Хей.
Проверих наскоро затворената ви жалба. Е, това наистина изисква пълно обяснение, така че позволете ми да цитирам окончателното резюме:
„Скъпи rotarnicolaemihai,
След като събрахме цялата необходима информация и подробности, решихме да затворим тази жалба като неоснователна. Въпреки че някои от причините бяха обяснени по-рано и няколко пъти, бих искал да обобщя и обясня всички тях в детайли.
1 - Регистрация от Холандия
Всеки играч е длъжен да прочете правилата и условията преди тяхното приемане. Това става при регистрация и вие сте се съгласили с тях. Отговорност на играча е да познава закона в своята страна на пребиваване. Дори ако казиното е премахнало Холандия от списъка с държави след закриването на вашия акаунт, това би било без значение по отношение на този случай и свързаните с него проблеми. Както във всяко друго казино, можете да играете там и сте имали шанс да спечелите като всеки друг играч, но също така сте рискували да загубите. Средствата са загубени от игра в казиното. Ако бяхте спечелили, казиното трябваше да ви изплати печалбата и със сигурност щяхме да сме на ваша страна. Но ако погледнем ситуацията от твоя поглед - това би означавало, че регистрираните по този начин играчи никога няма да загубят нищо. Те можеха само да спечелят или, в случай на загуба, да си върнат депозита(ите). Изобщо не работи така. Всички играчи, на които беше позволено да играят в казиното по този начин, можеха да използват тази възможност само като предимство, но в същото време да поемат риска да загубят парите си - както във всяко друго онлайн казино.
В допълнение, казиното има право да закрие сметката на играч по всяко време без причина. В такъв случай трябва да изплати целия оставащ баланс на играча. Тъй като вашият баланс към момента на закриване на акаунта е бил 0, казиното е действало правилно и в рамките на своите правила и условия и ние го приемаме.
2 - Награда €200 (паричен бонус) от турнира
Ако разбрах правилно решението на казиното, то не е взето поради държавата ви на пребиваване. Решението е взето, защото сте го отбелязали като нарушение на закона във вашата страна от казиното, което не е напълно правилно, и сте планирали да се обърнете към властите. От този момент нататък всичко, предоставено от казиното, може да се използва срещу самото казино. Друго нещо е, че говорим за бонус пари. Това означава, че се прилагат основно общи условия за бонус и казиното има право да не ви го предостави по свое усмотрение.
Това е правилото, което го посочва директно в T&C на казиното (достъпни ТУК , ОБЩИ БОНУС T&Cs - правило 1.):
„Ние си запазваме правото да ограничим играчите от други юрисдикции да не отговарят на условията за какъвто и да е вид бонус или до подгрупа от бонуси въз основа на наше лично усмотрение."
За съжаление, ако казиното реши да не ви даде този вид награда, това е в съответствие с техните T&C и ние го приемаме.
3 - История на играта
Въз основа на гореизложеното, ние проучихме достатъчно и разгледахме проблемите и не считаме за необходимо да искаме от казиното да предостави пълна история за тази цел. Ето защо ви препоръчвам да се обърнете към органа и да поискате историята на игрите си от тях. Казиното трябва да може да го предостави въз основа на тяхна заявка.
Съжаляваме, не успяхме да ви помогнем с това, но моля, не се колебайте да се свържете с нас в бъдеще, ако срещнете проблеми с това или което и да е друго казино. Ние сме тук, за да помогнем."
Цялата жалба е достъпна тук .
Hey.
I checked your recently closed complaint. Well, it truly requires a full explanation, so allow me to quote from the final summary:
"Dear rotarnicolaemihai,
After gathering all the necessary information and details, we decided to close this complaint as unjustified. Although some of the reasons were explained earlier and several times, I would like to summarize and explain all of them in detail.
1 - Registration from the Netherlands
Each player is obliged to read the terms and conditions before their acceptance. This is done upon registration, and you agreed with them. It is the player's responsibility to know the law in their country of residence. Even if the casino removed the Netherlands from the countries list after your account closure, it would be irrelevant regarding this case and the related issues. Like in any other casino, you could play there, and you had a chance to win like any other player, but you also risked losing. The funds were lost by playing in the casino. If you had won, the casino should have paid you your winnings, and we would have been on your side for sure. However, if we look at the situation from your sight - it would mean that players registered in this way would never lose anything. They could only win or, in case of loss, get their deposit(s) back. It does not work like that at all. All players who were allowed to play in the casino in this way could only take this opportunity as an advantage, but at the same time take the risk of losing their money - like in any other online casino.
In addition, the casino has the right to close a player's account at any time without a reason. In such a case, it should pay the whole remaining balance to the player. Since your balance at the time of account closure was 0, the casino acted correctly and within its terms and conditions, and we accept it.
2 - Reward €200 (cash bonus) from the tournament
If I understood the casino's decision correctly, it was not made due to your country of residence. The decision was made because you marked it as a violation of the law in your country by the casino, which is not completely correct, and you planned to turn to the authorities. From this point on, anything provided by the casino could be used against the casino itself. Another thing is that we are talking about bonus money. It means that mainly General Bonus terms and conditions apply, and the casino has the right not to provide you with it at its sole discretion.
This is the rule stating it directly in the casino's T&Cs (available HERE, GENERAL BONUS T&Cs - rule 1.):
"We reserve the right to limit players from other jurisdictions from being eligible to any type of bonus or to a subset of bonuses based on our sole discretion."
Unfortunately, if the casino decided not to give you this type of reward, this is in accordance with their T&C and we accept it.
3 - Game history
Based on the above, we have sufficiently investigated and considered the issues and do not consider it necessary to ask the casino to provide a complete history for this purpose. Therefore, I recommend you turn to the authority and request your gaming history from them. The casino should be able to provide it based on their request.
I am sorry, we were not able to help you with this one, but please, do not hesitate to contact us in the future, if you run into any issues with this or any other casino. We are here to help."
The whole complaint is available here.
Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод: