Глупаво споменах хазарта в споровете си със Старлинг, казах, че казиното с удоволствие ми позволи да депозирам пари, но след това не обработи тегленето ми, и след това закри акаунта ми. Имах имейли, за да докажа това. Също така споменах MCC кодовете като страничен проблем. Те се върнаха с това
„Благодарим ви много за търпението, докато разследвахме вашите спорове с Mydlvr, Skinczar и Zpaympf*theplatinum.
Разгледахме информацията и доказателствата, които ни предоставихте, и не можем да предявим иск вместо вас. Това е така, защото указанията на Mastercard гласят, че нямаме права за връщане на плащане за каквито и да е хазартни транзакции, след като средствата са били успешно изплатени във вашата сметка, държана при търговеца:
Разбираме, че това може да е разочароващо и оценяваме, че е разочароващо, но за да ви помогнем да продължите напред, ви предлагаме да се свържете с търговеца, ако искате да оспорите това допълнително.
Всякакви опасения относно погрешното представяне на MCC кода на търговеца могат да бъдат докладвани на Комисията по хазарта."
има ли нещо, което мога да отговоря на това, или са прави и трябва просто да преследвам търговците сега?
Stupidly I mentioned gambling in my disputes with Starling, I said that the casino was happy to let me deposit money, but then wouldn’t process my withdrawal, and then cancelled my account. I had emails to prove this. I also mentioned the MCC codes as a side issue. They’ve come back with this
"Thank you so much your patience while we investigated your disputes with Mydlvr, Skinczar and Zpaympf*theplatinum.
We've looked at the information and evidence you gave us and we are unable to make a claim for you. This is because the Mastercard guidelines state that we have no chargeback rights for any gambling transactions once the funds have successfully been paid into your account held with the merchant:
We understand this may be disappointing and we appreciate this is frustrating however to support you moving forward we suggest that you contact the merchant if you wish to dispute this further.
Any concerns about the misrepresentation of a merchant's MCC code can be reported to the Gambling Commission"
is there anything I can say back to this, or are they correct and I should just chase the merchants now?
Автоматичен превод: