ФорумКазинаWestCasino - обща дискусия

WestCasino - обща дискусия (страница 3)

преди 1 година от Thomas79
|
10217 преглеждания 119 отговора |
|
12 3 4...6
Добавете пост
nm86nlplay
преди 1 година

Да, толкова е сенчесто. Но всичко е наред... kansspelautoriteiten знае за Westcasino и ще започне разследване.

Много играчи се оплакаха.. изпрати екранни снимки и т.н


P.s. Поисках и списък с транзакции. Все още не го разбрах.


Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
преди 1 година

Попитах моята хазартна история! Но от 5 януари никой не отговаря от westcasino.

Автоматичен превод:
nm86nlplay
преди 1 година

dpo@westcasino.com

Казаха ми да пиша там. Но без отговор.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Няма отговор и почти 2 месеца

Автоматичен превод:
преди 1 година

Бих искал да изпратя някои разговори с west casino, ако приемете на вашия личен имейл, може би можем да наемем адвокат и да възстановим нашите депозити в west casino

Автоматичен превод:
nm86nlplay
преди 1 година

Хей.

Проверих наскоро затворената ви жалба. Е, това наистина изисква пълно обяснение, така че позволете ми да цитирам окончателното резюме:

„Скъпи rotarnicolaemihai,

След като събрахме цялата необходима информация и подробности, решихме да затворим тази жалба като неоснователна. Въпреки че някои от причините бяха обяснени по-рано и няколко пъти, бих искал да обобщя и обясня всички тях в детайли.

1 - Регистрация от Холандия

Всеки играч е длъжен да прочете правилата и условията преди тяхното приемане. Това става при регистрация и вие сте се съгласили с тях. Отговорност на играча е да познава закона в своята страна на пребиваване. Дори ако казиното е премахнало Холандия от списъка с държави след закриването на вашия акаунт, това би било без значение по отношение на този случай и свързаните с него проблеми. Както във всяко друго казино, можете да играете там и сте имали шанс да спечелите като всеки друг играч, но също така сте рискували да загубите. Средствата са загубени от игра в казиното. Ако бяхте спечелили, казиното трябваше да ви изплати печалбата и със сигурност щяхме да сме на ваша страна. Но ако погледнем ситуацията от твоя поглед - това би означавало, че регистрираните по този начин играчи никога няма да загубят нищо. Те можеха само да спечелят или, в случай на загуба, да си върнат депозита(ите). Изобщо не работи така. Всички играчи, на които беше позволено да играят в казиното по този начин, можеха да използват тази възможност само като предимство, но в същото време да поемат риска да загубят парите си - както във всяко друго онлайн казино.

В допълнение, казиното има право да закрие сметката на играч по всяко време без причина. В такъв случай трябва да изплати целия оставащ баланс на играча. Тъй като вашият баланс към момента на закриване на акаунта е бил 0, казиното е действало правилно и в рамките на своите правила и условия и ние го приемаме.

2 - Награда €200 (паричен бонус) от турнира

Ако разбрах правилно решението на казиното, то не е взето поради държавата ви на пребиваване. Решението е взето, защото сте го отбелязали като нарушение на закона във вашата страна от казиното, което не е напълно правилно, и сте планирали да се обърнете към властите. От този момент нататък всичко, предоставено от казиното, може да се използва срещу самото казино. Друго нещо е, че говорим за бонус пари. Това означава, че се прилагат основно общи условия за бонус и казиното има право да не ви го предостави по свое усмотрение.

Това е правилото, което го посочва директно в T&C на казиното (достъпни ТУК , ОБЩИ БОНУС T&Cs - правило 1.):

„Ние си запазваме правото да ограничим играчите от други юрисдикции да не отговарят на условията за какъвто и да е вид бонус или до подгрупа от бонуси въз основа на наше лично усмотрение."

За съжаление, ако казиното реши да не ви даде този вид награда, това е в съответствие с техните T&C и ние го приемаме.

3 - История на играта

Въз основа на гореизложеното, ние проучихме достатъчно и разгледахме проблемите и не считаме за необходимо да искаме от казиното да предостави пълна история за тази цел. Ето защо ви препоръчвам да се обърнете към органа и да поискате историята на игрите си от тях. Казиното трябва да може да го предостави въз основа на тяхна заявка.


Съжаляваме, не успяхме да ви помогнем с това, но моля, не се колебайте да се свържете с нас в бъдеще, ако срещнете проблеми с това или което и да е друго казино. Ние сме тук, за да помогнем."


Цялата жалба е достъпна тук .

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
преди 1 година

Пример:


Холандският орган по хазарта (KSA) наложи две глоби на обща стойност 1,8 милиона евро на организации, работещи в страната. Глобите, всяка от по 900 000 евро, бяха наложени на базираната в Словакия Domiseda and Partners sro и Equinox Dynamic NV, базирана в Кюрасао компания.

Регулаторът трябваше да се намеси и да предприеме принудителни действия поради факта, че двете компании предоставиха на играчи от Холандия възможност за достъп до различни хазартни продукти без необходимите разрешителни.

Хазартните игри в Холандия могат да се предлагат само от лицензирани и регулирани субекти, които са получили лиценз от KSA на първо място. Съществуващото законодателство, т.е. Законът за залаганията и хазарта, позволява на регулатора да предприеме принудителни действия срещу оператори, за които смята, че са работили в страната без необходимото разрешение.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Правилно ли разбрах, че можете да плащате в криптовалута в това казино?

Автоматичен превод:
преди 1 година

За всички холандски играчи Westcasino няма да отговори на вашите оплаквания или искания относно GDPR, тъй като това не е в техен интерес. Те са наясно (както много други казина), че холандските комарджии могат да поискат загубите си обратно в казиното, тъй като са работили незаконно тук.


Те също така изобщо игнорират моите писма с оплаквания, тъй като се надяват да избегнат иска с това. Но адвокатската кантора подготвя групови искове срещу казино операторите, към които ще се присъединя.


За тези, които са подали искане по GDPR, ако казиното не успее да отговори в рамките на един месец, можете да подадете жалба до DPO органа на Малта, за да принудите казиното да се съобрази с европейското законодателство и да получите личните си данни, които сте поискали.


И както е известно в медиите за адвокатска кантора, която е готова да защитава измамени играчи, може би си струва да препратите случая си към тях, тъй като може би тогава казиното ще се откаже и ще плати вашите искове, вместо да отиде в съда, за да загуби и да разреши други да използват това като съдебна практика (Jurisprudentie).


Страхотно е да се види, че всички тези казина работят незаконно тук и да са наясно с това, но междувременно се преструват, че не е така.



Автоматичен превод:
Sabine1984
преди 1 година

Тази информация е актуализирана


KSA е издала и следните глоби:

12,6 милиона евро за N1 Group

€9,87 милиона за видео слотове (за злоупотреба с тяхното лого)

1,78 милиона евро към 21.com


Това е така, защото казиното работи незаконно в Холандия.


Но ще направя отделна тема за това.

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
Youssf
преди 1 година

Да, най-накрая получиха глоби. Сега да се надяваме, че другите казина, които не сътрудничат, също ще съдействат. Ето защо е важно да ги докладвате на kansspelautoriteiten.

Няколко казина, които все още продължават да предлагат незаконни игри без холандски лиценз:


- Westcasino

- Бруноказино

- Playboom24


Това са 3 големи казина, които все още работят без холандски лиценз и продължават да се насочват към холандския пазар.

Те са показани на сайтове на холандски партньори, които примамват холандски играчи. Но всички те са измамни казина за холандски играчи.

Докладвайте и бъдете предупредени!


Всички казина, посочени по-горе, не поемат отговорност и не реагират.


Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Обяснението ти е безсмислено, от цялата тази нелепа история и опит мога да кажа, че вече не ми пука за тези пари, които съм похарчил.

Сега съм най-щастливият човек, защото спрях да залагам, имам почти 3 месеца.

Това се случва след 15 години.

И около 500 хиляди загуби.

Така че, ако западното казино ми върне сумата или не, вече не е улица за мен, те могат да задържат парите и да купуват свещи с тях 😂

Автоматичен превод:
Youssf
преди 1 година

Въз основа на това, което прочетох тук, вярвам, че гледната точка на Casino Guru е просто различна в сравнение с вашата и някои други играчи, които се присъединиха към дискусията. Имаме основна цел в Casino Guru и това е „препоръчване на казина, които са справедливи към играчите".

Основният въпрос е дали казиното е платило на холандски играчи, които са спечелили там, без да им пише извинения за липсващи лицензи и ограничени държави. Ако казиното реши да приеме холандски играчи, знаейки, че не трябва, но те също така решиха да платят в случай, че спечелят, тогава казиното постъпи справедливо.

Бих искал да видя един холандски играч, спечелил в тези казина, да върне печалбите в казиното, твърдейки, че печалбите не са заслужени, тъй като играчът не трябва да играе там.

Казината никога не са принуждавали никого да играе там. Ако решите да се присъедините към тях, това очевидно е избор, който сте направили сами.

Автоматичен превод:
Daniel
преди 1 година

Здравей Даниел,


Благодаря за отговора За да не се отклонявам много от темата, ще дам отговора си в другата тема.

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Страхотна новина:


https://www.casinonieuws.nl/online/westcasino-last-onder-dwangsom/


Това казино получи глоба от холандския орган по хазарта, защото все още е активно в Холандия, вярвам, че това ще улесни възстановяването на сумата за участващите играчи, тъй като казиното работи незаконно тук.

Автоматичен превод:
Youssf
преди 11 месеца

Благодаря за споделянето! ✨👍

Автоматичен превод:
Youssf
преди 11 месеца

Най-накрая! Добри новини в крайна сметка. Сега всички холандски играчи трябва да изпратят имейл на Westcasino и да уредят възстановяването.

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Най-накрая! Добри новини в крайна сметка. Сега всички холандски играчи трябва да изпратят имейл на Westcasino и да уредят възстановяването.

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Ами това е трудната част. Много базирани в Малта казина и базирани в Кюрасао (които имат европейски агент) са задължени да изпълнят искането ви за възстановяване, тъй като са работили незаконно в Холандия. И тъй като европейските закони са приложими, можете да ги заведете в холандски съд (регулацията на потребителите позволява това).


Проблемът е, че всички тези казина знаят, че много играчи няма да се обърнат към съда за суми от €1000-2500, тъй като съдебното дело ще отнеме месеци, може би дори години, ако имате лош късмет и ще трябва да предплатите всички съдебни разходи по време на съдебното дело. Просто не си струва усилието и много казина разчитат на това (или се надяват на това).


След като имате решение, което според мен трябва да е в полза на играча (както холандска адвокатска кантора също потвърждава), казиното ще трябва да възстанови загубените ви пари, направените ви правни такси, законна лихва и всякакви компенсационни такси и т.н., както сте измамен като холандски играч.


Ето защо чакам решения от холандската адвокатска кантора, които са висящи, защото след като има решения в полза на играчите, тези случаи стават съдебна практика в други подобни случаи, което прави много по-лесно да си върнете загубените средства.


Това е за казината, в които сте играли преди 1 октомври 2021 г., всички казина след това очевидно са в нарушение, ако нямат лиценз от KSA, което не оставя съмнение, че работят незаконно.


Много казина, базирани в Кюрасао, и някои малтийски все още предлагат незаконни услуги на Холандия, което е тъжно, но означава, че ако играете и загубите, можете да изискате всички загуби обратно на казиното, тъй като те са наясно с тяхната незаконна операция.


От Antillephone (8048/JAZ), Curacao Interactive Licensing (5536/JAZ) и Gaming Curacao (365/JAZ) знам, че са споменали в лиценза си, че е забранено да работят или да се насочват към Холандия. Така че, ако някое от техните подлицензирани казино действа, те нарушават собствения си лиценз.



Също така е и обратното, казиното може също да съди играч, ако е спечелил много пари в „незаконно" казино, но казината няма да направят това, защото играчът е защитен, тъй като той вероятно не знае за това. И ако дадено казино стигне до съд, вероятно съдията все пак ще отсъди в полза на играча/потребителя, но също така ще нареди на казиното да възстанови сумата на всички холандски играчи, които имат загуба в тяхното казино.


Точно както в Австрия и Германия се случва сега, Холандия е следващата страна, която започва да предявява искове срещу казината.



Знам, че Casino Guru не е съгласен с това мнение, но каквото си струва всичко по-горе се случва/възможно поради местното законодателство, което много казина знаеха, когато предлагаха услугите си незаконно тук и сега играчите започват да искат обратно своите загуби .


За холандски комарджии, които са измамени или дори пристрастени поради това, може да си струва да се свържат с адвокатската кантора, която е готова да представлява холандските комарджии и те също могат да ви препратят към правилните организации за помощ.


Редактиран от автора преди 11 месеца
Автоматичен превод:
Youssf
преди 11 месеца

Радвам се, че най-накрая ги глобяват. Освен това те също пренебрегват KSA хаха

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Казиното твърди, че приема криптовалута като метод на плащане, но никъде няма опция за това. Спомням си, че направих няколко крипто депозита в миналото (което беше причината да се регистрирам, защото не познавам никое MGA казино, което да приема крипто), но преди месеци казах, че методът на плащане е изчезнал, поддържа твърди, че крипто все още се приема, но опцията не изобщо не съществува, предполагам, че крипто транзакциите може да противоречат на политиките, прилагани от MGA (?) file

Автоматичен превод:
12 3 4...6
Отидете на страницаот 6 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини