Получих подобен отговор първоначално от цялата страна, така че отворих жалба, в която се посочва, че съм използвал всички налични предпазни мерки, за да се защитя, но търговците са кодирали неправилно плащанията, за да заобиколят системата.
Visa Код на причината за сторниране на плащане 12.7: Невалидни данни
В името на простотата и стандартизацията картови мрежи като Visa са създали разбивка на приемливите причини клиентът да оспори транзакция с кредитна карта чрез подаване на сторниране на плащане. Всяка от тези причини има определен „код на причината" и банките присвояват съответния код за всеки случай, за да покажат дадената причина за сторнирането.
Това звучи достатъчно просто, но реалността е, че дадената причина за възстановяване на плащане може или не може да бъде истинската причина. Плюс това, всяка мрежа от карти има свой собствен набор от кодове на причина - които, въпреки че са почти еднакви по функция, въпреки това се различават един от друг. Проследяването на всички тези кодове, заедно с най-добрите начини за борба или предотвратяване на всеки от тях, е предизвикателство.
Имайки това предвид, нека да разгледаме кода на причината за връщане на плащане на Visa 12.7: Невалидни данни.
Какво представлява Visa Reason Code 12.7?
Код на причина за връщане на плащане 12.7 е актуализирана версия на наследен код на причина 72 (условие 2), който беше премахнат по инициативата Visa Claims Resolution. Този код се прилага, когато транзакция е разрешена, но съдържа неправилни или невалидни данни.
Това определение е доста широко и неясно само по себе си. Вярно е, че технически кодът може да се приложи към всяко неправилно използване на данни. Има обаче няколко конкретни информационни точки, които най-често водят до връщане на плащане с код 12.7:
Неправилна дата на транзакцията
Неправилен MCC
Неправилен индикатор за търговец или тип транзакция
Неправилен код на държава/щат
Неправилен индикатор „Специално условие".
I had a similar response originally from nationwide so I opened a complaint stating that I had used all available safeguards to protect myself however merchants miscoded payments to bypass the system.
Visa Chargeback Reason Code 12.7:Invalid Data
For the sake of simplicity and standardization, card networks like Visa have created a breakdown of the acceptable causes for a customer to dispute a credit card transaction by filing a chargeback. Each of these causes has a designated "reason code," and banks assign the appropriate code to each case to show the given reason for the chargeback.
That sounds simple enough, but the reality is, the given reason for a chargeback may or may not be the true reason. Plus, each card network has its own set of reason codes—which, while nearly the same in function, nevertheless differ from one another. Keeping track of all these codes, along with the best ways to either fight or prevent each one, is challenging.
With that in mind, let’s take a look at Visa Chargeback Reason Code 12.7: Invalid Data.
What is Visa Reason Code 12.7?
Chargeback reason code 12.7 is an updated version of legacy reason code 72 (condition 2), which was phased out under the Visa Claims Resolution initiative. This code applies when a transaction was authorized, but contained incorrect or invalid data.
That definition is pretty broad and vague on its own, though. It’s true that the code could technically apply to any incorrect usage of data. However, there are a few specific information points that most commonly result in a 12.7 code chargeback:
Incorrect transaction date
Incorrect MCC
Incorrect merchant or transaction type indicator
Incorrect country/state code
Incorrect "Special Condition" indicator
Автоматичен превод: