преди 3 седмици
Елегро или Нико като Нико взеха плащането.
Was that Elegro or Niko as niko did take the payment.
0
Операторите, които се явяват трети страни, представени на тази страница, са показани с нетърговска цел, без да са сключени комисионни споразумения. 21+. Проблем с хазарта? Обади се на 1-800-GAMBLER.
Елегро или Нико като Нико взеха плащането.
Was that Elegro or Niko as niko did take the payment.
Моите също не изпращат, те просто изпращат писма, които отнемат почти две седмици, за да пристигнат, нищо чудно, че минаха дните на връщане на плащане за мен, прекарвам по-голямата част от времето си в очакване на комуникация.
Mine don't either they just send letters which takes almost two weeks to arrive no wonder it's past the days of chargeback for me I spend most of my time awaiting communication.
Така че изпратих имейл и на двамата, Elegro ми отговори по-бързо и каза, че не ме разпознават като клиент бла бла бла След това изпратих няколко имейла напред-назад, но те настояха, че нямат нищо общо с технологиите на Niko, въпреки че всички знаем, че имат! Нико отговори само преди няколко дни, казвайки ми да се свържа с търговците, които 2 от тях са напълно недостъпни, или да мина през моята банка, което не мога, тъй като минаха 120 дни.
So I emailed them both, Elegro got back to me quicker saying they don't recognise me as a customer bla bla bla I then sent several emails back and forth but they insisted they have nothing to do with Niko technologies even though we all know they do! Niko only responded a few days ago saying for me to reach out to the merchants which 2 of them are totally unreachable or to go through my bank which I can't as it's past 120 days.
Трябва да съставим калъф и да го изпратим на Coffezzila. Ще достигне до още повече хора.
We should put a case together and send it to Coffezzila. It will reach even more people.
О, надявах се, че технологиите на Нико ще бъдат по-полезни, тъй като името им е в банковите извлечения на всички, вбесяващо е как могат да се върнат и да се свържат с търговеца.
Oh right I was hoping Niko technologies would be more helpful since their name is on everyones bank statements it's infuriating how they can come back with contact the merchant.
здравей
Намерихте ли някаква информация за връзка със Zinzipay?
Благодаря предварително
Hi,
Did you find any contact information for Zinzipay?
Thanks in advance
За KTM? не знаех, че са свързани с niko
For KTM? did not know they were connected to niko
О, не, съжалявам, не видях, че попитахте за това, просто предположих, че е от последния ми пост. това е
Oh no sorry I didn't see that you asked about that just assumed it was from my last post. It's contact@support.kryptonim.com
Виждам, че вече имах правилния, но получих следния отговор преди 1 седмица и без възстановяване на сумата:
„Благодарим ви, че се свързахте с нас. Прегледахме притесненията ви и искаме да изясним следното:
Дескрипторите на транзакциите, свързани с вашата покупка, се присвояват в съответствие със стандартните протоколи за обработка на плащанията. Въпреки че дескрипторите може леко да варират поради банковите системи и посредническата обработка, те остават в съответствие със съответните разпоредби. Ние не манипулираме или представяме погрешно подробности за транзакции, нито участваме в каквато и да е форма на пране на транзакции.
Нашата компания работи като борса за криптовалута и не функционира като процесор за обработка на плащания за трети страни. Кодът на търговска категория (MCC), присвоен на нашите транзакции, е напълно съвместим с разпоредбите на Visa и Mastercard и ние не променяме класификациите на MCC, за да заобиколим банковите ограничения. Всички твърдения, предполагащи обратното, са неоснователни. Нашите транзакции също са правилно категоризирани и в пълно съответствие с разпоредбите на Mastercard и VISA.
Всички транзакции, обработвани на нашата платформа, изискват изрично разрешение от клиента чрез неговата банкова институция. Моля, имайте предвид, че транзакциите с криптовалута са необратими и след като обменът приключи и криптовалутата бъде доставена в блокчейна, ние не носим отговорност за това как се използват тези средства."
I see then i had the correct one already but got the following answer 1 week ago and no refund:
"Thank you for reaching out. We have reviewed your concerns and wish to clarify the following:
The transaction descriptors associated with your purchase are assigned in accordance with standard payment processing protocols. While descriptors may vary slightly due to banking systems and intermediary processing, they remain compliant with the relevant regulations. We do not manipulate or misrepresent transaction details, nor do we engage in any form of transaction laundering.
Our company operates as a cryptocurrency exchange and does not function as a payment processor for third parties. The Merchant Category Code (MCC) assigned to our transactions is fully compliant with Visa and Mastercard regulations, and we do not alter MCC classifications to bypass banking restrictions. Any claims suggesting otherwise are unfounded. Our transactions are also correctly categorized and fully compliant with Mastercard and VISA regulations.
All transactions processed on our platform require explicit authorization by the customer through their banking institution. Please be informed that cryptocurrency transactions are irreversible, and once the exchange is completed and cryptocurrency is delivered on the blockchain, we hold no liability for how those funds are used."
О, това е шокиращо, получих подобен, но жест на добра воля накрая, единствената разлика, която виждам тук е, че сте от друга държава, може да има различни правила, но не е добре, че не са ви помогнали.
Oh that's shocking I got similar but good will gesture at the end the only difference I see here is your from another country it may be different rules but not good that they haven't helped you.
Имах същия отговор и аз също съм швед. Изпратих последващ имейл с натискане на KYC битовете и други сенчести неща с помощта на ChatGPT и получих възстановяване като добър жест, точно както Уолдо каза. Все пак беше само 50 евро, но все пак. Надявам се това да помогне
I had the same answer and I'm also Swedish. I sent a follow up email pushing on the KYC bits and other shady things with the help of ChatGPT and I got refunded as a good gesture just like Waldo said. It was just €50 though but still. Hope this helps
Ако някой има информация за следното, ще бъда много благодарна. Повечето от тях са твърде стари за път за връщане на плащане, но с новата информация, която се появява и медиите я наваксват, бих искал да опитам да окажа натиск отново.
Търговци в Нигерия:
adosunglog конструкция
самбо б. gyel ltd
st juvictech Нигерия
sophia company enter
torad investments co
ihahul nigeria limited
temmy ranch 1960 ltd
alkarams доверие и m
мега супер магазин nig
слънце amadi busin
автоматични системи техн
cecureintelligence
arc*figg africa tec
zee глобално начинание
чиста зелена енергия en
тюлен райд
gus merchandise co.
grossvend нигерия lt
bgb nigeria limite
Търговци от Замбия:
zamtransact услуги
Естонски търговци:
gamerkey.store
gamerkey
волски кожи
турски търговци:
www.radiantredeems.com
www.giftinggenie.io
Кипърски търговци
thegamediscovery.com
thegamecoast
GB търговци:
GamingStore
колибрико
designnow
Полски търговци:
vmgames
заслуга
Търговци от арабските емирства:
pay2assist динамика
If anyone has any info about the following, it would be greatly appreciated. Most of these are too old for chargeback route but with the new information that has been popping up and the media catching up on it, I would like to try to put some pressure on again.
Nigeria Merchants:
adosunglog construction
sambo b. gyel ltd
st juvictech nigeria
sophia company enter
torad investments co
ihahul nigeria limited
temmy ranch 1960 ltd
alkarams trust and m
mega super store nig
sunshine amadi busin
automata systems tec
cecureintelligence
arc*figg africa tec
zee global venture
pure green energy en
seal ryde
gus merchandise co.
grossvend nigeria lt
b.g.b nigeria limite
Zambia merchants:
zamtransact services
Estonian merchants:
gamerkey.store
gamerkey
bulleskins
Turkish merchants:
www.radiantredeems.com
www.giftinggenie.io
Cyprus merchants
thegamediscovery.com
thegamecoast
GB merchants:
GamingStore
colibrico
designnow
Polish merchants:
vmgames
merita
Arab emirates merchants:
pay2assist dynamics
Имам merita, честно казано не знам дали е правилно, но го свързах с интернет доставчик в Полша! Подадох връщане на плащане срещу тях, така че ще видим какъв е резултатът!
I have merita, I honestly do not know if it’s correct but I linked it to an internet provider in Poland! I have filed chargeback against these so we shall see what the outcome is!
Много интересно. Ще съм изключително благодарен, ако можете да ме уведомите, ако получите някаква нова информация от сторнирането
Very interesting. Would be super grateful if you could let me know if you get any new information from the chargeback
Здравей ash1303
Не искам да омаловажавам очакванията ви, но само за да ви уведомя, че проведох точно същия разговор с Halifax bank. След това изпратих всички транзакции (общо около 40) и доказателства и след една седмица те казаха, че отказват да ги съберат, тъй като има твърде много и също закриват акаунта ми!!
Hi ash1303
I don't want to put a downer on your expectations but just to let you know I had exactly the same conversation with Halifax bank. I then sent all of the transactions (approx 40 in total) and evidence and after a week they said they were refusing to raise them as there were far too many and were also closing my account!!
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.