Операторите, които се явяват трети страни, представени на тази страница, са показани с нетърговска цел, без да са сключени комисионни споразумения. 21+. Проблем с хазарта? Обади се на 1-800-GAMBLER.

НачалоФорумОбщи дискусии свързани с хазартВъпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория

Въпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория (страница 73)

 от kirekin
|
1 697 907 преглеждания 12 700 отговора |
1...72 73 74...680
Anonymized609

Поздравления,

Мисля, че първият е noda.live

Второто вероятно е по-трудно без повече информация.

Edited
Автоматичен превод:

Коя компания за игри?

Автоматичен превод:

Проверете дали вашата банка не е блокирала плащанията

Автоматичен превод:

Обадете се и им кажете, че имате дължимо възстановяване, но не го виждате в акаунта си

Автоматичен превод:

Какво пише в банковите ви извлечения? Не можете ли просто да съберете сумите само... в коя компания сте играли

Автоматичен превод:

транскрипт


някой знае ли дали този дескриптор може да е свързан със scriptspot.com или scriptmart.net?




Автоматичен превод:

Здравейте, някой успя ли да възстанови транзакции от velobet или donbet.com? Както видях, принадлежат на Santeda International. Изпрати им съобщение, но не получи никакъв отговор. Как да се справим с това?

Автоматичен превод:

Здравейте, някой успя ли да възстанови транзакции от velobet или donbet.com? Както видях, принадлежат на Santeda International. Изпрати им съобщение, но не получи никакъв отговор. Как да се справим с това?

Автоматичен превод:

отидете направо на elegro

Автоматичен превод:
Anonymized641

Thx, но как са свързани? Ако съм разбрал правилно, elegro е за транзакции с карти, нали? Използвах банков трансфер, изглежда, че е компания naudapay, защото го виждам в банковото си извлечение, трябва ли да отида и при тях? или елегро ще помогне?

Автоматичен превод:

помощ🙏

Рекламна служба Брюксел?


Автоматичен превод:
benwallace209

Ако сте използвали директно банкиране, тогава мисля, че вашият случай е по-сложен. Посочвате ли името на казиното във вашата транзакция

Автоматичен превод:
Anonymized641

Благодаря за помощ, брато, да, виждам Santeda заедно с Naudapay в банковото извлечение. Чух също, че директните банкови транзакции не са лесни за обръщане, така че искам да знам дали някой е имал успех с това.


Автоматичен превод:
benwallace209

Директното банкиране е много трудно. Това, което можете да направите, е да проверите техните условия и условия и да проверите дали са нарушили собствените си условия по някакъв начин, например ако вашето споразумение е изключено

Автоматичен превод:

можете ли да изпратите имейл до kycoin. Събирам доказателства и е добре само когато измислят оправдания за нарушенията си

Edited
Автоматичен превод:
Renegade99 deleted the post

Имаш ли имейл за тях да пиша.

Автоматичен превод:

Какво и как си им писал.

Автоматичен превод:

Detta ska jag skriva


Уважаеми Kycoin,


След като прегледах акаунта си, забелязах транзакции от моя акаунт към вашия. Съвсем сигурен съм, че нямам акаунт при вас. Никога не съм имал, нямам в момента, нито имам планове да отварям.


Можете ли да потвърдите дали имам акаунт при вас или не? Бих искал също така да знам дали е провеждан KYC за този акаунт. Освен това, като клиент, имам право да знам как точно са обработени тези транзакции и с каква цел.


Бих искал също така да знам дали е имало нарушения на правилата на Mastercard и разпоредбите за защита на потребителите от ваша страна, като манипулиране на кодове на търговци или действане като посредник без мое съгласие, ако приемем, че имам акаунт.


Ако акаунт съществува, моля, предоставете всички подробности, които обикновено се записват.


Благодарим ви за търпението и желанието да помогнете за разрешаването на този въпрос.

Автоматичен превод:

Но вашата банка просто вярва на казаното от вас? Коя е банката? Това изглежда твърде рисковано. След като това е направено, те не могат да анулират или отменят плащането? Искам да кажа, че със сигурност се нуждаете от някакво доказателство

Автоматичен превод:
Anonymized641

Посъветвах се с адвоката във финансовия сектор, така че той каза, че е почти невъзможно да се възстановят суми при отворено банкиране, сторнирания също са малко вероятни 🙁, така че изглежда, че няма да получа нищо от naudapay

Автоматичен превод:

някой имал ли е успех с възстановяването на плащания напоследък? може да опитам късмета си

Автоматичен превод:
1...72 73 74...680
Отидете на страницаот 680 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-reviews
Потребителски отзиви – Напишете собствено казано ревю и споделете изживяването си
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини