преди 3 години
Здравейте, щастливите неща работят добре за вас. Надявам се да играете за забавление 🙂.
Hello, happy things work good for you. Hope you play for fun 🙂.
1
Здравейте, щастливите неща работят добре за вас. Надявам се да играете за забавление 🙂.
Hello, happy things work good for you. Hope you play for fun 🙂.
Благодарим Ви за обратната връзка. Радвам се, че намерихте казино, което харесвате 🙂 Имате ли и вие любими игри?
Thank you for your feedback. I'm glad you found a casino that you like 🙂 Do you have any favourite games as well?
Ще добавя също, че го открих с помощта на ревюта, които прочетох в сайта с ревюта на онлайн казино, защото за мен е важно да играя само качествени игри и искам да отбележа, че благодарение на теста вече имам много добро качество сайтове с онлайн игри и хазарт .
I'll also add that I found it with the help of reviews I read on the site with online casino reviews because for me it's important to play only quality games and I want to point out that thanks to the test I now have many good quality sites with online games and gambling .
Acrescentarei também que o encontrei com a ajuda de análises que li no site com análises de casino online porque para mim é importante jogar apenas jogos de qualidade e quero salientar que graças ao teste agora tenho muitos bons sites de qualidade com jogos online e jogos de azar.
Аз също депозирах 50 евро в Wazamba преди 7 дни и получих бонуса за добре дошли от 100%. Всъщност имах късмет и реализирах всичко. Когато беше 1200 евро, поисках да бъдат изплатени 1000 евро. Сега попитах няколко пъти в чата и само ме отблъснаха. Дори нямам възможност да потвърдя акаунта си. При поискване бях информиран, ако това се наложи ще получа съобщение. Но НИЩО не се случва! Какво трябва да направя сега?
I also deposited 50 euros at Wazamba 7 days ago and received the welcome bonus of 100%. I was actually lucky and implemented everything. When it stood at 1200 euros, I requested 1000 euros to be paid out. I have now asked several times in the chat and am only put off. I haven't even got the chance to verify my account. On request I was informed, if this should be necessary I will get a message. But NOTHING happens! What should I do now?
Auch ich habe vor 7 Tagen bei Wazamba 50 Euro eingezahlt und den Willkommensbonus von 100% erhalten. Ich hatte tatsächlich Glück und alles umgesetzt. Bei Stand 1200 Euro habe ich 1000 Euro zur Auszahlung beantragt. Ich habe jetzt mehrmals im Chat nachgefragt und werde auch nur vertröstet. Ich habe noch nicht mal die Möglichkeit bekommen meinen Account zu verifizieren. Auf Nachfrage wurde mir mitgeteilt, falls das nötig sein sollte werde ich Nachricht bekommen. Aber es passiert NICHTS! Was soll ich jetzt machen?
Здравейте, странно ми е, че още не са започнали с проверка. Каква информация получихте от чата, моля?
Hello, it's strange to me that they have not started with verification yet. What information did you get from the chat, please?
Пише, че изплащането е в процес. И ако се изисква проверка, ще получа имейл с инструкции. Но все още не съм получил съобщение.
It says the payout is in process. And if verification were required, I would get an email with instructions. But I haven't received a message yet.
Es heißt die Auszahlung ist in Bearbeitung. Und falls eine Verifizierung nötig wäre würde ich eine Mail mit Anweisungen bekommen. Aber ich habe noch keine Nachricht erhalten.
Нина (11:52:30): В момента акаунтът ви не трябва да бъде верифициран. Ако това се наложи, ще получите имейл от нас с точни инструкции.
Nina (11:52:30): At the moment, your account does not need to be verified. If this should be necessary, you will receive an email from us with precise instructions.
Nina (11:52:30): Derzeit ist eine verifizierung Ihres Kontos noch nicht noetig. Sofern dies noetig sein sollte, erhalten Sie eine Mail von uns mit genauen Instruktionen.
За сега ми звучи добре. Знам, че бихте искали да получите парите си възможно най-скоро, но моля, имайте предвид и факта, че е петък и някои казина не обработват тегления през уикендите или са по-бавни в сравнение с работните дни. Просто им дайте няколко дни и ако не получите новини от тях до сряда, тогава ще започна да се притеснявам.
It sounds fine to me for now. I know that you'd like to have your money as soon as possible, but please, also consider the fact that it's Friday and some casinos don't process withdrawals during weekends or they're slower compared to working days. Just give them few days and if you don't receive any news from them by Wednesday, then I'd start to be worried.
Чудя се защо не е необходима проверка. И ако стане, това ще отнеме вечно. Преди всичко никой не ви казва какво се случва. Както казах вече мина 1 седмица без нищо да се е случило. Бях толкова доволен от победата и не искам без нея. Не направих нищо лошо!
I wonder why no verification is necessary. And if it does, it will take forever. Above all, nobody tells you what's going on. As I said, 1 week has already passed without anything having happened. I was so happy with the win and I don't want to do without it. I did nothing wrong!
Ich wundere mich warum keine Verifizierung notwendig ist. Und wenn, dann dauert das ja nochmal ewig. Vor allem sagt einem niemand was los ist. Wie gesagt, es ist schon 1 Woche vergangen ohne das etwas passiert ist. Ich war so happy über den Gewinn und möchte nicht darauf verzichten. Ich habe nichts falsch gemacht!
Здравейте получи ли си парите чакам повече от седмица и нищо не се случва, просто ме отлагат
Hello did you get your money I've been waiting for over a week and nothing happens, I'm just being put off
Hallo, hast du dein Geld bekommen? Ich warte jetzt auch schon über eine Woche und nichts passiert, ich werde nur vertröstet
Да получих ги... Без проверка и трябваше да чакам повече от 2 седмици, ако не и 3. Успокой си душата и чакай. Бъдете търпеливи, парите ще дойдат. Но ви съветвам да изтриете акаунта си по-късно. Времената за изчакване наистина са твърде дълги.
Yes I received them ... Without verification and I had to wait more than 2 weeks if not 3. Put your soul in peace and wait. Be patient, the money will come. But I advise you to delete your account later. The waiting times are really too long.
Si li ho ricevuti... Senza verifiche ed ho dovuto aspettare più di 2 settimane se non 3. Mettiti l'anima in pace ed aspetta. Porta pazienza, i soldi arriveranno. Ma ti consiglio di cancellare in seguito il tuo account. I tempi di attesa sono davvero troppo lunghi.
Просто не разбирам какъв е проблема. 2-3 седмици чакане са много.
I just don't understand what the problem is. 2-3 weeks of waiting is a lot.
Чакам вече 10 дни. Трябва ли да подам жалба тук?
I've been waiting for 10 days now. Should I file a complaint here?
Ich warte jetzt seit 10 Tagen. Soll ich eine Beschwerde hier einreichen?
Здравейте, бих му дал общо 3 седмици. Тъй като вече знаем, че mattfau00 получи печалбите в съответствие с това дълго време на чакане... Но ако смятате, че искате да подадете жалба, продължете, може би нашият екип ще научи защо са им необходими 3 седмици за процес на теглене...
Hello, I would give it 3 weeks in total. Since we now know that mattfau00 received the winnings in accordance with this long waitning time... But of you feel like you want submit a complaint go ahead, maybe our team will learn why they need 3 weeks for withdrawal process...
Честно казано, бих им дал 2 седмици. Всичко, което надхвърля това, е просто твърде много. Не бива да чакате за теглене толкова дълго време в добро казино.
To be honest, I'd give them 2 weeks. Everything that goes beyond that is simply too much. You shouldn't wait for a withdrawal for such a long time a in good casino.
Здравейте, тази сутрин направих теглене на Wazamba на стойност 400 евро, след като попитах в чата какви са времената за кредитиране (според тях една седмица), направих обиколка, за да видя ревютата, и сега разгледайте сайта. вече не е достъпно, изчезна в нищото... трябва ли да мисля, че има някаква връзка между искането ми за изтегляне и недостъпността на сайта?
Благодаря ти!
Hello, this morning I made a withdrawal on Wazamba equal to 400 euros, after asking in chat what the crediting times were (according to them one week), I took a tour to see the reviews, and look at the site now. it is no longer reachable, disappeared into thin air ... do I have to think that there is some correlation between my withdrawal request and the non-reachability of the site?
Thank you!
Buongiorno, ho effettuato stamattina un prelievo su Wazamba pari a 400 euro, dopo aver chiesto in chat quali fossero le tempistiche di accredito(una settimana secondo loro),mi sono fatto un giro per vedere le recensioni, e guarda un po’ ora il sito non è più raggiungibile, sparito nel nulla…devo pensare che ci sia qualche correlazione fra la mia richiesta di prelievo e la non raggiungibilità del sito?
grazie!
Здравейте, но и на вас случвало ли ви се е сайтът внезапно да не е достъпен след подаване на заявка за изтегляне?
Благодаря ти
Hello, but did it happen to you too that the site was suddenly no longer reachable after making a withdrawal request?
Thank you
Buongiorno, ma è successo anche a voi che il sito improvvisamente non fosse piu raggiungibile dopo avere fatto una richiesta di prelievo?
grazie
Здравейте Ickharus, успях да вляза в сайта и да попълня формуляр за регистрация.
Можете ли да влезете в акаунта си и тогава той не работи или дори не можете да стигнете до началната страница, моля?
Hello Ickharus, I was able to access the site and fill up a registration form.
Can you log into your account and then it's not working or you can't even get to the starting page, please?
Нищо, вече не мога да вляза в сайта, изчезна в нищо, вече не мога да го достигна от нито един браузър, затова пробвах с друго устройство на мой приятел, който успя да стигне до сайта, влязох с моя акаунт, Направих залог и след това сайта отново изчезна, изпратих всички тестове в помощ и те ми отговориха, че е проблем с бисквитките и кеша, но след изпразването им нищо не се е променило, веднага щом вляза с друго устройство на моето акаунт и правя някои движения автоматично след това вече не е възможно да се достигне до сайта ... за мен той знае много за измама ...
Nothing I can no longer access the site, it has disappeared into thin air, I can no longer reach it from any browser, so I tried with another device of a friend of mine who managed to reach the site, I entered with my account, I placed a bet and then the site disappeared again, I sent all the tests to assistance and they replied that it is a problem with cookies and cache, but after emptying them nothing has changed, as soon as I log in with another device on my account and I make some movements automatically afterwards it is no longer possible to reach the site ... to me it knows a lot about scam ...
Niente non riesco più accedere al sito, è sparito nel nulla, da nessun browser mi è più possibile raggiungerlo, allora ho provato con un altro dispositivo di un mio amico che è riuscito a raggiungere il sito, sono entrato con il mio account, ho piazzato una scommessa e dopo è sparito di nuovo il sito, ho mandato all’assistenza tutte le prove e mi hanno risposto che è un problema di cookie e cache, ma dopo averle svuotate non è cambiato nulla, non appena accedo con un altro dispositivo sul mio account e faccio qualche movimento in automatico dopo non è più possibile raggiungere il sito…a me sa tanto di truffa…
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.