ФорумКазинаWestCasino - обща дискусия

WestCasino - обща дискусия (страница 4)

преди 1 година от Thomas79
|
10276 преглеждания 119 отговора |
|
1...3 4 56
Добавете пост
SunsetGaze
преди 7 месеца

Здравейте!

Не съм сигурен какво да правя с това, но за щастие членовете на Data Team винаги са готови да ме актуализират.

Ще попитам и ще ви уведомя относно MGA, ако прегледът се нуждае от актуализация по пътя, това също ще бъде направено.

Автоматичен превод:
Radka
преди 7 месеца

Много оценявам 😁

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Депозирах 14,8 хиляди евро миналата година в това казино, казиното приемаше холандски играчи да се регистрират, по-късно органът на KSA глоби това казино и компанията майка за незаконна дейност.

И да, казиното незабавно затвори акаунта ми без възстановяване!!!

Такова управление на измама!!!

Редактиран от автора преди 7 месеца
Автоматичен превод:
nm86nlplay
преди 7 месеца

Имахте активен баланс там, когато закриха акаунта ви? Или имате предвид възстановяване на сумата на доживотните депозити?

Автоматичен превод:
nm86nlplay
преди 7 месеца

Смешно е дори когато ги глобяват. Въпреки това Холандия отмени глобата, защото westcasino "блокира" холандски играчи. Така че в крайна сметка не получиха никаква глоба.

Но ако погледнете например trustpilot westcasino, все още виждате, че холандски играчи играят в westcasino 😉.

Така че предполагам, че рано или късно Холандия ще се намеси отново и ще им наложи още по-висока глоба.


Westcasino наистина има лошо управление.. никога не отговаря на оплаквания и игнорира имейли и т.н.

Автоматичен превод:
SunsetGaze
преди 7 месеца

Когато чуха за незаконна дейност в Холандия, те бързо затвориха акаунта ми и повече не отговаряха на имейлите ми, изпратих им повече от 50 имейла ... имам предвид общата сума на депозитите за 8-9 месеца.

Те изчакаха, докато имам баланс 0, може би имах няколко стотици на баланс, но къде беше бонусът.....така че просто спряха акаунта ми!

Имах много високо VIP ниво!!

Изпратих 50 имейла от официалния си имейл адрес и още 50 имейла от 3 различни имейл адреса и те не отговориха 8-9 месеца дори на 1 имейл

Стойте далеч от това измамно казино!

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Много оценявам 😁

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Здравейте!

Бях актуализиран: Според екипа за данни „изчезването" на крипто плащанията е по-вероятно свързано с местната ситуация със сигурността в Южна Америка. Много измами се извършват с помощта на крипто в наши дни.

Казаха ми, че най-вероятно това е причината. Няма информация, която да показва, че MGA ще регулира използването на крипто плащания.

Надявам се да помогне! 🙂

Автоматичен превод:
Radka
преди 7 месеца

Помага, има смисъл, благодаря за помощта за разяснението, Радка, винаги съм ценена

Автоматичен превод:
nm86nlplay
преди 7 месеца

Правили ли сте някога успешно теглене в казиното?

Редактиран от автора преди 7 месеца
Автоматичен превод:
Daniel
преди 7 месеца

Не успях, исках веднъж, потвърдих напълно акаунта си, изпратих десетки документи за това и чаках почти 2 седмици за проверка.

Имах предстоящо теглене, но чакаше 6-7 работни дни. Не беше възможно теглене, защото имаха проблеми с холандските доставчици на плащания или нещо подобно.

До последно отменях изтеглянето... Те продължаваха да чакат, защото знаеха, че след дълго чакане ще се откажа сам 🫢😄.

Това беше последното казино, в което съм играл.

След като напълно спрях.

Бъдете внимателни, те могат да затворят акаунта ви по всяко време без ясни отговори!

Казиното не се контролира или ревизира от Холандия.

Техните правила и условия изобщо не са валидни в Холандия, така че те могат да мамят играчите както искат!


Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Когато чуха за незаконна дейност в Холандия, те бързо затвориха акаунта ми и повече не отговаряха на имейлите ми, изпратих им повече от 50 имейла ... имам предвид общата сума на депозитите за 8-9 месеца.

Те изчакаха, докато имам баланс 0, може би имах няколко стотици на баланс, но къде беше бонусът.....така че просто спряха акаунта ми!

Имах много високо VIP ниво!!

Изпратих 50 имейла от официалния си имейл адрес и още 50 имейла от 3 различни имейл адреса и те не отговориха 8-9 месеца дори на 1 имейл

Стойте далеч от това измамно казино!

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Но когато играехте и спечелихте, успяхте да изтеглите печалбите си и да играете нормално като всеки друг потребител от други юрисдикции? Играх тук за подобна времева рамка от време на време и тегленията отнеха средно 5 работни дни (skrill), стига да ви беше даден шанс да играете и да теглите нормално, не съм сигурен доколко отговаряте на условията за възстановяване на средства, Не съм наясно с вашите местни разпоредби, тъй като възстановяването на всички депозити, направени от потребителя, дори когато въпросният потребител е успял да изтегли обикновено ми звучи малко странно, това би било залагане без никакъв риск 🥴 в случая акаунтът е бил затворен със салдо по него, тогава възстановяването има смисъл, не само възстановяване на депозита, но и изплащане на цялото активно салдо, което има акаунтът, но както казах, не съм наясно с насоките, наложени от вашия регулатор

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Те са използвали юристрикцията на Холандия без специален лиценз.

Така че на практика те приеха холандски играчи незаконно!

Автоматичен превод:
nm86nlplay
преди 7 месеца

Може би да, но това не ги прави измамници.

Има казина, които се отнасят справедливо към всички играчи и не се интересуват от тяхната националност. Разбира се, това може да им създаде някои правни проблеми с местните юрисдикции. Но да си нелегален на пазара или да си измамно казино са две много различни неща. Можете да приемате играчи от определена юрисдикция законно, но все още можете да бъдете измамникът в казиното.

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Приемането на холандски играчи, ако нямате специален лиценз от Холандския хазартен орган (KSA), е незаконно.

Белгийската юрисдикция е същата, във Франция е много строга, в Германия същата.

Изобщо не ме разбрахте.

По-добре да не си губя времето тук.

Изглежда, че знаеш всичко по-добре.

Успех във форума

Автоматичен превод:
nm86nlplay
преди 7 месеца

Да, не си губете времето. Westcasino е филиал. Разбирам те хаха

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Не успях, исках веднъж, потвърдих напълно акаунта си, изпратих десетки документи за това и чаках почти 2 седмици за проверка.

Имах предстоящо теглене, но чакаше 6-7 работни дни. Не беше възможно теглене, защото имаха проблеми с холандските доставчици на плащания или нещо подобно.

До последно отменях изтеглянето... Те продължаваха да чакат, защото знаеха, че след дълго чакане ще се откажа сам 🫢😄.

Това беше последното казино, в което съм играл.

След като напълно спрях.

Бъдете внимателни, те могат да затворят акаунта ви по всяко време без ясни отговори!

Казиното не се контролира или ревизира от Холандия.

Техните правила и условия изобщо не са валидни в Холандия, така че те могат да мамят играчите както искат!


Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Чакайте, така че никога не сте получавали теглене от казиното? Или това, което описвате тук, е за едно конкретно теглене????

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Приемането на холандски играчи, ако нямате специален лиценз от Холандския хазартен орган (KSA), е незаконно.

Белгийската юрисдикция е същата, във Франция е много строга, в Германия същата.

Изобщо не ме разбрахте.

По-добре да не си губя времето тук.

Изглежда, че знаеш всичко по-добре.

Успех във форума

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Никога не съм казвал, че приемат играчите законно. Ако нямат холандски лиценз и приемат холандски играчи, тогава ги приемат незаконно от гледна точка на холандския закон. Но още веднъж, това не ги прави измамнически казино. Има казина, които приемат играчи незаконно, тъй като нямат местен лиценз, но въпреки това се отнасят справедливо към играчите и винаги, когато спечелят честно, ще им бъде платено.

Ето защо се опитвам да обясня разликата между незаконните и измамните казина.

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Хазартът е опасен, ние сме тук, защото свикнахме да залагаме или някои от нас все още играят... тъжно е, че човешкият ум може да бъде толкова лесен за заблуда.

Властите не работят усилено, за да защитят хората, които се опитват да играят хазарт...и те лесно могат да се пристрастят....

От моя лична гледна точка WESTCASINO не се интересува от вас, ако загубите, те просто бомбардират с промоции, като ви държат да играете до последното пени 😄🫢.


Автоматичен превод:
Daniel
преди 7 месеца

Съгласен съм, че не е измама, а измет. Нелегална измет у нас.

Те са глобени, но продължават да се насочват към холандския пазар.

https://www.vegasslotsonline.com/news/2023/05/30/dutch-gambling-regulator-orders-unlicensed-maltese-operator-to-leave-market/


Но ако се изправите срещу тях и искате да говорите с тях, те просто ви игнорират 😉. Те все още са много активни на холандския пазар.


Но Ура, те отговарят на casinoguru. За съжаление casinoguru не прави нищо с местните закони.

Редактиран от автора преди 7 месеца
Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Нека платим на адвокат на всички играчи от Холандия, които са имали проблеми с WESTCASINO и да отидем на съд срещу това незаконно казино!

Автоматичен превод:
1...3 4 56
Отидете на страницаот 6 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини