НачалоФорумКазинаВъпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория

Въпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория (страница 473)

 от kirekin
|
1 270 952 преглеждания 10 112 отговора |
|
1...472 473 474...537
melrao007

Да, аз също, Мел, те не можаха да идентифицират личността ми, хаха, моля, знаем, че това си ти!! Те определено без съмнение са свързани, но smpay, не съм сигурен, че ще продължа да ровя, казах им, че ще се върна, ако мога да докажа, че са една и съща компания.

Автоматичен превод:
Waldo1984

Отговорих им, като ги помолих да проверят отново, тъй като внимателно проучих и ги харесах да бъдат обвързани с Niko-technologies и факта, че лице n тук е получило възстановяване на сума от Elegro. Те се върнаха и казаха, че определено не съм клиент 🤣

Автоматичен превод:
melrao007

Същият отговор и на мен, прочетох на няколко места, че Payop също е търговец на Nikotpf, така че може да си струва да проверите там

Автоматичен превод:

Тази публикация няма да помогне на никого да получи обратно плащане, така че съжалявам предварително, но просто исках малко да разказвам колко досадна е тази зависимост.


Все още губя пари от тези нерегулирани сайтове, в казино играта на живо Crazy Time имах пари за всеки сегмент, но 1 и разбира се, 1 сегмент удари и губя целия си баланс. Толкова ми е писнало да губя. Поне в сайтовете на UKGC имах лимити за депозити, в тези нерегулирани сайтове теоретично бихте могли да вкарате милиони и да ги загубите всички и никога да не изтече времето за изчакване или да бъде спрян акаунтът ви, защото отговорното залагане не съществува.


Това е толкова изтощителна зависимост, толкова съм отегчена от нея.

Автоматичен превод:
Gamblur

Развеселете се!!!

Автоматичен превод:
Gamblur

Трябва да получите помощ, както направих аз. Започнете сега и надградете върху това да не залагате. Изминаха 4 месеца от последния ми епизод без признаци на счупване.

Автоматичен превод:
Helpfulinfo

Моля, не отговаряйте на такива публикации и не споделяйте мислите си, след като администраторите ги преместят в правилната нишка, като например:

https://casino.guru/forum/general-gambling-discussion/thread-for-collecting-ai-and-bot-generated-content

Като най-големият форум, ние се превърнахме в тестова площадка за множество разработки на AI и ботове, включително потребителски отзиви. Тези два профила отговарят на шаблоните. Във всеки случай благодаря за зоркото око!

Автоматичен превод:
Dt100

Spay е SmartpaymentsEE


те са собственост на същите измамници, които притежават magua pay, theplatinum и много други.

Автоматичен превод:
paulmcewan05

Здравей Пол, получих имейл, в който се казваше, че wise са затворили акаунта ми днес, след като проверих политиката им, казва, че хазартът не е разрешен, твоят акаунт също ли беше затворен?

Автоматичен превод:
Vkieranc

Здравей, приятелю, не беше оставен отворен

Автоматичен превод:

Уау, това е толкова странно, подадох моите оспорвания на 31 януари и в момента все още преминавах през процеса на преглед, след което получих имейл, че акаунтът ми е затворен

Автоматичен превод:
Gamblur

Моят съвет, правете го както искате. Аз съм на 38 и съм заклет играч от 18-годишна възраст, губил съм десетки хиляди и съм достигал ниска точка много пъти, нищо не ми помагаше и оставаше само едно нещо за правене. Първо изтеглете приложение, наречено recover me. Ако посетите уебсайта им на началната страница, има код, който да ви го предостави безплатно, силно го препоръчвам, за да помогнете за спирането. CBT е мощен инструмент, който съм използвал, моят съвет отново правете с него каквото искате, е да резервирате CBT сесия, това е най-доброто нещо, което някога съм правил, скъпо е да, но в голямата схема на нещата хората са щастливи да хвърлят £100 на рулетка, когато една сесия е по-малко от една четвърт от това. Много е дълбоко и със сигурност отваря очите. Надявам се това да помогне

Редактиран от автора
Автоматичен превод:
Vkieranc

Бих се обърнал към FOS за силен случай там! ако не ги вдигнете

Автоматичен превод:
paulmcewan05

Колко време отнема FOS да отговори?

Автоматичен превод:
Vkieranc

Те ми отговориха бързо, но решението по даден случай може да отнеме до една година

Автоматичен превод:
paulmcewan05

Колко бързо ти отговарят!

Автоматичен превод:
Vkieranc

Те отговарят бързо с референтен случай, след което отнема време

Автоматичен превод:
paulmcewan05

Мислите ли, че това е единственият ми вариант? Wise няма телефонна линия, която всъщност да е полезна

Автоматичен превод:
Vkieranc

Отхвърлиха ли сторнираните плащания, но подадохте ли жалба и получихте ли окончателен отговор?

Автоматичен превод:
paulmcewan05

Не беше казано нищо за моите спорове, но те затвориха акаунта ми и не мога да вляза и да проверя състоянието им

Автоматичен превод:
1...472 473 474...537
Отидете на страницаот 537 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини