преди 1 седмица
0
Благодаря за това, ще се опитам да разгледам apperator
Thanks for this I’ll try look into apperator
Имах възстановяване на суми за облачни интелигентни хостове
I had cloud smart hosts refunds
Колко време отнема на WBMSC да отговори на имейлите?
How long do WBMSC take to respond to the emails?
Отговориха ли ти изобщо? Миналата седмица получих един имейл, но не получих отговор от тях
Did they respond to you at all? I had one email last week but haven’t heard back from them
благодаря ви за отговора. Колко време им отне възстановяването. С какъв имейл се свързахте, за да знам, че съм се свързал с правилния човек?? Благодаря ви предварително ☺️
thank you for replying. How long did they take to refund. What email did you contact so I know I have contacted the correct person?? Thank you in advance ☺️
Много бързо, но казаха, че не могат да намерят транзакциите ми, след което възстановиха сумата на следващия ден, след като изпратих извлеченията, подчертаха
Very quick but said they couldn’t find my transactions , then refunded the next day after I sent statements highlighted
Те не са ми отговорили, можете ли да потвърдите имейла им, моля
They haven’t responded to me, can u confirm their email please
Те просто възстановиха сумата, без да отговорят
They just refunded without replying
Разрових се малко относно казиното "iwildcasino"
Те използват processingpsp.co (zinzipay.com) като процесор и техният дескриптор на плащане изглежда е "TERRVERS" "PRDCTLUX" "WEBMOSAC", може би и други. Търсенето на zinzipay води само до техния телеграм бот. Искам да кажа, че ще се опитам да им изпратя съобщения там, но има вероятност да ме игнорират 😀
Разглеждайки тези три дескриптора, не може да се намери друг имейл освен тези тук във форума и те не отговарят на имейли или поне не са отговорили на моя.
Имейлите, които опитах, бяха относно WEBMOSAC и
относно PRDCTLUX, нищо не може да бъде намерено относно TERRVERS. Въпреки че цялата тази информация събрах точно тук в тази тема, тъй като търсенето в интернет не ме доведе доникъде.
Вече изпратих връщане на плащане чрез банка, но се чудя може би някой е имал късмет с този процесор и му е изпратил имейл директно или е получил парите си обратно?
I have done a little bit of digging regarding casino "iwildcasino"
They use processingpsp.co (zinzipay.com) as the processor and their payment descriptor seems to be "TERRVERS" "PRDCTLUX" "WEBMOSAC", maybe others as well. Looking up zinzipay only leads to their telegram bot. I mean I'll try messaging them on there but chances are they will ignore me 😀
Looking into those three descriptors, no email can be found other than the ones here in this forum, and they do not respond to emails, or at least haven't responded to mine.
The emails I tried were webmosaic624@gmail.com regarding WEBMOSAC and luxbooksmain@gmail.com
regarding PRDCTLUX, none can be found regarding TERRVERS. Though all this info I gathered right here in this thread as searching the internet lead me nowhere.
I have already submitted a chargeback via bank but wondering maybe someone has had any luck with this processor and has emailed them directly, or has gotten their money back?
Някой, който може да помогне?
UAB (zen.com) ми изпрати това: Разбираме, че тази ситуация може да е разочароваща, но бихме искали да изясним, че сме изпълнили задълженията си в съответствие с PSD2 и Закона за плащанията на Литва. За съжаление не можем да помогнем повече по този въпрос.
Любезно ви съветваме да се свържете с финансовата институция/банка, която сте използвали за иницииране на плащането, тъй като те биха били в най-добра позиция да ви помогнат. Тъй като транзакцията премина през ZEN само като шлюз за плащане на уебсайт, вашата финансова институция трябва да може да предостави допълнителни насоки.
Someone who can help?
UAB (zen.com) send me this: We understand, that this situation may be frustrating, but we’d like to clarify that we have fulfilled our obligations in accordance with the PSD2 and the Law on Payments of Lithuania. Unfortunately, we are unable to assist further in this matter.
We kindly advise you to contact the financial institution/bank you used to initiate the payment, as they would be best positioned to assist you. Since the transaction crossed ZEN only as the website payment gateway, your financial institution should be able to provide further guidance.
Тръгвам по пътя на обратно плащане, въпреки че имам над 100 транзакции (всички за между £10-£30) с множество търговци. Какъв е най-добрият начин да се справим с това?
I’m going down the chargeback route, although I have like over 100 transactions (all for between £10-£30) with multiple merchants. What’s the best way to go about this?
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.