Операторите, които се явяват трети страни, представени на тази страница, са показани с нетърговска цел, без да са сключени комисионни споразумения. 21+. Проблем с хазарта? Обади се на 1-800-GAMBLER.

НачалоФорумОбщи дискусии свързани с хазартВъпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория

Въпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория (страница 571)

 от kirekin
|
1 723 871 преглеждания 12 754 отговора |
1...570 571 572...684
Kishen2777

Повдигали ли сте няколко случая с тях преди? Възможно е това да е причината

Автоматичен превод:
JosieRosie46

Никога не съм повдигал нищо с тях

Автоматичен превод:

Някой има ли информацията за контакт на журналиста в статията на Guardian? Не мога да го намеря.

Автоматичен превод:
Kishen2777

Да не би да са ти блокирали картата или нещо подобно? Обикновено Известието за закриване поставя ограничения върху вашия акаунт, също може да затрудни откриването на акаунт другаде

Автоматичен превод:
Bbpaul

Не се свързах с тях, но получих възстановяване на сумата директно от тях след повдигане на спорове.

Автоматичен превод:

Някой има ли информация за контакт за творчески дигитални решения, моля? Също така E0000480 praha също би бил полезен, моля? Ако е възможно

Автоматичен превод:
melrao007

А, добре.. Аз съм с Revolut, така че се съмнявам, че повдигането на спор с хазарт ще проработи.. това ли е маршрутът, по който сте тръгнали? Всяка помощ ще бъде оценена

Автоматичен превод:

Мога ли да попитам какво се случва сега, когато е във вестниците и един от вас казва, че се е случвало и преди. Трябва ли да се свържа с тях, за да кажа, че съм използвал тези сайтове или те знаят 🤷🏻‍♀️?


Чувствам се буквално на загуба точно сега, starling няма да помогне, тъй като повече от 120 дни и сега моите 2 най-големи търговци pixeleum и nikotpf казват, че няма да възстановят сумата, между тях двама имам 17,5 хиляди транзакции! Как мога да си върна това? Изпратих имейл до компания, наречена Refundee, за да видя дали могат да помогнат.

Автоматичен превод:
Bbpaul

Опитах със Starling и те категорично отказаха, като казаха, че не връщат пари, тъй като са хазартни транзакции (бях честен с тях). Опитах се да се обърна към тях, но те казаха, че тъй като 120-те дни са изтекли, не могат да направят нищо.


С Bank of Scotland повдигнах спорове за неполучени стоки/услуги, т.е. дигитално изкуство, карти за подаръци и ми бяха възстановени суми, но те закриха сметките ми очевидно поради нарушение на T&C и размера на повдигнатите спорове.


Искам възстановяване на pixeleum и nikotpf, тъй като това е огромна сума пари, а те отказват. Искам да знам повече за новите неща, които се случват в новините и какво означава това за нас.

Автоматичен превод:
Curritokira

file имената им са в червено.

Автоматичен превод:
Lucid_1337

имам нужда от вашата помощ

можете ли да ми изпратите имейл

А


Автоматичен превод:

https://www.attitude.co.uk/life/mastercard-and-visa-tied-to-fraudulent-gambling-sites-impact-on-uk-consumers-and-their-security-481793/


https://sbcnews.co.uk/europe/uk/2025/03/11/ukgc-mastercard-visa/


https://gamblespot.com/news/visa-and-mastercard-linked-to-uk-scams-propagated-by-illegal-online-gaming-sites


Сега наистина стартирам много статии

да се надяваме, че ще намерят някои от големите процесори за обработка на плащания и ще изпратят автоматично възстановяване на средства



Автоматичен превод:
Bbpaul

Мога да докладвам 0000480 по имейл

Автоматичен превод:
melrao007

Благодаря, но мисля, че една журналистка е писала във форума преди публикацията и оставям координатите й.

Автоматичен превод:
Curritokira

Съжалявам, не разбирам.. имате информация за E0000480?

Автоматичен превод:
Bbpaul

да Изпратете ми имейл адреса си, ако искате и ще ви обясня.

Автоматичен превод:
Materialgirl84

Виждам, че си много информиран. Може ли да ви задам един въпрос?

Платежен процесор Bizum, който обработва плащания към казина, е незаконен? Бихте ли го смесили с това?

Автоматичен превод:

Как хората са получавали възстановяване на средства в миналото от MasterCard и Visa Изпращахте ли им имейл, за да кажете, че използвате тези казина, или те знаеха автоматично? Мисля да изпратя имейл на MasterCard.

Автоматичен превод:
Bbpaul deleted the post
Curritokira

shanti.das@ observer.co.uk


и


П




Автоматичен превод:
1...570 571 572...684
Отидете на страницаот 684 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-reviews
Потребителски отзиви – Напишете собствено казано ревю и споделете изживяването си
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини