Затова изпратих имейл до MyStake по-рано, но не очаквах нищо обратно. Търсих този форум и търсих с часове контакти на търговци, но не намерих нищо, за съжаление.
Обърнах се към моята банка и те казаха, че мога да повдигна спор с тях, ако не получа отговор от MyStake, така че ще актуализирам, ако имам успех.
Благодаря за помощта по-рано, момчета!
So I sent an email to MyStake earlier but not expecting anything back. Have hunted through this forum and searched for hours for merchant contacts but I've found nothing, sadly.
I turned to my bank and they've said I can raise a dispute with them if I don't hear back from MyStake so will update if I have any success.
Thanks for assistance earlier guys!
Опитвали ли сте местен адвокат в Кюрасао, който разбира пейзажа там? Там всичко се контролира от централната банка.. може би си струва да се разделите с малка такса и да намерите някой. Това е, което направих честно, тъй като моята банка застана на страната на Modulr FS, които позволяват на нелицензирани казина като MyStake да приемат клиенти от Обединеното кралство!
Have you tried a local lawyer in Curacao who understands the landscape there? Everything is controlled by the central bank there.. it may be worth parting with a small fee and finding someone. That’s what I’ve done honestly as my bank sided with Modulr FS who allow unlicensed casinos like MyStake to accept uk customers!
Благодаря, Пол - мисля, че повдигнаха pre arb под визов код 13.6, което не разбирам защо - мисля, че това е единственото нещо, за което мога да се оплача, че беше повдигнато неправилно
Thanks Paul - I think they raised the pre arb under visa code 13.6 which I don’t understand why - I think that’s the only thing I can complain about that it was raised incorrectly
Можете да го опитате, но ще чакате дълго време, но ако са вдигнали сторнираните плащания и са се провалили, обикновено това е
You could try it you will wait a long time though if they raised the chargebacks and they failed usually that is it though
Да, предполагах, че ще направя още един опит на казиното/търговеца и след това се отказвам, хахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахаха — беше забавно, докато трае предполагам
Ye I was assuming that - gunna give the casino / merchant another try and after that I give up lol - it was fun while it lasted I suppose
Говорих с някой от santander по телефона днес, тъй като исках да се уверя, че са получили доказателствата ми, дамата каза, че може дори да няма основания за връщане на плащане, тъй като по думите ми „казиното е кредитирало парите". Обясних й, че не оспорвам това, но те изглежда не могат да си втълпят в главата, че търговците нямат нищо общо с хазарта, така че е без значение! Със сигурност не може да е толкова трудно… Те ще прегледат доказателствата, които изпратих, така че да видим
Spoke with someone from santander on the phone today, as I wanted to make sure they received my evidence, the lady said there may not even be grounds to chargeback as in my words the ‘casino have credited the money’ . I explained to her that I wasn’t disputing that, but they can’t seem to get it into their head that the merchants have nothing to do with gambling so it’s irrelevant ! Surely it can’t be this difficult… They’re going to review the evidence I’ve sent so let’s see
Elegro също се върна при мен днес и каза, че нямат транзакциите в тяхната система!?!? Със сигурност случаят не е такъв, тъй като уебсайтът им ясно посочва, че са „Niko Technologies". Те очевидно са наясно, че търговците използват услугите им, за да извършват незаконен бизнес, така че предполагам, че това е краят
Elegro also came back to me today saying they don’t have the transactions on their system!?!? Surely not the case as their website clearly states they are ‘Niko Technologies’. They are obviously aware that merchants use their service to do illegal business so I guess that’s the end of that
Опитайте това, тъй като изглежда, че elegro се е променило по някаква причина
Try this as it seems as elegro has changed for some reason info@niko-tech.eu
Току-що им изпратих имейл, благодаря за това
Стигнахте ли по-нататък със Сантандер или сега вашият случай е изцяло с омбудсмана?
Just sent them an email, thanks for this
Did you get any further with santander or is your case fully with the ombudsman now?
Сега е с FO, но не задържам дъха си. Поддържам отказ, така че поне по този начин, когато дойде окончателното решение, няма да остана разочарован. Имах само лош късмет ☹️ не виждам как се променя, хаха.
It's with the FO now but I am not holding my breathe. I am residing myself for a rejection,so at least that way when the final decision comes through I won't be left disappointed. I have had nothing but bad luck ☹️ can't see it changing lol .
Получих възстановяване от echosyntex в 2 сутринта тази сутрин по моята банкова карта Starling. Просто трябва да възстановят сумата по транзакциите, направени по картата ми от шотландската банка сега.
Got refunds from echosyntex at 2am this morning on my starling bank card. Just need them to refund the transactions made on my bank of Scotland card now.
Намерих някои много стари транзакции към finnart и artstrid. Все още ли предлагат възстановяване на суми напоследък? Или трябва просто да върна плащането?
Found some very old transactions to finnart and artstrid. Do they still offer refunds lately? Or should i just chargeback?
Изпратих имейл на finnart и те казаха, че го разглеждат.
I emailed finnart and they said they are looking in to it.
Кредитните карти имат по-добра защита, така че бихте си помислили, че трябва да помогнат. Моята кредитна карта MasterCard ми помогна и бях 100 процента искрен с тях за всичко.
Credit cards have better protection so you would think they should be helping. My MasterCard credit card did for me and I was 100 percent truthful with them about everything.
Зависи на колко години са, но си струва да попитате. Досега съм получавал възстановяване само от ninecasino и имам стотици различни търговци, на които съм изпратил имейл, и може би 20 различни казина, така че не изглежда добре! Повечето просто ме пренебрегнаха, но транзакциите продължават чак до 2023 г., така че се съмнявам, че мога да направя нещо на този етап. Отказах се от тях като лоша работа, това е много стресиращо за партидата през ноември, няма значение да хвърляте стари в микса. Жалко, че не намерих този форум в началото на миналата година.
It depends on how old they are but worth an ask. I've only had refund from ninecasino so far and I've got hundreds of different merchants I've emailed and maybe 20 different casinos so it's not looking good! Mostly just ignored me but the transactions go all the way back to 2023 so I doubt I can do anything at this point I've given them up as a bad job it's way to stressful for the November lot nevermind throwing old ones into the mix. It's ashame I didn't find this forum early last year.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.