НачалоФорумКазинаВъпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория

Въпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория (страница 453)

 от kirekin
|
1 269 633 преглеждания 10 112 отговора |
|
1...452 453 454...537

Имам нужда от съвет, моля. Някой плащал ли е през Zen.com. Беше използван за шлюз за плащане за няколко мои транзакции. Според моето изявление търговците са Brivory и ATHL. Въпреки че в моите имейли дзен плащанията са преминали като Zalvorna или Noltiro. Очевидно Revoult нямат нищо от това и просто продължават да казват, че тъй като плащанията преминаха през 3DS, аз го разреших, така че нищо не могат да направят. Какво друго мога да направя по въпроса?

Автоматичен превод:
paulmcewan05

Здравей Пол, някакви актуализации за твоя случай със skinsmagnate?

Автоматичен превод:
Lakita1994

Здравейте, не, нищо досега, измина само седмица, но може да отнеме месеци

Автоматичен превод:
paulmcewan05

Пол, можете ли да ми помогнете с шаблон, който да изпратя на търговец/казино, за да опитам да помогна с възстановяването на средства или да ме свържете към страница, където вече има такава, моля? Предварителният ми арбитраж току-що беше отменен, така че ще опитам отново

Автоматичен превод:
babsbh

да

Веднъж ми го върнаха за връщане на плащане. Мисля, че ще имате успех. Иначе намерих нещо в buton.com.


Автоматичен превод:
barborasp

Не успях с моята банка 🙁 buton го оспори и моята банка застана на тяхна страна 🙁 ако имате информация за buton, можете ли да ме уведомите, моля 🙏

Автоматичен превод:
Публикация на paulmcewan05 е изтрит

Благодаря, Пол - повдигнах сторнирания на плащания - те първоначално бяха одобрени, след това търговецът оспори и парите бяха взети обратно от мен - така че ги изпратих на pre arb и моята банка току-що ми каза днес, че не е била успешна - те оспориха отново и моята банка се съгласи с тях! Уаааа - мисля, че се отказвам от всичко, за да бъда честен - не мислете, че FOS ще помогне и отнема много време 🙈

Автоматичен превод:
babsbh

Добре, това звучи странно, обикновено те се връщат, след което, ако искате да възразите, го изпращате, след което Visa или MasterCard решава, че не е вашата банка


Предварителният арбитраж е стъпка в процеса на разрешаване на спорна такса преди арбитраж. Това е шанс за картодържателя и търговеца да разрешат спора, без да намесват картовата мрежа.

Редактиран от автора
Автоматичен превод:

За моя случай Revolut компанията за управление на искове, която използвам и която е специалист по измами, каза, че сега е подала моя случай във FOS, но очевидно има 6 месеца чакане, за да ми бъде назначен следовател, камо ли да започне разследване на жалбата ми.


Освен това с Revolut имаше случай, който четох, когато някой е бил уязвим, загубил е 84 000 за тези нелицензирани уебсайтове, те са искали възстановяване и са получили само £300 компенсация, така че нещата не изглеждат добре.


Прибягвам само до FOS, тъй като Revolut са безполезни и транзакциите ми, по-голямата част от тях, бяха преводи на Open Banking, така че не мога да върна плащане. Все пак бих насърчил всеки в подобна ситуация да продължи, доколкото е възможно, но просто бъдете реалисти относно резултата от FOS. Виждал съм само един случай, когато следователят беше много съпричастен и присъди голяма сума, равняваща се на 50% от депозитите на лицето.

Редактиран от автора
Автоматичен превод:
paulmcewan05

добре, така че ако търговецът е оспорил pre arb сега отново и моята банка казва, че не може да ми върне средствата - каква е следващата стъпка?

Автоматичен превод:
babsbh

Ако Mastercard или Visa решат в полза на търговеца, това е всичко, възстановяването е само временно, ако отидете до fos, те ще го отменят само ако банката е направила нещо нередно

Автоматичен превод:

Когато правите банкови преводи чрез отворения банков процес, понякога помага да пишете на доставчика, който след това посредничи между всички. Ако нищо не помогне, парите ги няма.

Банковият превод е почти най-сигурното нещо, което съществува, и е добре, че не могат да бъдат анулирани, в противен случай системата ще се срине и ще трябва да плащате и да правите връщане на плащане по желание.

Автоматичен превод:

За моя случай Revolut компанията за управление на искове, която използвам и която е специалист по измами, каза, че сега е подала моя случай във FOS, но очевидно има 6 месеца чакане, за да ми бъде назначен следовател, камо ли да започне разследване на жалбата ми.


Освен това с Revolut имаше случай, който четох, когато някой е бил уязвим, загубил е 84 000 за тези нелицензирани уебсайтове, те са искали възстановяване и са получили само £300 компенсация, така че нещата не изглеждат добре.


Прибягвам само до FOS, тъй като Revolut са безполезни и транзакциите ми, по-голямата част от тях, бяха преводи на Open Banking, така че не мога да върна плащане. Все пак бих насърчил всеки в подобна ситуация да продължи, доколкото е възможно, но просто бъдете реалисти относно резултата от FOS. Виждал съм само един случай, когато следователят беше много съпричастен и присъди голяма сума, равняваща се на 50% от депозитите на лицето.

Автоматичен превод:

Ако бях аз........

Трябва да започнете да изграждате аргументи срещу революцията. Съберете възможно най-много информация, че въпросното(ите) казино(а) са измама. Отзиви за този уебсайт, фактът, че са нелицензирани и т.н. Всички имейли, които сте изпратили на търговците и казината. Всички статии, които можете да намерите за пране на транзакции.

Ако сте направили банкови преводи, тогава има, разбира се, невероятно малък шанс да стигнете до това от гледна точка, че е измама с насочено плащане.

Бяхте набелязан като уязвим човек (пристрастен към хазарта) от измамно нелицензирано казино, което ви принуди да извършвате плащания с превод вместо с карта. (ще ви трябват доказателства)

Ако доставчикът на плащания, през който са преминали плащанията, е в Обединеното кралство и е регулиран от FCA, тогава трябва да подчертаете и това.


Може да работи......

Автоматичен превод:

Не успях с моята банка 🙁 buton го оспори и моята банка застана на тяхна страна 🙁 ако имате информация за buton, можете ли да ме уведомите, моля 🙏

Автоматичен превод:

Какви доказателства измислиха, за да докажат, че транзакцията е валидна. Банката изпрати ли ти го?

Автоматичен превод:
paulmcewan05

значи те вече са отказали pre arb - не мисля, че има нещо друго, което мога да направя сега, нали?

Автоматичен превод:
Badger23

Не съм много сигурен, че няма да ми кажат по телефона, че чакам писмото да ми бъде изпратено, за да ме уведомят 🤷‍♀️ но казаха, че може да е седмица

Автоматичен превод:
babsbh

Pre-arb е преди да отиде на арбитраж, ако сте изпратили отговора си и е гласуван в полза на търговците след арбитраж, това е, че наистина нищо не може да се направи за съжаление

Автоматичен превод:

Някой има ли имейл за Cloudy Smart Hosty Ltd, моля

Автоматичен превод:
paulmcewan05

Да, това си помислих - смятате ли, че има смисъл да се обръщате към FOS?

Автоматичен превод:
1...452 453 454...537
Отидете на страницаот 537 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини