преди 1 месец
Да, 100% веднага щом го погледнах разбрах, благодаря!
Yes 100% as soon as I looked at it I knew thanks !
0
Да, 100% веднага щом го погледнах разбрах, благодаря!
Yes 100% as soon as I looked at it I knew thanks !
Да приятелю
Дадох ви съветите и последвах тук, за да видя резултата ви. Ако трябваше да спечелите виза, която вече се дължи на втори спор, сега времето е изтекло?
Yes mate.
I gave you the advices and following up here to see your outcome. If visa you should have won that already due to second dispute time is gone now ?
Още няколко съвета за вас са:
Кажете на банката си, че страницата им във Facebook се купува само отзиви. Техният телефонен номер на страницата им не е свързан. (Не е телефонен номер в Обединеното кралство).
Опитайте също да влезете в skinmagate или нещо подобно, не само в Steam. Ще се свържете чрез Steam, когато влезете там (ако е възможно).
Опитайте да изпратите имейл до връзката на skinmagate. Видях мнения във Facebook, че там не отговарят. След няколко дни. Уверете се, че те не отговарят на имейли до вашата банка на „страницата", от която твърдят, че сте купили.
Неуспешното влизане всъщност е достатъчно, за да твърдите, че не сте получили това, което казват.
Успех
Some more advices for you is:
Tell your bank that their Facebook page is only bought reviews. Their phone number on their page aren't linked up. (Not an UK phone number).
Try also to login on skinmagate or something like that, not only steam. You will link through steam when logged in there (if possible).
Try send an email to the link on skinmagate. Saw reviews on Facebook that they don't reply there. After couple of days. Give that they don't reply on mails to your bank on the "page" they claim you bought on.
Unsuccessful login is actually enough to claim that you have not recieved what they are saying.
Good luck
Добре благодаря!
Изпратих им екранна снимка на нито един акаунт в Steam, който би трябвало да го направи, а също така днес изпратих информацията за това, че се нуждае от платформата за Steam, която User007 посъветва. Мисля, че това е приблизително толкова, колкото може да се направи от моя страна. Надявам се да ги спечеля, но ако не, ще го вмъкна, тъй като вече направих достатъчно възстановяване мъдро, бъди добър да го спечелиш поради принципа на всичко това и опитите им да лъжат е много досадно плюс £1600 е много пари добре, получих много обратно, но за някои това е месечна заплата.
Ok great thanks !
I sent them a screenshot of no account on Steam that should do it and also today sent the info about it needing the platform to steam that User007 advised I think that is about as much as can be done my side I am hoping I win them but if not I will suck it in as I have already done enough recovery wise, be nice to win it due the the principle of it all and them trying to lie it is very annoying plus £1600 is a lot of money ok I got a lot back but it is a monthly wage to some.
Не съм сигурен, че казиното е спряло да отговаря на жалбата ми, което означава, че тя няма да бъде разрешена
I’m not sure the casino have stopped replying in my complaint which means it will not get solved
Колко време отне на wise да отговори на вашия спор?
How long did wise take to respond to your dispute?
Има ли имейл за връзка или имейл за поддръжка на клиенти на уебсайта? Това е най-добрият залог, доколкото действително се свързвате директно със Сантеда, те са доста сенчеста организация, никой не може да ви даде адреса на действителните им офиси или кой всъщност управлява компанията с окончателна сигурност.
Is there a contact email or customer support email on the website? That's the best bet, as far as actually contacting Santeda directly, they're a pretty shady entity, nobody can give you the address of their actual offices or who actually runs the company with definitive certainty.
Свързах се с имейла за поддръжка на Rollettos и тяхната опция за чат на живо, но просто се въртях в кръг с тях. Казаха ми, че акаунтът ми е в процес на разследване в продължение на 6 месеца и че няма да получа никаква актуализация, докато не изтекат 6-те месеца, което според мен е абсурдно. Имам около £2700 в баланса си.
I contacted Rollettos support email and thier live chat option but just going round in circles with them. They have told me my account is under investigation for 6 months and that I will not receive any update until the 6 months is over which I think is ridiculous. I have around £2700 in my balance.
Казаха ли защо проверяват акаунта ви и не ви позволяват да теглите? Забележете използваните имейли и информация за депозита, както и колко време е минало? Имате до 90 дни за оспорване на депозит, поради което вероятно казват 6 месеца...
Did they say why they're investigating your account and won't let you withdraw? Keep note of the emails and deposit information used, also how long has it been? Have up to 90 days to dispute a deposit which is why they're probably saying 6 months...
Беше около 7-10 дни не бавно, но всичко продължи с месеци, докато продължавах да им възразявам
It was about 7-10 days not slow but it all went on for months as I kept objecting to them
Гуруто на казиното определено ще реши това, в никакъв случай не трябва да отнеме 6 месеца
Casino guru will deffo sort that out no way should it take 6 months
Те няма да ми кажат точно защо, но продължават да цитират раздел от техния раздел AML от техните правила и условия. Мина седмица, откакто ми блокираха акаунта и ме блокираха да тегля.
They will not tell me exactly why but keep quoting a section from their AML section of their terms and conditions. It has been a week since they blocked my account and blocked me from withdrawing.
Наистина се надявам, че £2700 са много пари за мен в момента
I really hope so £2700 is a lot of money for me right now
Да, моят беше странен, но след като отговориха на окончателния отговор и за да се свържат с FOS, аз им отговорих, че копират във FOS и им показах идентичен, който банката беше спечелила за мен, след което проверих седмица по-късно, показа се както при прегледа тогава по-късно повдигнато възстановяване на плащането
Yes my one was weird though once they replied the final answer and to contact the FOS I then replied to them copying in the FOS and showed them an identical one the bank had won for me then I checked a week later it showed as in review then later chargeback raised
Добре, моята в момента казва, че е в преглед и днес трябва да разбера какво казва
Okay, mine currently says in review and I should find out today is what it says
Добре, моят беше такъв известно време, след което проверих отново и видях, че е повишен, след което разбрах, че съм си получил парите обратно и няма да има отговор
Ok mine was like that a while then I checked again and seen it was raised then I knew I had got the money back and there would be no reply
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.