Използвайки нашите сайтове и услуги, се съгласявате с употребата на бисквитки.Научете повечеПриемам
НачалоФорумКазинаWazamba Casino - обща дискусия

Wazamba Casino - обща дискусия (страница 2)

 от Matiseli
|
93 471 преглеждания 407 отговора |
|
1 2 3...21
Добавете пост
carlott

Здравейте, щастливите неща работят добре за вас. Надявам се да играете за забавление 🙂.

Автоматичен превод:
carlott

Благодарим Ви за обратната връзка. Радвам се, че намерихте казино, което харесвате 🙂 Имате ли и вие любими игри?

Автоматичен превод:
carlott

Ще добавя също, че го открих с помощта на ревюта, които прочетох в сайта с ревюта на онлайн казино, защото за мен е важно да играя само качествени игри и искам да отбележа, че благодарение на теста вече имам много добро качество сайтове с онлайн игри и хазарт .

Редактирано
Автоматичен превод:

Аз също депозирах 50 евро в Wazamba преди 7 дни и получих бонуса за добре дошли от 100%. Всъщност имах късмет и реализирах всичко. Когато беше 1200 евро, поисках да бъдат изплатени 1000 евро. Сега попитах няколко пъти в чата и само ме отблъснаха. Дори нямам възможност да потвърдя акаунта си. При поискване бях информиран, ако това се наложи ще получа съобщение. Но НИЩО не се случва! Какво трябва да направя сега?

Автоматичен превод:
evihde66

Здравейте, странно ми е, че още не са започнали с проверка. Каква информация получихте от чата, моля?

Автоматичен превод:
Radka

Пише, че изплащането е в процес. И ако се изисква проверка, ще получа имейл с инструкции. Но все още не съм получил съобщение.

Автоматичен превод:
Radka

Нина (11:52:30): В момента акаунтът ви не трябва да бъде верифициран. Ако това се наложи, ще получите имейл от нас с точни инструкции.

Автоматичен превод:
evihde66

За сега ми звучи добре. Знам, че бихте искали да получите парите си възможно най-скоро, но моля, имайте предвид и факта, че е петък и някои казина не обработват тегления през уикендите или са по-бавни в сравнение с работните дни. Просто им дайте няколко дни и ако не получите новини от тях до сряда, тогава ще започна да се притеснявам.

Автоматичен превод:
Daniel

Чудя се защо не е необходима проверка. И ако стане, това ще отнеме вечно. Преди всичко никой не ви казва какво се случва. Както казах вече мина 1 седмица без нищо да се е случило. Бях толкова доволен от победата и не искам без нея. Не направих нищо лошо!

Автоматичен превод:
mattfrau00

Здравейте получи ли си парите чакам повече от седмица и нищо не се случва, просто ме отлагат

Автоматичен превод:
evihde66

Да получих ги... Без проверка и трябваше да чакам повече от 2 седмици, ако не и 3. Успокой си душата и чакай. Бъдете търпеливи, парите ще дойдат. Но ви съветвам да изтриете акаунта си по-късно. Времената за изчакване наистина са твърде дълги.

Автоматичен превод:
mattfrau00

Просто не разбирам какъв е проблема. 2-3 седмици чакане са много.

Автоматичен превод:
Daniel

Чакам вече 10 дни. Трябва ли да подам жалба тук?

Автоматичен превод:
evihde66

Здравейте, бих му дал общо 3 седмици. Тъй като вече знаем, че mattfau00 получи печалбите в съответствие с това дълго време на чакане... Но ако смятате, че искате да подадете жалба, продължете, може би нашият екип ще научи защо са им необходими 3 седмици за процес на теглене...

Автоматичен превод:

Чакам вече 10 дни. Трябва ли да подам жалба тук?

Автоматичен превод:

Честно казано, бих им дал 2 седмици. Всичко, което надхвърля това, е просто твърде много. Не бива да чакате за теглене толкова дълго време в добро казино.

Редактирано
Автоматичен превод:

Здравейте, тази сутрин направих теглене на Wazamba на стойност 400 евро, след като попитах в чата какви са времената за кредитиране (според тях една седмица), направих обиколка, за да видя ревютата, и сега разгледайте сайта. вече не е достъпно, изчезна в нищото... трябва ли да мисля, че има някаква връзка между искането ми за изтегляне и недостъпността на сайта?

Благодаря ти!

Редактирано
Автоматичен превод:
Daniel

Здравейте, но и на вас случвало ли ви се е сайтът внезапно да не е достъпен след подаване на заявка за изтегляне?

Благодаря ти

Автоматичен превод:
Ickharus

Здравейте Ickharus, успях да вляза в сайта и да попълня формуляр за регистрация.

Можете ли да влезете в акаунта си и тогава той не работи или дори не можете да стигнете до началната страница, моля?

Автоматичен превод:
Radka

Нищо, вече не мога да вляза в сайта, изчезна в нищо, вече не мога да го достигна от нито един браузър, затова пробвах с друго устройство на мой приятел, който успя да стигне до сайта, влязох с моя акаунт, Направих залог и след това сайта отново изчезна, изпратих всички тестове в помощ и те ми отговориха, че е проблем с бисквитките и кеша, но след изпразването им нищо не се е променило, веднага щом вляза с друго устройство на моето акаунт и правя някои движения автоматично след това вече не е възможно да се достигне до сайта ... за мен той знае много за измама ...

Автоматичен превод:
Radka

filefilefilefile

Редактирано
Автоматичен превод:
1 2 3...21
Отидете на страницаот 21 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-reviews
Потребителски отзиви – Напишете собствено казано ревю и споделете изживяването си
Pragmatic_Amazon competition_alt
Share your winnings from Pragmatic Play slots — we’re giving away prizes worth $3,000!
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини