Операторите, които се явяват трети страни, представени на тази страница, са показани с нетърговска цел, без да са сключени комисионни споразумения. 21+. Проблем с хазарта? Обади се на 1-800-GAMBLER.

НачалоФорумКазинаWestCasino - обща дискусия

WestCasino - обща дискусия (страница 6)

 от Thomas79
|
38 980 преглеждания 202 отговора |
|
1...5 6 7...11
Radka

Всичко е заключено като чувствителна информация 😅, но в резюмето не се споменава нищо за отхвърлени тегления, затова не съм сигурен дали е отворил жалба по правилната причина, не е ясно дали е играл нормално и е правил тегления или не

Автоматичен превод:
SunsetGaze

Моя грешка! прав си Забравих как изглежда публично.🤦‍♂️

Тъй като всичко се смяташе за чувствително, предполагам, че би било най-добре да го оставим. Изглежда, че това наистина е труден разговор. 😀

Автоматичен превод:

Защо точно това глупаво казино има толкова висок резултат?

Автоматичен превод:
pamelapop9105

Хубав ден и на теб!

Разберете, като разгледате раздела, наречен „ ОБЯСНЕН ИНДЕКС НА БЕЗОПАСНОСТ "

Да ти върна ли въпроса - какво те кара да питаш толкова "мило"? 🙂

Автоматичен превод:

Страхотни новини за споделяне за това казино.


Те получиха глоба от €6,794,000 от Холандския орган по хазарта, тъй като работят незаконно в Холандия. Наистина се надявам тази сума да бъде удвоена рано или късно, за да може това казино да бъде затворено. Няколко холандски играчи са били измамени от това казино в миналото и ако откажат възстановяване на сумата за грешките си, фалитът също е чудесно решение.

Автоматичен превод:
Youssf

Фу, това са големи пари. Мога ли да попитам откъде имаш тази информация? Мисля, че ще бъде доста полезно както за нас, така и за играчите.

Автоматичен превод:
Jaro

Здравей Джаро,


https://kansspelautoriteit.nl/nieuws/2023/oktober/goldwin-limited- Krijgt-boete/#:~:text=De%20Kansspelautoriteit%20(Ksa)%20heeft%20GoldWin,permit%20van%20de%20Ksa%20heeft .


На холандски е, така че може да се наложи да го преведете чрез Google на английски.

Автоматичен превод:
Youssf

Благодаря за тази статия. Според него казиното е имало предупреждение в началото на тази година и не го е пренебрегнало. В края на април те бяха глобени и мисля, че това е доста сериозна сума. Мисля обаче, че казиното имаше достатъчно време да реагира и избра да не го направи.

Така че отново благодаря за тази информация, която съм сигурен, че ще бъде полезна за много други играчи.

Автоматичен превод:

Просто не им пука, от 7 януари 2023 г. от момента, в който закриха акаунта ми, им изпратих 78 имейла и 3 официални писма по пощата.

Нула отговори обратно!

Опитах се да им се обадя, без успех, опитах се да им изпратя имейл от друг имейл адрес. Без успех!

Смятаха ме за персона нон грата, защото ги докладвах на KSA AUTHORITY.

Те започнаха от самото начало, че играчи от Холандия се приемат и могат да играят безопасно.

Попитах ги за лиценз и те ми казаха, да, ние сме в процес на получаване на лиценз за работа в Холандия.

Имам всички имейли и кореспонденция с тях.

Измамници!

Автоматичен превод:

Те използват доставчици на плащания, които не са законни в Холандия!

WESTCASINO се опитваше да избегне плащането на данъци и да даде обяснения на холандския орган по наркомании.

Мисля, че глобата от 6 милиона евро е много малка.

Надявам се да вземат 100 милиона

Автоматичен превод:
nm86nlplay

Мога напълно да разбера вашето разочарование, защото според информацията, публикувана тук от Youssf, очевидно не е било така, както каза казиното в миналото. Въпреки това е поне малко удовлетворение, когато истината излезе наяве и казиното сега бъде глобено. Не съм сигурен дали може да стане толкова високо, колкото пишеш, но мисля, че тези, които взеха решението, знаеха какво правят.

Няма какво да направите, освен да избягвате това казино, ако включва играчи от Холандия и да останете с такова, където не са се появявали подобни проблеми. Съжалявам, че трябваше да се справите с такава ситуация и се надявам, че в бъдеще няма да има повече.

Автоматичен превод:

Първо, бих искал да ви поздравя! Звучи сякаш сте попаднали на златното място!

Но ако мога, не предлагайте пари като първото нещо, което трябва да кажете за вашата ситуация.

Първо изпробвайте безплатните начини, обикновено е по-безопасно. Изпробвайте това ръководство 👈

Казиното има нужда да докажете, че сте играли със собствени средства. Обзалагам се, че това е проблемът, който трябва да разрешите.

И така, откъде са дошли парите, които сте депозирали в казиното, ако сте казали, че нямате реален доход? Според мен трябва да предоставите свое собствено банково извлечение, показващо депозита, който сте направили в миналото. Можеш ли да го направиш?



Автоматичен превод:

Играна тук миналата година, тегленията на skrill и крипто отнемат около седмица, за да бъдат завършени. Те налагат KYC във вашия случай, което е нормално, това казино налага KYC при първото теглене, ако си спомням правилно, проверките отнемат около 5 работни дни, помня това правилно, в моя случай трябваше само да предоставя личната си карта, доказателство адрес и доказателството за плащане, ако си спомням, изискваха само екранна снимка от портфейла, който използвах за депозиране.

Поради сумата, която сте получили в акаунта си, те трябваше да приложат доказателство за средства, което също е нормално в определени случаи (когато тегленията или депозитите са твърде високи в сравнение със средните ви транзакции), можете да им обясните ситуацията си, не всеки има заплата, смятам, че предоставянето на банково извлечение с необходимия период е достатъчно, стига да показва депозита, който сте направили в казиното (или свързана транзакция), кой метод на депозит сте използвали? Ако сте използвали карта, това е лесно да се забележи в банковото ви извлечение, ако сте използвали електронен портфейл, вероятно е трябвало да депозирате първо в споменатия портфейл и тази транзакция се вижда в банковото ви извлечение.

Определено липсата на заплата усложнява случая, но обяснете подробно как сте получили средствата, които сте депозирали и трябва да сте добре, също така имайте предвид, че има максимална сума за теглене и вероятно ще ви плащат на вноски, когато акаунтът ви бъде потвърден

Автоматичен превод:

Трябва да внимавате, това казино беше глобено от KSA AUTHORITY от Холандия с повече от 6 милиона евро за незаконна дейност! Надявам се, че няма да замразят акаунта ти, както направиха с моя преди 2 години! Успех

Edited
Автоматичен превод:
nm86nlplay

Какво ще кажете да дадете място на играча да изпълни всички процедури? Искам да кажа, целите ли да изплашите някого с толкова високи печалби? Убеден съм, че не го правиш. Съжалявам за това, което ти се случи, но нека се опитаме да помогнем на този човек. 🙏

Автоматичен превод:

SunsetGaze е прав. Поддържайте го прозрачно, сътрудничете на казиното и му отделете малко време.

Не забравяйте да ни информирате за постигнатия напредък. Ако имате съмнения или въпроси, ние сме насреща!

Автоматичен превод:

Радвам се, че намерихте съветите и на двамата за полезни. Нали за това е форума, да си помагаме, когато можем. Надявам се да успеете да подредите всичко и желая актуализацията ви да има щастлив край. 😊

Автоматичен превод:

Здравейте, трябва ли да верифицирате акаунта си в това казино, ако сте депозирали само с криптовалута и искате да изтеглите пари сега и с криптовалута?

Автоматичен превод:
tomaskt15

Здравейте, мисля, че най-доброто нещо, което можете да направите, е да попитате поддръжка или чат на живо в казиното, които трябва да знаят най-добрия начин за предоставяне на такава информация. Понякога казиното не изисква проверка за по-ниски тегления, понякога изисква. Понякога е при първото теглене и понякога, когато казиното реши, че е необходимо да го направи.

Така че препоръчвам да попитате и да ни кажете какво ви каза казиното.

Автоматичен превод:
tomaskt15

Да, все още трябва да потвърдите акаунта си, ще бъдете помолени да предоставите своя документ за самоличност, доказателство за адрес и потвърждение на плащане (екранна снимка на транзакцията, която сте направили от вашия крипто портфейл), поне когато играех тук, от мен се изискваше споделете тези документи, за да завършите проверката (аз също използвах крипто за депозиране и теглене). И проверката, и тегленето отнемат около седмица, за да бъдат завършени

Edited
Автоматичен превод:
1...5 6 7...11
Отидете на страницаот 11 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини