НачалоФорумКазинаВъпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория

Въпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория (страница 386)

 от kirekin
|
1 264 297 преглеждания 10 095 отговора |
|
1...385 386 387...535

Не, и аз никога не получих отговор от нея, но получих този имейл на член на a.lovley. Изпратих много имейли и нямах отговор, дори Cc в полицията, този човек е къса работа.

Автоматичен превод:

Автоматичен превод:
Missdaisy

Байт новини?

Автоматичен превод:

Някой успял ли е да намери Currycudi?

Автоматичен превод:
makelios6

Все още няма отговор контактът, който имах, ме блокира в Instagram и LinkedIn, намерих sophia lewis секретар на бизнеса, който също управлява този бизнес https://www.icanpd.com/contact-1

Изпращал съм й съобщения много пъти, но съм игнорирал. дали това не е пропуск на вина? Ако нямате връзка с тези плащания, защо да се стараете да ме блокирате, вместо да се занимавате с проблеми.

Автоматичен превод:
Missdaisy

благодаря

Автоматичен превод:

Здравейте, момчета, имам няколко въпроса относно директния контакт с търговците. Какво казвате в имейла си, за да опитате да получите възстановяването на сумата от тях. Някой има ли шаблон, който може да ми помогне!!


благодаря

Автоматичен превод:
Cho44

Уважаеми екип,


Моята банка ми препоръча да се свържа с вас във връзка със съмнителни транзакции по моята сметка. С настоящото изисквам незабавно възстановяване на суми за транзакции, извършени чрез вашата платежна система, които след това са отишли ​​в незаконно действащ сайт за хазарт.


Тази практика се нарича „изпиране на транзакция" и обикновено се използва за прикриване на истинската цел на транзакцията, като по този начин се заобикалят блокировките на картата чрез използване на неправилен код на търговска категория (MCC).


Това е в пряко нарушение на разпоредбите на Mastercard и VISA (изтрийте Visa или Mastercard, в зависимост от това, с която картата ви не е) и квалифицира транзакцията за възстановяване на плащане. Освен това до ден днешен не съм получил никакви услуги или стоки от вас.


Имам много транзакции преди тази дата

Това са въпросните транзакции:

НОМЕР НА КАРТАТА (1234 56 **** 7899)


Подробности за транзакцията XXXX



Мога да прикача моите банкови извлечения, показващи тези транзакции, ако е необходимо.



Трябва да ви информирам, че ако не получите отговор от вас в рамките на 7 дни, ще подам заявление за сторниране на плащане в моята банка.



Ако има нещо друго, от което се нуждаете от мен за обработване на възстановяването, моля, уведомете ме.



поздрави



Автоматичен превод:
jbias18

За да добавя допълнително от 20 транзакции, само един търговец ми възстанови сумата директно и все още имам неуредени при тях (finnart).

Банките възстановиха 8 средства чрез кредитна карта vid при неправилен MCC без предизвикателство и изминаха почти 4 месеца.

Сега чакам до 27 януари, за да видя дали има предизвикателство относно оставащите ми сторнирания чрез Mastercard за неполучени стоки.

Автоматичен превод:

Преди малко тук беше споменато, че usoftgaming nv отговаря на заявки за връщане на плащане. Имам точно тази ситуация, те изчакаха буквално часове преди крайния срок, преди да отговорят на искането ми.


някой имал ли е опит с това? Имам още 7 дни (тъй като минаха 3 дни, откакто получих отговора и обмислях какво да направя), за да отговоря на тяхното опровержение.


Честно казано си мислех, че това ще бъде ситуация с преминаване/неуспех, но сега съм нервен, вярвайки, че мога да бъда близо до възстановяването на парите си, ако успея да напиша аргумента си достатъчно силно. Някой има ли опит с тази фирма?


Автоматичен превод:

Бих искал да се свържа с Ktm Warsaw, но не мога да намеря информация. някой има ли го

Редактиран от автора
Автоматичен превод:
Educated_ant

Оспорват ви факта, че сте получили стоките? Ако ги имат, предлагам да ги оспорим какъв имейл адрес е бил използван, да ви покажа данните за влизане в уебсайта и т.н. Можете да поискате тази информация чрез GDPR, това е съветът, който получих и много страници, споделени с други, го правят GDPR те няма да отговорят и това подкрепя аргумента.

Автоматичен превод:

Здравейте, в момента съм в спор с Payver и разглеждам следното, ако някой може да ми даде малко съвет?


АЛБЕДО


търговецът категоризира като телекомуникационни услуги, включително местни и междуградски разговори, разговори с кредитни карти, разговори чрез използване на телефони с четене на магнитна лента и факс услуги.


CCS - те се показват като агенция за подбор на персонал в изявлението ми за преследване.


тези компании donbet и katana spin заедно с magicwin са абсолютни измамници


Изпратих имейл на Дон със съответната информация и очаквам отговор от служителя по съответствието. Получих отговор от Payver, които заявяват, че приемат това много сериозно.


някаква повече информация или как да се справя с това? В момента оспорвам албедото с Чейз, заявявайки, че не съм получил никакво цифрово изкуство, това е £4000.



благодаря, надявам се да предложа някаква подкрепа, ако някой друг има нужда от такава? поздрави

Автоматичен превод:

Всеки съвет е добре дошъл, ако е възможно?

Автоматичен превод:
Adcloud24

Това е единственият начин да се придържаме към Chase, тъй като те са толкова роботизирани в отговора си, че 45-те дни ще бъдат като 53, докато изготвят свои собствени правила. Моят съвет регистрирайте жалба срещу Chase незабавно, това наистина придвижва нещата и поискайте всичките си данни от търговеца съгласно GDPR

Автоматичен превод:
jbias18

Може ли малко поддръжка с него? Възможно ли е да ми изпратите имейл как да се справя с този проблем? Би било добре дошло, защото изглежда, че говоря с роботи?


пожелания

Автоматичен превод:
Adcloud24

Мога да обобщя за вас тук, така че и другите да се възползват:


Повдигнете спор с Chase, стоките не са получени.

След това попитайте защо няма да възстановят временно сумата, въпреки условията на Mastercard, които казват, че ще направят, повдигнете жалба, това ще ускори възстановяването на плащането обикновено няколко дни, за да го сортирате (те няма да възстановят сумата до ден 53). Жалби за чат на живо или имейл


След това на уебсайта на търговците те ще имат фирмен имейл, така че примерният finnart е Emega touch от паметта и в рамките на условията на уебсайта ще намерите това и обикновено ще бъде GDPR@whatevercompany.com


Изпратете имейл и поискайте всички данни, ако не отговорят до 30 дни, докладвайте на държавата, в която работят, така че google GPDR оплаквания Естония например

Автоматичен превод:
jbias18

Бихте ли ми дали шаблонен имейл какво да им пиша? Не съм много добър с думите и се опитвам да разбера кой е този ALBEDO, но не мога да ги намеря? Всякаква помощ и с това. Съжалявам, може да звучи нахално, но вашата подкрепа и отговори са много ценени, благодаря ви 🙏

Автоматичен превод:
Adcloud24

Няма да стигнете доникъде с donbet. Те са по-лоши, без значение колко информация им изпращате относно грешното кодиране на mcc и законите за лицензите, те се връщат и казват, че са напълно съвместими при обработката на пари

Автоматичен превод:
jbias18

здравей колега

Имам и Finnart в извлеченията си, на какъв имейл се свързахте с тях?

Много ценен

Автоматичен превод:
1...385 386 387...535
Отидете на страницаот 535 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини