Благодаря ви за отговора.
На какво основавам това, след като не съм получил нищо от нито един от магазините, които имат такси?
Thank you for your reply.
What do I base this on, since I haven't received anything from any of the stores that have charges?
Gracias por tu respuesta.
En qué la baso en qué no he recibido nada de todos los comercios que aparecen cargos?
Здравейте точно като за форум неправилен mcc добре, така бяха направени моите
Hello just as per forum incorrect mcc well thats how mine were done
ПОМОГНЕТЕ МОЛЯ.. банката отказва да възстанови таксите с фалшив код, защото потвърдих операциите с ПИН.
Някакви идеи за продължаване на иска?
HELP PLEASE.. the bank refuses to refund the charges with a false code because I validated the operations with the PIN.
Any ideas to continue the claim?
AYUDA POR FAVoR.. el banco me deniega la devolución de los cargos con código falso pq he validado con el pin las operaciones.
Alguna idea para continuar reclamación??
IMO трябваше да тръгнете по маршрута „Стоки и услуги не са получени" – все пак трябва да докажете, че сте се опитали да се свържете с търговците.
IMO you should have gone down Goods and Services not received route - you do need to prove you tried to contact the merchants though.
Да, ако сте направили депозитите, трябва да кажете, че сте ги направили, но търговците не са предоставили стоки или услуги. Ще трябва да докажете това.
Yes, if you made the deposits you need to say you made them but the merchants provided no goods or services. You will need to prove this.
Благодаря ви за отговора. Разбирам, но това ще бъде по-сложно, тъй като ми се появява само един код с код за финансови услуги.
Thank you for your reply. I understand but that will be more complicated since only one code with a financial services code appears to me.
Gracias por tu respuesta.Entiendo pero eso va a ser más complicado ya que sólo me aparece un código con código de servicios financieros
Те просто предоставят фалшиви касови бележки, за да възразят срещу неполучени стоки, така че внимавайте с неправилния mcc, на който не могат да се върнат
They are just providing fake receipts to object to goods not received so be careful the incorrect mcc they cannot come back on
Те могат да видят името на търговеца от своя край и без допълнителна информация. Бях посъветван да потърся имената им в Google, което направих, но няма информация.
They are able to view the merchant name from their end and no further information. I was advised to google their names, which i did, but no infos.
Коя е банката, тъй като моите банки ми дадоха пощенски код и действителен адрес, код на търговеца, код на категорията, това беше Lloyds santander и моите компании за кредитни карти
What bank is it as my banks gave me postcode and actual address merchant code category code this was Lloyds santander and my credit card companies
Те все още активно търгуват. Какво ви трябва Имам доказателство за слотове Нагласено, когато се оплаках, тъй като продължавах да бъда изритан от играта всеки път, когато ударих бонус рунд и при презареждане не даде нищо. Те блокираха акаунта ми и не ми дадоха средствата, след което имах многобройни опити за измама с картата си. Трябваше да анулирам картата си и да поръчам нова
They are still actively trading. What do you need i have proof of slots Rigged when I complained as I kept getting kicked out of game every time I hit a bonus round and when reloaded it gave nothing .They blocked my account and did not give me my funds then I had numerous fraudulent attempts on my card .I had to cancel my card and order new one
благодаря Има ли някаква база данни с тези търговци на кожи?
Thank you. Is there any database with these skins merchants?
Не, просто те търся, за да видя какво мога да намеря
No i am just searching for you to see what I can find
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.