НачалоФорумКазинаВъпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория

Въпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория (страница 454)

 от kirekin
|
1 270 958 преглеждания 10 112 отговора |
|
1...453 454 455...537

Някой да е имал късмет с debabs? Казаха ми, че го проучват ..два пъти хаха. Не съм обнадежден.

Автоматичен превод:
babsbh

Опитах го преди години, но те казаха, че не са открили нищо лошо в начина, по който банката се е справила с него

Автоматичен превод:

Затова изпратих имейл до MyStake по-рано, но не очаквах нищо обратно. Търсих този форум и търсих с часове контакти на търговци, но не намерих нищо, за съжаление.


Обърнах се към моята банка и те казаха, че мога да повдигна спор с тях, ако не получа отговор от MyStake, така че ще актуализирам, ако имам успех.


Благодаря за помощта по-рано, момчета!

Автоматичен превод:
Gamblur

Опитвали ли сте местен адвокат в Кюрасао, който разбира пейзажа там? Там всичко се контролира от централната банка.. може би си струва да се разделите с малка такса и да намерите някой. Това е, което направих честно, тъй като моята банка застана на страната на Modulr FS, които позволяват на нелицензирани казина като MyStake да приемат клиенти от Обединеното кралство!

Автоматичен превод:
paulmcewan05

Благодаря, Пол - мисля, че повдигнаха pre arb под визов код 13.6, което не разбирам защо - мисля, че това е единственото нещо, за което мога да се оплача, че беше повдигнато неправилно

Автоматичен превод:
babsbh

Можете да го опитате, но ще чакате дълго време, но ако са вдигнали сторнираните плащания и са се провалили, обикновено това е

Автоматичен превод:
paulmcewan05

Да, предполагах, че ще направя още един опит на казиното/търговеца и след това се отказвам, хахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахаха — беше забавно, докато трае предполагам

Автоматичен превод:
babsbh

Добре, успех, продължавайте да опитвате, да 😊

Автоматичен превод:

Говорих с някой от santander по телефона днес, тъй като исках да се уверя, че са получили доказателствата ми, дамата каза, че може дори да няма основания за връщане на плащане, тъй като по думите ми „казиното е кредитирало парите". Обясних й, че не оспорвам това, но те изглежда не могат да си втълпят в главата, че търговците нямат нищо общо с хазарта, така че е без значение! Със сигурност не може да е толкова трудно… Те ще прегледат доказателствата, които изпратих, така че да видим

Автоматичен превод:

Elegro също се върна при мен днес и каза, че нямат транзакциите в тяхната система!?!? Със сигурност случаят не е такъв, тъй като уебсайтът им ясно посочва, че са „Niko Technologies". Те очевидно са наясно, че търговците използват услугите им, за да извършват незаконен бизнес, така че предполагам, че това е краят

Автоматичен превод:
exodus1

Опитайте това, тъй като изглежда, че elegro се е променило по някаква причина

Автоматичен превод:
Missdaisy

Току-що им изпратих имейл, благодаря за това

Стигнахте ли по-нататък със Сантандер или сега вашият случай е изцяло с омбудсмана?

Автоматичен превод:
exodus1

Сега е с FO, но не задържам дъха си. Поддържам отказ, така че поне по този начин, когато дойде окончателното решение, няма да остана разочарован. Имах само лош късмет ☹️ не виждам как се променя, хаха.

Автоматичен превод:

Получих възстановяване от echosyntex в 2 сутринта тази сутрин по моята банкова карта Starling. Просто трябва да възстановят сумата по транзакциите, направени по картата ми от шотландската банка сега.

Автоматичен превод:

Намерих някои много стари транзакции към finnart и artstrid. Все още ли предлагат възстановяване на суми напоследък? Или трябва просто да върна плащането?

Автоматичен превод:
Martin61

Изпратих имейл на finnart и те казаха, че го разглеждат.

Автоматичен превод:
Публикация на rink58 е изтрит

Кредитните карти имат по-добра защита, така че бихте си помислили, че трябва да помогнат. Моята кредитна карта MasterCard ми помогна и бях 100 процента искрен с тях за всичко.

Автоматичен превод:
Публикация на rink58 е изтрит
Martin61

Зависи на колко години са, но си струва да попитате. Досега съм получавал възстановяване само от ninecasino и имам стотици различни търговци, на които съм изпратил имейл, и може би 20 различни казина, така че не изглежда добре! Повечето просто ме пренебрегнаха, но транзакциите продължават чак до 2023 г., така че се съмнявам, че мога да направя нещо на този етап. Отказах се от тях като лоша работа, това е много стресиращо за партидата през ноември, няма значение да хвърляте стари в микса. Жалко, че не намерих този форум в началото на миналата година.

Автоматичен превод:
1...453 454 455...537
Отидете на страницаот 537 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини