преди 1 месец
Честно казано, те не биха премахнали произволно блока за хазарт...
They wouldn’t just randomly remove the gambling block in all honesty…
0
Честно казано, те не биха премахнали произволно блока за хазарт...
They wouldn’t just randomly remove the gambling block in all honesty…
Определено не го премахнах, но току-що потърсих в Google трябва ли да приложите отново нови блокове за хазарт, когато получите нова карта, тъй като ми изпратиха нова карта и каза
Да, може да се наложи да приложите отново блокировка за хазарт към нова дебитна карта, ако преди сте имали такава на стара карта. Обикновено можете да управлявате хазартния блок на вашата карта чрез мобилното приложение на вашата банка.
I definitely did not remove it but i have just googled do you have to reapply new gambiling blocks when you recive new card as I was sent a new card and it said
Yes, you may need to re-apply a gambling block to a new debit card if you previously had one on an old card. You can usually manage your card's gambling block through your bank's mobile app.
Точно имам нужда от съвет, сега съм в процес на FO, Допълнителят ми каза, че моята банка е казала, че съм изключил хазартните блокове, което е купчина боклук, тъй като категорично казах на банката, че при никакви обстоятелства не трябва да бъдат премахвани и няма хазартни транзакции, откакто повдигнах жалбата, Банката също така някак се опитва да подведе FO, като им казва, че съм повдигнал 2 случая на измама и множество други случаи на транзакции, което е неправилно, така че аз трябваше да направя екранна снимка на всичко и да обясня на Fo, че първоначално е било повдигнато като 1 отхвърлен случай на измама, след което се съгласих, че ще бъде повдигнато като сторнирани плащания, но никога не е било и можете ясно да видите, че продължават да го анулират. Току-що влязох в моето онлайн банкиране и да, блокирането на хазарта беше премахнато. Кипя какво да правя? Тъй като никога не го премахнах, сега се притеснявам, че банката няма да предостави цялата информация, необходима на FO, за да направи безпристрастно становище, но знам, че категорично им казах, че блокирането на хазарта не трябва да бъде премахвано при никакви обстоятелства
Right need advice i am now in process of FO ,The accessor told me that my bank had said that I turned off gambling blocks which is a pile of rubbish as I categorically told the bank under no circumstances are they to be removed and there is no gambling transactions since I raised the complaint ,The bank is also sort of trying to mislead the FO by telling them I have raised 2 fraud cases and numerous other transactions cases which is incorrect so I have had to screenshot everything and explain to Fo that it was originally raised as 1 fraud case denied then agreed it would be raised as chargebacks but never was and you can clearly see they kept cancelling it .I have just logged on to my online banking and yep that gambiling block has been removed I am seething what shall I do ? As I never removed it i am now concerned that the bank will not supply all the information that is required for the FO to make a impartial opinion but I know I categorically said to them that the gambling block was not to be removed under any circumstances
Сега чакам в чата, за да видя какъв е отговорът, за да видя дали трябва да приложите отново блокировки на нова карта, но аз им казах категорично по телефона, че не трябва да бъдат премахвани при никакви обстоятелства, така че теоретично това трябва да бъде отбелязано в акаунта. Не е имало хазартни транзакции по този акаунт, откакто имах нова карта SmH
I am now waiting in chat to see what there response is to see if you do have to reapply blocks on new card ,but i told them on phone categorically they where not to be removed under any circumstances ,So theoretically that should be marked on the account .There has been no gambling transactions on that account since I had new card either SmH
Това е прекратено, сега няма да го правят. Опитах се да сляза надолу през декември и те ми казаха първо да, след това не, че няма такова връщане на плащане с MasterCard.
This has been discontinued now they won't do it. I tried to go down this root in December and they told me yes at first then no that there was no such chargeback with MasterCard.
Трябва сами да приложите хазартния блок към всяка карта, но не е по тяхна вина, за съжаление го правите в приложението, след което можете да го премахнете, но има период на охлаждане обикновено 48 часа
You need to apply the gambling block yourself to each card its not their fault sadly you do it in the app then you can remove it but there is a cooling off period usually 48 hours
Сигурен съм, че ми казаха, че са поставили маркери за безопасност в акаунта ми. Сега изисквам SARS за всички разговори по телефона. Така или иначе грубо да кажа, че съм ги премахнал по собствено желание, което не беше така, е чиста лъжа. И че те трябваше да бъдат приложени отново, ако беше издадена нова карта, за което изобщо не знаех, освен ако не биха се върнали направо. Намирам за ужасно защо просто не могат да бъдат честни
I am sure they told me they have have put safety markers on my account . I am now requesting a Sars for all conversations via telephone ,Either way to blatantly say i removed them of my own accord which wasn't the case is a outright lie .And that they needed to be reapplied if a new card was issued which I was totally unaware off unless they would have gone straight back on I find appalling why can't they just be honest
Някой познава ли някой, който е имал успешен случай с LMS? Той е готов да поеме моите, но би било добре да знам кой друг е работил с тях.
Does anyone know anyone who has has had a successful case with LMS? He’s willing to take mine on but it would be good to know who else has worked with them.
Как се справя с elegro, имам 3 различни търговци на nikotpf* и от проучване в тази тема смятам, че всички са под Elegro. Получих имейл от тях с искане за извлечения и подробности за картата, отново нямам физическата карта, тъй като беше заменена, така че не знам как ще действат без това.
How is elegro for dealing with, I have 3 different nikotpf* merchants and from research on this thread I believe they are all under Elegro. I've had an email from them asking for statements and card details, again I don't have the physical card as it got replaced so don't know how they will act without that.
здравей
Трябва да им изпратите номера на картата, от която е направена транзакцията (старата карта). Вашата банка е заменила картата ви, но номерът на сметката не е променен. Ако Elegro анулира транзакцията, възстановяването ще бъде кредитирано на новата ви карта.
Винаги така работи.
Hello,
You need to send them the card number from which the transaction was made (the old card). Your bank has replaced your card, but the account number has not changed. If Elegro cancels the transaction, the refund will be credited to your new card.
This is always how it works.
Elegro не са възстановявали директно сумата на никого от дълго време. Какво им написа?
Elegro haven't directly refunded anyone for a long time. What did you write to them?
Току-що бях в онлайн чат с банката относно блоковете за хазарт в моята сметка и получих потвърждение, че блоковете за хазарт бяха поставени от мен на 2 юни и останаха на място и все още са активни и изобщо не са премахнати оттогава. Това означава, че са излъгали FO, като им казаха, че съм премахнал блоковете за хазарт. Направих екранна снимка на преписа и го изпратих на FO
Just been to online chat with bank regarding the gambiling blocks on my account ,and I have had it confirmed that the gambling blocks where put on ,by me on the 2nd of June and have remained in place and is still active and has Not been removed at all since .This means they have lied to the FO by telling them I removed the gambiling blocks.I screenshot the transcript and sent it to the FO
Здравейте на всички, получих актуализация от банката (santander). Изглежда, че повдигат оспорванията ми като неполучени стоки и трябва да попълня формуляри за отказ от отговорност и да изпратя обратно доказателства. Просто ще включа екранни снимки на уебсайтовете на търговците, които са фалшиви и подобни неща. Не мога да покажа никакви депозити, които удрят сметките ми в казиното, тъй като всички те бяха забранени, така че се надявам, че ще стане
Ако стигна дотук, смятате ли, че е вероятно да спечеля исковете?
Hi all I’ve had an update from the bank (santander). Looks like they are raising my disputes as goods not received and I’ve got to fill out disclaimer forms and send back evidence. I’m just going to include screenshots of the merchants websites being fake and stuff like that. I can’t show any deposits hitting my casino accounts as they all got banned so hopefully that will do
If I’ve got this far do you guys think it’s likely I will win the claims?
Имам около £2200, платени на този търговец и те са невъзможни за намиране. Когато говорих с моята банка, те ми казаха, че са посочени като търговец на изкуство. Търсенето в Google извежда сервиз за MOT в Обединеното кралство, който е поставил това на уебсайта си https://wbmsc.co.uk/scammer-alert/, така че не мисля, че са те. Може да си струва да опитате да изпратите това на вашата банка, тъй като може да помогне на вашия случай. Това направих днес
I have around £2200 paid to this merchant and they are impossible to find. When I spoke to my bank, they told me they are listed as an art dealer. Google search brings up an MOT garage in the UK which have put this on their website https://wbmsc.co.uk/scammer-alert/ so I do not think its them. May be worth trying to send this to your bank as it may help your case . Thats what I have done today
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.