НачалоФорумКазинаВъпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория

Въпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория (страница 541)

 от kirekin
|
1 311 283 преглеждания 10 306 отговора |
|
1...540 541 542...547
ryanthorne8380

Всеки път, когато получа отговор, че не могат да намерят транзакциите ми, и съм разочарован, защото им изпратих всички възможни доказателства🥹Можете ли да ми помогнете да разбера за какъв референтен номер говорите? Може би може да помогне и на мен? благодаря

Автоматичен превод:
Публикация на abdelilaharhmir е изтрит
Публикация на Howdydowdy е изтрит

не ме интересува, искам да бъдат разкрити

Автоматичен превод:
Публикация на Howdydowdy е изтрит
Публикация на Gmuz879 е изтрит

Някой тук с банка Chase отива на хазарт / неправилен маршрут е отхвърлен, отколкото повторен опит за повторно отваряне на случая под стоки, които не са получени, маршрутът му е казал, че случаят вече е приключен и не може да бъде отворен отново поради хазарт? Вече им изпратих доказателство, че съм се свързал с търговеца, но банката Chase все пак отказа поради хазарт.

Автоматичен превод:

не ме интересува, искам да бъдат разкрити

Автоматичен превод:

Всички тези компании, казина, Visa, Mastercard, банки, каубойски лицензи и т.н. трябва да бъдат разкрити надълго и нашироко. Тук има престъпност и е крайно време британските банки да осъзнаят какво всъщност се случва. Разкрийте по-специално банките, при които сторнираните плащания са неуспешни, и покажете, че това е в противоречие с правилата на Visa/Mastercard и това, което те казват публично. Те скоро ще забележат, когато получат малко лоша преса.

Автоматичен превод:

Добре, така че най-накрая спечелих много от моите сторнирания!

Но след последните няколко ми се обаждат ежедневно от Обединеното кралство, Швеция, Дания, Холандия, Австрия и Швейцария..


Веднъж отговорих, някой каза, че е от правителството на Обединеното кралство (HM Treasury) и аз притежавам пари...


Може да е случайно, но вярвам, че тези измамници, които ми се обаждат 3-4 пъти на ден, имат нещо общо с тези сторнирания.


Така че въпросът ми е: има ли други в същата лодка като мен сега?

Автоматичен превод:

Добре, така че най-накрая спечелих много от моите сторнирания!

Но след последните няколко ми се обаждат ежедневно от Обединеното кралство, Швеция, Дания, Холандия, Австрия и Швейцария..


Веднъж отговорих, някой каза, че е от правителството на Обединеното кралство (HM Treasury) и аз притежавам пари...


Може да е случайно, но вярвам, че тези измамници, които ми се обаждат 3-4 пъти на ден, имат нещо общо с тези сторнирания.


Така че въпросът ми е: има ли други в същата лодка като мен сега?

Автоматичен превод:

100%

Откакто получих възстановяването на средствата, имейлът ми е спам от казина всеки ден. Никога не съм ги имал преди връщане на плащане.

Автоматичен превод:
calumharris

Адски досадно е. Да казвам името си, когато отговарям и всичко останало...

Не мога да блокирам нито един, тъй като всеки път е нов номер и не е типичната индийска гласова измама

Автоматичен превод:
TheGambler

След като получите голяма сума обратно, те се нахвърлят върху вас като лешояди, опитващи се да си я върнат! Просто изпращам спам на текстовите съобщения и игнорирам и блокирам обаждания, не им отговарям, оставям ги да прозвучат, след това ги потърсете в Google и ви казва, че е измама

Автоматичен превод:
paulmcewan05

Когато търся, не намирам никаква информация за номерата..

Автоматичен превод:
TheGambler

Добре, тези, които получавам, се показват като измами, така или иначе просто ги блокирам, отговарят само на обаждания, които познавате

Редактиран от автора
Автоматичен превод:

Говорих с агента на FOS, който отрече първоначалния ми доклад, изпратих им тон доказателства, въпреки че те казаха, че не им трябват, статията на пазителя по отношение на незаконните казина и те казаха, че мога да обжалвам с втори агент, но трябва да изчакам и това решение е окончателно, също така ме попитаха дали са получили чат регистрационни файлове от Chase и не са, не мисля, че са го разследвали толкова задълбочено, колкото трябваше. Когато бъде назначен следващият агент, ще вляза всичко и ще предоставя доказателства, независимо дали питат и т.н., и ще попитам дали са събрали всичко от Чейс отново.

Автоматичен превод:
calumharris

Поддръжката на клиенти на Chase е ужасна, мисля, че виждат хазарт и е отписан, FOS е може би най-добрият начин да продължите, но те са 50/50

Автоматичен превод:
Публикация на Howdydowdy е изтрит
Публикация на Gmuz879 е изтрит
paulmcewan05

Пол, имахте ли късмет със Skinsmagnate?

Автоматичен превод:

file хей, по дяволите, ще те откажат, сякаш не знаят, като се има предвид, че транзакцията се обработва под тяхната компания

Автоматичен превод:
1...540 541 542...547
Отидете на страницаот 547 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини