ФорумКазинаWazamba Casino - обща дискусия

Wazamba Casino - обща дискусия (страница 3)

преди 2 години от Matiseli
|
27762 преглеждания 234 отговора |
|
12 3 4...12
Добавете пост
Ickharus
преди 2 години

Не е ли възможно интернет доставчиците да блокират сайта, след като видят, че сте успели да получите достъп до него? Ние също имаме проблеми с Wazamba тук, в Чешката република. Мога да стигна до сайта, но други от същата държава казват, че не е възможно за тях.

Автоматичен превод:
Daniel
преди 2 години

И как да реша?

Автоматичен превод:
Ickharus
преди 2 години

Здравейте, както писа Даниел, на нас в Чехия е забранено да влизаме в този сайт. Въпреки това, с включен италиански VPN, мога да вляза, без изобщо да блокирам.

Това, което ми звучи наистина странно, беше, че преди успяхте да влезете в акаунта си чрез друго устройство, но то се срина след кратко време... и сега това. Какво по принцип казва текстът на тези екрани за печат, моля?


Автоматичен превод:
Ickharus
преди 2 години

Мисля, че си струва да подадете жалба по този въпрос. Ако имате пари по сметката си и дори вече не можете да влезете в уебсайта, това не означава, че казиното не иска да ви плати, но можем да ви помогнем да говорите с казиното и да разрешите проблема.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравейте, регистрирах се в wazamba преди около месец и след като депозирах повече от € 400/500 няколко пъти, спечелих € 1700, се свързах с чата и те промениха лимита, който може да се тегли на € 2000 на ден, изминаха 8 дни от моята заявка, но все още ми казва, че чакам в чата, кажи ми, че редовно е на опашка

8 дни за заявка за теглене никога не съм виждал такова нещо какво мога да направя?

Автоматичен превод:
gimmybaglioni28
преди 2 години

Здравейте, понякога отнема дори повече от 14 дни - (особено ако спечелената сума е доста висока). Те трябва да се консултират поне с финансовия отдел и. Бих им дал още няколко работни дни. Винаги можете да подадете жалба, ако е необходимо, така че моля, дръжте ни в течение.

Автоматичен превод:
преди 2 години

ми казаха, че от 01/02 започват сделката

ще бъде ли истина?

Ще те уведомя

Автоматичен превод:
gimmybaglioni28
преди 2 години

На първо място, някои тегления отнемат много време, така че 8 дни не са толкова много, ако това е първото ви теглене в казиното. От друга страна, когато се твърди, че транзакцията ще бъде обработена на 01/02, мисля, че е глупост. Вие или одобрявате транзакцията, или не, но няма такова нещо, което да настроите транзакцията за обработка във вторник. Защо направи това?

Автоматичен превод:
преди 2 години


В допълнение към 2000 евро, които сте залагали на залози от 1 и 2 евро през последните няколко седмици, без да спечелите нищо, днес идва гръмката:


112 евро бонус за лоялност! Залог x30, прави малко над 3300 евро за достигане.


Казано и направено! Слот: Gigantoonz. Спечелете 1770 евро!!!!!

Това е всичко с победата за днес. От време на време спечелени 20, може би 40 евро. Само познатото горе-долу с часове.....


3300 евро дори бяха управлявани... проблемът беше, че дори не можеше да влезеш в бонус игра или функция!


Бих искал да се срещна лично с отговорните и просто да ги ударя в лицето!


Като алтернатива, просто ми се иска да мога да прочета следното във вестника или да го видя по телевизията: Лицето, което отговаря за онлайн казино, беше застреляно на улицата!


В момента нямам други чувства!


Изводът е, че залагате повече от 3000 евро и остават 150 евро, защото не ви е било позволено да спечелите нищо, изобщо не.


Няма нужда да споменавате, че 150-те евро не се превърнаха в нищо!


Ще дойде ден, когато ще разбереш къде живеят тези кучи синове и кучи!


Можете също така да разберете къде различните стриймъри, които са на път за казината със скриптирани печалби в Twitch и You tube, понякога биват хващани и бити в болницата!


Ще се радвам на това!


Публикация на Headi Редактиран от Radka
Причина: Неприемлив език
Автоматичен превод:
Headi
преди 2 години

Здравей.

Дори ако е разбираемо защо използвате толкова силен език и представяте не особено учтиви идеи за това какво трябва да се случи с някого, моля, не го повтаряйте.


В дългосрочна перспектива всяко казино винаги печели.

Ако разбирам правилно, вие губите от дълъг период от време, така че може да си мислите, че колкото по-дълго се опитвате да играете част от загубените пари, толкова по-големи са шансовете. Това не работи по този начин.

Въпреки че понякога има ситуация, в която слотове са нагласени или поради някакъв вид технически проблеми специални функции не се задействат, когато трябва, тези случаи са доста редки, бих казал. Нямам представа как да го кажа по-мило - мисля, че нямаш късмет.

Може би малка почивка ще ви послужи добре.

Автоматичен превод:
Headi
преди 2 години

Не съм сигурен дали разбирам правилно, но се оплаквате, че нямате значителни печалби в казиното и сте загубили всички или пари и парите, които сте получили като бонус за лоялност?

Но също така чета, че сте спечелили 1770 на Gigantoonz?

Автоматичен превод:
преди 2 години

Реализирани са 3300 евро! Опитвате ли се да ми кажете, че е жалко, че дори не влезете в игрална игра? Можете ли все още да ме следвате с Google Translator?

Беше умишлено и в бонус игрите е записано, че печелите 1700. Вече е ясно, че няма да постигнете нищо.


ОТНОВО $3300, 3300 ЗАВЪРТАВАНИЯ СЪС ЗЛОГ ОТ $1, ДОРИ БОНУС КРЪГ! ШЕГУВАШ ЛИ СЕ? КАК РАБОТИ ТОВА?




Редактиран от автора преди 2 години
Автоматичен превод:
преди 1 година

Не знам защо поддържате добра оценка, когато няма добри коментари за това казино, аз няма да играя там.

Автоматичен превод:
rile15
преди 1 година

Здравейте,

проверете панела "обяснена репутация":

https://casino.guru/Wazamba-Casino-review#tab=js-tab-reputation

Потребителските отзиви имат отделна оценка и са само част от общата оценка. 🙂

Автоматичен превод:
Gurkenpapst1992
преди 1 година

Чудя се какво право има едно казино да банне играч (клиент) без причина? Решението на ръководството е неотменимо и задължително! Невероятно, защо казината, които имат тези условия, изобщо са лицензирани?

Когато чета правилата и условията на казиното, чета само правата на казиното, клиентът няма права. Къде всъщност живеем? Представете си, че отида в мола и ме изгонят, защото съм купил всичко "снижено". Причина: имаме право повече да не ви позволяваме да пазарувате без ПРИЧИНА, ръководството на търговския център е решило неотменимо така! Невероятно, тези казина трябва да имат отнет лиценз.

Не препоръчвам Wazamba Casino, те просто не дават бонусите, които заслужават. ръководството взе това решение. Вие също не можете да платите, тъй като оборотът трябва да се изиграе поне веднъж. Препоръка: избягвайте това казино!

Автоматичен превод:
thaisweber1604
преди 1 година

здравей

какво ще кажете за достъп до сайта и преминаване към регистрационен формуляр? Трябва да работи. 🙂

Автоматичен превод:
преди 1 година

Тези хора са загуба на време. Те обещават 100% бонус, ако депозирате, но всичко изглежда фалшиво, защото не го получавате и не можете да го поискате никъде.

Можете да депозирате, но не можете да теглите. Опитах се да накарам техния екип за поддръжка да ми помогне да изтегля трудно спечелените си печалби, но те изглеждат безполезни и не желаят да помогнат.


Не знам, но трябва да се направи нещо с това казино, защото това, което правят, не е честно към хората.


Вашите поздрави

Золани

Автоматичен превод:
malingazola
преди 1 година

Здравей Золани,

така че първо не сте получили бонуса за депозит и след това не можете да теглите? Това казино трябва да е наистина честно място за игра, следователно бих предположил, че сте получили някакво обяснение, нали?

Проверявам бонусите за депозит, достъпни за играчи от вашата страна, и откривам, че плащанията, направени от Skrill и Neteller, са изключени . Коя опция за плащане използвахте, моля, това ли трябва да е проблемът?

Как точно намерихте подкрепата за безполезна? Какъв изглежда е проблемът с вашето оттегляне и кога го изпратихте?

Ако смятате, че имате нужда от помощ, можете да подадете жалба, но все пак бих искал да знам повече подробности и за двата проблема.

Любезно, уведомете ме.



Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
преди 1 година

Тегленето беше изпратено миналата седмица в понеделник на 31 октомври чрез EFT плащане. Процесът просто ви съобщава за грешка всеки път, когато приключите с изпращането, без конкретни причини защо има грешка.

Свързах се с поддръжката на същия ден относно проблема, но те изобщо не помогнаха. Всичко, което казаха, е, че ще предадат случая на финансовия отдел и те трябва да ми отговорят. И двамата са били призраци и изобщо нямат контакт относно напредъка по въпроса.

Автоматичен превод:
malingazola
преди 1 година

Усещам, че... вярвам, че трябва да се свързвате с тях всеки втори ден и да питате за напредъка на вашия случай. Минаха 11 дни, така че финансовият отдел трябва да знае нещо. Просто се уверете, че няма да загубите печалбата си, преди да успеете да я изтеглите.

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
12 3 4...12
Отидете на страницаот 12 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини