За моя случай Revolut компанията за управление на искове, която използвам и която е специалист по измами, каза, че сега е подала моя случай във FOS, но очевидно има 6 месеца чакане, за да ми бъде назначен следовател, камо ли да започне разследване на жалбата ми.
Освен това с Revolut имаше случай, който четох, когато някой е бил уязвим, загубил е 84 000 за тези нелицензирани уебсайтове, те са искали възстановяване и са получили само £300 компенсация, така че нещата не изглеждат добре.
Прибягвам само до FOS, тъй като Revolut са безполезни и транзакциите ми, по-голямата част от тях, бяха преводи на Open Banking, така че не мога да върна плащане. Все пак бих насърчил всеки в подобна ситуация да продължи, доколкото е възможно, но просто бъдете реалисти относно резултата от FOS. Виждал съм само един случай, когато следователят беше много съпричастен и присъди голяма сума, равняваща се на 50% от депозитите на лицето.
For my Revolut case the claims management company I’m using who are fraud specialists said they have lodged my case now with the FOS but apparently there is a 6-month wait to be assigned an investigator let alone commence investigating my complaint.
Also, with Revolut there was a case I was reading about where someone was vulnerable, lost 84k to these unlicensed websites, they were requesting a refund and received only £300 compensation so things aren’t looking good.
I’m only resorting to FOS as Revolut are useless and my transactions, well the vast majority, were Open Banking transfers so can’t chargeback. I would still encourage anyone in a similar situation to pursue as far as you can but just be realistic about the FOS outcome. I’ve only seen one case where the Investigator was very sympathetic and awarded a large sum equalling 50% of the individual’s deposits.
Редактиран от автора преди 1 месец
Автоматичен превод: