пич, шокиран съм
този Quickbit извършва по-голямата част от транзакцията, възстановяването на плащане е гаранция за успех, поне проследих търговеца, изпратих имейли, няма отговор, бих започнал възстановяването на плащане,
Goriwire Sp.zoo
Фомилин
крипто
уау, шокиран съм, че извършваш всички тези транзакции под една компания
dude, I am shocked
this Quickbit is carrying most of the transaction, a chargeback is a guarantee to be successful at least I tracked the merchant I sent emails, no answer, I would commence the chargeback,
Goriwire Sp.z.o.o
Fomiline
crypto
wow I am shocked thy carried all this transactions under one company
И останалите. Те имат много имена. Може да се затрудните да получите възстановяване
And the rest. They have lots of names. You may struggle to get a refund
Определено не. Но ако поискате dsar от тях, те ще ви предоставят и ще видите, че транзакциите съвпадат с много различни имена във вашите извлечения. Получих отказ от банка за goriwire и fomiline.
Definitely not. But if you request dsar from them they will provide and you will see the transactions match to many different names on your statements. I got declined by bank for goriwire and fomiline.
така че те отговориха на имейла ви
имейлът ми все още не е отговорен, минаха 9 часа, откакто го изпратих.
ако получа възстановяване, ще ви уведомя
so they did answer your email
my email hasn't been answered yet it's been 9 hours since I sent it.
if I get a refund I would let you know
какво каза да поискаш възстановяване
защото казах
. Бях таксуван от вашата компания по грешка
what did you say to ask for refund
because I said
. I have been charged by your company in error
Казах, че няма да ви върнат парите директно, което поискахте.
I said they won't refund you directly, which is what you asked.
Те също така се отнасят до bitsent, депозит чрез Crypto, депозит
They also related to bitsent, Deposit by Crypto, Deposit
объркан съм
свързани ли са с ухапване изпратено
или Quickbit
i am confused
are they related to bite sent
or Quickbit
Ето как е проектиран да бъде объркващ. Но fomiline uab, Goriwire, bitsent сред много други се управляват от QB Europe AB aka. Quickbit Ltd. Но те променят името на компанията от януари, така че вижте това
Thats how its designed to be confusing. But fomiline uab, Goriwire, bitsent amongst many other are all run by QB Europe AB aka. Quickbit Ltd. But they change company name since January so look this up
Можете ли да ми помогнете и с техния имейл? Моля 🙏🏼
Can you help me with their email too? Please🙏🏼
Ma ajuti si pe mine cu emailul lor?te rog🙏🏼
Изпратете ми имейл до
И ще ви обясня откритията си.
Send me an email to
And I'll explain my findings to you.
Envíame un correo a antoniocarballal@hotmail.com
Y te explico mis averiguaciones
Това е coinpacto.io. Опитвам се да ги накарам да отговорят повече от седмица, но те ви игнорират
It’s coinpacto.io Iv been trying to get them to reply for over a week but they ignore you
Здравейте на всички, все още търся напразно
Депозит GAIW
cracc Прага Чехия
onlined*dg
Ако някой има информация ще съм му много благодарен, моля да помогне
Hello everyone, I'm still looking in vain
GAIW Deposit
cracc Prague Cze
onlined*dg
If anyone has any information I would be very grateful, please help
здравейте момчета Може ли някой да ме посъветва за следващата стъпка, моля. Получих от моята банка отговор на няколко оспорвания и няколко сторнирания (Съжаляваме - не можем да възстановим оспорваното ви плащане). Въпросът ми е, означава ли това, че банката дори не иска да опита да възстанови средствата, или са опитали и са били неуспешни? благодаря
Hi guys. Can someone advise me on the next step please. I received from my bank as a reply to few disputes and few chargebacks(We are sorry-we cant recover your disputed payment). My question is , does it mean bank does not even want to try to recover funds, or they tried and they were unsuccessful? Thank you.
Всичко зависи от това как сте повдигнали иска. Кой беше търговецът, как сте платили, дали е паричен превод, плащане с карта с visa/mastercard, как сте го позиционирали към банката и т.н. Всички тези неща се вземат предвид. Съветвам ви първо да прочетете темата, преди да правите повече спорове. Цялата информация вече е тук, за да ви помогне.
It all depends how you raised the claim. Who was the merchant, how you paid, was it a money transfer, card payment with visa/mastercard, how you positioned it to the bank etc. All these things are taken into account. I advise reading through the thread first before making anymore disputes. All the information is already on here to help you.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.