НачалоФорумКазинаВъпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория

Въпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория (страница 456)

 от kirekin
|
1 270 957 преглеждания 10 112 отговора |
|
1...455 456 457...537
Freddi87

Те ще ви кажат, че или не могат да намерят транзакции, или да изпратят идентификационен номер, уведомете ме как върви

Автоматичен превод:

Някой намери ли някакви данни за контакт на zinzipay?

Автоматичен превод:
Vkieranc

Реших, че си струва да отидем, като се има предвид, че не можах да намеря нито един от търговците директно, но благодаря, че ме уведомихте..

Автоматичен превод:
Indiesindy

Да, най-добре е да изпратите сторнирания на плащания, няма късмет с това казино

Автоматичен превод:
Vkieranc

благодаря

Ще започна този процес сега и се надявам на най-доброто - макар че не съм сигурен, тъй като общо 47 транзакции и нямам идея какво да ги изпратя, тъй като ще говоря с банката и ще видя дали могат да помогнат, но не се надявам много, тъй като не обичат да пипат хазартни транзакции.

Автоматичен превод:

Ааа, това беше краткотрайно начинание. Starling благодари за честността, но поради естеството на транзакциите и факта, че сте получили услуга, връщането на такса не би било жизнеспособно.

Автоматичен превод:
Indiesindy

Те също ми казаха днес, че има окончателно решение, но когато говорих с някого по телефона онази вечер, тя беше изцяло на моя страна и каза да се обадя отново в понеделник, след като дам на всички търговци време да отговорят. Със сигурност пак ще споря.

Автоматичен превод:
melrao007

Не успях да намеря нито един от търговците и се съмнявам, че все пак биха ми върнали сумата. Може би ще говори отново със Старлинг, но няма много надежда! Надявам се да имате повече късмет от мен!🤞🏼

Автоматичен превод:
paulmcewan05

Здравей Пол,

колко време след като kingshill каза, че ви връщат сумата, отне да получите това?

Автоматичен превод:
Публикация на paulmcewan05 е изтрит

По дяволите, това е толкова дълго хаха. Наскоро спечелих дело, след като подадох жалба тук срещу Jokabet, който е техен дъщерен сайт. Те отнемат толкова време „обработката" на възстановяването

Автоматичен превод:
Indiesindy

Изпратили ли сте имейл на всички казина, които сте използвали, с искане за възстановяване на средства? те също може да са в състояние да помогнат с търговците.

Автоматичен превод:
Публикация на paulmcewan05 е изтрит
Vkieranc

FFS, видях го, те не прикриват наполовина всяка публикация, направена частна от казиното!

Автоматичен превод:
paulmcewan05

Да, хаха, лудост, нали. Достатъчно смешно започна жалбата ми в средата на декември, те отказаха възстановяване повече от месец, докато моят човек Михал не започна да казва, че ако не бъде разрешено, това ще повлияе на оценката им, хаха. Това можеше да бъде решено преди много години… почти искам да настоявам за обезщетение, лмао, знам, че това е много гадно

Автоматичен превод:
Публикация на paulmcewan05 е изтрит

Това е доста добре, получавам обратно 100% от депозитите си, определено трябваше да ви върнат всичките ви депозити.


Според собствените си условия играчите от Обединеното кралство не могат да депозират или да играят истински пари в своите казина 😉

Автоматичен превод:
Публикация на paulmcewan05 е изтрит

Хаха напълно заслужено, след като те буквално измамват толкова много ограничени играчи!!

Автоматичен превод:
Vkieranc

По-добре в джоба ми от долнопробното казино!😃 Ще ми помогне да изплатя заема си срещу къщата и ще направи живота ми малко по-лесен🥷

Автоматичен превод:
1...455 456 457...537
Отидете на страницаот 537 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини