Питам, защото когато опитах преди моята банка каза, че могат да помогнат само ако не съм получил кредитите от казиното
I ask because when I tried before my bank said they could only help if I hadn’t received the credits from the casino
Здравейте, би трябвало да можете да ги събирате онлайн, повечето банки разполагат с тази възможност, няма голяма наука в това. Направих единствената възможна услуга, която не е описана
Hi there you should be able to raise them online most banks have that facility there is no great science to it I did the only one possible services not as described
Не, изобщо не се притеснявам! нищо не могат да направят, никога не съм чувал нищо от никой от тях и те правят грешно, не аз, така че няма да ви губя времето да се тревожите за това
Nah I do not worry at all ! there is nothing they can do I have never heard a thing from any of them and it is them doing wrong not me so I would not waste your time worrying about it
Направих Исус! Толкова е измамно и фалшиво, колкото е възможно, погледнете отзивите за trust pilot
I did Jesus ! It is as rogue and fake as possibly could be look at reviews on trust pilot
Публикувах отговор, в който пише, че е в процес на преглед
https://uk.trustpilot.com/review/dealbet.io
Сайтът изглежда фалшив. По никакъв начин не бих слушал заплахи там
I posted a reply it says under review💁 that is the 2nd time today its happened it looks rogue as hell
https://uk.trustpilot.com/review/dealbet.io
The site looks fake I would in no way listen to there threats
Не, няма шанс!😂😂Просто ги игнорирайте, те се опитват да ви вдъхнат страх
Nah no chance !😂😂just ignore them they are trying to put the fear in to you
Аз банкирам с revolut at са ходили напред-назад, повдигайки сторнирани плащания с помощта на Chat gbt. Те все още биват отхвърляни, казвайки ми, че не съм предоставил доказателства, когато съм ги предоставил. Те продължават да отхвърлят искането ми да представя отново доказателства. Загубен съм, тъй като това продължава седмици. Бях на помощ на живо и общо 26 съветници влязоха и излязоха от 16:00 часа вчера
I bank with revolut at have gone back and forth raising chargebacks with the help of Chat gbt. They are still being rejected telling me I have not provided evidence when I have. They keep rejecting asking me tubmit again with evidence. I am at a loss as its going on weeks now. I have been to live help and a total of 26 advisors entered and left since 4pm yesterday
Добре с Revolut нямаш шанс! Имах £6000 на стойност с тях, получих същото лечение, което моето е с FOS сега
Ok with Revolut you have no chance ! I had £6000 worth with them got the same treatment mine is with the FOS now
Благодаря, че се опитват да използват това като фактор, за да не помогнат сега! Винаги има отговор на всеки аргумент, който им дам.
Thanks they are trying to use this as a factor to not help now! There's always an answer to every arguement I give them.
Те са напълно безполезни, отказаха да ми дадат директен отговор защо са обещали да възстановят средствата ми, след което незабавно върнаха всичко в рамките на едно съобщение. Мисля, че омбудсманът е единственият вариант. Копирах в борд директорите, което е тактика, от която обикновено постигам положителни резултати, но те наистина не се интересуват. Най-голямата грешка, която някога съм правил, правейки толкова големи депозити в тези сайтове почти изключително чрез Revolut.
They’re completely useless, they refused to give me a straight answer as to why they promised to recover my funds then immediately backtracked all in the space of one message. I think Ombudsman is the only option. I’ve copied in board directors which is a tactic that I usually get positive results from but they genuinely don’t care. Worst mistake I ever made making such large deposits to these sites almost exclusively via Revolut.
Подадохте ли жалба директно на revolut, преди да отидете до FOS
Did you raise a complaint directly with revolut before going to FOS
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.