НачалоФорумКазинаВъпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория

Въпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория (страница 442)

 от kirekin
|
1 264 296 преглеждания 10 095 отговора |
|
1...441 442 443...535
Missdaisy

Определено telvon, kuanus LT, сигурен съм, че са свързани с платежен портал, тъй като изявлението е идентично. те са две отделни плащания по банкови извлечения

въпреки че evelon продължава да се появява и за двете, когато търся

Редактиран от автора
Автоматичен превод:

Просто исках да проверя дали този отговор от hsbc, който отказва сторнирания, има смисъл...


прегледахме нашите записи и отбелязвам, че вчера ви беше изпратено писмо относно оспорването на сторнирането на суми от Visa.

Това уведомява, че след по-нататъшна оценка на този въпрос съгласно Правилата и разпоредбите на Visa, не можем да получим възстановяване от банката на търговеца. Това решение беше взето, тъй като плащанията са свързани със залагания/хазарт и ние нямаме права за възстановяване на плащания.

Автоматичен превод:

Здравейте, не - това беше казино Спинси, а търговецът беше в Никозия - чували ли сте някога за тях?

Автоматичен превод:
mrkrm

Получих подобен отговор първоначално от цялата страна, така че отворих жалба, в която се посочва, че съм използвал всички налични предпазни мерки, за да се защитя, но търговците са кодирали неправилно плащанията, за да заобиколят системата.


Visa Код на причината за сторниране на плащане 12.7: Невалидни данни

В името на простотата и стандартизацията картови мрежи като Visa са създали разбивка на приемливите причини клиентът да оспори транзакция с кредитна карта чрез подаване на сторниране на плащане. Всяка от тези причини има определен „код на причината" и банките присвояват съответния код за всеки случай, за да покажат дадената причина за сторнирането.

Това звучи достатъчно просто, но реалността е, че дадената причина за възстановяване на плащане може или не може да бъде истинската причина. Плюс това, всяка мрежа от карти има свой собствен набор от кодове на причина - които, въпреки че са почти еднакви по функция, въпреки това се различават един от друг. Проследяването на всички тези кодове, заедно с най-добрите начини за борба или предотвратяване на всеки от тях, е предизвикателство.

Имайки това предвид, нека да разгледаме кода на причината за връщане на плащане на Visa 12.7: Невалидни данни.


Какво представлява Visa Reason Code 12.7?

Код на причина за връщане на плащане 12.7 е актуализирана версия на наследен код на причина 72 (условие 2), който беше премахнат по инициативата Visa Claims Resolution. Този код се прилага, когато транзакция е разрешена, но съдържа неправилни или невалидни данни.

Това определение е доста широко и неясно само по себе си. Вярно е, че технически кодът може да се приложи към всяко неправилно използване на данни. Има обаче няколко конкретни информационни точки, които най-често водят до връщане на плащане с код 12.7:

Неправилна дата на транзакцията

Неправилен MCC

Неправилен индикатор за търговец или тип транзакция

Неправилен код на държава/щат

Неправилен индикатор „Специално условие".

Автоматичен превод:
bx4chgnb5y

това беше, след като посочих причината, че моите транзакции имат грешен MCC код.


Просто съм шокиран, че това е, което hsbc каза.


Успяхте ли с жалбата си?

Автоматичен превод:
mrkrm

за мнозинство да, двама доставчици предявиха насрещен иск и банката също се съгласи да разгледа преводите.

Автоматичен превод:

Можете ли да разкажете по-подробно опита си с Pulsion? С какви доказателства опровергаха твърдението ви?

Автоматичен превод:

Огромни суми - от данните за местоположението на транзакциите до всяка транзакция на сайта на казиното. Pulsion са регистриран процесор за плащания за групата на казиното USoftGaming, така че е малко по-различен от някои други, като хитър нигерийски продавач на книги и т.н. Те все пак приложиха грешния MCC, но това нямаше значение, тъй като бяха върнали толкова много доказателства, че аз разрешавах всяко плащане.

Автоматичен превод:

Това правилно ли изглежда за echosyntex?

file


Освен това от goldenbet поисках списък с моите транзакции с тях, но те не ги изпращат и аз съм изключен, не мога да си спомня кой или кога съм направил депозитите в goldenbet.

Автоматичен превод:

Някой може ли да помогне?

Автоматичен превод:
melrao007

И имейлът до търговските компании е цялата информация за транзакциите. Изтеглих всичките си банкови извлечения, не съм сигурен дали трябва да ги отпечатам, за да скрия важни подробности, след което да направя снимки, преди да прикача към имейлите.

Също така прочетох t&C на betfoxx и попаднах на това.... file Изключен съм от хазарт в gamcare/gamstop важно ли е това?

Редактиран от автора
Автоматичен превод:
melrao007

Автоматичен превод:

Намерих това на уебсайта на FOS, така че тези търговски транзакции със сигурност попадат под тези две изявления..... file

Автоматичен превод:
melrao007

Има много неща, които могат да се тълкуват в това, но аз не съм съгласен.

Въведохме данните доброволно и обикновено виждахме къде отиват плащанията, преди да бъдат одобрени. В няколко редки случая търговците въвеждат данните по някакъв начин чрез терминал, така че ще се съглася с вас.

Автоматичен превод:
Anonymized795

Всичките ми бяха блокирани от банката, след което те използваха данните ми, за да използват картата, но ги потвърдих като отчаяни по това време да залагат

Автоматичен превод:

Има ли някой тази вечер?

Автоматичен превод:
melrao007

Имате ли нужда от помощ за нещо, видяхте ли имейл адреса, който ви изпратих за echosyntex?

Автоматичен превод:
tamiirender

Да благодаря

Просто не съм сигурен в процеса, трябва ли да изпратя имейл до търговеца, т.е. echosyntex или pixeleum, с молба за възстановяване на сумата? Трябва ли да посоча всички дати и суми на транзакциите в посочения имейл или трябва да изпратя банкови извлечения?

Друг проблем Starling анулира картата ми (имаше всички транзакции в Pixeleum), най-големият ми търговец изпрати нова.


Всяка помощ в този процес ще бъде оценена, имам 133 транзакции с pixeleum, 77 с finnart и много други, но тези 2 търговци сами по себе си биха стрували 11k като възстановяване.

Автоматичен превод:
melrao007

Моят съвет е да си напишете шаблонно писмо, което можете да изпратите на всички търговци - просто променете данните, т.е. сумите.

Просто получавам имейлите, изпратени възможно най-скоро, за първия нещо като... iv никога не съм получавал никакви стоки или услуги от вас, но сте дебитирали (сума) От края на картата ми (****) Никога не съм получавал разписка от вас за моята предполагаема покупка. Можете да добавите, че те работят с незаконни казина и използват неправилен MCC. Тук има някои шаблони, ако имате търсене, но не бих копирал и поставял, тъй като те ще знаят, че използвате шаблон.

Нямам никакъв опит с другите двама търговци, които споменахте, но echosyntex възстанови сумата в деня след като им изпратих първия имейл. Ако другите търговци не отговорят/не възстановят сумата, това е доказателство за вашата банка, че сте се оплакали пред тях, преди да повдигнете възстановяване на плащане, ако това е маршрутът, който сте избрали

Автоматичен превод:

Благодаря ви, оценявам го. Когато казвам за транзакциите, просто ще поставя броя на транзакциите и общата сума, т.е. 132 транзакции на обща стойност £7800

Автоматичен превод:
melrao007

Да, това ще бъде добре. Някои търговци искат повече подробности, т.е. дата и час за всички тях, но за първоначалния имейл адрес просто поставете основните

Автоматичен превод:
tamiirender

Сега ще го направя. Благодаря за помощта

Автоматичен превод:
1...441 442 443...535
Отидете на страницаот 535 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини