преди 1 месец
Повдигали ли сте няколко случая с тях преди? Възможно е това да е причината
Have you raised multiple cases with them previously? That could possibly be why
0
Операторите, които се явяват трети страни, представени на тази страница, са показани с нетърговска цел, без да са сключени комисионни споразумения. 21+. Проблем с хазарта? Обади се на 1-800-GAMBLER.
Повдигали ли сте няколко случая с тях преди? Възможно е това да е причината
Have you raised multiple cases with them previously? That could possibly be why
Някой има ли информацията за контакт на журналиста в статията на Guardian? Не мога да го намеря.
Does anyone have the contact information for the journalist in the Guardian article? I can't find it.
Alguien tiene el contacto de la periodista del artículo.de the guardian...no o encuentro
Да не би да са ти блокирали картата или нещо подобно? Обикновено Известието за закриване поставя ограничения върху вашия акаунт, също може да затрудни откриването на акаунт другаде
Have they blocked your card or anything? Usually a Notice to close puts restrictions on your account, can also make it harder to open an account elsewhere too
Не се свързах с тях, но получих възстановяване на сумата директно от тях след повдигане на спорове.
I didn't contact them but received a refund direct from them after raising disputes.
Някой има ли информация за контакт за творчески дигитални решения, моля? Също така E0000480 praha също би бил полезен, моля? Ако е възможно
Does anyone have contact information for creative digital solutions please? Also E0000480 praha would be helpful too please? If possible
А, добре.. Аз съм с Revolut, така че се съмнявам, че повдигането на спор с хазарт ще проработи.. това ли е маршрутът, по който сте тръгнали? Всяка помощ ще бъде оценена
Ah ok.. Im with Revolut so doubt raising a dispute with gambling will work.. is this the route you went down? Any help be appreciated
Мога ли да попитам какво се случва сега, когато е във вестниците и един от вас казва, че се е случвало и преди. Трябва ли да се свържа с тях, за да кажа, че съм използвал тези сайтове или те знаят 🤷🏻♀️?
Чувствам се буквално на загуба точно сега, starling няма да помогне, тъй като повече от 120 дни и сега моите 2 най-големи търговци pixeleum и nikotpf казват, че няма да възстановят сумата, между тях двама имам 17,5 хиляди транзакции! Как мога да си върна това? Изпратих имейл до компания, наречена Refundee, за да видя дали могат да помогнат.
Can I ask, what happens now that it's in the papers and one of you are saying it's happened before. Do I need to contact them to say I've used these sites or do they know 🤷🏻♀️?
I literally feel at a loss just now, starling won't help as over 120 days and now my 2 biggest merchants pixeleum and nikotpf are saying they won't refund, between them two I have 17.5k in transactions! How can I get this back? I've sent an email to a company called Refundee to see if they can help.
Опитах със Starling и те категорично отказаха, като казаха, че не връщат пари, тъй като са хазартни транзакции (бях честен с тях). Опитах се да се обърна към тях, но те казаха, че тъй като 120-те дни са изтекли, не могат да направят нищо.
С Bank of Scotland повдигнах спорове за неполучени стоки/услуги, т.е. дигитално изкуство, карти за подаръци и ми бяха възстановени суми, но те закриха сметките ми очевидно поради нарушение на T&C и размера на повдигнатите спорове.
Искам възстановяване на pixeleum и nikotpf, тъй като това е огромна сума пари, а те отказват. Искам да знам повече за новите неща, които се случват в новините и какво означава това за нас.
I tried with Starling and they point blank refused saying they don't chargeback as they are gambling transactions (I was honest with them) I tried pleading my case with them but they then said as it's out of the 120 days they couldn't do anything.
With Bank of Scotland I raised disputes for goods/services not received ie digital art, gift cards and have had some refunded but they have closed my accounts apparently because of breach of T&C's and the amount of disputes raised.
It's pixeleum and nikotpf I want refunded as it's a huge amount of money and they are refusing. I want to know more about the new things happening in the news and what that means for us.
имам нужда от вашата помощ
можете ли да ми изпратите имейл
А
i need your help
can you please email me
Abdelilah.arhmir@ump.ac.ma
https://sbcnews.co.uk/europe/uk/2025/03/11/ukgc-mastercard-visa/
Сега наистина стартирам много статии
да се надяваме, че ще намерят някои от големите процесори за обработка на плащания и ще изпратят автоматично възстановяване на средства
https://sbcnews.co.uk/europe/uk/2025/03/11/ukgc-mastercard-visa/
Really kicking off a lot of articles now
let’s hope they find some of the big payment processors and send auto refunds
Мога да докладвам 0000480 по имейл
I can report 0000480 by email
Yo puedo informar del 0000480 pasa email
Благодаря, но мисля, че една журналистка е писала във форума преди публикацията и оставям координатите й.
Thanks, but I think a journalist wrote on the forum before the publication and I leave her contact information.
Gracias pero me suena que una periodista escribió en el foro antes de la publicación y dejoysu contacto
Съжалявам, не разбирам.. имате информация за E0000480?
Sorry I don't understand.. you have information for E0000480?
да Изпратете ми имейл адреса си, ако искате и ще ви обясня.
Yes. Send me your email address if you want and I'll explain.
Sí. Envíame tú dirección de correo electrónico si quieres y te explico
Виждам, че си много информиран. Може ли да ви задам един въпрос?
Платежен процесор Bizum, който обработва плащания към казина, е незаконен? Бихте ли го смесили с това?
I see you're very knowledgeable. Could I ask you a question?
A Bizum payment processor that processes payments to casinos is illegal? Would you lump it in with that?
Veo que estás muy documentada. Te podría hacer una pregunta??
Un procesador de pagos de Bizum que procese pagos a casinos ilegal?? Lo meterías en el mismo saco??
Как хората са получавали възстановяване на средства в миналото от MasterCard и Visa Изпращахте ли им имейл, за да кажете, че използвате тези казина, или те знаеха автоматично? Мисля да изпратя имейл на MasterCard.
How did people get refunds in the past from MasterCard and Visa did you email them to say you were using these casinos or did they know automatically? I'm thinking about emailing MasterCard.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.