случай

Автоматичен превод:
blairjordan
преди 5 месеца

Винаги е някак странно, когато поддръжката на казиното или чат операторът не може да каже нищо близко до замесено обяснение. Мисля, че разбирам какво е чувството.

Честно казано, няма какво да мисля за липса на нещо солидно. Току-що проверих потребителската му оценка и тя е буквално ужасна.

Вижте сами 👈

Бих казал, че това също е вид предупреждение, но с удоволствие ще следя вашите актуализации.


Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Здравейте всички,


Просто искам да обърна внимание на незаконните опити на West Casinos да претендират, че документите не са четими и метаданните се манипулират. ПЪЛНИ ЛЪЖИ.


Ето моята тема за оплакване и се радвам хората да проследят това -


https://casino.guru/westcasino-player-s-withdrawal-delayed-due-to-verification


Някой друг имал ли е сериозни проблеми с този сайт?

Автоматичен превод:
masonjones
преди 5 месеца

Здравейте, прочетох и разгледах жалбата ви и не знам какво конкретно казиното изглежда не вижда ясно в паспорта ви. Може да опитам да снимам едната страна и след това да снимам другата страна на тази, която сте изпратили в жалбата. Разбирате, тоест горната и долната част отделно.

Но това е единственото, за което се сещам, защото не знам какъв е проблемът или какво трябваше да направиш по различен начин.

Разбира се, Томас, който се опитва да помогне в тази ситуация, вероятно ще знае повече и ще може да ви насочи.

Ако случайно успееш, кажи, защото ми е много интересно каква снимка да изпратиш. 🤔

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Доказах в жалбата си, че изображенията са ясни и EXIF/МЕТАДАННИТЕ не са редактирани.


Чакам Томас да ми отговори.


Свързах се с ECOGRA и MGA.


Играх там само защото казиното беше оценено с 8,5 на този сайт, иначе не бих ги докоснал. Поради това вече нямам доверие в сайтове с висока оценка тук.

Автоматичен превод:
masonjones
преди 5 месеца

Да, видях всички екранни снимки и снимки. Така че и двамата ще трябва да изчакаме и да видим до какво ще стигне Томас. Не знам колко информация трябва да се вижда, защото лично за мен също не го виждам като лошо. Но няма да изпреварвам, защото не давам оценка на такива неща и съм просто админ във форума. Така че оставям на специалистите и ще видим до какво ще стигнем.

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Това беше техният отговор на това, че качих всички HD снимки, направени с моя iphone и напълно ясни. Освен доказателство за качване, всички метаданни и EXIF са непокътнати и не са редактирани или променени.


file

Те също така пренебрегнаха исканията ми да предоставят тяхното „доказателство", че всички метаданни или exif са променени.


Както и да предостави някакво доказателство, че изображенията са размазани.


Те лъжат измет и просто правят това, тъй като поисках закриване на акаунта ми. Свързах се с ECOGRA.

Автоматичен превод:
Radka
преди 5 месеца

Здравей Радка,


Вижте жалбата ми с тези измамници. Как може потребителският резултат да е толкова нисък, а рейтингът на casinoguru да е толкова висок?

Автоматичен превод:
masonjones
преди 5 месеца

Да, и аз видях отговора. Томас предложи какво друго може да бъде решение и мисля, че обаждането за проверка вероятно ще бъде най-лесното нещо, тъй като имам чувството, че това е безкрайна история.

Що се отнася до индекса на безопасност, почти всяка жалба е разрешена от казиното и това е основната причина да видите защо те имат индекса на безопасност, който имат.

Ако искате също да видите как оценяваме казината, можете да го направите, като щракнете върху тази връзка , която ще отговори на вашите въпроси.

Разбирам, че това е трудна ситуация, но твърдо вярвам, че може да бъде решена.

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Всъщност Томас помага ли да се разреши това?

Ето последния му отговор и моят отговор....


file


В момента West Casino не е предоставило никакви доказателства, че изображенията са замъглени и/или метаданните са променени. Аз обаче съм предоставил всичко за обратното. Casinoguru не веднъж са поискали от West Casino да докажат всичко, което казват.


Как е справедливо или ефективно?


Мисля, че тази оценка на казината трябва да бъде прегледана незабавно, като се има предвид обратната връзка на потребителите за последните няколко месеца и моя опит тук.

Автоматичен превод:
masonjones
преди 5 месеца

Ако Томас има нужда от нещо от казиното, той със сигурност ще ги помоли, така че не е нужно да се притеснявате, че той няма да направи нищо.

Въпреки че разбирам разочарованието ви, мисля, че той измисли най-доброто възможно решение. Ще има само едно обаждане за проверка и няма да се налага да качвате едни и същи снимки не знам колко пъти с един и същ резултат.

не мислиш ли 🤔🤷‍♂️

Автоматичен превод:
Jaro
преди 5 месеца

Томас не отговори на нито един от имейлите ми и не се принуди да отговори на нито един от простите въпроси, които зададох, за да докажа обвиненията им.


Уест също пренебрегваше всеки път, когато Томас питаше за видеоклип.

Сега направих снимка на телефона си и подчертах информацията за метаданните и я качих цялата в жалбата си. Направих също запис на екрана на живо и го изпратих по имейл до Tomas, west и ECOGRA, така че west да не може да твърди, че изображението е променено или преоразмерено.


Напълно отвратително поведение.

Автоматичен превод:
masonjones
преди 5 месеца

Специалистът по жалбите обикновено не е този, на когото се задават въпроси, обикновено той е този, който задава въпроси както на казината, така и на играчите и те също обикновено задават същите въпроси, които вие задавате на казиното.

Ако трябва да добавите снимки, препоръчвам ви да ги качите в същия раздел за жалби, където отговаряте на жалбата, тази информация ще бъде запазена поверителна и само специалистът по жалби и вие (и вероятно казиното) ще можете да ги видите, изпращането на имейли предполагам само прави всичко по-бавно

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Томас не отговори на нито един от имейлите ми и не се принуди да отговори на нито един от простите въпроси, които зададох, за да докажа обвиненията им.


Уест също пренебрегваше всеки път, когато Томас питаше за видеоклип.

Сега направих снимка на телефона си и подчертах информацията за метаданните и я качих цялата в жалбата си. Направих също запис на екрана на живо и го изпратих по имейл до Tomas, west и ECOGRA, така че west да не може да твърди, че изображението е променено или преоразмерено.


Напълно отвратително поведение.

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Не е нужно да се притеснявате, както вече споменах. Томас няма само твоето оплакване и не работи 24/7. Той ще стигне до всичко и ще пита казиното отново, когато е необходимо. Вярвам, че е било трудно да се справяме с нещо подобно от доста дълго време, но се опитваме да помогнем с каквото можем. Така че най-доброто нещо, което трябва да направите, е да бъдете търпеливи и ще видим дали всичко ще бъде наред този път. Casino все още не е коментирал новите снимки?

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Трябва да се тревожа.


Отидете и вижте темата за оплакване. Те се гаврят с Томас и се опитват да променят реалността. Твърдяха, че всички нови снимки и видео (заснети с iphone 13) не са ясни!!! Те няма да уточнят кои части от паспорта не са ясни.


Погледнете приложената увеличена секция на паспорта (имат извадени номера). Дори и увеличено, бихте ли казали, че това е ясно???

(целият паспорт е такъв)


Редактиран от Jaro преди 5 месеца
Причина: Личната информация е изтрита
Автоматичен превод:
masonjones
преди 5 месеца

Няма нужда да споделяте такива данни във форума, видях жалбата ви и паспорта в нея и вече казах, че не съм сигурен какво конкретно притеснява казиното и какво не вижда ясно. Не знам какви други снимки трябва да изпратите и ако дори видеото беше отхвърлено, вероятно би било най-добрата идея да се обадите в казиното. Това ми се струва единственото нормално решение на ситуацията, иначе сигурно ще се въртите в кръг.

Ще видим какво ще предложи Томас, но със сигурност не бих искал да съм на твое място. Изглежда като кошмар. 🙁

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Редактирах цялата лична информация. Щастлив съм, че съм тук, за да назова и засрамя този сайт за измама.


ВЕЧЕ НАПРАВИХ ВИДЕО. Те не бяха щастливи. Всичко, което се случва, е, че изпращам съвършено добри изображения отново и отново, а те казват, че не са ясни, без да дават никакви подробности. Вие, аз, Томас и светът можете да видите, че са ясни. Това е газлайтинг и дискриминация и сега се отразява на психичното ми здраве.

Автоматичен превод:
masonjones
преди 5 месеца

Струва ми се безсмислено, че казиното винаги ще даде общ отговор и ако ги притеснява нещо, което не виждат или не е ясно, тогава трябва да го кажат. Честно казано не виждам как трябва да се вижда и какво друго трябва да направите.

Аз обаче не работя в казино и ако имат процедури, трябва да ги спазват. Любопитен съм какво решение ще предложи Томас или дали казиното ще пожелае да се обади с вас. Това може да реши целия проблем веднъж завинаги, защото би ме подразнило дори на твое място.

Да изчакаме Томас да напише жалба.

Автоматичен превод:
1...6 7 8...10
Отидете на страницаот 10 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини