НачалоФорумКазинаВъпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория

Въпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория (страница 507)

 от kirekin
|
1 254 610 преглеждания 10 067 отговора |
|
1...506 507 508...534
paulmcewan05

От вашите публикации в историята, които сте повдигнали като стоки, услугите не са получени, но след това стана ясно. Въпросът, който имам предвид, е, че повечето банки ще отхвърлят транзакции, свързани с хазарта, при първия контакт. И това си личи в темата с много хора.

Автоматичен превод:
paulmcewan05

Освен това не всеки разполага с хазартни блокове, които да помогнат с маршрута на mcc. Като себе си. Те идват тук поради схематични търговци, открити в изявленията им. Което само по себе си все още е измама. Името на казиното трябва да се намира на транзакциите ви, а не на някой търговец, от който уж сте купили книги, цифрово изкуство и т.н. Това само по себе си показва незаконни практики

Редактиран от автора
Автоматичен превод:
abdelilaharhmir

Имам 5 такива транзакции, свързани с крипто. Можете ли да обясните отново какво сте направили. Коя опция за разрешаване на спорове използвахте в Revolut?

Автоматичен превод:

Уау, извадихте истински късмет, че Revolut ви помогна, дори и с малкия брой транзакции с карти, които имах, те направо отказаха, след като чуха, че е свързано с нерегламентиран хазарт. Не мога да опиша с думи колко презирам тази „банка".

Автоматичен превод:
Публикация на paulmcewan05 е изтрит
Bbpaul

Да, така е, така че всичко трябва да бъде повдигнато като неправилно mcc, няма значение за включването или изключването на блока, това е измама и нарушаване на правилата

Автоматичен превод:

Успях да разбера фирмата на търговската дейност E0000480, която фигурира като финансова операция

Заинтересованите моля да ми изпратят това на:

Редактиран от автора
Автоматичен превод:

Добре си се справил с твърденията си! Имах категорично отхвърлена заявка за връщане на плащане от банката, позовавайки се на проблема с MCC. И аз се оплаках. Това беше чрез Mastercard. Монцо. Така че, въз основа на моя опит, наистина няма последователност, когато става въпрос за това как тези банки се справят с нещата.

Редактиран от автора
Автоматичен превод:
Curritokira

разбра ли кой съм

Автоматичен превод:
Gamblur

Точно затова толкова много хора в крайна сметка трябва да тръгнат по пътя на неполучените стоки/услуги. Наистина не трябва да е така. Банките вече трябва да са напълно наясно с проблема, особено като се има предвид от колко време продължава това. Тази тема е на повече от година и въпреки това тези хитри казина все още се измъкват. Разочароващо е, че сякаш нищо не се променя.

Автоматичен превод:
paulmcewan05

вашата банка не може просто да го откаже, тъй като е във Visa Раздел 12.2

Възстановяване на плащане като грешна категория Mcc код Измама не е измама, защото сте го направили сами, току-що сте били измамени с транзакции, отиващи другаде

Автоматичен превод:
Gamblur

Мисля, че това е свързано с това кой обработва и прегледа връщането на плащането ви

някои са строги, други не

ако имате късмет, вашето възстановяване на плащане може да бъде разгледано с някой, който не е строг, тогава той със сигурност ще повиши, защото те знаят повече от вас

Автоматичен превод:
Gamblur

дори с казината и крипто


препращате имейла си за възстановяване на сумата

няма само един служител, който трябва да прегледа този имейл и да обработи възстановяването

има много служители

ето защо

някои се възстановяват, други не

самият случай... това е нещо в човека, а не в робот

някои имат сърце, те те чувстват, дори ако това означава да нарушат някои правила, те биха го направили,

Автоматичен превод:
Bbpaul

Да, не е правилно Monzo са ужасни от това, което виждам, имах голям късмет, все още не мога да повярвам, че свърших, ако никога не се е случило, така че също съм благодарен

Редактиран от автора
Автоматичен превод:
abdelilaharhmir

Здравейте, вече имам цялата си задна пъпка

Автоматичен превод:
abdelilaharhmir

Честно казано чувствам, че повечето от тези банки се управляват от ботове в наши дни. Трябва да съм говорил с милион различни хора в Monzo, всички с различни имена. Наистина трябва да има един човек, назначен за всеки случай, за да може да се работи правилно. Невъзможно е да получите последователна помощ, когато сте предадени на толкова много различни представители.

Автоматичен превод:
paulmcewan05

когато вече знам, че това ще ме доведе до липса на теглене или печалба!? защо да депозирам пари в тях, мисля, че нещо не е наред с мозъка ми, трябва да се поправи

няма начин!!!!!

защо да го повтарям отново и отново

Автоматичен превод:
Bbpaul

опитът ми с Monzo беше кошмар, представете си с Monzo спечелих 0 връщания


с Revlout. вече спечелих 1 и това е 2 връщане на плащане, което е повдигнато към търговците

Автоматичен превод:
abdelilaharhmir

мисля, че Revlout, ако сте честни с тях и им покажете екранната снимка на разговора, те със сигурност ще вдигнат сторнирането

Автоматичен превод:
abdelilaharhmir

Да, съгласен съм, че революцията беше страхотна досега. Те ще повдигнат сторнирания в рамките на 24 часа, но monzo ви кара да чакате 7-14 дни, за да ви кажат, че е отхвърлен!

Редактиран от автора
Автоматичен превод:
1...506 507 508...534
Отидете на страницаот 534 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини