ФорумКазинаWestCasino - обща дискусия

WestCasino - обща дискусия (страница 5)

преди 1 година от Thomas79
|
10273 преглеждания 119 отговора |
|
1...4 5 6
Добавете пост
nm86nlplay
преди 7 месеца

Вече има адвокатска кантора в Холандия (Loonstein), която завежда много казина в съда за тяхната незаконна дейност в Холандия в миналото, като иска всички загубени средства обратно в казината.


Същото, което се случва в Германия сега, се случва и тук, което според мен е страхотно нещо.

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Нека платим на адвокат на всички играчи от Холандия, които са имали проблеми с WESTCASINO и да отидем на съд срещу това незаконно казино!

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Здравейте.

Всъщност има много активна нишка, искам да добавя, където играчи предимно от немскоезични страни обменят идеи и често дори пряк опит със съдебни дела.

Вярвам, че много играчи от вашата страна може да видят това като интересна тема, тъй като обвинението с Германия беше споменато тук по-рано.

Вижте сами дали ви харесва:

https://casino.guru/forum/casinos/execution-pokerstars--apparently--payment-is-not-voluntary/33

Или не се колебайте да създадете подобна тема, фокусирана върху текущата ситуация в Холандия. Ние се стремим да осигурим пространството точно за това.


Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Някой може ли да получи отговор на някой от въпросите си от поддръжката? Поддръжката е безполезна напоследък

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Не отговарят на имейлите ми от януари 2023 г.! Изпратил съм повече от 50-60 имейла!

Автоматичен превод:
nm86nlplay
преди 7 месеца

West casino е корумпирано и е добре известно с това, че мами хората, когато печелят. Мисля, че е много малко вероятно да получите парите си сега след толкова време, но се надявам, че в крайна сметка ще го направите

Автоматичен превод:
преди 7 месеца
преди 7 месеца

Искате да кажете, че правилно лицензираните казина във вашата страна са най-„корумпираните"?

Това е ново!🤔


Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Не отговарят на имейлите ми от януари 2023 г.! Изпратил съм повече от 50-60 имейла!

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Съжалявам, че го казвам, но мога да си представя защо. Все още ли питате за възстановяванията, които смятате, че трябва да получите?

Надявам се, че не сте.🙏

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Някой може ли да получи отговор на някой от въпросите си от поддръжката? Поддръжката е безполезна напоследък

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Здравейте.

За колко време, моля? Време ли е да актуализирате прегледа му? 🤔 Поддръжката е обявена 24/7.

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

За всеки мой въпрос те просто не отговарят от 6 януари 2023 г.

Изпращал съм различни заявки.

Нула отговори

Автоматичен превод:
Radka
преди 7 месеца

Току-що проверих и те отговориха на пощата ми, поддръжката на живо не помага изобщо, освен ако не сте влезли в акаунт, акаунтът ми е затворен, така че прави поддръжката на живо безполезна, те изобщо не трябва да предлагат чат на живо, освен ако не сте влезли, това е загуба на време

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

От моя страна те изобщо не отговориха на нито един от имейлите ми, след като затвориха акаунта ми!

Автоматичен превод:
nm86nlplay
преди 7 месеца

Имахте ли активен баланс, когато закриха акаунта ви??

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Само бонус баланс за няколко стотици евро, който трябва да е почти пълен с изискванията за залагане.

Но депозирах общо около 15 хиляди, така че акаунтът ми беше VIP и когато разбраха, че работят нелегално в Холандия, те просто анулираха акаунта ми на играч.

Те спряха акаунта ми поради проблеми с юрисдикцията.

Но сметката ми беше напълно потвърдена, с банково извлечение, ID, всички видове финансови доказателства, които им изпратих.

Когато ги попитах за проблемите с лиценза за работа в Холандия, това беше краят.

На практика те очакваха, че никой не пита за правилата за юрисдикция. И те могат да правят каквото си искат.

Автоматичен превод:
nm86nlplay
преди 7 месеца

Значи искате възстановяване на всички депозити, които сте направили? Позволете ми да попитам: успяхте ли някога да теглите нормално от сметката през времето, когато играехте там? Играхте ли нормално и успяхте да се оттеглите при нужда или не?

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Никога, невъзможно за изтегляне

Автоматичен превод:
nm86nlplay
преди 7 месеца

Ако никога не сте успели да изтеглите абсолютно нищо, тогава трябва да получите възстановяване на всичките си депозити, освен това казахте, че сте преминали през KYC процедури и ако си спомням правилно, че проверката се прилага само при първа заявка за теглене, моята отне около седмица, така че защо вие продължихте да играете там, ако никога не сте успели да изтеглите? Виждам също, че жалбата ви е затворена като неоснователна, може би не сте формулирали правилно ситуацията си?? Ако казиното никога не ви позволяваше да теглите абсолютно нищо и всичките ви заявки за теглене бяха отхвърлени, защо сте играли там толкова дълго?

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Казиното изобщо не отговаря на моите заявки, имейли.

Опитах всички начини да се свържа с тях, но те отказаха всякаква комуникация

Автоматичен превод:
nm86nlplay
преди 7 месеца

Изглежда, че няма много работа, следващия път не продължавайте да играете в казино, което отхвърля вашите тегления, това е просто здрав разум, не искам да съдя и съжалявам, ако се чувствате съдени, но кой депозира 14 ХИЛЯДИ евро на казино, което отхвърля вашите тегления?💀 След като тегленето бъде отхвърлено, изобщо не трябва да играете там, нито нови депозити, нито повече залагания, нито нищо

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Ако никога не сте успели да изтеглите абсолютно нищо, тогава трябва да получите възстановяване на всичките си депозити, освен това казахте, че сте преминали през KYC процедури и ако си спомням правилно, че проверката се прилага само при първа заявка за теглене, моята отне около седмица, така че защо вие продължихте да играете там, ако никога не сте успели да изтеглите? Виждам също, че жалбата ви е затворена като неоснователна, може би не сте формулирали правилно ситуацията си?? Ако казиното никога не ви позволяваше да теглите абсолютно нищо и всичките ви заявки за теглене бяха отхвърлени, защо сте играли там толкова дълго?

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Ако нямате нищо против, мисля, че трябва да видите това, за да видите пълната картина:

https://casino.guru/westcasino-the-player-s-requesting-a-refund-of-his


Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Току-що проверих и те отговориха на пощата ми, поддръжката на живо не помага изобщо, освен ако не сте влезли в акаунт, акаунтът ми е затворен, така че прави поддръжката на живо безполезна, те изобщо не трябва да предлагат чат на живо, освен ако не сте влезли, това е загуба на време

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Вярно, много казина прилагат същото ограничение. Само регистрирани потребители с активни акаунти имат достъп до чат. 🙁

Докато изисква потребителско име, бих казал, че показва, че нерегистрирани потребители няма да бъдат обслужвани:

file

Добавянето на кратка бележка няма да навреди, разбира се.🤔

Автоматичен превод:
1...4 5 6
Отидете на страницаот 6 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини