Така смятам! Ще го оставя до следващата седмица и ще го преследвам, все пак твърде рано изглежда обещаващо!
I reckon so ! I will leave it till next week and chase up its too early looking promising though !
Да, мога да се съглася с това. Възстановяванията ми дойдоха доста бързо след крайния срок, може би защото не ги досаждах много, хаха
Yes, I can agree with that. My refunds came through pretty quickly after the deadline, maybe because I didn’t pester them too much, haha
Да, мисля, че постоянното преследване може да работи срещу вас, тогава вие ставате вредител за банката плюс това помага на мошениците, когато банката им изпрати преследвач!
Yes I think so the constant chasing can work against you then you become a pest to the bank plus it helps the rogues when the bank sends them a chaser !
Хей, името на вашите транзакции „WEBMOSAC" просто питаше ли?
Hey, was the name on your transactions "WEBMOSAC" just asking?
Здравейте всички
Някой има ли информация за:
LPS_skinuni
DIGIcs2
SparkSolutions
Писане на есе
Ще съм много благодарен 😊
Hi everyone,
Does anyone have information about:
LPS_skinuni
DIGIcs2
SparkSolutions
EssayWriting
I would be very grateful 😊
Hi zusammen,
hat einer Infos über :
LPS_skinuni
DIGIcs2
SparkSolutions
EssayWriting
Wäre euch sehr dankbar 😊
за кого? Не съм имал това при никакви транзакции
Who for ? Haven’t had that on any transactions
След това се промени на freshbet в моето приложение
Than changed to freshbet in my app
Така че на моя случай беше назначен помирител с омбудсмана, въпреки че очевидно имаше 6 месеца забавяне. Притеснително обаче е, че компанията за управление на искове, която ми помагаше, ми препрати въпросите на помирителя, за да отговоря на тях и те са силно обвинителни по тон.
Питат ме дали „наистина" е измама или просто загубени пари на хазарт, как открих такъв „неясен" уебсайт и моя източник на средства. Чувствам се сякаш съм заподозрян тук, а не жертва на този нерегламентиран уебсайт за измама или на небрежния Revolut, който ми позволи да загубя 20 000 за няколко часа и просто извади отговори на ботове и излъга за опитите им да възстановят банковите ми преводи към сайта на Кюрасао.
Ако някой се радва да изясни дали този тон на въпроси е нормален от FOS и ако сте имали подобен опит, ще съм благодарен да чуя вашите мисли.
So my case has been assigned a conciliator with the Ombudsman even though apparently there was a 6-month backlog. Worryingly though, the Claims Management Company assisting me forwarded the conciliator’s questions for me to respond to and it is highly accusatory in tone.
I am being asked if it's ‘really’ a scam or just money lost gambling, how I found such an ‘obscure’ website and my source of funds. I feel like I am a suspect here not a victim of this unregulated scam website or the negligent Revolut who allowed me to lose 20k in a matter of hours and just churn out bot responses and lied about their attempts to recover my bank transfers to the Curacao site.
If anyone is happy to clarify if this tone of questioning is normal from the FOS and if you had a similar experience I’d be grateful to hear your thoughts.
FOS се финансират от финансовата индустрия, което означава, че никога не могат да бъдат наистина безпристрастни. Доказателство за това е годишната им статистика с по-голямата част от случаите, установени в полза на банките всяка година. Те няма да хапят ръката, която ги храни. В техните очи ти ще си виновен, докато не докажеш, че си невинен, а не обратното.
The FOS are funded by the financial industry when means they can never be truly impartial. The proof of this is in their yearly statistics with the vast majority of cases found in favour of the banks every year. They aren't going to bite the hand that feeds them. In their eyes you will be guilty until you can prove you are innocent not the other way round.
Част от мен се чуди дали да се откаже от жалбата, тъй като се притеснявам, ако кажа, че източникът на средства са пари, които роднина ми е дал назаем за депозит и съм заложил, че ще се опитат да ме хванат за това?
Part of me is wondering whether to abandon the complaint as I am worried if I say the source of funds was money a relative lent me for a deposit and I gambled away that they will try and get me for that?
Благодаря ви много, това е голяма помощ и оценявам отделеното време, те бяха предимно банкови преводи, но ще използвам формулировката около другите аспекти, които споменавате извън правилата на Visa/Mastercard.
Thank you so much, that is a big help and I appreciate your time, they were mostly bank transfers but I will use the wording around the other aspects you mention outside of Visa/Mastercard rules.
Надявам се, че сте имали достатъчно време да използвате (копирате) това, което споменах, ако не сте добре дошли да споделите своя имейл, за да мога да се свържа директно с вас. Трябваше да изтрия публикацията поради правна причина или за да предотвратя злоупотреба от други, тъй като виждате, че всеки случай е различен и на напълно различно ниво на производство и не мога да ви посъветвам да подадете случай при определени обстоятелства, ако лицето вече е поискало или е говорило с банката, казвайки нещо друго.
Hope you had enough time to use (copy) what I mentioned if not you are welcome to share your email so I can contact you directly. I had to delete the post because of legal reason or to prevent misusing by others, as you see any case it's different and on completely different proceeding level and I can not advise to submit case under specified circumstances if the person already claimed or spoke with bank telling something else.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.