НачалоФорумКазинаВъпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория

Въпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория (страница 488)

 от kirekin
|
1 269 633 преглеждания 10 112 отговора |
|
1...487 488 489...537

Каква изненада, Elegro „не може да намери" транзакциите ми, въпреки че им изпращам различни екранни снимки и банкови извлечения. Сега ми предлагат да се свържа с моята банка (Revolut) за възстановяване на плащане, което очевидно няма да се случи.

Автоматичен превод:
Gamblur

Казаха същото и на мен, върнах имейл с молба да проверят отново, тъй като чрез проучване открих, че са свързани, и те отговориха, че не съм клиент и да отида чрез банка. Изпратих имейл и на niko technologys (търговци на nikotpf), но не получих отговор.

Редактиран от автора
Автоматичен превод:
melrao007

За мен е лудост как могат да твърдят, че не са свързани, когато очевидно са те. Трудно е да се каже дали са замесени, най-вероятно са.


Всъщност се чувствате по-лошо от това да бъдете игнорирани, когато тези други „компании" всъщност ви създават илюзията, че помагат, само за да излезете със същите уморени извинения.


Съчувствам на теб и всички останали, които преминават през същото, толкова е изтощително.

Автоматичен превод:
Jcejejxjvujr

Разгледахте компанията DG online (цифрови поколения), базирана в Южна Африка.

Автоматичен превод:
Vkieranc

здравейте, бих искал малко помощ, тъй като имам много транзакции към wbmsc в извлечението си

Автоматичен превод:
pops22

Изпратете ми имейл на

Автоматичен превод:

Всеки, който е отишъл директно в Mystake. И получени отговори?

Автоматичен превод:
pops22

Върнах всичко мое от тези пъпки. Беше лесно

Автоматичен превод:
Uhdowys

получи отговори от агент за съответствие с общо име...

Автоматичен превод:
Uhdowys

Да, очевидно някой е получил споразумение в Сантеда веднъж, имаше екранна снимка на споразумението много назад в тази тема, но беше за номинална сума от £500.


Наскоро се обърнах към тях, след като загубих около 20 хиляди за една седмица и те просто копираха/поставиха три абзаца глупости, които всъщност не казваха нищо, но основно казаха, че няма да ми възстановят сумата и че са изпълнили законовите си задължения и т.н.

Автоматичен превод:
Anon007

Интересно.. Какво се случи оттам нататък, успяхте ли да продължите?

Автоматичен превод:
Jcejejxjvujr

Моите продължават да отричат ​​каквото и да е знание за транзакциите ми и ми предложиха да повдигна сторниране на плащане. Revolut отхвърли сторнирането на плащането, тъй като iy беше упълномощен от 3ds, но каза следното: „Уведомихме търговеца и приемащата банка за измамната дейност чрез доклад за измама чрез Visa/Mastercard. Вашата компрометирана карта е прекратена, за да предотврати по-нататъшни измамни разходи."

Автоматичен превод:
Gamblur

Адски съжалявам да чуя това. Успяхте ли да продължите? Или беше просто задънена улица. Банков спор?

Автоматичен превод:
Gamblur

20 хиляди паунда? Наистина боже

Автоматичен превод:
Uhdowys

Освен това имам право да приема, че имейлът им е KYC@MyStake.email

Автоматичен превод:
Missdaisy

Благодаря, изглеждаш достъпен. Всъщност писах, че имам няколко имейла и не успях да върна имейла. аз съм нов в това, но просто съм атакуван от хора

Автоматичен превод:
Uhdowys

Опитах се да намеря търговците, без успех. Повдигнати сторнирания на плащания - някои чакат преглед, някои временно възстановени, някои отхвърлени.

Автоматичен превод:

Няма да стигнете доникъде, като се свържете с казината, независимо какво заплашвате, освен ако според техните условия не намерите нещо, което те са счупили от своя страна.

Автоматичен превод:
Anon007

Наистина се надявам да успеете успешно да извлечете висящи оспорвания.

За имейла на MyStake това ще бъде ли KYC@MyStake.email или съвсем различен? благодаря

Автоматичен превод:
Vkieranc

разбирам Може да се наложи просто да тръгнем по пътя на спора.


Изглежда Активен Лондон (S - Казаха ми & )


Не отговаряйте.


Автоматичен превод:
1...487 488 489...537
Отидете на страницаот 537 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини