НачалоФорумКазинаВъпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория

Въпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория (страница 486)

 от kirekin
|
1 269 632 преглеждания 10 112 отговора |
|
1...485 486 487...537
Uhdowys

За съжаление няма пряк път. Върнете се в началото на нишката. Ще намерите шаблони около страница 6, ако си спомням правилно. Също така с кого банкирате и начинът, по който повдигате възстановяването на плащането, е важно, тъй като някои банки са по-трудни от други

Автоматичен превод:
calumharris

Ако тя го подреди, можете ли да го препратите на hun, моля, тъй като аз го поисках преди време, когато тя публикува за това преди и тя така и не успя да го изпрати, може би не е видяла публикацията. Приключвам с дестрийм, така че ако някой получи информацията, ще бъде полезно, ако можем да споделим помежду си, тъй като доста хора поискаха да им бъде изпратена и лесно се пропуска 😊

Автоматичен превод:
tharm

Ще ти благодаря. Моята банка е Halifax. Поддръжката на живо беше постоянна вратичка, въпреки че те продължаваха да ме насочват към екипа за измами, за да се обадя, тъй като разбираха притесненията ми.

Автоматичен превод:
Missdaisy

Разбира се. Няма проблем 😉

Автоматичен превод:

Моят безплатен пробен период вече изтече, но мога да се регистрирам с друг имейл утре и да ви потърся. Мисля, че хората намират Similarweb за трудна навигация. Cardaq.com ли е?

Автоматичен превод:

благодаря ви Ще бъде оценено. Cardaq.com и Cardaq.co.uk изглежда имат 2 уебсайта, така или иначе контролирани от FCA.


Направих кратко търсене и определено има висок % на хазартни транзакции

Автоматичен превод:

Наскоро съобщих за Cardaq на FDA и повдигнах случай пред омбудсмана. Имах плащания към Osh Casino, които се появиха в банковото ми извлечение като Emporium Cs и обработени чрез cardaq. Cardaq не отговарят и техните имейли се връщат обратно заедно с номера им, който не работи. Emporium cs не отговори и osh casino отказа да се включи

Автоматичен превод:

здравей

Да, имейлът с оплакванията се връща обратно, аз обаче се свързах с него

Какво ви отговори FCA? Когато повдигнах това за първи път, те ми казаха да се оплача на компанията, което направих и така и не получих никакъв отговор, след това ми казаха да подам жалба официално и така и не стигнах до нея. Бих искал да знам какво е станало от твоя.

Автоматичен превод:

Сигурно някой има информация за ONLINED*DG????

Автоматичен превод:
Dt100

Те основно отговориха, че ще наблюдават ситуацията и ще предприемат действия, ако е необходимо, но не можаха да споделят констатациите си с мен, тъй като всичко е вътрешно. Посъветваха ме да се обърна към омбудсмана

Автоматичен превод:

Здравейте на всички към кое казино е свързан Artstrid??

Автоматичен превод:
Agora

Пишете ми на имейл ( ). Ще ви помогна допълнително.

Автоматичен превод:
charmainepyne88

Мога да помогна с artstrid, моят имейл е


П

Автоматичен превод:
Vkieranc

Свързах се с тях, просто исках да знам с кое казино е свързано

Автоматичен превод:
charmainepyne88

Всички те… Със сигурност сте направили депозитите, знаете кое казино са отишли ​​също…

Автоматичен превод:

Някой получавал ли е възстановяване на средства директно от Казиното? Струва ли си да се свържете с тях?

Автоматичен превод:
charmainepyne88

Моля, проверете отново и на кого изпращате имейли. Трябва да сте прочели публикацията, за да получите такъв, който сте ми изпратили. Съвет също така няма да получите къде да изпращате имейли с подобно съдържание. Освен това обичайната учтивост е много важна

Автоматичен превод:
Missdaisy

Получихте ли и имейл от нея? Получих един от нея, тя вярваше, че съм WBMSC хаха… Нейните имейли изобщо не са учтиви, не съм изненадан, че компаниите не разчитат на нея

Автоматичен превод:
ajb4

Не наистина приятел, те просто ще кажат, че сте получили средствата и сте изиграли средствата и т.н. нищо не могат да направят.

Автоматичен превод:
Vkieranc

Да, в 3.3 сутринта тази сутрин й отговорих, като й казах, че имейлът, който е изпратила, е до групата за хора, които имат проблеми със Сантеда. Няма отговор за извинение или благодарност, но предполагам, че може би просто аз очаквам хората да покажат малко обичайна учтивост. Но дори и тук няма учтивост 😕

Автоматичен превод:
Vkieranc

Изглежда, че тя е нова и може би се бори с шаблони и как да се обърне към тези търговци, надяваме се, че можем да й помогнем, но тя също трябва да направи някои проучвания или да попита тук за съвет, за да могат хората да помогнат, тъй като мисля, че много от тези имейли са предимно от хора от форума

Автоматичен превод:
Missdaisy

Да, съгласете се, че е трудно да се замислите за това първо. Ако не проучвате или не четете този форум, прекарвайки време с това как ще го позиционирате, тогава, разбира се, няма да разберете напълно правилния протокол. В този случай се превръща в проба-грешка. Но не искате да правите твърде много грешки едновременно. Това е стресираща задача, но след като навлезете напълно в нея, става малко по-забавно 🫣

Редактиран от автора
Автоматичен превод:
1...485 486 487...537
Отидете на страницаот 537 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини