Докладвах Revolut на омбудсмана за отказ да помогна с транзакции на компании на трети страни. Имам доказателство, че поисках от Revolut да блокира акаунта ми за месеци поради сериозни проблеми с хазарта и те отказаха.
Омбудсманът застана на страната на Revolut и каза, че вината е моя.
След това имах друг случай, при който получих контакт от търговец, за да ми каже, че са щастливи да ми върнат сумата, ако Revolut инициира възстановяване на плащане, но Revolut отказа да ми помогне. Омбудсманът отново застана на страната на Revolut.
Твърдо вярвам, че тази тема се е превърнала от невероятно полезна в момента, в който спира някой друг да получава допълнителни възстановявания. Сега всички са наясно с това и са много мъдри към него
I reported Revolut to the ombudsman for refusing to help with transactions to 3rd party companies. I have proof that I asked Revolut to block my account for months due to severe gambling issues and they refused.
The ombudsman sided with Revolut and said it was my own fault.
I then had another case where I received contact from a merchant to say that they were happy to give me a refund if Revolut initiated a chargeback but Revolut refused to help me. Again the ombudsman sided with Revolut.
I firmly believe that this thread has gone from being incredibly helpful to now stopping anyone else getting further refunds. Everyone is aware of this now and are very wise to it
Направих заявка за SAR към Velobet и те ми отказаха. Не знам защо смятат, че не са обвързани от PDPL/GDPR! Надяваме се, че мога да получа данните за контакт на Сантеда.
I have made a SAR request to Velobet and they have refused it. Not sure why they think they aren’t bound by PDPL/GDPR! Hopefully I can get Santeda’s contact details.
Здравейте, това би било страхотно Благодаря ви....
Hi, that would be great Thankyou….
meeeegzzzz3838@outlook.com
Дори не знам откъде да започна. Следвах съвета от този форум, мислейки, че мога да възстановя част от загубите си чрез възстановяване на плащания, но сега животът ми се разпада.
Току-що получих маркер за измама на CIFAS – „Измама от първа страна: Съоръжение, получено чрез измама" – и съм напълно прецакан. Това не е просто плесник по китката. Изминаха 6 години, откакто името ми е маркирано във всяка банка и финансова институция в Обединеното кралство.
Без кредитни карти: Всичките ми карти са блокирани и молбите ми за нови се отхвърлят.
Без кола под наем: Имам командировка следващата седмица и дори не мога да наема кола. Какво трябва да кажа на шефа си? Че съм пристрастен към хазарта, който се опита да измами системата и сега не мога да се справя дори с елементарната работна логистика?
Заеми и ипотеки: Забравете. Планирах да си купя къща тази година и сега никой няма да ме пипа.
Не знаех, че това може да ескалира толкова бързо. Мислех, че е просто обикновен спор. Те предоставиха всичките ми данни, доказателства за дейността ми и дори историята на транзакциите ми на CIFAS. Свързаха всичко – IP адреси, геолокация, времеви марки – и сега съм напълно в черния списък.
Най-лошото е унижението. Как да обясня това на моя работодател или на моята банка? „О, съжалявам, дори не мога да наема кола по време на командировката си, защото се опитах да върна депозитите за хазарт и сега съм маркиран като измамник"? Душесмазващо е.
Научих по трудния начин, че тези офшорни казина не играят наоколо. Те имат екипи, посветени на борбата с това, и аз загубих всичко, опитвайки се да ги победя.
Иска ми се да мога да върна времето назад. Следването на съветите тук ме унищожи. Casino Guru ме унищожи.
I don’t even know where to start. I followed the advice from this forum thinking I could recover some of my losses through chargebacks, but now my life is falling apart.
I just got hit with a CIFAS fraud marker – 'First Party Fraud: Facility Obtained by Deception' – and I’m completely screwed. This isn’t just a slap on the wrist. It’s 6 years of having my name flagged across every UK bank and financial institution.
No credit cards: My cards are all blocked, and my applications for new ones are getting rejected.
No car rental: I have a business trip next week, and I can’t even rent a car. What am I supposed to tell my boss? That I’m a gambling addict who tried to cheat the system and now I can’t even handle basic work logistics?
Loans and mortgages: Forget it. I was planning to buy a house this year, and now no one will touch me.
I didn’t realize this could escalate so fast. I thought it was just a simple dispute. They submitted all my details, evidence of my activity, and even my transaction history to CIFAS. They linked everything – IP addresses, geolocation, timestamps – and now I’m completely blacklisted.
The worst part is the humiliation. How do I explain this to my employer or my bank? 'Oh, sorry, I can't even rent a car on my business trip because I tried to chargeback gambling deposits and now I’m flagged as a fraudster'? It’s soul-crushing.
I’ve learned the hard way that these offshore casinos are not playing around. They have teams dedicated to fighting this, and I lost everything trying to beat them.
I wish I could turn back time. Following the advice here has destroyed me. Casino Guru has destroyed me.
Единственият ми съвет в отговор на това е, поискайте DSAR от компаниите за мониторинг на измами (CIFAS/Synectics Solutions), разберете кой точно е добавил маркера... след това отидете до тази компания и поискайте DSAR, направете жалба и оспорете маркера .
За съжаление, мисля, че хората биват сигнализирани за „приятелска измама". Бих посъветвал, ако оспорвате транзакции под неправилен MCC код или поради блокиране на хазарт в сметката, да се обърнете към това директно по телефона и да обясните всичко ясно.
Ако оспорвате транзакции като стоки, които не са получени поради произволните дескриптори, тогава трябва да се придържате към това, докато разследването приключи. Ако сте получили маркер CIFAS просто за извършване на сторнирания на плащания, тогава трябва да следвате съвета по-горе.. вземете DSAR от компанията, която е издала маркера, подайте жалба при тях, препратете жалбата до омбудсмана, ако е необходимо, и потърсете правна помощ съвети около него, тъй като адвокат може да е в състояние да ви помогне да го премахнете, ако жалбата ви е неуспешна.
Може да си струва да се опитате активно да се свържете с участващия(ите) търговец(и), за да можете да изградите доказателство за опит за разрешаване, търговецът(ите), който отговаря(т), обикновено ви съветва да повдигнете проблема си с вашата банка.. това ще изгради вашата защита .
My only advice in response to this is, request a DSAR from the fraud monitoring companies (CIFAS/Synectics Solutions), find out exactly who added the marker.. then go to that company and request a DSAR, make a complaint and challenge the marker.
Unfortunately, I think people are getting flagged for "friendly fraud".. I would advise if you are challenging transactions under incorrect MCC code or due to having gambling blocks on the account to approach this directly over the phone and to explain everything clearly.
If you are challenging transactions as goods not received due to the random descriptors then you should stick to this this until any investigation completes. If you have been given a CIFAS marker for simply making chargebacks then you need to pursue the advice above.. get a DSAR from the company that issued the marker, make a complaint with them, forward the complaint to the ombudsman if needed and seek legal advice surrounding it as a solicitor may be able to help you get it removed if your complaint is unsuccessful.
It might be worth actively attempting contact with the merchant(s) involved so that you can build up proof of attempting to resolve, the merchant(s) that respond usually advise you to raise your issue with your bank.. this would build your defence.
Защо те представиха това като измама, каква беше причината да обработвате сторнирания на плащания?
ако са добавили информация като вашето географско местоположение, това ме кара да мисля, че може би сте казали, че не сте направили тези плащания сами, и тогава те са могли да видят, че е от домашния ви адрес например?
Why did they submit this as fraud, what was your reason for processing chargebacks?
if they added info such as your geo location, it makes me think you perhaps said you didn’t make these payments yourself, and then they could see it was from your home address for example?
Това трябва да е някой, който работи за казината и се опитва да ви изплаши! сметката е направена едва днес
That has to be someone working for the casinos trying to scare you ! account only made today
Няма да ме изненада, една публикация, нов акаунт... Освен това казаха, че са представили всички доказателства за дейност, ако това е вярно, отделът за измами/cifas щеше да установи финансовите нередности от търговците и т.н.... Няма подробности за техният спор също и начинът, по който е формулиран, е подозрителен
Wouldn't surprise me, one post, new account... Plus said they submitted all evidence of activity, if that was true the fraud/cifas department would have picked up on the financial irregularities from the merchants etc... No details on their dispute either and the way it's worded is suspicious
Това си помислих веднага щом го видях!
I thought that right away as soon as I seen it !
При препрочитане го виждам. Говорейки за командировки, коли под наем и това да е „смазващо душата" - сега поставям под съмнение валидността на тази публикация.
Както и да е - актуализация: QuickBit твърдят, че нямат история за мен, поисках DSAR и те отказаха. Казах им, че не им вярвам и че те ДЕЙСТВИТЕЛНО разполагат с моите данни и колкото и да е странно, сега обработват DSAR.
Upon re-reading it, I see it. Talking about business trips, car rentals and it being ‘soul-crushing’ - I’m questioning the validity of that post now.
Anyhow - update: QuickBit allege to have no history of me, I’ve requested a DSAR and they refused. I told them that I don’t believe them and that they DO have my details and weirdly enough, they are now processing said DSAR.
Също така, осъзнайте, че това е американският правопис на realise.. така че очевидно не е акаунт в Обединеното кралство.. Смятам, че това е дефо за казината!
Also, realize is the American spelling of realise.. so clearly not a UK account.. I reckon it’s defo the casinos!
Определено публикация, фокусирана върху „възпиране" на всеки, който оспорва плащания, без подробности за техния спор, нов акаунт с една публикация и езика/начина, по който е формулиран. Със сигурност бих вложил пари в тези сенчести казина, които наблюдават този форум, почти сигурен, че Радка намекна, че форумът е бил потърсен, за да премахне тази тема и преди, така че не би било изненадващо да правят акаунти за публикации като този.
Definitely a post focused on "deterring" anyone disputing payments, no details of their dispute, new account with one post and the language/way it's worded. I'd put money on these shady casinos monitoring this forum for sure, pretty sure Radka insinuated that the forum had been contacted to take down this thread before, so them making accounts for posts like that wouldn't be surprising.
публикацията на jameswatkinson е пълна глупост
това е най-лошият опит за фалшиво британско име, който съм виждал. Това са някои от мошениците в казиното, които се опитаха да напишат нещо „човешко звучащо", тъй като сега виждат, че трябва да върнат парите. Този текст е формулиран по смешен начин, който го кара да звучи като една от онези глупави правителствени реклами, които се опитват да разубедят хората от различни навици. Радвам се, че тези пиявици най-накрая си получават заслуженото и сега те са тези, които се опитват да предотвратят нови загуби чрез такива жалки опити.
jameswatkinson's post is complete bullst
that's the worst attempt at a fake British name I've ever seen. This is some of the casino crooks that tried writing something "human sounding" since now they see that they have to pay back money. That text is formulated in a funny way that makes it sound like one of those stupid government ads that try to dissuade people from different habits. I am glad that these leeches finally get what they deserve and now they're the ones trying to prevent further losses through such pathetic attempts.
Само за да бъде ясно – аз не съм казино, което се опитва да плаши някого. Иска ми се да бях. Чета тук от месеци. Наистина имам нужда от помощ и съвет в момента, защото съм отчаян.
Just to be clear - I'm not a casino trying to scare anyone. I wish I was. I've been reading here for months. I genuinely need help and advice right now because I'm desperate.
Спорът ми беше с Donbet - направих връщане на плащане за £495 чрез Wise заради онези произволни имена на компании в извлечението ми. Стоката не е получена.
Ако няма да ми помогнеш, не виждам никаква стойност в това, което каза.
My dispute was with Donbet - did a chargeback for £495 through Wise because of those random company names on my statement. Goods not received.
If you are not going to help me, I don't see any value in what you have said.
Какви компании са използвани за транзакциите? Какъв MCC е използван? и как Wise премина от обратно таксуване до издаване на CIFAS? Как подходихте към спора, не бяха ли получени стоките и т.н.?
What companies were used for the transactions? What MCC was used? and how did Wise go from charging back to issuing you a CIFAS? How did you approach the dispute, was it goods not received etc?
Благодаря, че наистина се опитахте да помогнете, вместо да ме обвинявате, че съм af*cking казино. Лесно е за всеки да играе на детектив, докато животът ми се разпада. Вече изпрати заявките за DSAR
Thanks for actually trying to help instead of accusing me of being a f*cking casino. Easy for everyone to play detective while my life's falling apart. Already sent the DSAR requests
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.