НачалоФорумКазинаВъпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория

Въпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория (страница 364)

 от kirekin
|
1 290 123 преглеждания 10 170 отговора |
|
1...363 364 365...540
Jwright1998

Здравейте на всички, дългосрочен последовател, не коментирам толкова много, но все пак чета всяко съобщение. Надявам се, че всички се справят добре. Имам начини да задействам разследване за връщане на плащане, това е неетично, отнема много време, но трябва да работи в зависимост от правилата на марката на картата. Вложих часове, за да измисля тази резолюция. Не съм навлязъл в твърде много подробности, наистина не мисля, че това изобщо е безопасно място за споделяне на подробности и затова се въздържах от коментиране на подобни процеси.

Автоматичен превод:
Elijahanth

всъщност означава ли неетично незаконно

Автоматичен превод:

Самият аз се оттеглям за малко, ще продължа да чета и да се опитвам да помогна, ако мога, моите сторнирания на плащания имат само няколко седмици и се забърквам в неща на много други хора. Не искам да застраша възстановяванията си по какъвто и да е начин раздразнете банките, ако знаят, че правя това или някой се позовава на мен

Редактиран от автора
Автоматичен превод:
Dustyd

Предпочитам термина неетично хаха. Тези казина вярват, че не правят нищо незаконно, просто извършват неетични практики в очите им, просто играя там. Това наистина беше единственият начин, по който количеството изследвания, които вложих, беше единственият начин, по който сметнах за подходящ, честно казано, освен ако вашата банка не обработва технически въпроси, което е 0,01% шанс. Казината просто се забавляват, няма да възстановят сумата и повечето от търговците са замесени

Автоматичен превод:
paulmcewan05

Какво направих, приятел. Просто чакам отговорите на жалбата на fos и окончателните спорове. Напълно приключих с тези казина само транзакции от началото на миналата година, сега с fos.

Автоматичен превод:
Elijahanth

Харесва ми да съм тук и да помагам и т.н., но трябва да защитя собствените си интереси, така че същият тук ще се отдръпне малко

Автоматичен превод:
paulmcewan05

Здравейте на всички, просто реших да споделя актуализация. Споменах в последната си публикация, че бях отхвърлен от банката и обвинен в измамна дейност за сторнирания на плащания, използвайки код 4840. Мисля, че може да е имало промяна в MCC кодовете, тъй като сега съм в процес на ескалиране на проблема си до жалба в банката и правя задълбочено собствено проучване, за да се уверя, че ще имам своите патици в ред. Мислех да споделя тази връзка, която дава описание на кода за таксуване, за който всички говорим, който се различава от този, който използвах в първоначалното си твърдение, което взех от шаблона, който някой друг добави към тази емисия преди известно време.

Кодът, който ще използвам, е 4849 - вижте връзката по-долу. Сега съм на мисия, стига ми. Толкова много от нас са били измамени и експлоатирани от тези каубои и не е честно. Всички сме на gamstop по някаква причина, защото имаме проблеми и техните манипулирани игри и липсата на изплащания и прозрачност ме изпратиха на лов на вещици, за да сваля тази партия.


Надяваме се, че това ще ви помогне. Ще продължа да представя напредъка си.

https://www.google.com/amp/s/midmetrics.com/blog/reason-code-4849-exploring-mastercards-questionable-merchant-audit-program%3fhs_amp=true

Автоматичен превод:
Dingdong5

Здравей колега, банката ли каза, че си измамник или търговецът?

Автоматичен превод:
Публикация на Applesandpears93 е изтрит
Публикация на Applesandpears93 е изтрит

Не се предлага в Обединеното кралство, така че е по-добре да го пазите

Автоматичен превод:
Missdaisy

Изглежда доста сайт за измама, един от многото подобни

Автоматичен превод:
Публикация на Applesandpears93 е изтрит

Някой знае ли дали е истина, хазартните транзакции чрез банков превод/Open Banking не могат да бъдат блокирани като транзакциите с хазартни карти, тъй като това ми казаха различни банки, изглежда, за да се освободят от задължението си за грижа? Чувствам се много глупаво сега, след като направих по-голямата част от депозитите чрез механизма за прехвърляне на SEPA (въпреки че моята банка все още не уважи исканията ми за връщане на плащане за картови транзакции към тези измамни сайтове на Кюрасао преди известно време). Благодаря предварително на всеки, който може да изясни.

Автоматичен превод:
Dustyd

Банката!

Автоматичен превод:

за казина, собственост на Famagousta BV, някой успешно ли е получил възстановяване? Някой свърза ли се с B90 holdings group? благодаря

Автоматичен превод:
Dingdong5

Коя банка ти го каза? Те са луди?

Автоматичен превод:
Martin61

Nat**** - Днес съм в процес на повдигане на пълна жалба, за да противодействам на всичко това. Ако нещо друго, сега ми даде повече основания и по-силен контрааргумент срещу задължението им да се грижат да признаят предишната ми история на дейността. Подали ли сте жалба до банката?

Автоматичен превод:

Barclays е най-добрият, те ме подредиха, след като всички тези глупости свършат, закривам другите си сметки. Hsbc е безполезен. Не иска да го прокара като неправилен mcc, само като стоки, които не са получени и изискват „потвърждение на поръчката". Не мога да рейзна с natwest, tesco, m and s или lloyds поради над 4 месеца, така че се свързах с търговците.

Автоматичен превод:

Openbanking / Трансфер


Не е възможно връщане на плащане, освобождава се само доброволно от получаващата банка. Всяка банка начислява такса за възстановяване на плащане, обикновено 10-15,00 евро на транзакция

Също така е добре, че изтеглянето е възможно само в ограничена степен или изобщо не е възможно, в противен случай цифровите платежни транзакции биха се характеризирали със злоупотреба. Купувам мобилен телефон за 500,00 евро, плащам го и просто анулирам плащането... Това би било твърде хубаво, за да е истина.


Факт е, че не сте били измамени или експлоатирани. Вие сте направили плащанията доброволно и сте получили нещо в замяна. Ако беше спечелил, щеше да платиш.


Обработката на плащания с помощта на фалшив код не е престъпление, това е по-скоро сива зона, няма параграф, който да го забранява. Ако имаше забрана, съдилищата щяха да вземат мерки срещу нея. Вие сте свободни да предприемете правни действия, за да получите първоначално решение.

Някои доставчици вече са във вътрешен банков черен списък и плащанията са блокирани от банката.

Кодът 7995 е блокиран от повечето банки или можете сами да настроите блокирането на хазарта. Прекодирането на плащанията има за цел да заобиколи блокирането. Самите банкови системи предполагат, че всичко е наред.

Не можете да накажете банката за нещо, за което тя не знае. Отговорността е на вас, а не на банката. Вие сте възрастен, никой не трябва да ви държи за ръка като малко дете.

FOS:

Омбудсманът не прави правна оценка, той не е юрист, той решава на базата на факти. Факт е, че банката е изпълнила подаденото Ви платежно нареждане, всичко останало е гражданскоправен спор.


Автоматичен превод:
benwallace209

Току-що получих отговор от vipzino, че възстановяват 330 депозита!!! Да видим какво ще стане, но това е шок. Изпратих имейл до всички казина и всички те просто ми хвърлиха своите условия, но това каза „да" и обработва възстановяването

Автоматичен превод:
1...363 364 365...540
Отидете на страницаот 540 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини