НачалоФорумКазинаВъпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория

Въпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория (страница 427)

 от kirekin
|
1 300 392 преглеждания 10 183 отговора |
|
1...426 427 428...540
Anonymized795

Да, 100% веднага щом го погледнах разбрах, благодаря!

Автоматичен превод:
Dt100

Да приятелю

Дадох ви съветите и последвах тук, за да видя резултата ви. Ако трябваше да спечелите виза, която вече се дължи на втори спор, сега времето е изтекло?

Автоматичен превод:
paulmcewan05

Още няколко съвета за вас са:

Кажете на банката си, че страницата им във Facebook се купува само отзиви. Техният телефонен номер на страницата им не е свързан. (Не е телефонен номер в Обединеното кралство).


Опитайте също да влезете в skinmagate или нещо подобно, не само в Steam. Ще се свържете чрез Steam, когато влезете там (ако е възможно).


Опитайте да изпратите имейл до връзката на skinmagate. Видях мнения във Facebook, че там не отговарят. След няколко дни. Уверете се, че те не отговарят на имейли до вашата банка на „страницата", от която твърдят, че сте купили.


Неуспешното влизане всъщност е достатъчно, за да твърдите, че не сте получили това, което казват.


Успех

Автоматичен превод:
TheGambler

Добре благодаря!

Изпратих им екранна снимка на нито един акаунт в Steam, който би трябвало да го направи, а също така днес изпратих информацията за това, че се нуждае от платформата за Steam, която User007 посъветва. Мисля, че това е приблизително толкова, колкото може да се направи от моя страна. Надявам се да ги спечеля, но ако не, ще го вмъкна, тъй като вече направих достатъчно възстановяване мъдро, бъди добър да го спечелиш поради принципа на всичко това и опитите им да лъжат е много досадно плюс £1600 е много пари добре, получих много обратно, но за някои това е месечна заплата.

Редактиран от автора
Автоматичен превод:

Здравейте на всички, транзакциите ми бяха отпреди повече от 120 дни, някой успя ли е с възстановяването на плащания след датата?


Автоматичен превод:
paulmcewan05

Не съм сигурен, че казиното е спряло да отговаря на жалбата ми, което означава, че тя няма да бъде разрешена

Автоматичен превод:
paulmcewan05

Колко време отне на wise да отговори на вашия спор?

Автоматичен превод:
pops22

Има ли имейл за връзка или имейл за поддръжка на клиенти на уебсайта? Това е най-добрият залог, доколкото действително се свързвате директно със Сантеда, те са доста сенчеста организация, никой не може да ви даде адреса на действителните им офиси или кой всъщност управлява компанията с окончателна сигурност.

Автоматичен превод:
Gojira7346

Свързах се с имейла за поддръжка на Rollettos и тяхната опция за чат на живо, но просто се въртях в кръг с тях. Казаха ми, че акаунтът ми е в процес на разследване в продължение на 6 месеца и че няма да получа никаква актуализация, докато не изтекат 6-те месеца, което според мен е абсурдно. Имам около £2700 в баланса си.

Автоматичен превод:
pops22

Казаха ли защо проверяват акаунта ви и не ви позволяват да теглите? Забележете използваните имейли и информация за депозита, както и колко време е минало? Имате до 90 дни за оспорване на депозит, поради което вероятно казват 6 месеца...

Автоматичен превод:
Vkieranc

Беше около 7-10 дни не бавно, но всичко продължи с месеци, докато продължавах да им възразявам

Автоматичен превод:
pops22

Гуруто на казиното определено ще реши това, в никакъв случай не трябва да отнеме 6 месеца

Автоматичен превод:
Gojira7346

Те няма да ми кажат точно защо, но продължават да цитират раздел от техния раздел AML от техните правила и условия. Мина седмица, откакто ми блокираха акаунта и ме блокираха да тегля.

Автоматичен превод:
paulmcewan05

по дяволите

Автоматичен превод:
paulmcewan05

Наистина се надявам, че £2700 са много пари за мен в момента

Автоматичен превод:
Vkieranc

Да, моят беше странен, но след като отговориха на окончателния отговор и за да се свържат с FOS, аз им отговорих, че копират във FOS и им показах идентичен, който банката беше спечелила за мен, след което проверих седмица по-късно, показа се както при прегледа тогава по-късно повдигнато възстановяване на плащането

Автоматичен превод:
paulmcewan05

Добре, моята в момента казва, че е в преглед и днес трябва да разбера какво казва

Автоматичен превод:
pops22

Стига да не сте имали два акаунта или да сте нарушили бонус, вашата глоба

Автоматичен превод:
Vkieranc

Добре, моят беше такъв известно време, след което проверих отново и видях, че е повишен, след което разбрах, че съм си получил парите обратно и няма да има отговор

Автоматичен превод:
paulmcewan05

Когато пише вдигнато, незабавно ли възстановиха сумата по сметката ви?

Автоматичен превод:
1...426 427 428...540
Отидете на страницаот 540 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини