ФорумКазинаWestCasino - обща дискусия

WestCasino - обща дискусия (страница 2)

преди 2 години от Thomas79
|
24661 преглеждания 198 отговора |
|
1 2 3...10
nm86nlplay
преди 1 година

Защото те правят нещо само когато има няколко оплаквания.

Единственото нещо е правна помощ

Автоматичен превод:
преди 1 година

Попитах моята хазартна история, има почти 1 месец оттогава и западното казино отказа 😂.

Изпратих много имейли, но те просто не отговарят на молбите ми!


Автоматичен превод:
преди 1 година

Както можете да видите, вашият уебсайт казва, че холандският е разрешен. Това не е законно.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Не бих казал така. Информираме, че казиното позволява това - нищо повече. Освен това информираме, че казиното е лицензирано само по MGA.

Ние не сме слоеве, ние просто предоставяме честна информация на всички играчи.

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Разбирам. Но все пак това е объркващо за холандските играчи... защото не му е позволено да играе там. Трябва да се премахне.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Холандският пазар, подобно на много други пазари, е пълен с капани, измами.

Опитах се да пусна преглед на trustpilot за казино West!

Премахват го 😂

Казах само, че казиното работи незаконно в Холандия без лиценз от холандските хазартни власти.

И не ми одобриха прегледа!

Те откриха, че това е обидно

Автоматичен превод:
nm86nlplay
преди 1 година

Премахват ревюто, защото никой няма право да чете, че допускат холандски играчи без лиценз.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Много умно от Westcasino е да позволи на холандски играчи да играят. Веднага щом спечелите, не ви плащат нищо, тогава те ще кажат, че не ви е било позволено да играете там. Но ако посочите, че не ви е било позволено да играете там, така че трябва да получите парите си обратно, те няма да ви дадат дом.

Автоматичен превод:
Sabine1984
преди 1 година

Е, това е частта, която показва разликата. Много казина без местни лицензи позволяват на "нормално ограничени" играчи да играят. Честни казина, изплатете печалбите. Измамните казина не го правят.

Проверих историята на оплакванията само за да разбера, че West casino не е измама:

file

Ако казиното постоянно не успяваше да плати на всеки холандски играч, щеше да има доста оплаквания за това, сигурен съм.

Чувствайте се свободни да разглеждате оплакванията тук:

https://casino.guru/complaints/resolved

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Намерих случай, когато друго казино действа срещу честния хазарт, но:

https://casino.guru/inetbet-casino-player-s-account-has-been-blocked

🙁


Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
преди 1 година

Westcasino не е честно. Те знаят, че Холандия не е разрешена и все още продължават да се насочват към холандския пазар и продължават да се регистрират на холандски.

Това е подозрително! И на trustpilot и т.н. всички фалшиви отзиви.


Защо все още позволявате на холандците да играят, ако знаете, че не е позволено. Всички казина се нуждаят от холандски лиценз на KSA, за да предлагат игри. И те знаят!


На trustpilot, ако предупредите хората за това, вашето съобщение се докладва от westcasino и то се изтрива.


Кажи ми... че това не е странно!?.


Няколко казина вече бяха глобени от ksa заради предлагането на игри без лиценз. Защото ви трябва холандски лиценз. Ето защо е важно да докладвате за казината, които нямат лиценз и да са насочени към холандския пазар и да не го блокират. Много казина блокират холандския IP, не могат да влязат, със сигурност не могат да се регистрират като холандец.


Така че защо Westcasino все още се насочва към холандския пазар и те знаят, че не е позволено. Дори заплашват с глоба, която играчът трябва да плати, ако получи съдебни разноски поради това?.

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
преди 1 година

И малко основна информация защо е толкова важно да имат холандски лиценз.

В Холандия е разработена система, наречена Cruks. Там могат да се регистрират хора, пристрастени към хазарта или членове на семейството. И ще бъде забранен за онлайн и местни казина за определено време (минимум 6 месеца).

Но хората, които са наистина пристрастени към хазарта, се преместват в чужди казина без лиценз да играят там, защото не е възможно да се играе в законни холандски лицензирани казина поради проблеми.

Много чуждестранни казина са блокирали регистрацията на холандци. Защото те могат да бъдат глобени от холандската KSA.

Но други казина като Westcasino все още използват това.

Защото колко е красиво!? Пристрастените към хазарта носят много пари.

Има много нелицензирани казина и ако ги уведомите, те ще блокират акаунта ви и ще възстановят депозитите ви.

Но има и казина, които се възползват от това... и продължават да го правят, въпреки че са наясно, че не е позволено. И продължете да преследвате холандците с рекламни имейли. Да ги примами... защото обикновено това са хората, които са регистрирани в cruks и които вече не могат да залагат законно в Холандия.

Ето защо е толкова важно... затова казината се глобяват, ако нямат лиценз. За защита на холандските играчи.

Автоматичен превод:
Sabine1984
преди 1 година

Здравейте,

Разбирам важността и съм съгласен, че всички играчи трябва да са наясно с факта, че казиното няма холандски лиценз. За съжаление не можем да направим нищо, за да променим това.

Природата на пристрастяването причинява, че в най-лошия случай играчите се озовават в анонимни крипто казина, това е друг аспект, който не можем да повлияем. Боя се, че уязвимите играчи винаги намират начин

Автоматичен превод:
Sabine1984
преди 1 година

Ако онлайн казиното не сътрудничи с възстановяването на вашите загуби, мога да ви препоръчам да регистрирате своя случай с Casino-Claim.


Вижте това в Google, че WestCasino с лиценз в Малта все още предлага услугите си на холандци, не е разрешено. Независимо какво казват хората тук в Casino.guru, холандският закон няма да се промени.


Холандският закон е ясен, предлагането на хазартни игри по интернет (онлайн казина) е разрешено само ако доставчикът притежава холандски лиценз, който му позволява да предлага услугите си по интернет.


Този нов закон влезе в сила на 1 април 2021 г. Онлайн казината, които продължават да предлагат услугите си, без да притежават лиценз на KSA, нарушават закона... ето защо вече са наложени значителни глоби от органа по игрите.

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
nm86nlplay
преди 1 година

Здравейте,


Ако онлайн казиното не сътрудничи с възстановяването на вашите загуби, мога да ви препоръчам да регистрирате своя случай с Casino-Claim.


Вижте това в Google, че WestCasino с лиценз в Малта все още предлага услугите си на холандци, не е разрешено. Независимо какво казват хората тук в Casino.guru, холандският закон няма да се промени.


Холандският закон е ясен, предлагането на хазартни игри по интернет (онлайн казина) е разрешено само ако доставчикът притежава холандски лиценз, който му позволява да предлага услугите си по интернет.


Този нов закон влезе в сила на 1 април 2021 г. Онлайн казината, които продължават да предлагат услугите си, без да притежават лиценз на KSA, нарушават закона... ето защо вече са наложени значителни глоби от органа по игрите.

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
Username2024
преди 1 година

За съжаление много ADR не правят нищо и не представляват лицензите. (MGA)

И дори Westcasino ви заплашва с глоби за нарушаване на техните t&c. Кажете, че всички разходи ще бъдат възстановени от вас.

Вие нарушавате техните T&C, защото играете с тях, когато това не е разрешено във вашата страна. Ваша отговорност.

Голяма глупост, разбира се, позволяват ви да играете, примамват ви с промоционални имейли и т.н. и са наясно, че това не е позволено, но все пак позволяват на холандците да се регистрират.

Но тъй като нарушавате техните T&C...всички разходи са ваши. Ако получат съдебни разноски, глоби и т.н. поради вашата жалба например.

Това разбира се е глупост, защото отговорността на казиното е да държи холандските играчи далеч. Освен това те не могат да наложат очарование за това и се опитват да ви изплашат. Че не го преследвате с MGA и т.н.

Ама примерно жалба в МГА!? Те дори не реагират на нищо.

Орган за игри? Можете ли да докладвате анонимно... но не са там за играчите, те разследват само множество доклади. Не помага за разрешаване на оплакването ви. Но е полезно да докладвате, за да бъде глобено казиното.

Единственото нещо, което може да помогне, когато става въпрос за големи суми... правни действия.

Казино Кюрасао?.. Roelof bijkerk.

Никога не съм чувал твърдение за казино, ще го потърся в Google. Имате опит?


Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
Sabine1984
преди 1 година

Видях, че сте написали преглед на trustpilot и те го премахнаха.

Точно с моя направиха.

Мисля, че са ръка за ръка

Автоматичен превод:
nm86nlplay
преди 1 година

Да, не стигате доникъде с Westcasino. Помислете за добър съвет, казино, предявете иск.

Освен това намирам за неразбираемо, че нямаме добра служба за оплаквания в Нидерландия.

Автоматичен превод:
Sabine1984
преди 1 година

Има много повече, които са нематериални!

Автоматичен превод:
nm86nlplay
преди 1 година

Да, имам няколко в списъка 😉

- западно казино

- казино Бруно


Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
преди 1 година

Холандия вече не е достъпна за играчи от Холандия!

Така че никой от Холандия не може да се запише отново!!!

Но те отказаха да ми върнат депозитите!

Автоматичен превод:
1 2 3...10
Отидете на страницаот 10 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини