Изпратих имейли до медиите за случващото се. Ако някой познава репортери или следователи, които желаят да разследват, моля да ме уведоми. Добре дошли да ми изпратите имейл, ако трябва да се направи поверително.
време е този проблем да бъде изложен
I’ve sent emails to the media about what is happening. If anyone knows any reporters or investigators who are willing to investigate please let me know. More welcome to email me if needs to be done in confidence.
its time this issue gets exposed
Кажете ми как можем да обменяме имейли - мога да включа много информация за няколко от тези казина, банки и т.н.
Let me know how we can exchange emails - I can include loads of info on a couple of these casinos, banks etc.
Ще ми е интересно. Общувам с вас. Имате ли информация за estolio limited?
I would be interested. Communicate with you. Do you have any information about estolio limited?
Měl bych zájem. Komunikovat s tebou. Nemáš informace o estolio limited?
Изпратете ни имейл на diemeisterr@hotmail.com и аз ще говоря с вас
Send us an email on diemeisterr@ hotmail.com and I’ll speak to you
Някой успешно ли е получил възстановяване от Ari10? Ще се радвам на всякакви насоки как да процедирам, за да гарантирам успешно възстановяване на сумата.
Has anyone successfully received a refund from Ari10? I would appreciate any guidance on how to proceed to ensure a successful refund.
Да, приемете, че сте се свързали с казиното и следователно отговорът от тях? Банката ще се свърже с банката на търговците, а не с казиното, тъй като казиното не е търговецът, който е приел плащането, съмнявам се, че казиното ще отговори на банката, тъй като не би трябвало да може.
Yes, assume that you contacted the casino hence the response from them? The bank will contact the merchants bank not the casino as the casino is not the merchant that took payment, I would doubt the casino will respond to the bank as they shouldn’t be able to.
Те са лицензирани от тази партида
https://gamingcommission.ca/interactive-gaming/permit-holders/
Изглежда като канадски лиценз за хазарт, тъй като бизнесът им е регистриран в Кюрасао и не притежава лиценз за Кюрасао. Проверих този номер и това е просто номерът на техния регистриран бизнес в търговските камари. Ако бях на ваше място, щях да прочета цялата информация за техните лицензионни закони в Канада. Почти съм сигурен, че определено не са валидни лицензи, тъй като никога не съм чувал за тях. Аз също съм от страната на хм, сигурен съм, че Канада определено е блокирана във Великобритания
They are licencenced by these lot
https://gamingcommission.ca/interactive-gaming/permit-holders/
Seems like a Canadian gambling license as their business is registered in Curacao and does not hold any Curacao licence i ran that number and it's just their registered business number in chambers of Commerce. If I was you I would read through all the information on their licence laws in Canada I am pretty sure they are definitely not valid licences as I have never heard of them.I am also on the hmm side of I am sure Canada is definitely blocked in UK
По външния вид на нещата и това, което съм чел, този лицензионен орган е по-строг. Бих отговорил на казиното, тъй като те все още трябва да се придържат към строгите закони за AML чрез правилни Mcc кодове. Също така има ukgl. Обърнете внимание, че ще информирате лицензионните органи и ще копирате имейла им за отговор в жалбата. С доказателство от транзакции и банково извлечение, които доказват, че плащанията са били манипулирани от MCC
Което нарушава лиценза им
Също така фалшиво придобиване, че сте се присъединили чрез партньорска програма, когато не сте го направили.
Очевидно ukgc също
By the look of things and what I have read this license body is more strict. I would respond to the casino,as they still must adhere to strict AML laws by correct Mcc codes. Also having ukgl.Make a point that you will inform the licence authorities and copy their response email into the complaint. With proof from transactions and bank statement that prove that payments have been manipulated MCCs
Which breaches their licence
Also false acquisition that you joined through an affiliate program when you did not .
Obviously the ukgc also
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.