Реших, че си струва да отидем, като се има предвид, че не можах да намеря нито един от търговците директно, но благодаря, че ме уведомихте..
I thought it was worth a go considering I couldn't find any of the merchants directly but thanks for letting me know..
Да, най-добре е да изпратите сторнирания на плащания, няма късмет с това казино
Yeah best of submitting chargebacks no luck with that casino
благодаря
Ще започна този процес сега и се надявам на най-доброто - макар че не съм сигурен, тъй като общо 47 транзакции и нямам идея какво да ги изпратя, тъй като ще говоря с банката и ще видя дали могат да помогнат, но не се надявам много, тъй като не обичат да пипат хазартни транзакции.
Thank you.
I shall start that process now and hope for the best - unsure though as 47 transactions overall and no idea what to submit them as so will speak to the bank and see if they can assist but not holding out much hope as they don't like touching gambling transactions..
Ааа, това беше краткотрайно начинание. Starling благодари за честността, но поради естеството на транзакциите и факта, че сте получили услуга, връщането на такса не би било жизнеспособно.
Ahh well that was a short lived venture. Starling say thanks for being honest however due to nature of the transactions and the fact you received a service, charge backs wouldn't be viable..
Те също ми казаха днес, че има окончателно решение, но когато говорих с някого по телефона онази вечер, тя беше изцяло на моя страна и каза да се обадя отново в понеделник, след като дам на всички търговци време да отговорят. Със сигурност пак ще споря.
They have also said to me today that's there final decision however when I spoke to someone on the phone the other night she was totally on my side and said to call back on Monday after giving all the merchants time to respond. I'm definitely going to dispute again.
Не успях да намеря нито един от търговците и се съмнявам, че все пак биха ми върнали сумата. Може би ще говори отново със Старлинг, но няма много надежда! Надявам се да имате повече късмет от мен!🤞🏼
I haven't managed to find any of the merchants and doubt they'd refund anyway. Will maybe speak to Starling again but not holding out much hope! I hope you have better luck than me!🤞🏼
Здравей Пол,
колко време след като kingshill каза, че ви връщат сумата, отне да получите това?
Hi Paul,
how long after after kingshill said they were giving you a refund did it take to receive this?
По дяволите, това е толкова дълго хаха. Наскоро спечелих дело, след като подадох жалба тук срещу Jokabet, който е техен дъщерен сайт. Те отнемат толкова време „обработката" на възстановяването
Damn that’s so long lol. I have recently just won a case after making a complaint here against Jokabet who is their sister site. They’re taking so long "processing" the refund
Изпратили ли сте имейл на всички казина, които сте използвали, с искане за възстановяване на средства? те също може да са в състояние да помогнат с търговците.
Have you emailed all the casinos you used asking for refunds? they also might be able to help with the merchants.
FFS, видях го, те не прикриват наполовина всяка публикация, направена частна от казиното!
Ffs seen it they are not half covering it up every post made private by the casino !
Да, хаха, лудост, нали. Достатъчно смешно започна жалбата ми в средата на декември, те отказаха възстановяване повече от месец, докато моят човек Михал не започна да казва, че ако не бъде разрешено, това ще повлияе на оценката им, хаха. Това можеше да бъде решено преди много години… почти искам да настоявам за обезщетение, лмао, знам, че това е много гадно
Yeah lol crazy isn’t it. Funny enough started my complaint mid December they denied refund for over a month until my guy michal started saying if it wasn’t solved it would impact their rating lol. This could’ve been solved ages ago… I almost want to push for compensation lmao I know that’s taking the piss tho
Това е доста добре, получавам обратно 100% от депозитите си, определено трябваше да ви върнат всичките ви депозити.
Според собствените си условия играчите от Обединеното кралство не могат да депозират или да играят истински пари в своите казина 😉
That’s pretty good, I’m getting 100% of my deposits back they should definitely have given you all your deposits back.
By their own terms players from Uk cannot deposit or play real money on their casinos 😉
Хаха напълно заслужено, след като те буквално измамват толкова много ограничени играчи!!
Haha well deserved after they’re literally scamming so many restricted players!!
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.