Операторите, които се явяват трети страни, представени на тази страница, са показани с нетърговска цел, без да са сключени комисионни споразумения. 21+. Проблем с хазарта? Обади се на 1-800-GAMBLER.

НачалоФорумОбщи дискусии свързани с хазартВъпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория

Въпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория (страница 589)

преди 1 година от kirekin
|
1 697 382 преглеждания 12 700 отговора |
1...588 589 590...680
melrao007
преди 3 седмици

Елегро или Нико като Нико взеха плащането.

Edited
Автоматичен превод:
Kelly1234
преди 3 седмици

Моите също не изпращат, те просто изпращат писма, които отнемат почти две седмици, за да пристигнат, нищо чудно, че минаха дните на връщане на плащане за мен, прекарвам по-голямата част от времето си в очакване на комуникация.

Автоматичен превод:
Miki33
преди 3 седмици

Писах имейл, не ми отговарят.

Автоматичен превод:
Waldo1984
преди 3 седмици

Така че изпратих имейл и на двамата, Elegro ми отговори по-бързо и каза, че не ме разпознават като клиент бла бла бла След това изпратих няколко имейла напред-назад, но те настояха, че нямат нищо общо с технологиите на Niko, въпреки че всички знаем, че имат! Нико отговори само преди няколко дни, казвайки ми да се свържа с търговците, които 2 от тях са напълно недостъпни, или да мина през моята банка, което не мога, тъй като минаха 120 дни.

Автоматичен превод:
преди 3 седмици

Трябва да съставим калъф и да го изпратим на Coffezzila. Ще достигне до още повече хора.

Автоматичен превод:
Waldo1984
преди 3 седмици

Къде се свързахте с тях?

Автоматичен превод:
преди 3 седмици

Някой да знае нещо за:

-streamingdotshop

- пясъчни технически услуги

-метонд ЕООД


Автоматичен превод:
Mizu
преди 3 седмици

С

Автоматичен превод:
melrao007
преди 3 седмици

О, надявах се, че технологиите на Нико ще бъдат по-полезни, тъй като името им е в банковите извлечения на всички, вбесяващо е как могат да се върнат и да се свържат с търговеца.

Автоматичен превод:
Anonymized839
преди 3 седмици

здравей

Намерихте ли някаква информация за връзка със Zinzipay?

Благодаря предварително


Автоматичен превод:
Waldo1984
преди 3 седмици

За KTM? не знаех, че са свързани с niko

Автоматичен превод:
Mizu
преди 3 седмици

О, не, съжалявам, не видях, че попитахте за това, просто предположих, че е от последния ми пост. това е

Автоматичен превод:
Waldo1984
преди 3 седмици

Виждам, че вече имах правилния, но получих следния отговор преди 1 седмица и без възстановяване на сумата:

„Благодарим ви, че се свързахте с нас. Прегледахме притесненията ви и искаме да изясним следното:


Дескрипторите на транзакциите, свързани с вашата покупка, се присвояват в съответствие със стандартните протоколи за обработка на плащанията. Въпреки че дескрипторите може леко да варират поради банковите системи и посредническата обработка, те остават в съответствие със съответните разпоредби. Ние не манипулираме или представяме погрешно подробности за транзакции, нито участваме в каквато и да е форма на пране на транзакции.


Нашата компания работи като борса за криптовалута и не функционира като процесор за обработка на плащания за трети страни. Кодът на търговска категория (MCC), присвоен на нашите транзакции, е напълно съвместим с разпоредбите на Visa и Mastercard и ние не променяме класификациите на MCC, за да заобиколим банковите ограничения. Всички твърдения, предполагащи обратното, са неоснователни. Нашите транзакции също са правилно категоризирани и в пълно съответствие с разпоредбите на Mastercard и VISA.


Всички транзакции, обработвани на нашата платформа, изискват изрично разрешение от клиента чрез неговата банкова институция. Моля, имайте предвид, че транзакциите с криптовалута са необратими и след като обменът приключи и криптовалутата бъде доставена в блокчейна, ние не носим отговорност за това как се използват тези средства."

Автоматичен превод:
Mizu
преди 3 седмици

О, това е шокиращо, получих подобен, но жест на добра воля накрая, единствената разлика, която виждам тук е, че сте от друга държава, може да има различни правила, но не е добре, че не са ви помогнали.

Автоматичен превод:
Mizu
преди 3 седмици

Имах същия отговор и аз също съм швед. Изпратих последващ имейл с натискане на KYC битовете и други сенчести неща с помощта на ChatGPT и получих възстановяване като добър жест, точно както Уолдо каза. Все пак беше само 50 евро, но все пак. Надявам се това да помогне

Автоматичен превод:
Leoca79 deleted the post
преди 3 седмици

Ако някой има информация за следното, ще бъда много благодарна. Повечето от тях са твърде стари за път за връщане на плащане, но с новата информация, която се появява и медиите я наваксват, бих искал да опитам да окажа натиск отново.


Търговци в Нигерия:

adosunglog конструкция

самбо б. gyel ltd

st juvictech Нигерия

sophia company enter

torad investments co

ihahul nigeria limited

temmy ranch 1960 ltd

alkarams доверие и m

мега супер магазин nig

слънце amadi busin

автоматични системи техн

cecureintelligence

arc*figg africa tec

zee глобално начинание

чиста зелена енергия en

тюлен райд

gus merchandise co.

grossvend нигерия lt

bgb nigeria limite


Търговци от Замбия:

zamtransact услуги



Естонски търговци:

gamerkey.store

gamerkey

волски кожи


турски търговци:

www.radiantredeems.com

www.giftinggenie.io


Кипърски търговци

thegamediscovery.com

thegamecoast


GB търговци:

GamingStore

колибрико

designnow


Полски търговци:

vmgames

заслуга


Търговци от арабските емирства:

pay2assist динамика




Автоматичен превод:
Legolas11
преди 3 седмици

Имам merita, честно казано не знам дали е правилно, но го свързах с интернет доставчик в Полша! Подадох връщане на плащане срещу тях, така че ще видим какъв е резултатът!

Автоматичен превод:
Kelly1234
преди 3 седмици

Много интересно. Ще съм изключително благодарен, ако можете да ме уведомите, ако получите някаква нова информация от сторнирането

Автоматичен превод:
ash1303
преди 3 седмици

Здравей ash1303

Не искам да омаловажавам очакванията ви, но само за да ви уведомя, че проведох точно същия разговор с Halifax bank. След това изпратих всички транзакции (общо около 40) и доказателства и след една седмица те казаха, че отказват да ги съберат, тъй като има твърде много и също закриват акаунта ми!!


Автоматичен превод:
1...588 589 590...680
Отидете на страницаот 680 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-reviews
Потребителски отзиви – Напишете собствено казано ревю и споделете изживяването си
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини